Auteur Topic: [VB] Dender-SVZW  (gelezen 16322 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #20 Gepost op: september 16, 2008, 12:15:30 am »
Ik ben ook niet echt een fan van Minne eerlijk gezegd, aanvallend brengt die toch heel weinig. Maar VZ blundert echter echt wel iets teveel ze, amai...

Kon Chapi eigenlijk ook nie rechtsachter spelen? da lijkt mij dan wel een goeie oplossing, want centraal Colpaert-D'haene die gaat hij nooit uit de ploeg spelen

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #21 Gepost op: september 16, 2008, 11:33:35 am »
ja ik vraag mij ook af waarom chapi nie opstellen. :(

Rafa

  • Gast
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #22 Gepost op: september 16, 2008, 11:45:01 am »
ja ik vraag mij ook af waarom chapi nie opstellen. :(

Chapi kwam naar SVZW en was niet 100 procent fit. In de voorbereiding liep hij dan een relatief zware blessure op. Komt daar bij dat je D'Haene, Colpaert, Buysse of Reina niet uit de ploeg kan zetten voor een nieuwe speler. Van Zundert speelde tegen Lokeren en Mechelen (opnieuw relatief) goed, dus waarom zou Chapi w?l opstellen ? Keuze is nu aan Dury, op Dender staat Chapi er misschien wel al betwijfel ik het..

fox

  • Gast
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #23 Gepost op: september 16, 2008, 12:33:28 pm »
ja ik vraag mij ook af waarom chapi nie opstellen. :(

Chapi kwam naar SVZW en was niet 100 procent fit. In de voorbereiding liep hij dan een relatief zware blessure op. Komt daar bij dat je D'Haene, Colpaert, Buysse of Reina niet uit de ploeg kan zetten voor een nieuwe speler. Van Zundert speelde tegen Lokeren en Mechelen (opnieuw relatief) goed, dus waarom zou Chapi w?l opstellen ? Keuze is nu aan Dury, op Dender staat Chapi er misschien wel al betwijfel ik het..

Ik denk ook dat we in deze uitwedstrijd waarin we opnieuw zwaar ten aanval zullen trekken, de kaart Vanzundert zullen trekken. Moest het een top uitwedstrijd zijn dan was ik ervan overtuigd dat Vanzundert op de bank zou zitten en ik zag hem er dan niet te snel meer afkomen ook...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #24 Gepost op: september 16, 2008, 01:10:10 pm »
Als we het goede voetbal van de eerste helft tegen Genk kunnen kopi?ren en plakken op de volledige wedstrijd tegen Dender(leeuw), dan moeten die 3 punten een must zijn.
Dus, uitgaan van onze eigen krachten en gewoon met de volle buit onder de arm naar huis terug.
Mijn prono 1-4
- Leye(2x)
- Matton
- Meert

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #25 Gepost op: september 16, 2008, 05:20:50 pm »
En wie haal jij er dan uit voor Leye, gesteld dat hij al fit is?

VZ en Buysse in ??n ploeg is iets teveel risico op counter tegen de snelle spitsen (Sillah!) van Dender, vind ik persoonlijk. Beiden zijn super-aanvallend ingesteld.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #26 Gepost op: september 16, 2008, 05:31:53 pm »
die keeper van dender heeft ook zn kunsten laten zien tegen fcb ze
SV TILL I DIE

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #27 Gepost op: september 16, 2008, 05:39:18 pm »
chapi, zerdab en berrier nog niet zien spelen waarom deze jongens geen kans geven??
Liberta per gli ultras!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #28 Gepost op: september 16, 2008, 05:55:16 pm »
chapi, zerdab en berrier nog niet zien spelen waarom deze jongens geen kans geven??
Als het goed loopt moet je ook geen andere dingen gaan uittesten
SV TILL I DIE

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #29 Gepost op: september 16, 2008, 06:20:59 pm »
ik begrijp ook niet waarom vz nog meedoet,enfin,ik zie hem niet graag blunderen,geef mij maar minne of chapi,dury heeft een boontje zeker voor vz ?maar ja hij is the big boss...we zien wel h?,laat ons hopen dat ze zo verder spelen zoals zondag de eerste helft,jongens,was da genieten....matton wat een parel ! :) :)

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #30 Gepost op: september 16, 2008, 07:15:01 pm »
Je moet gewoon vz aanmoedigen, zoals hij ons aanmoedigde om hen te steunen toen het 1-3 stond tegen genk.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #31 Gepost op: september 16, 2008, 07:46:31 pm »
Bart vz start niet zaterdag geloof me naar het schijnt kon Dury er niet mee lachen !!!!!!

