Auteur Topic: [NB] SVZW - GBA  (gelezen 16665 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #80 Gepost op: november 17, 2008, 04:27:48 pm »
tegen GBA geef ik buiten de verdedigers en doelman iedereen een voldoende. bij zowel de eerste als tweede goal gaat de volledige verdediging of keeper in de fout. Meert, Roelandts, Lutte veel gewerkt maar Roelandts niet gelukkig in de afwerking. Berrier, Matthys en Coppin vond ik goed spelen.
en over Dury...ja, hij heeft soms rare hersenkronkels en zag hem tegen GBA liever eens met twee spitsen starten zodat ze meteen onder druk kwamen te staan. Maar hij zal er wel zijn redenen voor gehad hebben.
Maar ik blijf (net zoals de meesten) achter hem staan. In plaats van te roepen Dury buiten kan er beter iets positief naar de spelers worden geroepen zodat ze horen dat we achter hen staan

Dury speelde deze keer met 2 spitsen. matthys speelde volledig in steun van Zerdab. Beerschot stond dus ook van in het begin onder druk. Na een half uur komen ze er dan eindelijk eens door en bam 0-2. uiteraard moet je dan een kwartiertje bekomen van zo een uppercut.

De enige kritiek die ik kan begrijpen en die dan ook deels terecht is, is misschien het feit dat Berrier altijd zou moeten starten. Dury heeft dit nu denk ik ook wel gezien en vanaf nu zal hij volgens mij ook elke keer starten. Mutombo heeft het zaterdag volledig verprutst en Berrier was DE held.

Tactisch klopte het plaatje volledig, alleen jammer dat er 1 verkeerde speler op het veld stond.  En uiteraard staren de kiekens zonder kop naast het veld zich juist daar weer volledig blind op. Typisch!

En zoals Dury ook wist te vertellen. In de eerste helft staat onze verdediging niet onder druk en laten ze zich 2 keer in de luren leggen door puur concentratieverlies en in de 2e helft staan ze door de countermogelijkheden veel vaker onder druk en dan staan ze subliem te verdedigen. Dat is niet de schuld van Dury want iedereen weet dat zoiets 1 van zijn stokpaardjes is. Dat zijn de spelers die ten alle tijde geconcentreerd moet blijven achterin.  Ik verwijt niemand iets, zolang ze nu maar die belangrijke les geleerd hebben.

Tactisch perfect gespeeld, 89 minuten aan een stuk ook perfect uitgevoerd en 2 momenten van onoplettendheid. Dat doet ons de das om, niets anders. Te lachwekkend voor woorden om de zwarte piet hier weeral door te schuiven naar de trainer.

wie stond dan rechtsmidden????

Berrier zat terecht op de bank na zijn snertvertoning op cercle. like i said: er is daar met punten gesmeten!

tactisch perfect? als Dosunmu zich als een prof laat vallen toen Bossuyt al te onstuimig uitkwam, was het over en uit.

Soit. Ik blijf medesupporters beleefd wijzen op hun fouten in hun mening. We staan tenslotte nog altijd achter hetzelfde team.
Zondag zal 150% inzet van spelers worden gevraagd en 100% support van ons supporters.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #81 Gepost op: november 17, 2008, 05:33:52 pm »
tegen GBA geef ik buiten de verdedigers en doelman iedereen een voldoende. bij zowel de eerste als tweede goal gaat de volledige verdediging of keeper in de fout. Meert, Roelandts, Lutte veel gewerkt maar Roelandts niet gelukkig in de afwerking. Berrier, Matthys en Coppin vond ik goed spelen.
en over Dury...ja, hij heeft soms rare hersenkronkels en zag hem tegen GBA liever eens met twee spitsen starten zodat ze meteen onder druk kwamen te staan. Maar hij zal er wel zijn redenen voor gehad hebben.
Maar ik blijf (net zoals de meesten) achter hem staan. In plaats van te roepen Dury buiten kan er beter iets positief naar de spelers worden geroepen zodat ze horen dat we achter hen staan

Dury speelde deze keer met 2 spitsen. matthys speelde volledig in steun van Zerdab. Beerschot stond dus ook van in het begin onder druk. Na een half uur komen ze er dan eindelijk eens door en bam 0-2. uiteraard moet je dan een kwartiertje bekomen van zo een uppercut.

