Auteur Topic: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on  (gelezen 15599 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #20 Gepost op: augustus 23, 2014, 01:14:43 pm »
Ik stel Hildeke voor om een bourka aan te trekken tijdens haar werk!!

Tis waar, ze lokt het uit e  ;D

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #21 Gepost op: augustus 23, 2014, 01:38:59 pm »
Haar boek krijgt in ieder geval wel immens veel aandacht! Zal goed zijn vr de verkoopcijfers :)!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Hildeke
« Reactie #22 Gepost op: augustus 23, 2014, 01:43:47 pm »
Ge moet heel dat artikel eens lezen in Het Laatste Nieuws. Staat daar wat tussen.

"Een voetbalanalist stuurde mij begin 2014 een foto door van zijn penis in opgewonden toestand..."
Het zou mij niet verwonderen mocht het hier over Peter Vandenbempt gaan.
Toen Club Brugge een paar jaar terug een voorronde voor Europa moest spelen, het was in Zestafoni of Qarabag, zagen een paar Club Brugge-fans Peter Vandenbempt met zijn broek tot op de enkels in een hoerentent staan...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #23 Gepost op: augustus 23, 2014, 01:55:49 pm »
Ik vind dit een dwaze vrouw met veel gesten eerlijk gezegd!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #24 Gepost op: augustus 23, 2014, 02:01:09 pm »
Tis waar, ze lokt het uit e  ;D
Met de opbrengsten van dienen boek kan ze nu die deuren kopen in haar huis  ;D.  Nee, maar dit is goedkoop ,veel mannen zijn zo,maar ook veel vrouwen willen aandacht van bekende rijke mannen,that's life,deal with it, of draag een Bourka(ze kan ook een neppuist op haar neus plakken,zo denkt zij erover want ze draagt geen rokje meer of  geen make-up tijdens haar werk,ze wil dit niet uitlokken, is maw dezelfde denkwijze van veel radicale (zijn er andere) godsdiensten).
Ze krijgt veel pikante sms'kes, maar hoeveel voetballers krijgen die ook van vrouwen?  Zolang dat ze fysisch niet belaagt wordt is het ok zeker(die foto van die analist is er misschien een beetje over!).
maar bon, terug naar de essensie; wie zou die voetballer van Essevee zijn,en wie die journalist en wie dienen trainer en wie dienen Kin? en wie.....?

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Hildeke
« Reactie #25 Gepost op: augustus 23, 2014, 02:01:51 pm »
Ge moet heel dat artikel eens lezen in Het Laatste Nieuws. Staat daar wat tussen.

"Een voetbalanalist stuurde mij begin 2014 een foto door van zijn penis in opgewonden toestand..."
Het zou mij niet verwonderen mocht het hier over Peter Vandenbempt gaan.
Toen Club Brugge een paar jaar terug een voorronde voor Europa moest spelen, het was in Zestafoni of Qarabag, zagen een paar Club Brugge-fans Peter Vandenbempt met zijn broek tot op de enkels in een hoerentent staan...

Hmm, ik vind deze reactie toch wel een beetje er over... + het feit dat vanmalderen dit allemaal publiek maakt vind ik de schaamte voorbij. Het is niet omdat ze een vrouw is in de voetbalwereld, dat ze zo'n dingen allemaal publiek moet maken. Schreeuwen om aandacht dit... Verder zit daar weinig verstand in denk ik dan als je maar over zo'n dingen een boek kan schrijven.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #26 Gepost op: augustus 23, 2014, 02:13:19 pm »
Die voelt haar echt het centrum van de voetbalwereld. Van mensen bij Telenet hoor ik dit ook !

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #27 Gepost op: augustus 23, 2014, 02:30:43 pm »
wat een papierverspilling dit! ook weer typisch het laagste nieuws... zo'n laag bij de grondse sensatiekrant.
en eerlijk, als je als sportjournaliste enkel met dit onderwerp een boek kan schrijven... tja...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #28 Gepost op: augustus 23, 2014, 02:42:48 pm »
Skulason?  :D

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Loslopend wild
« Reactie #29 Gepost op: augustus 23, 2014, 02:58:53 pm »
wat een papierverspilling dit! ook weer typisch het laagste nieuws... zo'n laag bij de grondse sensatiekrant.
en eerlijk, als je als sportjournaliste enkel met dit onderwerp een boek kan schrijven... tja...

