Auteur Topic: [NB] Essevee - Waasland-Beveren  (gelezen 3022 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
[NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Gepost op: november 11, 2013, 10:29:20 am »
2-0, Habibou & Caceres.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #1 Gepost op: november 11, 2013, 10:46:15 am »
Bedankt SV voor opnieuw een leuk seizoen. Wat hebben we, als ??n uit de K11, toch een sneukelploeg.
Geen goede wedstrijd. Caceres mag dan wel een doelpunt gemaakt hebben, die speler is ondermaats. Heeft nu toch wel genoeg kansen gehad maar is gewoon niet goed genoeg.
Habibou, tja, waarschijnlijk een van onze dommere spelers op het veld. Speelt desondanks de laatste weken wel boven zijn niveau, maar die penaltyfase kan gewoon niet.
Gelukkig kunnen ze eventjes rusten, denk dat dit nodig is. Want beste supporters, onze ploeg is nog actief op 3 fronten: bovenaan in de pintjesliga, knokken om door te stoten in Europa en in de 16e finales van de BVB!

Online BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #2 Gepost op: november 11, 2013, 11:51:48 am »
Caceres was de eerste helft inderdaad niet goed, ook tot ongenoegen van Dury. Zijn tweede helft mocht er echt wel zijn (los van zijn doelpunt). Kwam veel meer de bal opeisen en kaatste goed. Stuurde Cont? goed in het straatje.

Is altijd moeilijk voetballen tegen een verdedigende ploeg.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #3 Gepost op: november 11, 2013, 01:13:52 pm »
Caceres was de eerste helft inderdaad niet goed, ook tot ongenoegen van Dury. Zijn tweede helft mocht er echt wel zijn (los van zijn doelpunt). Kwam veel meer de bal opeisen en kaatste goed. Stuurde Cont? goed in het straatje.

Is altijd moeilijk voetballen tegen een verdedigende ploeg.

Met alle respect, maar wat Caceres op het veld doet, kan een spits uit 4de klasse ook.
Is gewoon te traag, te lomp, totaal niet wendbaar, en dan zou je nog denken dat hij met zijn grote lijf duels wint, maar neen, won gisteren 0!!! kopduels!
Gebruikt zijn linkervoet alleen maar om op te steunen, waardoor hij telkens een bocht maakt om naar zijn rechter te zoeken om te passen, waardoor ook het spel vertraagt.

Neen, Caceres kan mij niet overtuigen.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #4 Gepost op: november 11, 2013, 01:58:55 pm »
Caceres was de eerste helft inderdaad niet goed, ook tot ongenoegen van Dury. Zijn tweede helft mocht er echt wel zijn (los van zijn doelpunt). Kwam veel meer de bal opeisen en kaatste goed. Stuurde Cont? goed in het straatje.

Is altijd moeilijk voetballen tegen een verdedigende ploeg.

Met alle respect, maar wat Caceres op het veld doet, kan een spits uit 4de klasse ook.
Is gewoon te traag, te lomp, totaal niet wendbaar, en dan zou je nog denken dat hij met zijn grote lijf duels wint, maar neen, won gisteren 0!!! kopduels!
Gebruikt zijn linkervoet alleen maar om op te steunen, waardoor hij telkens een bocht maakt om naar zijn rechter te zoeken om te passen, waardoor ook het spel vertraagt.

Neen, Caceres kan mij niet overtuigen.

Ik kan mij vinden in uw analyse voor de Caceres van de eerste helft, maar de tweede helft vond ik hem veel beter. Liep eindelijk goed, kaatste goed en kan een bal controleren. Soms nog wat ongelukkig, maar dat is volgens mij normaal voor een speler die uit de franse 2e (3e?) klasse komt natuurlijk. Mits wat aanpassing komt hij er wel. Soms willen de mensen te veel, te snel.. Kijk bijvoorbeeld hoe men op de kap zat van Jelavic en Bokila. ;)

on topic: maar 2 punten thuis laten liggen in de heenronde =  :D En ik vond Malanda gisteren de beste speler op het plein. Over de zaak habibou.. dom dommer domst! Gelukkig voor hem was zijn penalty dan nog zo slecht gegeven dat coosemans al te ver was en zo de bal niet meer naar de buiten kon duwen.