De enige kritiek die ik kan begrijpen en die dan ook deels terecht is, is misschien het feit dat Berrier altijd zou moeten starten. Dury heeft dit nu denk ik ook wel gezien en vanaf nu zal hij volgens mij ook elke keer starten. Mutombo heeft het zaterdag volledig verprutst en Berrier was DE held.

Tactisch klopte het plaatje volledig, alleen jammer dat er 1 verkeerde speler op het veld stond.  En uiteraard staren de kiekens zonder kop naast het veld zich juist daar weer volledig blind op. Typisch!

En zoals Dury ook wist te vertellen. In de eerste helft staat onze verdediging niet onder druk en laten ze zich 2 keer in de luren leggen door puur concentratieverlies en in de 2e helft staan ze door de countermogelijkheden veel vaker onder druk en dan staan ze subliem te verdedigen. Dat is niet de schuld van Dury want iedereen weet dat zoiets 1 van zijn stokpaardjes is. Dat zijn de spelers die ten alle tijde geconcentreerd moet blijven achterin.  Ik verwijt niemand iets, zolang ze nu maar die belangrijke les geleerd hebben.

Tactisch perfect gespeeld, 89 minuten aan een stuk ook perfect uitgevoerd en 2 momenten van onoplettendheid. Dat doet ons de das om, niets anders. Te lachwekkend voor woorden om de zwarte piet hier weeral door te schuiven naar de trainer.

wie stond dan rechtsmidden????

Berrier zat terecht op de bank na zijn snertvertoning op cercle. like i said: er is daar met punten gesmeten!

tactisch perfect? als Dosunmu zich als een prof laat vallen toen Bossuyt al te onstuimig uitkwam, was het over en uit.

Soit. Ik blijf medesupporters beleefd wijzen op hun fouten in hun mening. We staan tenslotte nog altijd achter hetzelfde team.
Zondag zal 150% inzet van spelers worden gevraagd en 100% support van ons supporters.
tzal meer moeten gesupporterd worden in kortrijk voor de spelers te steunen. want zaterdag was het weer zielig. twas weer begrafenis zeker.

yes we can

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #82 Gepost op: november 17, 2008, 07:34:49 pm »
Maak dan uw lijst van wie wel en wie niet.
Dury ja?
Dury neen?
En hou volgende wedstrijd enkele gestapo's aan de deur die het overgrote deel van het publiek buitenhouden. En betaal maar abonnementen terug. Kom wie is hier het grote kieken.

Misschien een poll organiseren  ?  Jij krijgt al een nominatie !




Het is mij hier duidelijk dat er gefoefeld wordt met citaten. Er een bende vriendjes die een  bepaalde "stelling" verdedigen en bijdragen inzenden met 'JUIST'. Dat is het probleem van dit forum dat er geen is. Als je geen deftige tekst kunt opstellen zonder persoonlijke verwijten ja, op het voetbal kun je kwijt wat je wil. Hier kun je alleen je eigen partijdige mening kwijt die niet strookt met die van anderen. Proficiat jongen
« Laatst bewerkt op: november 17, 2008, 07:42:22 pm door yes we can »

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #83 Gepost op: november 17, 2008, 07:41:32 pm »
Maak dan uw lijst van wie wel en wie niet.
Dury ja?
Dury neen?
En hou volgende wedstrijd enkele gestapo's aan de deur die het overgrote deel van het publiek buitenhouden. En betaal maar abonnementen terug. Kom wie is hier het grote kieken.

Misschien een poll organiseren  ?  Jij krijgt al een nominatie !




Het is mij hier duidelijk dat er gefoefeld wordt met citaten. Er een bende vriendjes die een  bepaalde "stelling" verdedigen en bijdragen inzenden met 'JUIST'. Dat is het probleem van dit forum dat er geen is. Als je geen deftige tekst kunt opstellen zonder persoonlijke verwijten ja, op het voetbal kun je kwijt wat je wil.

Jij bent zelf begonnen met die verwijten. NIEMAND heeft uw berichtje aangepast. En ja, als je serieus wenst genomen te worden verwachten we inderdaad wat onderbouw. Wat loos geschreeuw wordt is uiteraad niet verboden want we censuren uw berichten toch niet zeker? U hoeft natuurlijk wel niet verwachten om serieus genomen te worden door enkele wat holle slogans uit te spuwen.  Maar nogmaals, het is u niet verboden, doe gerust verder.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #84 Gepost op: november 17, 2008, 07:44:38 pm »
Maak dan uw lijst van wie wel en wie niet.
Dury ja?
Dury neen?
En hou volgende wedstrijd enkele gestapo's aan de deur die het overgrote deel van het publiek buitenhouden. En betaal maar abonnementen terug. Kom wie is hier het grote kieken.

