Auteur Topic: [NB] Essevee - Cercle Brugge  (gelezen 13458 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #80 Gepost op: oktober 08, 2012, 07:52:26 pm »
Tuurlijk gaat Colpaert die schorsingdag krijgen. De bond wil namelijk de grote ploegen in Playoff I en zal er dus alles aan doen om het ons zo moeilijk mogelijk te maken! Ik verwacht vanaf nu dan ook veel scheidsrechterlijke dwalingen in ons nadeel...


Trouwens hier staaltje van subjectief verslag op voetbalprimeur...

 

Na de rust bleef Cercle op goede koers. Tot Berrier, een half uur voor affluiten, dan toch kon scoren. De spelverdeler verraste doelman Jo Coppens met een knappe vrije schop en zette zo Zulte - al dan niet onverdiend - op voorsprong. Niet veel later zette Habib Habibou ook de 2-0 op het bord.


Dit zegt namelijk alles over het niveau van de verslaggever... 0!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #81 Gepost op: oktober 08, 2012, 08:12:50 pm »
Toch vermelden dat de sfeer in vak X bepalend is voor de uitslag. Tegen Bergen was het er muisstil, tegen Anderlecht goed maar ook niet meer dan dat. Tegen Circl was het al van voor de match vollen ambiance. Ik kon mijn oren niet geloven dat zelfs de oude tribune begon mee te zingen.

Moraal  van het verhaal! vak X: geef er tegen Lokeren weer zo een lel op!!
Alvast bedankt voor de match tegen Circl!

Wie was het eerst, de kip of het ei?  Het is nu eenmaal wat op het veld gebeurt, dat bepaalt hoe de sfeer overslaat.  Als je aanvoelt tegen Bergen dat het voor geen meter loopt, slaat dit over op de supporters - op enkelen na die tevergeefs proberen de boel aan te wakkeren.  Schoonste bewijs: al jaren wordt gezeverd over de piste op de Heizel.  Nu de Duivels weer goed spelen, is iedereen lyrisch over de sfeer....  Dikwijls is het "dankzij" een (zoveelste) scheidsrechterlijke dwaling dat het kot ontploft.

C'mon SV tussen X en tribune vijvers is gewoon zalig...... meer van da!!!!!! Het ganse stadion moet daveren


Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #82 Gepost op: oktober 09, 2012, 01:34:27 pm »
Eigenlijk zou de wedstrijd niet mogen bepalen hoe de sfeer is, als je ziet tegen Lokeren dat het moeilijk wordt ( en de kans bestaat) dan moet je gvd ne extra lap opgeven in vak x dat de spelers vooruit worden geduuwd ! En niet zoals tegen Bergen dat er niets van beleving is ... Wat moeten de supporters van Standard dan niet zeggen, maar die maken elke wedstrijd wel volle bak ambiance. Wij moeten daar voorbeelden van nemen, we zijn misschien niet met zoveel, maar probeer gewoon elke match uw ploeg zo hard mogelijk te steunen, of ze nu boven liggen in de match of onder, dat mag niets uitmaken

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #83 Gepost op: oktober 09, 2012, 02:17:06 pm »
Eigenlijk zou de wedstrijd niet mogen bepalen hoe de sfeer is, als je ziet tegen Lokeren dat het moeilijk wordt ( en de kans bestaat) dan moet je gvd ne extra lap opgeven in vak x dat de spelers vooruit worden geduuwd ! En niet zoals tegen Bergen dat er niets van beleving is ... Wat moeten de supporters van Standard dan niet zeggen, maar die maken elke wedstrijd wel volle bak ambiance. Wij moeten daar voorbeelden van nemen, we zijn misschien niet met zoveel, maar probeer gewoon elke match uw ploeg zo hard mogelijk te steunen, of ze nu boven liggen in de match of onder, dat mag niets uitmaken

Aan mij zalt nie liggen want ga doorgaans zonder stem naar huis ;)
Gezien de resultaten, zou iedereen familieleden moeten mobiliseren om de komende wedstrijden voor een vol stadion te kunnen spelen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #84 Gepost op: oktober 13, 2012, 01:01:32 pm »
Malanda,wat een speler...idd...in verdedigend opzicht schitterend!opbouwend was hij gisteren minder.Maar dit is een topper!en juist 18 gekomen!man man,er zit toch talent in deze groep hoor.
Ik vind hem veel beter dan Hyland, al veel meer progressie! Ik hoop dat we hem niet te vlug kwijt zijn :-(