Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 237195 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: De Rode Duivels
« Reactie #460 Gepost op: september 08, 2009, 06:35:59 pm »
best voor Sammy dat hij niet in dat schietkraam stond ; staat niet mooi op palmares(vraag maar na bij Franky VDD) - en kans op blessures. Sammy zal zeker nog zijn kans krijgen in de toekomst ! en da Dury maar vlug terug in waregem staat, er is hier werk genoeg en zeker nav de derby tegen kutrijk

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: De Rode Duivels
« Reactie #461 Gepost op: september 09, 2009, 06:11:47 pm »
Citaat
Aftrap. Tweeduizend toeschouwers zien de aftrap in het Republican Stadium in Jerevan, onder hen drie Belgische supporters. We zullen zien of de Rode Duivels hen in de eerste helft al iets kunnen geven om blij van te worden.

ja tis de moeite precies

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #462 Gepost op: september 09, 2009, 06:18:42 pm »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #463 Gepost op: september 09, 2009, 06:21:45 pm »
1-0 achter , armenie scoort  ;D

of beter  :'(
« Laatst bewerkt op: september 09, 2009, 06:27:05 pm door svzw81 »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: De Rode Duivels
« Reactie #464 Gepost op: september 09, 2009, 06:34:13 pm »
1-0 achter , armenie scoort  ;D

of beter  :'(

Haha, weeral achter! Doelpunt: http://i29.tinypic.com/126e5jk.gif


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: De Rode Duivels
« Reactie #465 Gepost op: september 09, 2009, 07:13:53 pm »
Pff die belgen 2-0 achter om te huilen.
SV TILL I DIE

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: De Rode Duivels
« Reactie #466 Gepost op: september 09, 2009, 07:39:55 pm »
We zullen het zo bekijken, dankzij Dury werden geen spelers van ons opgeroepen en bleven zij van dit roze gevaar gespaard lol

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: De Rode Duivels
« Reactie #467 Gepost op: september 09, 2009, 07:46:00 pm »
tegen spanje met 5-0 verliezen tot daar aan toe, maar verliezen van armenie met 2-0 is ronduit beschamend!
 :'(

waarom al die 'vedetten' opstellen, ze kunnen toch niet samen spelen. Ze zouden beter keer ne grote kuis houden en spelers van 'kleinere' ploegen opstellen, denk dat die er meer hun kop zullen voor leggen dan de die da nu opt plein staan

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: De Rode Duivels
« Reactie #468 Gepost op: september 09, 2009, 08:03:57 pm »
tegen spanje met 5-0 verliezen tot daar aan toe, maar verliezen van armenie met 2-0 is ronduit beschamend!
 :'(

waarom al die 'vedetten' opstellen, ze kunnen toch niet samen spelen. Ze zouden beter keer ne grote kuis houden en spelers van 'kleinere' ploegen opstellen, denk dat die er meer hun kop zullen voor leggen dan de die da nu opt plein staan

 :o :o ik peis dat ook.laat allemaal die "buitenlanders" eens op hun plaats en neem ne keer echte belgen.als het dan toch tegenzit,kunnen ze het toch niet slechter gedaan hebben dan die ander apen!! ??? ???

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: De Rode Duivels
« Reactie #469 Gepost op: september 09, 2009, 08:21:59 pm »
Na de pijnlijke 2-1-nederlaag in Armeni? heeft bondscoach Frank Vercauteren zijn ontslag ingediend. Hij las een verklaring voor in de kleedkamer.

(later meer)

wil dat dan zeggen dat dury er ook al mee gedaan heeft? :p

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: De Rode Duivels
« Reactie #470 Gepost op: september 09, 2009, 08:27:19 pm »
Na de pijnlijke 2-1-nederlaag in Armeni? heeft bondscoach Frank Vercauteren zijn ontslag ingediend. Hij las een verklaring voor in de kleedkamer.

(later meer)

wil dat dan zeggen dat dury er ook al mee gedaan heeft? :p

Waarschijnlijk wel... Den Dick zal eerder uit zinne cong? moeten komen peiske, wie wil er nu nog zo'n zootje ongeregeld leiden?? Zouden er beter volledig mee kappen!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: De Rode Duivels
« Reactie #471 Gepost op: september 09, 2009, 08:55:53 pm »
zoals de rest van het land ! t'is wel geweest.........

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: De Rode Duivels
« Reactie #472 Gepost op: september 09, 2009, 10:38:07 pm »
Wat gaat er nu met Dury gebeuren?
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #473 Gepost op: september 09, 2009, 10:39:58 pm »
zoals de rest van het land ! t'is wel geweest.........

