Auteur Topic: [NB] Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 15374 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #120 Gepost op: november 28, 2011, 08:00:43 pm »

Wat verwachten jullie eigenlijk van de mannen in het orange?
Meer dan lief vragen kunnen ze ook niet. Het enige dat ze kunnen krijgen is een plop.

Een maal deze supporter zich als groep voelen, kunnen ze er hier met hun
bevoegdheden niets meer aan doen. Elk optreden wordt dan een provocatie gezien.
De enige die hier zwaar in de fout gaat is de verkoper van de tickets. Kristof zou voor volgende toppers uitgeloten moeten worden. (Als de commerciele belangen niet de overhand krijgen.)


Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #121 Gepost op: november 28, 2011, 08:07:59 pm »
Om niet mee te zeiken met kudde...  ::)

Toch wel chapeau aan alle sfeermakers in vak X. Tot de 84e minuut een sfeertje om tenen en vingers van af te likken! Komaan Essevee door beide tribunes was zowat het luidste wat we al gehoord hadden... Ik hoop dat al die mensen die er zaterdag stonden er ook gaan staan wanneer we 0-1 achter komen tegen Lokeren!

Heeft er niemand foto's of filmpjes van de actie voor de wedstrijd?
Maar we gaan wij geen 0 - 1 achter komen tegen Lokeren... hoop ik  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #122 Gepost op: november 28, 2011, 08:12:50 pm »

Wat verwachten jullie eigenlijk van de mannen in het orange?
Meer dan lief vragen kunnen ze ook niet. Het enige dat ze kunnen krijgen is een plop.

Een maal deze supporter zich als groep voelen, kunnen ze er hier met hun
bevoegdheden niets meer aan doen. Elk optreden wordt dan een provocatie gezien.
De enige die hier zwaar in de fout gaat is de verkoper van de tickets. Kristof zou voor volgende toppers uitgeloten moeten worden. (Als de commerciele belangen niet de overhand krijgen.)



de stewards zijn gewoon achterlijk , dom en laf . en als ze het dan niet aankunnen , moeten ze maar de politie erbij halen en hen de 2-3 "ergste" laten aanduiden, en dan via de politie een pv en stadionverbod geven. ene van anderlecht stond onderaan in Q gewoon keilang te provoceren waardoor hij dan glimlachend en waarschijnlijk met een st* mocht vertrekken ...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #123 Gepost op: november 28, 2011, 08:31:43 pm »
Eigenlijk toch triestig als je die 2e en 3e tegengoal analyseert. We krijgen net de 2-1 binnen en plaats van dan de boel toe te smijten staan we begot met 4 achterin tegenover 5 van Anderlecht. Mar?val en Skulason nergens te bespeuren..




Bijna krak hetzelfde gebeurde bij de 2-3. Kblijf het een zware fout van onze trainer vinden..

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #124 Gepost op: november 28, 2011, 09:23:44 pm »
Deze trainerstaf slaagt er in om elke speler slechter te maken ipv beter.
Ze mogen gewoon allen terten.
De slechte punten zijn enkel maar slechter geworden, en de goei weet ik zelf niet.
Als ge zo'n bedragen neertelt voor spelers ala mazou, gewilde balkanfluiten, de ruil rossini, ... moe je nie komen klagen over een zwakke groep. je wist hetzelf.
Enkel Defauw is een ware versterking.
Gebrek aan vertrouwen hoor ik hier zeggen. Enkel de trainerstaf kan hier voor zorgen!
Dus: bende Lemic adepten pakt ulder valieze aub!

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #125 Gepost op: november 28, 2011, 09:25:46 pm »
@ dienstman inkom ; andermaal,  Kristof treft hier geen schuld ! ga u informeren bij het personeel binnen svzw wat de richtlijnen tot ticketverkoop zijn. En als ik u mag helpen ga misschien direct naar PDC want het merendeel van het personeel zal u verschillende versies geven. commuciatie is niet echt het sterkste punt van de vereniging h?.........indien blijkt dat Kristof ergens de regels niet respecteerde, graag harde bewijzen waar hij in de fout ging aub

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #126 Gepost op: november 28, 2011, 09:35:12 pm »
Eigenlijk toch triestig als je die 2e en 3e tegengoal analyseert. We krijgen net de 2-1 binnen en plaats van dan de boel toe te smijten staan we begot met 4 achterin tegenover 5 van Anderlecht. Mar?val en Skulason nergens te bespeuren..




