Auteur Topic: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)  (gelezen 117318 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: UEFA Europa League 2017-2018
« Reactie #500 Gepost op: augustus 28, 2017, 01:01:45 pm »
Hmmm is nog 3 maanden ook ? . Laatste weken k?n ook ? om de vlieger te vullen ? .

Easyjet vanaf Rijsel voorlopig op 125

Mijn ma ga mee ;) Maar 250 euro ofzo voor 4 nachten met 4 is niet zoveel h? :). 60 pp , 15euro per nacht
Ik heb net geboekt van dinsdag tot vrijdag voor 90 euro
dinsdag  - zaterdag is zelfs maar een kleine 70 euro

Ja ben daar mee akkoord maar u verblijf kost ook geld ? .

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: UEFA Europa League 2017-2018
« Reactie #501 Gepost op: augustus 28, 2017, 01:14:24 pm »
Hmmm is nog 3 maanden ook ? . Laatste weken k?n ook ? om de vlieger te vullen ? .

Easyjet vanaf Rijsel voorlopig op 125

Ik heb net geboekt van dinsdag tot vrijdag voor 90 euro
dinsdag  - zaterdag is zelfs maar een kleine 70 euro

Ja ben daar mee akkoord maar u verblijf kost ook geld ? .
Daar moet je u geen zorgen over maken. Wij verblijven in een Best Western op 5min van Promenade d'Anglais en betalen 30? pp inclusief ontbijt. Onze vlucht is donderdag heen en vrijdag terug vr 99? vanuit Brussel. Zou mij zeer sterk verwonderen moest een gechartered vliegtuig goedkoper uitvallen. Eigenlijk zelfs onnozel dat ze vanuit de supportersraad de supporters die op eigen initiatief willen reizen 'bang' maken dat er geen tickets genoeg zouden zijn.

Als je een vliegtuig chartert dan betaal je elk zitje, dus is het belangrijk om het vliegtuig zo goed mogelijk te vullen h?.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: UEFA Europa League 2017-2018
« Reactie #502 Gepost op: augustus 28, 2017, 03:24:43 pm »
Hmmm is nog 3 maanden ook ? . Laatste weken k?n ook ? om de vlieger te vullen ? .

Easyjet vanaf Rijsel voorlopig op 125

Ik heb net geboekt van dinsdag tot vrijdag voor 90 euro
dinsdag  - zaterdag is zelfs maar een kleine 70 euro

Ja ben daar mee akkoord maar u verblijf kost ook geld ? .
Daar moet je u geen zorgen over maken. Wij verblijven in een Best Western op 5min van Promenade d'Anglais en betalen 30? pp inclusief ontbijt. Onze vlucht is donderdag heen en vrijdag terug vr 99? vanuit Brussel. Zou mij zeer sterk verwonderen moest een gechartered vliegtuig goedkoper uitvallen. Eigenlijk zelfs onnozel dat ze vanuit de supportersraad de supporters die op eigen initiatief willen reizen 'bang' maken dat er geen tickets genoeg zouden zijn.

Als je een vliegtuig chartert dan betaal je elk zitje, dus is het belangrijk om het vliegtuig zo goed mogelijk te vullen h?.

Alleaa goed en wel en begrijpelijk, maar laten uitschijnen dat anderen wel eens niet aan tickets zouden kunnen geraken is niet echt nodig lijkt me

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: UEFA Europa League 2017-2018
« Reactie #504 Gepost op: augustus 28, 2017, 07:57:38 pm »
Ik kan momenteel geen mini-abo voor de thuismatchen kopen. Enkel voor de match tegen KVK en een gewoon abo is er beschikbaar. Is dat bij iedereen zo?

Heb het even gecheckt voor jou, bij mij hetzelfde.

Nog altijd niet mogelijk. Ze zullen dus al een paar dagen geen enkel abo verkocht hebben.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: UEFA Europa League 2017-2018
« Reactie #505 Gepost op: augustus 28, 2017, 08:11:32 pm »
Ik kan momenteel geen mini-abo voor de thuismatchen kopen. Enkel voor de match tegen KVK en een gewoon abo is er beschikbaar. Is dat bij iedereen zo?

Heb het even gecheckt voor jou, bij mij hetzelfde.