 ::)

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: De Rode Duivels
« Reactie #474 Gepost op: september 10, 2009, 12:42:38 am »
om eerlijk te zijn vraag ik me al van sinds ik het nieuws hoorde af wat Dury met dit intermezzo in zijn zakken steekt ?  om van essevee nog maar te zwijgen ...
laat ons hopen dat de voorbereiding tegen kvk hier niet onder geleden heeft.
o n b e g r ij p e l ij k

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #475 Gepost op: september 10, 2009, 08:18:37 am »
om eerlijk te zijn vraag ik me al van sinds ik het nieuws hoorde af wat Dury met dit intermezzo in zijn zakken steekt ?  om van essevee nog maar te zwijgen ...
laat ons hopen dat de voorbereiding tegen kvk hier niet onder geleden heeft.
o n b e g r ij p e l ij k

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het eigenlijk ook niet zo goed inzie.
Als we winnen tegen de veekaa is er geen vuiltje aan de lucht, als we verliezen daarentegen zal de kritiek niet uit de lucht zijn vrees ik... ( en terecht! )
En by the way, als Advocaat het niet ziet zitten om nu al over te nemen of als ie zijne staart intrekt ( wat volgens mij niet denkbeeldig is na de zoveelste absolute wanprestatie van ie bende omhooggevallen pseudo-vedetten ), zou het wel eens kunnen dat onze Franky gevraagd wordt om ( tijdelijk ) over te nemen... Wat dan?

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: De Rode Duivels
« Reactie #476 Gepost op: september 10, 2009, 10:06:48 am »
om eerlijk te zijn vraag ik me al van sinds ik het nieuws hoorde af wat Dury met dit intermezzo in zijn zakken steekt ?  om van essevee nog maar te zwijgen ...
laat ons hopen dat de voorbereiding tegen kvk hier niet onder geleden heeft.
o n b e g r ij p e l ij k
En by the way, als Advocaat het niet ziet zitten om nu al over te nemen of als ie zijne staart intrekt ( wat volgens mij niet denkbeeldig is na de zoveelste absolute wanprestatie van ie bende omhooggevallen pseudo-vedetten ), zou het wel eens kunnen dat onze Franky gevraagd wordt om ( tijdelijk ) over te nemen... Wat dan?

Het zijn maar 2 (nutteloze) wedstrijden meer, dus zoveel zou dat waarschijnlijk niet uitmaken. Veel tijd zou Dury er niet moeten insteken. Als Dury niet wil en samen met Vercauteren op zou stappen, zie ik Jean-Fran?ois De Sart wel tijdelijk overnemen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #477 Gepost op: september 10, 2009, 10:18:00 am »
om eerlijk te zijn vraag ik me al van sinds ik het nieuws hoorde af wat Dury met dit intermezzo in zijn zakken steekt ?  om van essevee nog maar te zwijgen ...
laat ons hopen dat de voorbereiding tegen kvk hier niet onder geleden heeft.
o n b e g r ij p e l ij k
En by the way, als Advocaat het niet ziet zitten om nu al over te nemen of als ie zijne staart intrekt ( wat volgens mij niet denkbeeldig is na de zoveelste absolute wanprestatie van ie bende omhooggevallen pseudo-vedetten ), zou het wel eens kunnen dat onze Franky gevraagd wordt om ( tijdelijk ) over te nemen... Wat dan?

Het zijn maar 2 (nutteloze) wedstrijden meer, dus zoveel zou dat waarschijnlijk niet uitmaken. Veel tijd zou Dury er niet moeten insteken. Als Dury niet wil en samen met Vercauteren op zou stappen, zie ik Jean-Fran?ois De Sart wel tijdelijk overnemen.

Het liefst zou ik dan nog hebben dat Dick direct overneemt en dat Dury dan misschien nog die paar maanden assistent blijft. Misschien steekt em wat op van Dick advocaat.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #478 Gepost op: september 10, 2009, 12:55:22 pm »
Om te beginnen moet Steven Defour uit die ploeg. Die jongen kan slechts 1 ding: zeggen dat de ANDEREN in eigen boezem moeten kijken. Ik ben nooit aan die jongen geweest, zal er nooit aan zijn ook. Onrechtstreeks heeft volgens mij ook het duel Witsel-Wasyl te maken met de malaise in de nationale ploeg. Er is zeker een kamp Vlamingen-Walen, maar ook een kamp pro en contra Standard gekomen. Oplossing: Standard schrappen uit alle lijsten en we kunnen weer vanaf 0 beginnen ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #479 Gepost op: september 10, 2009, 02:08:40 pm »
Als Dury niet wil en samen met Vercauteren op zou stappen, zie ik Jean-Fran?ois De Sart wel tijdelijk overnemen.

Waarom Fran?ois De Keersmaecker met als assistent Jean-Marie Philips het niet laten proberen als trainersduo ??


En dan nog falen om ons te kwalificeren voor de Paralympics...