Offline urban

  • Leden
  • Berichten: 18
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #32 Gepost op: september 16, 2008, 08:55:19 pm »
@rafa, als die vijf supporters van Moeskroen daarin slagen dan moeten wij zeker binnen geraken terwijl ze ons nog 5 euro bijgeven ! ;)

Offline jean20

  • Leden
  • Berichten: 20
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #33 Gepost op: september 16, 2008, 09:56:25 pm »
Bart vz start niet zaterdag geloof me naar het schijnt kon Dury er niet mee lachen !!!!!!

Je zag dit ook aan Dury zijn reactie gisterenavond op studio 1

fox

  • Gast
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #34 Gepost op: september 17, 2008, 09:56:16 am »
En wie haal jij er dan uit voor Leye, gesteld dat hij al fit is?

VZ en Buysse in ??n ploeg is iets teveel risico op counter tegen de snelle spitsen (Sillah!) van Dender, vind ik persoonlijk. Beiden zijn super-aanvallend ingesteld.


Ik vrees dat Matthys zijn plaats zal verliezen, tenzij hij Leye op de linkerflank zet en dan wordt het Meert. Ik zie geen ander alternatief. Matton of Roelandts kan je onmogelijk op de bank laten. Je kan ook een 4-4-2 gaan spelen en dan laat je Neumayr eruit maar dan vrees ik ervoor dat Lutte zal verzuipen op het middenveld.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #35 Gepost op: september 17, 2008, 11:45:27 am »
Ik ben eigenlijk echt benieuwd naar deze match, bij Dender naar mijn mening beste spelers: Sylla, De Petter, Van den Eede,De Storme en Smajic. In principe hebben wij meer kwaliteit, maar zijn spelen thuis en dat zal zoals bij veel ploegen mss de doorslag geven. Dit zal een goeie waardemeter zijn van wat onze ploeg kan of niet kan.

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #36 Gepost op: september 17, 2008, 12:04:16 pm »
En wie haal jij er dan uit voor Leye, gesteld dat hij al fit is?

VZ en Buysse in ??n ploeg is iets teveel risico op counter tegen de snelle spitsen (Sillah!) van Dender, vind ik persoonlijk. Beiden zijn super-aanvallend ingesteld.


Ik vrees dat Matthys zijn plaats zal verliezen, tenzij hij Leye op de linkerflank zet en dan wordt het Meert. Ik zie geen ander alternatief. Matton of Roelandts kan je onmogelijk op de bank laten. Je kan ook een 4-4-2 gaan spelen en dan laat je Neumayr eruit maar dan vrees ik ervoor dat Lutte zal verzuipen op het middenveld.
Ik snap niet waarom Leye er plots in zou moeten. Het loopt als een trein nu, met Matthys, zonder Leye. Waarom dan veranderen ? Never change a winning team (ookal hebben we dan wel verloren vorige week  ;D)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #37 Gepost op: september 17, 2008, 01:30:13 pm »
En wie haal jij er dan uit voor Leye, gesteld dat hij al fit is?

VZ en Buysse in ??n ploeg is iets teveel risico op counter tegen de snelle spitsen (Sillah!) van Dender, vind ik persoonlijk. Beiden zijn super-aanvallend ingesteld.


Ik vrees dat Matthys zijn plaats zal verliezen, tenzij hij Leye op de linkerflank zet en dan wordt het Meert. Ik zie geen ander alternatief. Matton of Roelandts kan je onmogelijk op de bank laten. Je kan ook een 4-4-2 gaan spelen en dan laat je Neumayr eruit maar dan vrees ik ervoor dat Lutte zal verzuipen op het middenveld.
Ik snap niet waarom Leye er plots in zou moeten. Het loopt als een trein nu, met Matthys, zonder Leye. Waarom dan veranderen ? Never change a winning team (ookal hebben we dan wel verloren vorige week  ;D)

Omdat het enige dat ontbrak dit weekend een afwerker was.. En Matthys z'n afwerking is niet meer zoals het geweest is e..

svzwdeerlijk

  • Gast
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #38 Gepost op: september 17, 2008, 02:26:44 pm »
hoop dat we winnen
Zou leye er ook in zetten, omdat we tegen genk niet konden
afwerken
jammer da we fredje nie meer hebben
volgens mij 1van de beste rechtsbacks momenteel in belgi?
was tijdens svzw-lokeren de beste van de bezoekers

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Dender-SVZW
« Reactie #39 Gepost op: september 17, 2008, 02:33:07 pm »
Jah, en wie zegt dat Leye de kansen wel had afgewerkt tegen Genk ? Tegen Lokeren vond ik hem ondermaats, en Matthijs is dan wel beter in vorm denk ik. Getuige hiervan zijn prachtige vrije trap tegen Genk

Enfin, ik vind gewoon dat je t niet kan maken om Matthijs eruit te gooien op dit moment