Nu ja de punten zijn binnen en das het voornaamste, nu een goei weekske rust en dan er weer vol tegen aan! ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #5 Gepost op: november 11, 2013, 02:04:13 pm »
Caceres was de eerste helft inderdaad niet goed, ook tot ongenoegen van Dury. Zijn tweede helft mocht er echt wel zijn (los van zijn doelpunt). Kwam veel meer de bal opeisen en kaatste goed. Stuurde Cont? goed in het straatje.

Is altijd moeilijk voetballen tegen een verdedigende ploeg.

Met alle respect, maar wat Caceres op het veld doet, kan een spits uit 4de klasse ook.
Is gewoon te traag, te lomp, totaal niet wendbaar, en dan zou je nog denken dat hij met zijn grote lijf duels wint, maar neen, won gisteren 0!!! kopduels!
Gebruikt zijn linkervoet alleen maar om op te steunen, waardoor hij telkens een bocht maakt om naar zijn rechter te zoeken om te passen, waardoor ook het spel vertraagt.

Neen, Caceres kan mij niet overtuigen.

Ik kan mij vinden in uw analyse voor de Caceres van de eerste helft, maar de tweede helft vond ik hem veel beter. Liep eindelijk goed, kaatste goed en kan een bal controleren. Soms nog wat ongelukkig, maar dat is volgens mij normaal voor een speler die uit de franse 2e (3e?) klasse komt natuurlijk. Mits wat aanpassing komt hij er wel. Soms willen de mensen te veel, te snel.. Kijk bijvoorbeeld hoe men op de kap zat van Jelavic en Bokila. ;)

on topic: maar 2 punten thuis laten liggen in de heenronde =  :D En ik vond Malanda gisteren de beste speler op het plein. Over de zaak habibou.. dom dommer domst! Gelukkig voor hem was zijn penalty dan nog zo slecht gegeven dat coosemans al te ver was en zo de bal niet meer naar de buiten kon duwen.

Nu ja de punten zijn binnen en das het voornaamste, nu een goei weekske rust en dan er weer vol tegen aan! ;)

Ik begrijp gewoon niet waarom Dury Sylla niet laat starten in plaats van Caceres.
Sylla wint veel kopduels, is sneller dan Raphael en ook wendbaarder.

Trouwens is Sylla ook diegene die  we al 3 jaar proberen te strikken en niet Caceres zoals sommigen hier beweren. Dan moet je die Sylla ook het vertrouwen geven, en hem op zijn juiste plaats zetten.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #6 Gepost op: november 11, 2013, 02:09:13 pm »
Caceres was de eerste helft inderdaad niet goed, ook tot ongenoegen van Dury. Zijn tweede helft mocht er echt wel zijn (los van zijn doelpunt). Kwam veel meer de bal opeisen en kaatste goed. Stuurde Cont? goed in het straatje.

Is altijd moeilijk voetballen tegen een verdedigende ploeg.

Met alle respect, maar wat Caceres op het veld doet, kan een spits uit 4de klasse ook.
Is gewoon te traag, te lomp, totaal niet wendbaar, en dan zou je nog denken dat hij met zijn grote lijf duels wint, maar neen, won gisteren 0!!! kopduels!
Gebruikt zijn linkervoet alleen maar om op te steunen, waardoor hij telkens een bocht maakt om naar zijn rechter te zoeken om te passen, waardoor ook het spel vertraagt.

Neen, Caceres kan mij niet overtuigen.

Ik kan mij vinden in uw analyse voor de Caceres van de eerste helft, maar de tweede helft vond ik hem veel beter. Liep eindelijk goed, kaatste goed en kan een bal controleren. Soms nog wat ongelukkig, maar dat is volgens mij normaal voor een speler die uit de franse 2e (3e?) klasse komt natuurlijk. Mits wat aanpassing komt hij er wel. Soms willen de mensen te veel, te snel.. Kijk bijvoorbeeld hoe men op de kap zat van Jelavic en Bokila. ;)

on topic: maar 2 punten thuis laten liggen in de heenronde =  :D En ik vond Malanda gisteren de beste speler op het plein. Over de zaak habibou.. dom dommer domst! Gelukkig voor hem was zijn penalty dan nog zo slecht gegeven dat coosemans al te ver was en zo de bal niet meer naar de buiten kon duwen.

