Auteur Topic: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)  (gelezen 9620 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Verleysen Ferdinand

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #40 Gepost op: november 12, 2008, 10:35:38 am »
 Hierbij een reactie op "ostend".Stop met uw rastische zever over die neger man en leer schrijven,
 het is handspelgoal en geen hadspelgoal .
 Jullie liggen er toch lekker uit !!!!!!!!!!! >:(

« Laatst bewerkt op: november 12, 2008, 12:16:55 pm door Breeza »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #41 Gepost op: november 12, 2008, 11:29:14 am »
 ::)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #42 Gepost op: november 12, 2008, 12:16:54 pm »
Als hij zijn penalty's schiet zoals hij gisteren op de goal schoot dan ging die penalty meters over gaan. Op de beelden kan je bijna niks zien. Zelfs over onze afgekeurde goal kan je niks zien. Wat was nu het probleem? Buitenspel? Fout? Enfin het was Pots zijn eerste staaltje van onkunde niet. Heb eens op google zijn naam ingetikt en je komt uit op de dubieuze wedstrijd Anderlecht - STVV vorig jaar. Waar er veel op gegokt is geweest. Enfin niks meer aan te veranderen. Ik vind het nog altijd ontzettend jammer om zo te verliezen. Mede omdat dit voor ons ook de match van het jaar was. Als het dan zo moet eindigen. Jammer. Btw wat vonden jullie van de SVZW spelers bij KVO? Sankar? ??n keer in de fout waarop jullie het inderdaad kon afmaken. Maar voor de rest prima partij van hem. Fredje kan je niks op zeggen omdat hij maar 10 min speelde. Rudi toch wel gevaarlijk als hij ruimte krijgt. En Sven toch enkele prachtige saves.


Wij krijgen nooit penalties...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #43 Gepost op: november 12, 2008, 12:17:20 pm »
Hierbij een reactie op "ostend".Stop met uw rastische zever over die neger man en leer schrijven,
 het is handspelgoal en geen hadspelgoal .
 Jullie liggen er toch lekker uit !!!!!!!!!!! >:(



Sorry, maar dit is ook niet nodig...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #44 Gepost op: november 12, 2008, 12:26:53 pm »
Als hij zijn penalty's schiet zoals hij gisteren op de goal schoot dan ging die penalty meters over gaan. Op de beelden kan je bijna niks zien. Zelfs over onze afgekeurde goal kan je niks zien. Wat was nu het probleem? Buitenspel? Fout? Enfin het was Pots zijn eerste staaltje van onkunde niet. Heb eens op google zijn naam ingetikt en je komt uit op de dubieuze wedstrijd Anderlecht - STVV vorig jaar. Waar er veel op gegokt is geweest. Enfin niks meer aan te veranderen. Ik vind het nog altijd ontzettend jammer om zo te verliezen. Mede omdat dit voor ons ook de match van het jaar was. Als het dan zo moet eindigen. Jammer. Btw wat vonden jullie van de SVZW spelers bij KVO? Sankar? ??n keer in de fout waarop jullie het inderdaad kon afmaken. Maar voor de rest prima partij van hem. Fredje kan je niks op zeggen omdat hij maar 10 min speelde. Rudi toch wel gevaarlijk als hij ruimte krijgt. En Sven toch enkele prachtige saves.
Wij krijgen nooit penalties...
En wie zegt dat Leye die penalty ging trappen?
SV TILL I DIE

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #45 Gepost op: november 12, 2008, 12:51:35 pm »
Hierbij een reactie op "ostend".Stop met uw rastische zever over die neger man en leer schrijven,
 het is handspelgoal en geen hadspelgoal .
 Jullie liggen er toch lekker uit !!!!!!!!!!! >:(



Alvast proficiat met uw geweldige eerste post op dit forum...  ::)

