Auteur Topic: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee  (gelezen 7830 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: februari 16, 2024, 07:31:34 pm »
Mag je parkeren op de grote parking aan schiervelde?

Benieuwd of een homma (vorige week nog bij de a kern) zal meedoen ..

Yep hun beste elf starten
zien waar ze staan…
als ze spelen zoals tegen Luik…

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: februari 16, 2024, 08:49:30 pm »
Dominant aan het spelen en baas. Brugge komt 2x over en je ziet weeral die kwetsbaarheid….. omschakeling en we dutsen. Ook de laatste pas bij ons komt er telkens maal niet. Veel nodig om maar een echte kans te krijgen. Maar als het wat rap gaat bij de tegenstander worden we achteraan opengereten. Hopelijk geen 90’ dominant en kurkdroog toch weer verliezen (of draw). Toch weeral niet op uw gemak als fan. Enkel op Beveren had ik dat gevoel. Alle andere matchen was stress. Zou nooit mogen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: februari 16, 2024, 08:56:58 pm »
Weer veel energie weg voor weinig goeie kansen.  Stravos snapt blijkbaar niet dat hij naar de tweede paal moet en niet altijd naar de eerste waar Vossen staat.
Vanaf we een foutje maken, Cirianni die er vol invliegt bij een bal waar hij nooit bij kan, Nnadi die een te korte pas geeft, Willen die zijn bal kwijtspeelt, enz. komen er grote kansen voor Club Next.   Een betere ploeg strafte ons terug weer af.  Dit is niet nodig om zoveel risico in uw spel te steken.  De grootste kansen waren terug voor de tegenstrever omdat wij zo fel naar voren drukken.  En wat levert het op?  Hier en daar een halve kans, voorzetten komen niet aan en ondertussen lopen we onze ziel uit ons lijf en mogen we blij zijn dat Club Next die grote kansen mist. 
Ik hoop dat we heel snel scoren, wij houden dat geen 90 minuten vol.  Dat ligt aan de coach die zo wil spelen en het nog altijd niet snapt.  Rap een goal voor ons of het is weer prijs.

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: februari 16, 2024, 08:59:11 pm »
Veldspel niet slecht, maar kwetsbaar in de verdediging en onmondig in de aanval. Ja, wat wil je dan ? En dat tegen een zeer matige tegenstander.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: februari 16, 2024, 09:38:05 pm »
Oef, Vossen verdient dit, we hebben toch ook niet altijd geluk.  Traoré goed bezig.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: februari 16, 2024, 09:41:03 pm »
Willen vent, zo terug kruipen terwijl ge zo zag welke actie ze gingen maken .

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 400
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: februari 16, 2024, 09:52:23 pm »
Goed resultaat, goed voor het vertrouwen.

Toch wel goeie Stavros gezien, maar vooral die Nnadi kan mij echt wel bekoren.
Echt bijterke die ik graag zie spelen.

Op naar de volgende 3 punten!

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.636
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: februari 16, 2024, 09:54:54 pm »
Goed resultaat, goed voor het vertrouwen.

Toch wel goeie Stavros gezien, maar vooral die Nnadi kan mij echt wel bekoren.
Echt bijterke die ik graag zie spelen.

Op naar de volgende 3 punten!
idd.Nnadi man van de match

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: februari 16, 2024, 09:55:15 pm »
3 punten
de rest rap vergeten en ni naar hun kop laten stijgen aub

als ge al die kansen zag en ge scoort ma 2x…

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: februari 16, 2024, 10:08:25 pm »
Nnadi is veruit de beste winter aankoop. Dat was er boenk op. Hoeveel kansen heeft Vossen wel niet gehad ? Ik telde er zeker 4 ,die 4 goals moesten opleveren. Maar we zullen deze keer niet klagen, want vond ze eigenlijk goed spelen. Volgende keer weer op verplaatsing, dus hopelijk weer 3 punten.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: februari 16, 2024, 10:14:08 pm »
Oef, deze moesten we absoluut winnen.   Goeie inzet, voor mij is Traoré man van de match, jammer en niet te begrijpen dat hij die kans miste.  Nnadi-Tambedou werkte goed, Vossen die bijstuurt waar het moet, had pech bij die bal op de paal. Stravos nu wel goed gelopen, naar de eerste paal en Vossen naar de tweede :) .
Willen bij die goal, dat snap ik echt niet, wat is dat?  Moe zijn?  Jammer dat we de nul niet konden houden.Wat we wel beter deden dan de vorige matchen was dat de ruimte tussen de spelers minder groot was.  En eindelijk eens geluk bij die derde goal.
We hadden enorm veel kansen dat is positief.  Maar ik blijf erbij, indien we in de eerste helft speelden tegen een betere ploeg was het waarschijnlijk bij de rust al achtervolgen, daar moeten we eerlijk in zijn en dat komt door onze speelwijze.  Euvrard gaat dus nooit zijn speelwijze veranderen en daardoor gaan we thuis nog zwarte sneeuw zien indien we niet eerst scoren.  We moeten thuis nog tegen Patro Eisden,Beerschot,Lierse,SL16 dat moet 12 op 12 zijn willen we nog kampioen spelen.
Uit Francs Borains,Deinze,Dender,Futures.   De eerste 2 zijn levensgevaarlijk als we zo dominant spelen,maar goed, dan moeten we maar hopen dat het toch lukt met de speelwijze van Euvrard.
Wanneer Marchado invalt is hij altijd goed en gevaarlijker dan wanneer hij de volledige match speelt als centrale spits!
Goed en verrassend dat de gekwetste spelers al terug zijn.    Demuynck is voor mij toch een extra troef en ik hoop dat Nnadi niet uitvalt.   
« Laatst bewerkt op: februari 16, 2024, 10:34:46 pm door mogul »

Offline pet1

  • Leden
  • Berichten: 110
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: februari 17, 2024, 12:02:23 am »
Er is maar 1 man vd match: Bruls. Veel ballen gerecupereerd en vooral goed aanspeelbaar geweest en t spel verdeeld. Ook nog gevaarlijk bij momenten.
Jelle heeft veel gelopen maar 4 hele goede kansen gemist.
Nnadi is hetgeen we tekort hadden!