Nu ja de punten zijn binnen en das het voornaamste, nu een goei weekske rust en dan er weer vol tegen aan! ;)

Ik begrijp gewoon niet waarom Dury Sylla niet laat starten in plaats van Caceres.
Sylla wint veel kopduels, is sneller dan Raphael en ook wendbaarder.

Trouwens is Sylla ook diegene die  we al 3 jaar proberen te strikken en niet Caceres zoals sommigen hier beweren. Dan moet je die Sylla ook het vertrouwen geven, en hem op zijn juiste plaats zetten.

ik sylla niet het type spits is die dury wil gebruiken voor in de punt sylla is rap en dury gebruikt hem liever op de flank of als we met 2 diepe spitsen staan,  dury speelt liever met een spits die bal kan bijhouden en kan kaatsen is al langer bekend dacht ik en ik denk niet dat sylla een kaatser is en raphael wel

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #7 Gepost op: november 11, 2013, 05:22:17 pm »
de penaltyfase was nu inderdaad niet leuk om aan te zien. maar daarom eigen spelers gaan uitfluiten ? dat doe ik nooit ! ook gisteren niet !

Offline ForzaESSEVEE

  • Leden
  • Berichten: 15
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #8 Gepost op: november 11, 2013, 06:22:59 pm »
Het waren geen prachtig uitgespeelde of slimme doelpunten, maar het belangrijkste is dat ze ons de overwinning opleveren ;)

Habib heeft de gemaakte regels overtreden, dat is een feit. Aan de andere kant, als een spits goed bezig is en vertrouwen heeft en vastberaden is om een penalty binnen te trappen, vind ik het geen schande als hij deze opeist, tenzij Thorgan het echt niet toelaat, maar veel protest heb ik van Thorgan niet gezien of ben ik fout?

Maar ja, gezien de kwaliteit van zijn penalty was hij er wrs gewoon op uit om zijn statistieken omhoog te brengen.. Achja. Naar het einde toe hadden we toch ook enkele mooie kansen op de 3-0, maar Conte, Cac?r?s, Habib, ging iets te nadrukkelijk op zoek naar eigen succes ipv af te leggen, vond ik.

Cac?r?s' goal vond ik geen blunder van Coosemans. Hij was uiteraard niet onpakbaar, maar het was toch echt wel fantastisch binnengeschoten. Als je dit in de CL doet is dit gewoon een knappe goal. Maarja, gezien het niveau van onze competitie was afleggen een beter optie geweest :)

Grappig ook hoe de reporter op belgacom tv Pupuuupududu zei na Hanan Maman :p

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #9 Gepost op: november 11, 2013, 06:39:59 pm »
Wat Habib deed was niet slim, anderzijds mag je van hem niet te veel verwachten vrees ik.

Hij maakt eens wat goals en speelt af en toe weer eens een goede match...en en daar gaat weer die bescheidenheid en dat ego...

Misschien dat hij er best nog eens op attent gemaakt wordt, dat echt goede spelers m??r dan een paar minuten in Engeland mogen meedoen.

