Auteur Topic: [43] COOPMAN Sander  (gelezen 52758 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #100 Gepost op: januari 26, 2018, 10:17:12 am »
Wat gaat Bongonda hier eigenlijk doen? Lijkt uit vorm... Gaat hij spelen? Huren en betalen wij hem (relatief veel) voor een paar invalbeurten in PO II tegen Westerlo, Moeskroen en Union?  ???

- Coopman, het lievelingske van Dury, zal wel niet naar de bank vliegen. Ze hebben voor Sandertje toch ook een stevige huurprijs betaald...
- Gaat hij Olayinka, onze beste man van de heenronde, uit de ploeg houden?
- Of Kaya, de zogezegde patron, op de bank?
- Of Cordaro en De Pauw, de weinige aanvallende spelers die wie niet huren; ga je die voor de rest van het seizoen op bank/tribune zetten?  ::)

Nee, laat het duidelijk zijn, voor mij hoeft de transfer van Théo niet...

Ben niet akkoord met de denigrerende taal ivm Sander Coopman (deze wordt hier door velen onterecht onderschat !  Hij moet misschien nog wat body kweken maar zijn vista is voor ONZE ploeg een meerwaarde !  Zijn meerdere assists in de match vorige week in Mechelen zijn daar een goed voorbeeld van.  Voor Club zal hij inderdaad te licht zijn waarschijnlijk).
Ben wel akkoord met de opmerkingen over Theo.  Als het inderdaad maar voor de resterende 7 matchen + 10 in PO2 is dan had ik het ook niet gedaan.  MAAR wie weet wat er achter steekt wat wij op dit moment NIET WETEN ?  Misschien zit hij hier volgend jaar ook nog ?

Even over Coopman (ik weet dit is een transfertopic maar kan het niet laten)

Akkoord Coopman doet hartstikke zijn best. En hij heeft inderdaad een enorme vista en uitstekende techniek. Aan de bal en uit het duel vind ik hem bij momenten fantastisch.

Maar eerlijk is eerlijk: hij heeft dit seizoen meerdere echte non-matchen gespeeld. Vooral in matchen met veel duels en weinig bruikbare ballen. Kan gebeuren met een jonge aanvallende speler in een ploeg die niet draait.
Mocht dat een speler zijn die eigendom is van onze club, dan zou hij veel meer krediet hebben en de supporters veel meer geduld ("hij is aan het groeien", "geef hem wat tijd","het is en blijft een talent").

Het grote probleem met de perceptie rond Coopman is dat hij weg is op het einde van het seizoen aangezien wij hem huren en Club hem niet (betaalbaar) zal willen laten gaan. Hij worstelt ook met een hoog verwachtingspatroon omdat hij nu eenmaal beetje gehypet wordt/werd door bepaalde media.

Hij heeft in mijn ogen zeker het potentieel om de draaischijf te worden van Zulte Waregem. Op dit moment blijft het veel te veel bij flitsen, momenten. Mettertijd zal hij wel constanter worden hoor. Maar hij heeft tijd nodig, en tegen dat de tijd rijp is, is hij weg.

Dat is mijn probleem met Coopman.


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #101 Gepost op: januari 26, 2018, 10:37:18 am »
er wordt toch veel gekakt hoor op spelers.
tuurlijk heeft Coopman al slechte matchen gespeeld. bij gasten van die leeftijd is het ene keer goed en andere keer minder.
het draait hem om evenwicht in de kern.
tegen Standard was hij goed en tegen Mechelen geeft hij twee assists (kans van Iseka kwam ook van hem). daarnaast heeft hij massa's inzet. dan nog de indruk geven dat hij tegen Mechelen niet zo goed was.....????!!!
Coopman is in 2018 heel goed uit de startblokken geschoten.
we zijn maar essevee hoor!
talenten als Hazard, Malanda, Meité hebben we niet elk jaar.
toekomstgericht zijn het spelers als Coopman die we zelf moeten kunnen opleiden.
voor mijn part mogen ze geld op tafel leggen om Iseka, Coopman, De Sart te houden. gaan nog verbeteren, geven stabiliteit en ze komen nu nog zeker te kort voor clubs als anderlecht, club


Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #102 Gepost op: januari 26, 2018, 10:44:37 am »
Coopman speelt gewoon al 2 matchen slecht hoor, die assists redden hem, anders werd die hier compleet afgebrand.
Waarom moeten spelers altijd afgebrand worden ? We winnen nu twee keer na mekaar waarvan 1 keer verdiend en 1 keer gevleid en toch moeten weer spelers geviseerd worden. Ik begrijp dat niet net zoals ik niet begrijp dat er sommigen zoals dinsdag eigen spelers uitfluiten.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #103 Gepost op: januari 26, 2018, 10:46:51 am »
Coopman speelt gewoon al 2 matchen slecht hoor, die assists redden hem, anders werd die hier compleet afgebrand.
Waarom moeten spelers altijd afgebrand worden ? We winnen nu twee keer na mekaar waarvan 1 keer verdiend en 1 keer gevleid en toch moeten weer spelers geviseerd worden. Ik begrijp dat niet net zoals ik niet begrijp dat er sommigen zoals dinsdag eigen spelers uitfluiten.

Omdat je dóor uitslagen moet kijken en matchen moet analyseren wil je trachten progressie te maken. En er wordt hier helemaal niemand afgebrand. Sommigen kennen precies het verschil niet tussen kritiek en complete afmakerij. Ik nodig jullie uit eens op andere voetbalfora te kijken...

PS: Spelers uitfluiten is not done en al zeker niet bij invallen. Geschreven kritiek is nog wel iets anders.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #104 Gepost op: januari 26, 2018, 10:50:43 am »
Coopman speelt gewoon al 2 matchen slecht hoor, die assists redden hem, anders werd die hier compleet afgebrand.
Waarom moeten spelers altijd afgebrand worden ? We winnen nu twee keer na mekaar waarvan 1 keer verdiend en 1 keer gevleid en toch moeten weer spelers geviseerd worden. Ik begrijp dat niet net zoals ik niet begrijp dat er sommigen zoals dinsdag eigen spelers uitfluiten.

Omdat je dóor uitslagen moet kijken en matchen moet analyseren wil je trachten progressie te maken. En er wordt hier helemaal niemand afgebrand. Sommigen kennen precies het verschil niet tussen kritiek en complete afmakerij. Ik nodig jullie uit eens op andere voetbalfora te kijken...

PS: Spelers uitfluiten is not done en al zeker niet bij invallen. Geschreven kritiek is nog wel iets anders.
Coopman speelt op Mechelen misschien niet zijn beste wedstrijd, maar geeft wel 2 assists! 2 assists die ons 2 goals opleveren ! Wat moet je soms nog meer doen? Het zijn niet allemaal KDB hé
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #105 Gepost op: januari 26, 2018, 10:57:53 am »
Veel supporters zijn erg kort van geheugen ...

Šaponjić is al maanden het kind van de rekening, hij maakt de winning goal tegen Standard en hij is plots een held.

Ik ben ook (nog!) geen harde fan van Šaponjić, maar dat is eerder omdat hij nog te jong/onervaren is en moet nog veel stuutjes eten om vaste spits te worden.

Coopman is ook nog jong, deze jongen moet ook nog veel progressie maken. In bepaalde wedstrijden komt hij niet tot zijn recht en dan komt er al snel kritiek op hem. Dan geeft hij twee assistes in één wedstrijd en hij wordt op een voetstuk geplaatst.

Voor mij mag de club (of Mr. Beeuwsaert) in de zomer een serieuze inspanning doen om hem definitief aan te trekken. Dan kan hij 2 seizoenen knallen (en dan ook niet met het idee of hij aldaniet nog bij Brugge aan de slag kan) en dan kan dan op zijn 25-26e hij gerust een grote stap vooruit maken.

Het is vaak zo bij supporters, een speler kan een half jaar onzichtbaar zijn maar als hij plots een winning goal maakt dan is hij de held.

Ik kijk verder dan dat ... als Sanders nog progressie maakt en niet constant is maar levert 2 assists af waaruit een goal komt, dan is Sander van goudwaarde.

Trouwens ... ik vraag me af hoe constant Eden Hazard was op z'n 22e ;-)

Offline AROW

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #106 Gepost op: januari 26, 2018, 11:12:56 am »
Trouwens ... ik vraag me af hoe constant Eden Hazard was op z'n 22e ;-)

Volgens Transfermarkt speelde hij op zijn 22e bij Chelsea 34 PL matchen (seizoen 2012/2013). Scorrde daarin 9 keer en gaf 14 assists. Tamelijk constant dus  :)

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #107 Gepost op: januari 26, 2018, 11:23:06 am »
Coopman speelt gewoon al 2 matchen slecht hoor, die assists redden hem, anders werd die hier compleet afgebrand.
Waarom moeten spelers altijd afgebrand worden ? We winnen nu twee keer na mekaar waarvan 1 keer verdiend en 1 keer gevleid en toch moeten weer spelers geviseerd worden. Ik begrijp dat niet net zoals ik niet begrijp dat er sommigen zoals dinsdag eigen spelers uitfluiten.