Offline bjorno

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #46 Gepost op: november 12, 2008, 06:13:08 pm »
Als hij zijn penalty's schiet zoals hij gisteren op de goal schoot dan ging die penalty meters over gaan. Op de beelden kan je bijna niks zien. Zelfs over onze afgekeurde goal kan je niks zien. Wat was nu het probleem? Buitenspel? Fout? Enfin het was Pots zijn eerste staaltje van onkunde niet. Heb eens op google zijn naam ingetikt en je komt uit op de dubieuze wedstrijd Anderlecht - STVV vorig jaar. Waar er veel op gegokt is geweest. Enfin niks meer aan te veranderen. Ik vind het nog altijd ontzettend jammer om zo te verliezen. Mede omdat dit voor ons ook de match van het jaar was. Als het dan zo moet eindigen. Jammer. Btw wat vonden jullie van de SVZW spelers bij KVO? Sankar? ??n keer in de fout waarop jullie het inderdaad kon afmaken. Maar voor de rest prima partij van hem. Fredje kan je niks op zeggen omdat hij maar 10 min speelde. Rudi toch wel gevaarlijk als hij ruimte krijgt. En Sven toch enkele prachtige saves.


Wij krijgen nooit penalties...

Wij ook niet :)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #47 Gepost op: november 12, 2008, 07:45:05 pm »
Blijkbaar moet je voortaan 'Club Brugge' heten om een penalty te krijgen ...

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #48 Gepost op: november 13, 2008, 11:11:08 am »
off-topic: gisteren in verslag op studio 1 van Club - Beveren zei die commentator letterlijk "die wil een penalty maar Brugge heeft er de laatste tijd al genoeg gehad". 'k was plots weer klaarwakker :)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] KV Oostende 0-1 SVZW (BvB)
« Reactie #49 Gepost op: november 13, 2008, 01:30:35 pm »
Dan de persconferentie. Ik dacht dat Dury nog een fijne mens was. Maar hij kwam zeer arrogant over. Het was blijkbaar teveel om op de mensen van de pers hun vragen te antwoorden. De moderator zei dan ook nog dat hij op de beelden van televisie gezien had dat het een handsgoal was. Hij vroeg daarop aan Dury heb jij dit gezien meneer Dury. Waarop Dury antwoordde U bent toch moderator meneer. Antwoord dan gewoon ja of neen h?. Enfin ik heb hem blijkbaar overschat qua karakter. Enfin nog veel succes in de competitie. Als jullie spitsen in hun scoren zitten dan mag het geen probleem zijn om uit de gevarenzone te blijven.

Als er tijdens de persconferentie iemand onbeschoft overkwam waren het wel enkele individuen van KVO, zoals die onbeschofte boer achter de camera. Nog nooit zoiets tegengekomen !Als jullie problemen hebben met de leiding, OK, spreek dan over de leiding, maar begin de tegenstander niet te viseren! Over de moderator : Het is wel degelijk de taak van de moderator om objectief te blijven. Hij moet niet bepaalde insinuaties richting Dury sturen en daardoor was z'n reactie terecht ! Ik zou bijgod niet weten wanneer Francky geen antwoord zou gegeven hebben op eender welke vraag van de pers! Weet waarover je spreekt !

Wij zien wel die persconferentie in de kantine op het intern TV circuit zenne. En die fase met de moderator ok kan ik inkomen. Maar iets later waren het de vragen van de pers. En er vroeg iemand iets waarom die en die speelde en waarom die en die niet. En Dury zei zoiets van moet ik dat hier weer allemaal uitleggen. En over die man achter die camera. Als het die is die ik in mijn gedachten heb kan ik je bijtreden :)


Akkoord, de pers kan vragen stellen , maar daarvoor hoeft Dury er nog niet op te antwoorden h?. De vraag van de pers uit kwam neer op de vraag hoe Dury's plannetje in??n zatom KVO aan te pakken. Volgens mij is het zijn goed recht om dit voor zich te houden. Een pokerspeler toont toch achteraf ook z'n kaarten niet ? Dury antwoordde gevat met 'Tja, als ik een uitleg moet beginnen geven waarom iedere speler al dan niet op den bank zit ...'
Webteam SV Zulte Waregem