Ongetwijfeld wil meneer weer vertrekken naar een betere competitie bij de winterstop. ::)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #10 Gepost op: november 11, 2013, 11:27:04 pm »
Dury zal wel weten wat hij moet doen met Habibou, het is duidelijk dat Habib niet van de slimste is.  Hem uitfluiten , neen dat ga ik nooit doen, maar dat manneke mag eens op zijn plaats worden gezet, dus 'Shame on you Habibou' kon van mij wel.  Ten eerste toont hij door zijn actie dat hij enkel voor zichzelf speelt, hij gunt Hazard zijn 10de goal niet en zo was Hazard toch weer dichter bij de Gouden Schoen, ik vond Habib de laatste weken echt wel sterk spelen en speelde naar mij gevoel meer voor de ploeg dan vroeger, en nu doet hij dit, de ezelsoren zijn voor de eendenvanger.  Ten tweede kan hij door zijn egocentrisch gedrag tweedracht brengen in de ploeg, wat nog veel erger is.
Wat Canceres betreft heb ik ook veel twijfels, maar je kan niet ontkennen dat dat 1-2'tje met Conte schitterend was, ook zijn goal was dit, dus laat hem aub de tijd om nog wat te groeien, hij toonde toch al meer dan onze Litouwse volleyballer(Nemelo?).
En Sammy is toch echt wel bezig met een sterk seizoen, is een puntenpakker!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #11 Gepost op: november 12, 2013, 12:15:45 am »
Met een goeie keeper speel je kampioen, win je een wk...
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #12 Gepost op: november 12, 2013, 11:29:49 am »
Dury zal wel weten wat hij moet doen met Habibou, het is duidelijk dat Habib niet van de slimste is.  Hem uitfluiten , neen dat ga ik nooit doen, maar dat manneke mag eens op zijn plaats worden gezet, dus 'Shame on you Habibou' kon van mij wel.  Ten eerste toont hij door zijn actie dat hij enkel voor zichzelf speelt, hij gunt Hazard zijn 10de goal niet en zo was Hazard toch weer dichter bij de Gouden Schoen, ik vond Habib de laatste weken echt wel sterk spelen en speelde naar mij gevoel meer voor de ploeg dan vroeger, en nu doet hij dit, de ezelsoren zijn voor de eendenvanger.  Ten tweede kan hij door zijn egocentrisch gedrag tweedracht brengen in de ploeg, wat nog veel erger is.
Wat Canceres betreft heb ik ook veel twijfels, maar je kan niet ontkennen dat dat 1-2'tje met Conte schitterend was, ook zijn goal was dit, dus laat hem aub de tijd om nog wat te groeien, hij toonde toch al meer dan onze Litouwse volleyballer(Nemelo?).
En Sammy is toch echt wel bezig met een sterk seizoen, is een puntenpakker!!

Neemelo was een Est ;)
Sammy idd weer goed bezig maar heeft toch ook een dipje gehad dat zo'n 3 matchen duurde vond ik.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #13 Gepost op: november 13, 2013, 03:38:02 pm »
Ben ook totaal niet overtuigd van Caceras, maar iemand wees erop dat je hem voldoende kansen moet geven en da's misschien wel waar. Hij zal wel veel progressie moeten maken om tot een aanvaardbaar niveau te komen in onze al niet te hoogstaande competitie.

Offline Amigo

  • Leden
  • Berichten: 69
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #14 Gepost op: november 13, 2013, 04:29:39 pm »
Jelavic daar zag ook niemand iets in !!! Zit ondertussen wel bij Everton !!
Geef C?ceres een eerlijke kans, zijn assist en zijn goal mochten er wel zijn, en het is een knokker !!!
Spitsen zijn rare gasten eens ze beginnen te scoren !!
Het moet natuurlijk nog veel beter maar dat kan komen door regelmatig te spelen !!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #15 Gepost op: november 13, 2013, 04:44:59 pm »
Jelavic daar zag ook niemand iets in !!! Zit ondertussen wel bij Everton !!
Geef C?ceres een eerlijke kans, zijn assist en zijn goal mochten er wel zijn, en het is een knokker !!!
Spitsen zijn rare gasten eens ze beginnen te scoren !!
Het moet natuurlijk nog veel beter maar dat kan komen door regelmatig te spelen !!
Idd . Ik hoop dat hij vertrokken is . En ik vind hem beter als we over de grond spelen naar hem . Zei zelf in het begin in een interview dat zijn kopspel enzo veel beter moet , waarom dan veel lange ballen geven ? Ok hij is groot , maar als het niet zijn sterkste punt is moet je het ook zoveel mogelijk proberen te mijden . Zie het wel goed komen met hem .
« Laatst bewerkt op: november 13, 2013, 07:45:07 pm door Thomas »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [NB] Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #16 Gepost op: november 14, 2013, 08:44:31 am »
Jelavic daar zag ook niemand iets in !!! Zit ondertussen wel bij Everton !!
Geef C?ceres een eerlijke kans, zijn assist en zijn goal mochten er wel zijn, en het is een knokker !!!
Spitsen zijn rare gasten eens ze beginnen te scoren !!
Het moet natuurlijk nog veel beter maar dat kan komen door regelmatig te spelen !!
Hij is wel al 26 jaar h?, en blijkbaar zou die maar om zijn 20e prof geworden zijn?
SV TILL I DIE