Omdat je dóor uitslagen moet kijken en matchen moet analyseren wil je trachten progressie te maken. En er wordt hier helemaal niemand afgebrand. Sommigen kennen precies het verschil niet tussen kritiek en complete afmakerij. Ik nodig jullie uit eens op andere voetbalfora te kijken...

PS: Spelers uitfluiten is not done en al zeker niet bij invallen. Geschreven kritiek is nog wel iets anders.
Ik gebruikte het woord afbranden omdat je dat zelf schreef (herlees je quote).
Ik lees geen andere fora maar kan me best voorstellen dat daar ook zulke zaken te lezen zijn.
Mijn indruk is dat er hier na iedere match, zelfs de goede matchen, altijd een of meerdere spelers geviseerd worden.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #108 Gepost op: januari 26, 2018, 11:45:14 am »
Coopman speelt gewoon al 2 matchen slecht hoor, die assists redden hem, anders werd die hier compleet afgebrand.

Te gek voor woorden toch, dit.

Die 'assists redden hem'. En waar stonden we zonder die 'assists'? Juist ja, nog steeds op 0-0 of wie weet zelf nog 1-0.

Doe het toch maar eventjes, in een kolkende Achter de Kazerne, overspoeld met degradatiestress.

Én het waren nog niet eens twee gemakkelijke assists. 1ste assist met zijn mindere linker en bij die 2de assist ben ik er zeker van dat bijna iedereen van onze ploeg die bal niet zo mooi op maat zou kunnen geven waardoor Cocalic zijn hoofd er zou hebben kunnen tegen zetten.

Nee, het waren twee lévensbelangrijke, klasse assists.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #109 Gepost op: januari 26, 2018, 12:02:44 pm »
Coopman speelt gewoon al 2 matchen slecht hoor, die assists redden hem, anders werd die hier compleet afgebrand.

Te gek voor woorden toch, dit.

Die 'assists redden hem'. En waar stonden we zonder die 'assists'? Juist ja, nog steeds op 0-0 of wie weet zelf nog 1-0.

Doe het toch maar eventjes, in een kolkende Achter de Kazerne, overspoeld met degradatiestress.

;D ;D ;D
SV TILL I DIE

Offline sv_95

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #110 Gepost op: januari 26, 2018, 12:25:52 pm »
Veel supporters zijn erg kort van geheugen ...

Šaponjić is al maanden het kind van de rekening, hij maakt de winning goal tegen Standard en hij is plots een held.

Ik ben ook (nog!) geen harde fan van Šaponjić, maar dat is eerder omdat hij nog te jong/onervaren is en moet nog veel stuutjes eten om vaste spits te worden.

Coopman is ook nog jong, deze jongen moet ook nog veel progressie maken. In bepaalde wedstrijden komt hij niet tot zijn recht en dan komt er al snel kritiek op hem. Dan geeft hij twee assistes in één wedstrijd en hij wordt op een voetstuk geplaatst.

Voor mij mag de club (of Mr. Beeuwsaert) in de zomer een serieuze inspanning doen om hem definitief aan te trekken. Dan kan hij 2 seizoenen knallen (en dan ook niet met het idee of hij aldaniet nog bij Brugge aan de slag kan) en dan kan dan op zijn 25-26e hij gerust een grote stap vooruit maken.

Het is vaak zo bij supporters, een speler kan een half jaar onzichtbaar zijn maar als hij plots een winning goal maakt dan is hij de held.

Ik kijk verder dan dat ... als Sanders nog progressie maakt en niet constant is maar levert 2 assists af waaruit een goal komt, dan is Sander van goudwaarde.

Trouwens ... ik vraag me af hoe constant Eden Hazard was op z'n 22e ;-)
Niet om iets af te doen aan je post, maar Hazard was toen o.a. al 2x verkozen tot belofte van het jaar in Frankrijk, 2x speler van het jaar in Frankrijk en 1x belofte van het jaar in Engeland...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #111 Gepost op: januari 26, 2018, 12:30:08 pm »
Veel supporters zijn erg kort van geheugen ...

Šaponjić is al maanden het kind van de rekening, hij maakt de winning goal tegen Standard en hij is plots een held.

Ik ben ook (nog!) geen harde fan van Šaponjić, maar dat is eerder omdat hij nog te jong/onervaren is en moet nog veel stuutjes eten om vaste spits te worden.

