Auteur Topic: [NB] Essevee - Anderlecht  (gelezen 14227 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #20 Gepost op: april 22, 2013, 08:10:12 am »
ik denk dat we een boerenjaar beleven!!!!

over 20 speeldagen zat de georganiseerde persmeute te wachten op de neergang van die eendagsvlieg, sindsdien is het steeds maar beter gegaan.
wat gaan we nog allemaal meemaken

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #21 Gepost op: april 22, 2013, 08:16:07 am »
ik denk dat we een boerenjaar beleven!!!!

over 20 speeldagen zat de georganiseerde persmeute te wachten op de neergang van die eendagsvlieg, sindsdien is het steeds maar beter gegaan.
wat gaan we nog allemaal meemaken

 ;D

Denk je? Echt...?




Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #22 Gepost op: april 22, 2013, 08:21:40 am »
GEEN WOORDEN MAAR DADEN!! MERCI ESSEVEE
eindelijk die verdiende 1ste plaats!!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #23 Gepost op: april 22, 2013, 08:47:57 am »
Zoals verwacht, beginnen de anderlechtsupporters hier op 't werk te mekkeren over den arbiter. Ik heb hen geantwoord: "Dat kunt ge tegenkomen als je tegen een topploeg speelt."  En toen werd het weer stil.  :)

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #24 Gepost op: april 22, 2013, 08:49:39 am »
Zoals verwacht, beginnen de anderlechtsupporters hier op 't werk te mekkeren over den arbiter. Ik heb hen geantwoord: "Dat kunt ge tegenkomen als je tegen een topploeg speelt."  En toen werd het weer stil.  :)

Schitterend...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #25 Gepost op: april 22, 2013, 08:51:43 am »
scheids staat gekend dat hij gemakkelijk fluit...tja, dan moet je eigenlijk wel een dommerik zijn als je een duw geeft in het strafschopgebied

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #26 Gepost op: april 22, 2013, 08:57:54 am »
Wat Vandenbrom uit zijn Hollandse bek flapt na de match is fenomenaal belachelijk!  De scheidsrechter floot al bij al een zeer aannemelijk partij en valt niet veel te verwijten.  Er konden zelfs 2 rode kaarten voor Anderlecht getrokken zijn.  Die hand van Colpaert kon hij niet zien, die niet gefloten fout op Kouyate net voor onze 2de goals is zijn enige duidelijk misser.  Maar we hebben al andere resultaatbepalende blunders gezien de laatste tijd idioot Vandenbrom.
En als dat nog niet genoeg was moest p?d? Nuytinck er nog een schepje bovenop doen!  Beide penalties waren duidelijk fouten.  Dwaze fouten dat wel maar wel beiden genoeg voor een strafschop.
Het bestuur van Anderlecht zou die beide heren best op het matje roepen en hen verantwoordelijk stellen voor hun hersenloze commentaren !!!

Het grote Anderlecht, met al haar klasse... Er schiet niet veel van over heb ik de indruk. Ronduit beschamend hoe zo'n grote club staat te wenen over arbitrage (voor de zoveelste keer) nadat ze voor de 2e keer op rij niet eens onterecht verliezen van Essevee.

Nuytinck: "het moet gedaan zijn met de flauwekul..." :'(

Anderlecht woedend: 'Ref verneukt de competitie' :'( :'(  :'(

Het zit eens een paar keer tegen.

ZIELIG.
« Laatst bewerkt op: april 22, 2013, 09:02:48 am door 13 april 1951 »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #27 Gepost op: april 22, 2013, 10:04:35 am »
Essevee is wellicht de leukste club om fan van te zijn.  Goed voetbal, goed beleid, en ze blijven week na week verrassen.  Als je denkt, nja nu gaan we eraan of nu zitten we mentaal diep.  Geven ze ons nen oververdiende 6 op 6 met prachtige goals. Velen zeiden na ons eerste seizoen (beker en 6e).  Koester dit, dit maken we nooit of niet meer snel mee.  Kijk zoveel jaar verder en europese overwintering het jaar erna en nog 3x een top 7 plaats en een paar scalpen van de g4.  Spelen we dit jaar voor de titel en het beste van al.  Het zou meer dan terecht zijn als essevee die zou nemen.  Ik herinner me nog Franky Dury in zijn vorige passage bij essevee in extra time de uitspraak doen.  Ik wil met Waregem ooit nog voor de titel spelen of de titel pakken.  En ook Patje zijn uitspraken zijn een jaar te vroeg zelfs.  Prachtig gewoon.  Het enige dat ontbreekt is een deftig stadion nu.

