Auteur Topic: [NB] Lokeren-ESSEVEE  (gelezen 5198 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
[NB] Lokeren-ESSEVEE
« Gepost op: september 28, 2013, 08:47:19 pm »
Nabeschouwing na de knappe 2-4 winst op daknam!!
Liberta per gli ultras!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #1 Gepost op: september 28, 2013, 08:56:53 pm »
Forza Essevee! Wat een spektakelmatch! Verdiend gewonnen! Habibou was ook weer sterk! Dikke chapeau voor de hele ploeg!

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #2 Gepost op: september 28, 2013, 08:59:40 pm »
Forza Essevee! Wat een spektakelmatch! Verdiend gewonnen! Habibou was ook weer sterk! Dikke chapeau voor de hele ploeg!
Habibou vond ik deze keer wel iets beter al of zijn gewone doen maar natuurlijk had hij weer ZIJN momentjes nodig  :) Sterke prestatie van de ploeg en sammy die ons toch een paar keer rechthoud desondanks zijn fout bij de 1e tegengoal!
Liberta per gli ultras!

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #3 Gepost op: september 28, 2013, 09:06:00 pm »
Formidabel ,Formiidaabel,Formidabel :-*

Vincent

  • Gast
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #4 Gepost op: september 29, 2013, 10:10:07 am »
Tja, dit zijn waarlijk gouden tijden. In vergelijking met vorig jaar 4 punten meer uit dezelfde duels en 1 punt meer na 9 matchen en dat met een allesbehalve rimpelloze voorbereiding, Europese voorrondes en kwalificatie voor de EL en toch al het nodige geschuif door blessures en schorsingen. Chapeau! Nu moet dat stadion ook maar eens volgen ...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #5 Gepost op: september 29, 2013, 11:30:04 am »
Hazard,Malanda,Naessens,Cont?, Bossut waren super, de rest was zeer goed, dan krijg je zo'n sterke prestatie! Geniet er van zolang de goudaantjes hier lopen! Zijn Hazard en Malanda geschorst tegen Standard?

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #6 Gepost op: september 29, 2013, 11:31:56 am »
Hazard,Malanda,Naessens,Cont?, Bossut waren super, de rest was zeer goed, dan krijg je zo'n sterke prestatie! Geniet er van zolang de goudaantjes hier lopen! Zijn Hazard en Malanda geschorst tegen Standard?

malanda zeker (had 2x geel dus rood) hazard weet ik nie, ik denk dan niet want er kwam niet op geschorst voor volgende match dacht ik

Vincent

  • Gast
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #7 Gepost op: september 29, 2013, 12:08:22 pm »
Hazard,Malanda,Naessens,Cont?, Bossut waren super, de rest was zeer goed, dan krijg je zo'n sterke prestatie! Geniet er van zolang de goudaantjes hier lopen! Zijn Hazard en Malanda geschorst tegen Standard?

malanda zeker (had 2x geel dus rood) hazard weet ik nie, ik denk dan niet want er kwam niet op geschorst voor volgende match dacht ik

Wat Malanda betreft, had die niet ook ??n speeldag voorwaardelijk gekregen na Genk? Dat zouden er dan meteen twee kunnen worden dus. En er stond verder nog niemand op 4 gele kaarten dacht ik, dus geen probleem voor Hazard voorlopig.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.235
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #8 Gepost op: september 29, 2013, 12:11:23 pm »
Iedereen goed tot uitmuntend gisteren.
Alleen Cont? had een mindere 1ste helft.

Bossut speelt zeer goede partij, alleen jammer dat hij dan Lokeren in de match laat komen, maar het is hem vergeven, hij hield Lokeren meermaals van een doelpunt, Sterk!!

Hazard, KLASBAK!!! Hoeveel kilometers die gisteren heeft afgelegd, niet normaal! Ik vrees voor vertrek in winterstop.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #9 Gepost op: september 29, 2013, 01:13:44 pm »
Toch even onderstrepen wat voor een heerlijke voetballer Sven Kums wel niet is.
Kerel verliest gewoon geen ?nkele bal (ook T.Hazard bofte daarmee in de weekendkrant van HLN).
Is een fantastische aanwinst! Transfer met een duidelijke meerwaarde.

Tis misschien eens interessant om de denkoefening te maken met wie Zulte Waregem nu beter af is: Delaplace of Kums. Wat verkies je? Het loopvermogen van Delaplace of de betere voeten en intelligentie van Kums ? Ik heb een lichte voorkeur voor het 2e alvast.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.289
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #10 Gepost op: september 29, 2013, 02:01:23 pm »
Toch even onderstrepen wat voor een heerlijke voetballer Sven Kums wel niet is.
Kerel verliest gewoon geen ?nkele bal (ook T.Hazard bofte daarmee in de weekendkrant van HLN).
Is een fantastische aanwinst! Transfer met een duidelijke meerwaarde.