Misschien een poll organiseren  ?  Jij krijgt al een nominatie !




Het is mij hier duidelijk dat er gefoefeld wordt met citaten. Er een bende vriendjes een die bepaalde "stelling" verdedigen en bijdragen inzenden met 'JUIST'. Dat is het probleem van dit forum dat er geen is. Als je geen deftige tekst kunt opstellen zonder persoonlijke verwijten ja, op het voetbal kun je kwijt wat je wil.

Ik zal eens eerlijk mijn mening zeggen: Je zit hier steeds te zagen en te zeuren. Ik heb nog geen enkel positief woord uit je mond gehoord en je komt hier af met ??n van de belachelijkste beschuldigingen dat ik hier al gelezen heb. Je trekt het forum in twijfel? Wel, ik ben je liever kwijt dan rijk! Met jouw ingesteldheid kom je nergens, denk er aan!
« Laatst bewerkt op: november 17, 2008, 08:27:18 pm door Breeza »

yes we can

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #85 Gepost op: november 17, 2008, 07:45:52 pm »
Er waren een vijftal meningen in dezelfde richting. Je springt alleen op de mijne omdat ik niet  plooi, waarom zou ik mijnheer de administrator.

Als ik dit forum doorlees trekken jullie zelf je publiek en forum in twijfel.

Het is niet de eerste dat ge kwijt zijt mijnheer de administrator. Was toch niet van plan nog mijn tijd hieraan te verspelen.
« Laatst bewerkt op: november 17, 2008, 07:52:39 pm door yes we can »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #86 Gepost op: november 17, 2008, 07:50:46 pm »
Oh vent, ga toch op een ander zagen alst ergens anders beter is...  >:(


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #87 Gepost op: november 17, 2008, 08:08:26 pm »
Er waren een vijftal meningen in dezelfde richting. Je springt alleen op de mijne omdat ik niet  plooi, waarom zou ik mijnheer de administrator.

Als ik dit forum doorlees trekken jullie zelf je publiek en forum in twijfel.

Het is niet de eerste dat ge kwijt zijt mijnheer de administrator. Was toch niet van plan nog mijn tijd hieraan te verspelen.

Sorry maar nu trek ik echt je leeftijd in twijfel, wat is je probleem eigenlijk. Hoe kun je nu respect wensen als je voor niemand anders respect hebt? Je was niet van plan om hier je tijd te verspelen? Waarom ben je dan in eerste instantie lid geworden? We hebben het al vaak moeten herhalen, maar met gegronde kritiek waar er duidelijke argumenten zijn daar zijn we iets mee. Maar op zo'n reacties als die van u wacht er niemand...

yes we can

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #88 Gepost op: november 17, 2008, 08:09:50 pm »
We mogen toch eens laten horen zeker dat ze niet goed bezig zijn!! Je moet ze niet altijd aanmoedigen als ze het niet goed doen. Ze moeten doorhebben dat we er niet mee akkoord gaan zodat ze zich kunnen herpakken. Als jij iedere keer tegen u kinderen ofzo zegt goed gedaan terwijl ze nie goed bezig zijn. Zal je kind er niets uitleren. ( als voorbeeld dan ?)
VOLLEDIG MEE EENS!
JUIST

yes we can

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #89 Gepost op: november 17, 2008, 08:16:13 pm »
Die Breeza die kan echt niet goed lezen h?.
Met hoeveel heb je nu al spel gehad, 100 ? 500 ?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #90 Gepost op: november 17, 2008, 08:20:27 pm »
Die Breeza die kan echt niet goed lezen h?.
Met hoeveel heb je nu al spel gehad, 100 ? 500 ?

Topic close please! zucht

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #91 Gepost op: november 17, 2008, 08:25:08 pm »
Die Breeza die kan echt niet goed lezen h?.
Met hoeveel heb je nu al spel gehad, 100 ? 500 ?

Met op de man te spelen ga je echt nergens geraken, geloof mij. Als ik zo overkom bij u dan is dat uw zaak en dan maakt dit nogmaals duidelijk hoe je in elkaar zit. Dit forum gaat over Zulte Waregem en niet over mij.

De rest moet je mij maar zeggen via PM, er zijn hier al teveel woorden aan vuil gemaakt.
« Laatst bewerkt op: november 17, 2008, 08:34:09 pm door Breeza »