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: februari 17, 2024, 08:05:31 am »
Bruls en nnadi!
Daar kan je een bal aan kwijt

Seigers en tanghe ook rustig aan de bal
En ook tambedou kaatste goed.

Enkel onze backs blijven drama!

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: februari 17, 2024, 08:58:00 am »
Willem is ook geen moderne vleugelverdediger. Als hij daar zal blijven spelen, zal dat ons punten kosten.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: februari 17, 2024, 09:00:34 am »
Aanvallende compartiment zat goed met Vossen die nu op zijn plaats staat en je ziet hij heeft er een neus voor om op de goede plaats te staan. Kon 4 doelpunten gemaakt hebben maar hij stond er, dan heb je Traore met een actie, en Bruls en stavros met goeie voetjes.
Ndadi is een openbaring, koppelt loopvermogen en duelkract aan goed voetbal.
Doumbia soms wat traag aan de bal, maar staat er wel als buffer.
Seigers en Tanghe niet veel op aan te merken.

Maar dan onze backs, onze linksachter tja je ziet aan alles dat dat niet zijn positie is. Jammer voor willen maar eens Bagan fit is zou ik durven wisselen.
Ofwel kies je ervoor om hem daar te laten groeien,  maar feit is dat een wingback heel andere inspanningen moet doen dan een cv, met die veele overlaps.
Het doelpunt dat we tegenkrijgen zie je dat hij op zijn adem trapt. Dat hij het niet gewend is om die inspanningen constant te doen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: februari 17, 2024, 09:10:12 am »
3 punten das het belangrijkste.
- waren we efficiënter was het 1-6
- zoals al gezegd...bij balverlies is het toch steeds opletten.
Dat is dan vooral positioneel (cv's ver uit elkaar en weinig geholpen door Tambedou die die positioneel n ramp blijft en niet aanvoelt waar hij moet lopen en daarin fouten maakt).
Verovert, wint ook veel te weinig het duel.
Als ge dan Nnadi daarnaast zet....wat n verschil.
Hij gaat wel in duel, in de voeten...voor zijn grootte wint hij veel duels.
Goed dat er wat gasten uit blessure terug keren.
Het match per match bekijken.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: februari 17, 2024, 09:16:54 am »
Ok, Willen kon bij de goal misschien meer doen maar werd ook door niemand geholpen. 
Speler kon rustig naar binnen komen en schieten.
Vermijdbare goal, maar ligt niet alleen aan Willen.

Online Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 731
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: februari 17, 2024, 10:16:21 am »
Het kon evengoed 2 - 0 voor NXT geweest zijn aan de rust en dan was het commentaar hier totaal anders.
Traore was beter omdat zijn rechtstreekse tegenstander zwak was. NXT was zelfs heel zwak.
Voor die tegengoal stond willen helemaal alleen. Was het Bagan of Ciranni geweest gisteren op de linksback waren ze ook gezien

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: februari 17, 2024, 10:54:12 am »
Het kon evengoed 2 - 0 voor NXT geweest zijn aan de rust en dan was het commentaar hier totaal anders.
Traore was beter omdat zijn rechtstreekse tegenstander zwak was. NXT was zelfs heel zwak.
Voor die tegengoal stond willen helemaal alleen. Was het Bagan of Ciranni geweest gisteren op de linksback waren ze ook gezien
Wil niet de negativist uithangen, maar wel de realist. Ik vind dat je gelijk hebt. Doordat wij altijd het spel willen maken, zijn we zo kwetsbaar bij een tegenaanval. Werken die van NXT af zoals het zou moeten, zie ik ons opnieuw deze match niet winnen. Deze match gaf me absoluut geen vertrouwen. Het voordeel is, is dat we nu een haalbaar 3-luik hebben. 'k Hoop ten zeerste dat we deze kunnen winnen, vertrouwen oppiken en vollenbak de finaleweken kunnen ingaan.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: februari 17, 2024, 11:34:42 am »
Het kon evengoed 2 - 0 voor NXT geweest zijn aan de rust en dan was het commentaar hier totaal anders.
Traore was beter omdat zijn rechtstreekse tegenstander zwak was. NXT was zelfs heel zwak.
Voor die tegengoal stond willen helemaal alleen. Was het Bagan of Ciranni geweest gisteren op de linksback waren ze ook gezien
Wil niet de negativist uithangen, maar wel de realist. Ik vind dat je gelijk hebt. Doordat wij altijd het spel willen maken, zijn we zo kwetsbaar bij een tegenaanval. Werken die van NXT af zoals het zou moeten, zie ik ons opnieuw deze match niet winnen. Deze match gaf me absoluut geen vertrouwen. Het voordeel is, is dat we nu een haalbaar 3-luik hebben. 'k Hoop ten zeerste dat we deze kunnen winnen, vertrouwen oppiken en vollenbak de finaleweken kunnen ingaan.
Eerste helft hadden we het balbezit NXT de kansen op de tegenaanval.
De tweede helft kon me echter zeker bekoren. Nnadi vond ik heel goed.
We zitten op een dieptepunt dus we moeten ons met zijn allen optrekken aan de positieve zaken.
Volgende week weer op verplaatsing. We moeten vol voor 12/12 gaan en dan doen we gewoon mee tot het einde voor plek 2. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard.
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2024, 11:42:48 am door boerkens4ever »