Allen naar STANDARD!  We hebben een eitje te pellen met die pipo's.

Triestige reactie van Anderlecht.  Kleine verliezer!  Ze mogen tevreden zijn dat wasyl niet geschorst is voor een paar matchen.

WE ARE ESSEVEE!
« Laatst bewerkt op: april 22, 2013, 10:07:34 am door essevee007 »

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #28 Gepost op: april 22, 2013, 10:07:19 am »
cont?, wat een speler! bye bye jens naessens
Jouw antwoord toont van weinig respect tov Naessens. Je kan dit op een heel andere manier formuleren. Nergens voor nodig
wel als hij in het verleden nog walgde van waregem toen hij bij deinze speelde
Informeer u eerst voor je onzin uitkraamt.
Naessens is veel meer een SV-boy dan Cont? (met alle respect) ooit zal zijn.
Jens en Cont? kan je gewoon niet vergelijken, 2 totaal verschillende types.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #29 Gepost op: april 22, 2013, 10:08:56 am »
cont?, wat een speler! bye bye jens naessens
Jouw antwoord toont van weinig respect tov Naessens. Je kan dit op een heel andere manier formuleren. Nergens voor nodig
wel als hij in het verleden nog walgde van waregem toen hij bij deinze speelde
Informeer u eerst voor je onzin uitkraamt.
Naessens is veel meer een SV-boy dan Cont? (met alle respect) ooit zal zijn.
Jens en Cont? kan je gewoon niet vergelijken, 2 totaal verschillende types.



Cont?.  Inderdaad wat een speler, wat een klasbak.  Bye, bye Naessens?   Daar zit je dan weer verkeerd jongen.  Cont? is inderdaad beter.  Maar het zijn totaal andere types.  Naessens is meer een werker, doorzetter, powerplay.  Cont? is snelheid en techniek.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #30 Gepost op: april 22, 2013, 10:10:40 am »
Wie was de ref vorig seizoen toen Anderlecht kampioen speelde op Club Brugge met een zielige penalty in de 94e minuut?

Wie was de ref bij Waasland Beveren-Anderlecht waar Iakovenko en Kanu geen rood kregen en waar een doelpunt van WB werd afgekeurd nadat proto wat lag te kermen?

Alexandre Boucaut...


Ik heb ze dan niet horen klagen nochtans...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #31 Gepost op: april 22, 2013, 10:21:16 am »
Wie was de ref vorig seizoen toen Anderlecht kampioen speelde op Club Brugge met een zielige penalty in de 94e minuut?

Wie was de ref bij Waasland Beveren-Anderlecht waar Iakovenko en Kanu geen rood kregen en waar een doelpunt van WB werd afgekeurd nadat proto wat lag te kermen?

Alexandre Boucaut...


Ik heb ze dan niet horen klagen nochtans...
Mooi opzoekwerk! Copy/paste naar mijn teerbeminde anderlechtsupporterke hier rechtover mij...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #32 Gepost op: april 22, 2013, 10:48:38 am »
cont?, wat een speler! bye bye jens naessens
Jouw antwoord toont van weinig respect tov Naessens. Je kan dit op een heel andere manier formuleren. Nergens voor nodig
wel als hij in het verleden nog walgde van waregem toen hij bij deinze speelde

de dwaaste opmerking van de maand is bij deze gemaakt.

wat ga je doen dan ? spelers die ooit bij deinze, kortrijk, brugge, anderlecht, standard, ... gespeeld hebben mogen nooit bij ons komen ?  of aan welke ploegen heb je nog een hekel ?

wat doe je dan als hij scoort voor ons tegen bv. kortrijk ? hem zitten uitkotsen dan ?


Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #33 Gepost op: april 22, 2013, 11:34:08 am »
Ga al naar den essevee nog voor ze de eerste maal in eerste klasse speelden.
Denk nog wel eens terug toen we Atl.Madrid uitschakelden.
Maar dit is toch het beste essevee die we al hadden in het regenboogstadion.
« Laatst bewerkt op: april 22, 2013, 11:37:40 am door giba »

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #34 Gepost op: april 22, 2013, 11:38:54 am »
Nog nooit zoveel genoten bij het kijken naar teletekst p.505!

Genieten, meer moeten wij als supporters nu niet doen..