Bijna krak hetzelfde gebeurde bij de 2-3. Kblijf het een zware fout van onze trainer vinden..

Ik vind toch ook dat Serwy de linies ferm open laat
Moeten daar veel compacter spelen.

(Op de 2de foto trek je een lijn bij Naessens denk ik. Die kan je moeilijk iets verwijten.)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #127 Gepost op: november 28, 2011, 09:53:03 pm »
Moest inderdaad bij Skulason zijn  links van Mar?val (foto's komen niet van mij  hoor). Onze verdedigende middenvelders moesten op dat moment gewoon veel dieper terugzakken. Evenals onze flanken trouwens want nu moest de man rechtsonder (denk Colpaert) ook naar de flank waardoor we serieus in de minderheid waren in onze eigen 16.

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #128 Gepost op: november 28, 2011, 09:56:06 pm »
@ dienstman inkom ; andermaal,  Kristof treft hier geen schuld ! ga u informeren bij het personeel binnen svzw wat de richtlijnen tot ticketverkoop zijn. En als ik u mag helpen ga misschien direct naar PDC want het merendeel van het personeel zal u verschillende versies geven. commuciatie is niet echt het sterkste punt van de vereniging h?.........indien blijkt dat Kristof ergens de regels niet respecteerde, graag harde bewijzen waar hij in de fout ging aub

Ik zal zaterdag het standpunt van de club opvragen. K'an enkel zeggen de de veiligheidsverantwoordelijke 'not amused' was over Kristof.

Offline ProudRSCA

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #129 Gepost op: november 29, 2011, 07:55:27 am »
Werkt SVZW dit zelf geen beetje in de hand???  Als je de bezoekers van het eene op het andere jaar de helft minder tickets geeft kan je het die mensen niet kwalijk nemen dat ze alternatieven zoeken maak ik mij de bedenking...
Als wij nu eenmaal meer thuisfans kunnen zetten, waarom dit niet doen? Over het uitvak van RSCA gaan we nie beginnen zeker

Tjah met zo'n redenering moeten er nooit nog uitsupporters naar Anderlecht komen... Uitvak op RSCA geeft hetzelfde zicht op het veld als de eigen supporters van RSCA aan de overkant, en je kan kiezen uit staan- en zitplaatsen... in tegenstelling tot bij SVZW. 

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #130 Gepost op: november 29, 2011, 08:08:12 am »
ik sprak zaterdagavond Dhr. Vanwijnsberghe ( veiligheid) en hij was inderdaad "not amused" maar wist ook niets af van de richtlijnen die de lokaalhouder moest volgen en wat Bettens correct uitvoerde. Getuige hiervan mensen uit de supportersraad. Dit zal vanavond wel besproken worden tijdens de vergadering met de lokalen. En laat ons wel wezen, wij kochten allemaal al eens een kaartje om bij de thuissupporters binnen te geraken als het uitvak uitverkocht was zeker ; remember de uitwedstrijden toen we sportief goed bezig waren in roeselare en kutrijk.........natuurlijk moet men zich op die moment gedragen h?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #131 Gepost op: november 29, 2011, 09:21:50 pm »
ik sprak zaterdagavond Dhr. Vanwijnsberghe ( veiligheid) en hij was inderdaad "not amused" maar wist ook niets af van de richtlijnen die de lokaalhouder moest volgen en wat Bettens correct uitvoerde. Getuige hiervan mensen uit de supportersraad. Dit zal vanavond wel besproken worden tijdens de vergadering met de lokalen. En laat ons wel wezen, wij kochten allemaal al eens een kaartje om bij de thuissupporters binnen te geraken als het uitvak uitverkocht was zeker ; remember de uitwedstrijden toen we sportief goed bezig waren in roeselare en kutrijk.........natuurlijk moet men zich op die moment gedragen h?

ik heb nog NOOIT een kaartje gekocht voor in een vak te zitten van roeselare of van kortrijk. ofwel sta/zit ik in het bezoekersvak, ofwel blijf ik thuis.

los daarvan is (zoals hier al vaak gezegd door mij) het achterlijke gedrag (gewoonweg niets doen) van de stewards de oorzaak van alles. waarom kiezen ze dan voor om dit te worden ? om een oranje vestje te kunnen aan doen en gratis voetbal te zien 2 keer per weekend ?