Tis misschien eens interessant om de denkoefening te maken met wie Zulte Waregem nu beter af is: Delaplace of Kums. Wat verkies je? Het loopvermogen van Delaplace of de betere voeten en intelligentie van Kums ? Ik heb een lichte voorkeur voor het 2e alvast.
Heb wel de indruk dat we zonder Delaplace meer goals slikken, dus ik opteer misschien nog liever voor hem. Maar Kums is zeker een aanwinst en zal nog belangrijker worden voor Essevee.
SV TILL I DIE

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #11 Gepost op: september 29, 2013, 02:43:09 pm »
man, was dit niet ??n van onze betere wedstrijden die we gespeeld hebben; chapeau voor onze anciens, maar nieuwelingen doen het toch ook niet slecht zoals kums en duplus, precies of die al jaren bij ons spelen. hopelijk volgende zondag colpaert erin ipv malanda

lijkt wel een never ending succes story, laat er ons van genieten en met onze voeten op de grond blijven!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #12 Gepost op: september 29, 2013, 03:24:09 pm »
man, was dit niet ??n van onze betere wedstrijden die we gespeeld hebben; chapeau voor onze anciens, maar nieuwelingen doen het toch ook niet slecht zoals kums en duplus, precies of die al jaren bij ons spelen. hopelijk volgende zondag colpaert erin ipv malanda

lijkt wel een never ending succes story, laat er ons van genieten en met onze voeten op de grond blijven!

We moeten er inderdaad van genieten, want laat Hazard en Malanda eens vertrekken en tzal heel wat minder zijn dan doe je mee voor plaats 7-8 ipv dat je nu meedoet voor circa plaats 4.
Is gewoon de realiteit.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #13 Gepost op: september 29, 2013, 04:29:22 pm »
Als Hazard zo blijft spelen wint hij zonder twijfel over enkele maanden de Gouden Schoen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #14 Gepost op: september 29, 2013, 04:30:09 pm »
Vreemd dat niemand hier opmerkt hoe Duplus seizoensrevelatie Remacle in zijn zak had en daarnaast nog eens aanvallend voor gevaar zorgde.

Dit allemaal tegen zijn voet op de linksback ipv rechtsback.

Chapeau.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #15 Gepost op: september 29, 2013, 04:31:08 pm »
Als Hazard zo blijft spelen wint hij zonder twijfel over enkele maanden de Gouden Schoen.
Klopt, ik zie niet in wie hem op dit moment meer zou verdienen. Nog 2 maanden gas geven en hij heeft 'm binnen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #16 Gepost op: september 29, 2013, 04:48:33 pm »
Als Hazard zo blijft spelen wint hij zonder twijfel over enkele maanden de Gouden Schoen.
Klopt, ik zie niet in wie hem op dit moment meer zou verdienen. Nog 2 maanden gas geven en hij heeft 'm binnen.
Alleen Lestienne kan hem bedreigen. Tzal tussen die 2 gaan.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #17 Gepost op: september 29, 2013, 07:00:28 pm »
Als Hazard zo blijft spelen wint hij zonder twijfel over enkele maanden de Gouden Schoen.
Klopt, ik zie niet in wie hem op dit moment meer zou verdienen. Nog 2 maanden gas geven en hij heeft 'm binnen.
Alleen Lestienne kan hem bedreigen. Tzal tussen die 2 gaan.
Jup ! En ik denk dat het met voorsprong  op Hazard zal eindigen . Als hij zo blijft spelen natuurlijk . En daar boven op is Thorgan nog eens de meest symphatiekste van de twee ook .

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #18 Gepost op: september 29, 2013, 07:00:56 pm »
ze zullen nooit iemand van een " kleine " ploeg tot gouden schoen maken ook al zou hij hem verdienen...

idd duplus speelde een topwedstrijd, is duidelijk meer een back dan een centrale speler. hopelijk is colpaert wel terug

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Lokeren-ESSEVEE
« Reactie #19 Gepost op: september 29, 2013, 07:13:13 pm »
ze zullen nooit iemand van een " kleine " ploeg tot gouden schoen maken ook al zou hij hem verdienen...

idd duplus speelde een topwedstrijd, is duidelijk meer een back dan een centrale speler. hopelijk is colpaert wel terug

Er zijn h??l veel journalisten die "smullen" van Hazard, vergeet dat niet!!

?n vergeet vooral het volgende niet! Nog niets opgevallen op internet,de TV, kranten, maw de media in het algemeen, kenners, andere ploegen,....

SVZW wordt niet zomaar meer bestempeld als een kleine clubje met wat geluk! Velen praten met respect over ons team en geven daardoor de nodige aandacht aan SVZW.

Kijk bv maar eens naar ons europees avontuur, SVZW tot toe altijd uitgezonden en de anderen niet.
In het radionieuws wordt meestal een verslag gegevens ipv gewoon de eindstand tussen 2 middenmoters, Joos die op stubru op het laatste nog even zegt van: oh ja, nog even SVZW vermelden....,... Allemaal kleine dingen, maar zaken die 3 jaar geleden anders waren...