PS: Extra time kijkt terug op de 5de speeldag van Play-Off I in de Jupiler Pro League. Met een reportage van Sammy Neyrinck over Zulte Waregem - Anderlecht. Centrale gast is Francky Dury, trainer bij Zulte Waregem. Analisten zijn Jan Boskamp en Gunther Schepens.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #35 Gepost op: april 22, 2013, 11:50:52 am »
Nog nooit zoveel genoten bij het kijken naar teletekst p.505!

Genieten, meer moeten wij als supporters nu niet doen..

PS: Extra time kijkt terug op de 5de speeldag van Play-Off I in de Jupiler Pro League. Met een reportage van Sammy Neyrinck over Zulte Waregem - Anderlecht. Centrale gast is Francky Dury, trainer bij Zulte Waregem. Analisten zijn Jan Boskamp en Gunther Schepens.

Ik zie het al weer voor me, Dury die tenn komt wanneer Boskamp zit te zeveren, en wanneer Frank Raes en Filip Joos underen aak der weer iedere keer willen inslaan. :D

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #36 Gepost op: april 22, 2013, 12:07:37 pm »
cont?, wat een speler! bye bye jens naessens
Jouw antwoord toont van weinig respect tov Naessens. Je kan dit op een heel andere manier formuleren. Nergens voor nodig
wel als hij in het verleden nog walgde van waregem toen hij bij deinze speelde
Informeer u eerst voor je onzin uitkraamt.
Naessens is veel meer een SV-boy dan Cont? (met alle respect) ooit zal zijn.
Jens en Cont? kan je gewoon niet vergelijken, 2 totaal verschillende types.



Cont?.  Inderdaad wat een speler, wat een klasbak.  Bye, bye Naessens?   Daar zit je dan weer verkeerd jongen.  Cont? is inderdaad beter.  Maar het zijn totaal andere types.  Naessens is meer een werker, doorzetter, powerplay.  Cont? is snelheid en techniek.
mss een misplaatste reactie, mijn excuses hiervoor. desondanks heb ik het niet voor jens, maar dat is mijn persoonlijke mening. kan er zeker inkomen dat er wel mensen achter naessens staan. maar, ik vind wel dat cont? in zijn voorbije twee wedstrijden getoond heeft dat hij minstens de evenknie is van jens, MINSTENS!

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #37 Gepost op: april 22, 2013, 12:43:26 pm »
cont?, wat een speler! bye bye jens naessens
Jouw antwoord toont van weinig respect tov Naessens. Je kan dit op een heel andere manier formuleren. Nergens voor nodig
wel als hij in het verleden nog walgde van waregem toen hij bij deinze speelde
Informeer u eerst voor je onzin uitkraamt.
Naessens is veel meer een SV-boy dan Cont? (met alle respect) ooit zal zijn.
Jens en Cont? kan je gewoon niet vergelijken, 2 totaal verschillende types.



Cont?.  Inderdaad wat een speler, wat een klasbak.  Bye, bye Naessens?   Daar zit je dan weer verkeerd jongen.  Cont? is inderdaad beter.  Maar het zijn totaal andere types.  Naessens is meer een werker, doorzetter, powerplay.  Cont? is snelheid en techniek.
mss een misplaatste reactie, mijn excuses hiervoor. desondanks heb ik het niet voor jens, maar dat is mijn persoonlijke mening. kan er zeker inkomen dat er wel mensen achter naessens staan. maar, ik vind wel dat cont? in zijn voorbije twee wedstrijden getoond heeft dat hij minstens de evenknie is van jens, MINSTENS!
Nogmaals, je kan ze simpelweg niet vergelijken. Je vergelijkt De Sutter toch ook niet met Suarez...

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #38 Gepost op: april 22, 2013, 12:46:37 pm »
topprestatie nog maar eens!  8) wat mij wel stoorde was het droevige gedoe van berrier, dat je gewisselt wordt en je bent boos ok, maar als ze scoren of vieren je er als een vod bijloopt en vroeger weggaat niet akkoord  >:( Wasyl en bruno konde toch rood krijgen ze voor mijn part! en wat de penalty's betreft, voor mij 2 penalty's, eerst was heel licht maar er is contact en het is geen lestienneke wat hij doet he! 2e was overduidelijk, van mijn part mocht nuytinck ermee stoppen hoor  ;D triestige reactie van brammeke en vd brom, belgische topclub en dan zo laag vallen als het tegenzit!
genieten van de 1e plaats (waar we thuishoren btw)  8) en op naar standard!!
Liberta per gli ultras!

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #39 Gepost op: april 22, 2013, 01:49:26 pm »