Coopman is ook nog jong, deze jongen moet ook nog veel progressie maken. In bepaalde wedstrijden komt hij niet tot zijn recht en dan komt er al snel kritiek op hem. Dan geeft hij twee assistes in één wedstrijd en hij wordt op een voetstuk geplaatst.

Voor mij mag de club (of Mr. Beeuwsaert) in de zomer een serieuze inspanning doen om hem definitief aan te trekken. Dan kan hij 2 seizoenen knallen (en dan ook niet met het idee of hij aldaniet nog bij Brugge aan de slag kan) en dan kan dan op zijn 25-26e hij gerust een grote stap vooruit maken.

Het is vaak zo bij supporters, een speler kan een half jaar onzichtbaar zijn maar als hij plots een winning goal maakt dan is hij de held.

Ik kijk verder dan dat ... als Sanders nog progressie maakt en niet constant is maar levert 2 assists af waaruit een goal komt, dan is Sander van goudwaarde.

Trouwens ... ik vraag me af hoe constant Eden Hazard was op z'n 22e ;-)

Niet om iets af te doen aan je post, maar Hazard was toen o.a. al 2x verkozen tot belofte van het jaar in Frankrijk, 2x speler van het jaar in Frankrijk en 1x belofte van het jaar in Engeland...

m'n vergelijking is misschien iets te hoog gegrepen, maar "you got the point"

Maar, stel ... we werden weer herfstkampioen en draaiden momenteel mee in de top3 omdat andere spelers ook beter OF boven hun niveau spelen... dan bekijkt men ook bepaalde spelers anders.

Sander kan ook moeilijk uitblinken als de spelers rond hem ook onder niveau zitten te spelen.

Ik bedoel maar ... en ik denk ook dat Sander meer tot zijn recht zal komen met onze nieuwe ploeg.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #112 Gepost op: januari 26, 2018, 12:50:39 pm »
voetballen kan sander genoeg maar wat mij vooral weer opviel tegen standard was dat bang zijn.
altijd het duel vermijden en bij het minste duwtje ligt hij daar.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #113 Gepost op: januari 26, 2018, 01:22:17 pm »
dat zal altijd zo blijven. ik zag ook dat hij vaak aanspeelbaar was, hij id eerste helft voor diepgang zorgde....

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #114 Gepost op: januari 26, 2018, 07:40:50 pm »
Coopman speelt gewoon al 2 matchen slecht hoor, die assists redden hem, anders werd die hier compleet afgebrand.
Waarom moeten spelers altijd afgebrand worden ? We winnen nu twee keer na mekaar waarvan 1 keer verdiend en 1 keer gevleid en toch moeten weer spelers geviseerd worden. Ik begrijp dat niet net zoals ik niet begrijp dat er sommigen zoals dinsdag eigen spelers uitfluiten.

Omdat je dóor uitslagen moet kijken en matchen moet analyseren wil je trachten progressie te maken. En er wordt hier helemaal niemand afgebrand. Sommigen kennen precies het verschil niet tussen kritiek en complete afmakerij. Ik nodig jullie uit eens op andere voetbalfora te kijken...

PS: Spelers uitfluiten is not done en al zeker niet bij invallen. Geschreven kritiek is nog wel iets anders.
Ik gebruikte het woord afbranden omdat je dat zelf schreef (herlees je quote).
Ik lees geen andere fora maar kan me best voorstellen dat daar ook zulke zaken te lezen zijn.
Mijn indruk is dat er hier na iedere match, zelfs de goede matchen, altijd een of meerdere spelers geviseerd worden.

Had mij die bedenking ook al gemaakt, klopt  :D  :-X
Ik heb mij de voorbije 2 matchen gewoon enorm geërgerd aan hem. Vooral zijn duelkracht is echt 0.00. Wellicht komt dit door hoge verwachtingen: we moeten voor hem veel betalen aan de kampioen. Ik rephrase mijn statement: zonder die assists zou je ongetwijfeld veel kritiek zien. En já, zijn assists waren subliem.
« Laatst bewerkt op: januari 26, 2018, 07:42:37 pm door Naessens C »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #115 Gepost op: april 10, 2018, 10:35:24 am »
Via Ludwig V. uit Het Nieuwsblad
10 april 2018

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #116 Gepost op: april 01, 2021, 02:32:09 pm »
Coopman ging op training bij Antwerp opnieuw door z'n knie.
Er wordt opnieuw gevreesd voor een kruisbandletsel.

Dit wens je niemand toe...  :'(