Ach ach ach.
Dit is toch gewoon leuk om lezen allemaal ?
Kom jij af met 'papierverspilling'... Integendeel.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #30 Gepost op: augustus 23, 2014, 03:01:37 pm »
Blijkbaar is journaliste nu het oudste beroep ter wereld

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #31 Gepost op: augustus 23, 2014, 05:11:47 pm »
Ach ach ach.
Dit is toch gewoon leuk om lezen allemaal ?
Kom jij af met 'papierverspilling'... Integendeel.
als jij dat leuk vindt, dan mag je dat gerust.

zelf vraag ik me gewoon af wat de bedoeling is van dit soort boek... wat bereikt ze er nu mee? geloofwaardigheid als journaliste? dat is ze hiermee toch volledig kwijt?
stel dat ze in een fabriek werkte, met veel mannelijke collega's. wie weet kreeg ze dan ook zoveel sms'en. zou ze die dan ook publiceren? of zou ze eerder klacht indienen wegens weet ik veel wat.
snel wat munt uitslaan, dat is gewoon de bedoeling. vraag me trouwens af hoeveel van die berichtjes 'echt' waren en geen grap / weddenschap ... aangezien al die voetballers blijkbaar haar nummer hebben?
afin, mij allemaal niet gelaten, ik ga er geen geld of tijd insteken. en als journaliste is ze nog een trapke gedaald (en ze stond al niet hoog... ;-) )

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Loslopend wild
« Reactie #33 Gepost op: augustus 25, 2014, 07:27:08 pm »
'Kritische' column over het boek ?n Hilde: http://hansvdw1.wordpress.com/2014/08/25/columnopinie-over-boek-speelgoed-in-de-morgen-van-25-aug-2014/.

Vind jij dat kritisch ?
Das spreken maar niks zeggen wat Vandeweghe doet.
Flauw columnpje.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #34 Gepost op: augustus 26, 2014, 10:58:16 pm »
Haar boek krijgt in ieder geval wel immens veel aandacht! Zal goed zijn vr de verkoopcijfers :)!


Haar 2e boek zal zijn over we ze heeft binnengedaan

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #35 Gepost op: augustus 26, 2014, 11:10:10 pm »
zelf vraag ik me gewoon af wat de bedoeling is van dit soort boek... wat bereikt ze er nu mee?

Zoals ik eerder gepost heb op Facebook ...

Met boeken kan je grof geld verdienen, indien je er veel verkoopt. Het grote voordeel als BV is dat je pakken gratis reclame krijgt, reclame dat een 'gewone' schrijver nooit voor elkaar krijgt... waarom denk je dat alle BV's boeken schrijven ... Je moet es in de etalage kijken van een boekenwinkel en eens alle boeken van de BV's wegnemen, als er nog 5 overschieten zal het veel zijn.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #36 Gepost op: augustus 27, 2014, 09:21:03 am »
Zoals ik eerder gepost heb op Facebook ...

Met boeken kan je grof geld verdienen, indien je er veel verkoopt. Het grote voordeel als BV is dat je pakken gratis reclame krijgt, reclame dat een 'gewone' schrijver nooit voor elkaar krijgt... waarom denk je dat alle BV's boeken schrijven ... Je moet es in de etalage kijken van een boekenwinkel en eens alle boeken van de BV's wegnemen, als er nog 5 overschieten zal het veel zijn.

Als ze er 50K mee in haar zakken gaat steken zal het al heel erg veel zijn. Met de helft mag ze ook al tevreden zijn. Om daarvoor uw carriere te hypothiceren...Hoe dom moet je zijn.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #37 Gepost op: augustus 27, 2014, 11:07:06 am »
Vreemd dat dat scharminkel Davy over het hoofd heeft gezien !
Da's gene 'zwarte piet'  ;D

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #38 Gepost op: augustus 27, 2014, 08:39:10 pm »
Als ze er 50K mee in haar zakken gaat steken zal het al heel erg veel zijn. Met de helft mag ze ook al tevreden zijn. Om daarvoor uw carriere te hypothiceren...Hoe dom moet je zijn.

Sensatie (verkoopt) h?, en de massa vergeet heel erg snel.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Loslopend wild en v??l jagers: de pikante sms'jes van spelers en trainers aan on
« Reactie #39 Gepost op: augustus 28, 2014, 09:52:33 am »
Sensatie (verkoopt) h?, en de massa vergeet heel erg snel.

De gemiddelde oplage van een boek in Vlaanderen ligt rond de 8000. Stel nu dat ze een goed verkopend boek beet heeft en er 25K van verkoopt. De auteur vangt ongeveer 10 procent per boek. Aan 20 euro per boek levert haar dat 2 euro op of zo een 50K in totaal. Daarvoor doe ik het niet hoor.