Nog altijd niet mogelijk. Ze zullen dus al een paar dagen geen enkel abo verkocht hebben.

Genen tijd he, heel de 'crew' heeft waregem koers verlof

Offline burrie

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #506 Gepost op: augustus 28, 2017, 09:18:52 pm »
Ik kan momenteel geen mini-abo voor de thuismatchen kopen. Enkel voor de match tegen KVK en een gewoon abo is er beschikbaar. Is dat bij iedereen zo?

Heb het even gecheckt voor jou, bij mij hetzelfde.

Nog altijd niet mogelijk. Ze zullen dus al een paar dagen geen enkel abo verkocht hebben.

je moet gewoon inloggen op de website en als je dan klikt op 'mijn bestellingen' zie je al je vorige aankopen  staan en gans bovenaan zou je 'ABO Europa League' moeten staan. Daar moet je dan verder op klikken om het te reserveren en te betalen. Bij mij werkte dit toch nog,  heb zondag mijn abo besteld.
Dit kan uiteraard enkel maar als je op ??n van de tribunes zit waarvan de plaatsen online gereserveerd kunnen worden (zie info website).

Offline mabe75

  • Leden
  • Berichten: 76
  • Essevee!
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #507 Gepost op: augustus 28, 2017, 10:33:41 pm »
Ik heb daarnet geboekt bij easyjets. Voor mezelf en mijn broer.

Vlucht kost me 135? heen en terug vanuit Lille.
vertrek donderdagmorgen, terug op zaterdagmiddag
Dus ook nog een beetje citytrip erbij genomen.

Een deftig hotel gevonden in het centrum voor 32,5?/pp/nacht

Nu nog tickets bemachtigen!  :D :D

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #508 Gepost op: augustus 29, 2017, 02:33:29 am »

Daar moet je u geen zorgen over maken. Wij verblijven in een Best Western op 5min van Promenade d'Anglais en betalen 30? pp inclusief ontbijt. Onze vlucht is donderdag heen en vrijdag terug vr 99? vanuit Brussel. Zou mij zeer sterk verwonderen moest een gechartered vliegtuig goedkoper uitvallen. Eigenlijk zelfs onnozel dat ze vanuit de supportersraad de supporters die op eigen initiatief willen reizen 'bang' maken dat er geen tickets genoeg zouden zijn.
Begrijpend lezen, het is en blijft voor velen een h??l moeilijk iets.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #509 Gepost op: augustus 29, 2017, 05:55:51 am »

Daar moet je u geen zorgen over maken. Wij verblijven in een Best Western op 5min van Promenade d'Anglais en betalen 30? pp inclusief ontbijt. Onze vlucht is donderdag heen en vrijdag terug vr 99? vanuit Brussel. Zou mij zeer sterk verwonderen moest een gechartered vliegtuig goedkoper uitvallen. Eigenlijk zelfs onnozel dat ze vanuit de supportersraad de supporters die op eigen initiatief willen reizen 'bang' maken dat er geen tickets genoeg zouden zijn.
Begrijpend lezen, het is en blijft voor velen een h??l moeilijk iets.

Zijn verblif + vlucht kost minder dan wat sommige betalen voor een vlucht (de reactie boven U) dus was misschien een doordenkertje. :)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #510 Gepost op: augustus 29, 2017, 08:15:56 am »
Ik begrijp niet waarom de club pas na woensdag samenzit met de lokalen en zal communiceren. De datum van de loting ligt al maanden vast. Ze hadden meteen in het weekend alles moeten regelen. Dan hadden heel wat meer mensen gekozen voor de charter....

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #511 Gepost op: augustus 29, 2017, 12:50:05 pm »
Net vlucht en hotel geboekt.

110 euro heen op donderdag en terug zondagavond.

En ondertussen een schoon hotelleke geboekt om er een super citytripke van te maken met de wederhelft.

En in het geval van combi-regeling (wat overigens ridicuul zou zijn) zullen we wel wat regelen.

Et si c'est necessaire, ca sera en fran?ais ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #512 Gepost op: augustus 29, 2017, 01:30:05 pm »
Als ik het hier zo allemaal lees, wordt daar een drukke ESSEVEE-bedoening einde november 😏

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #513 Gepost op: augustus 29, 2017, 08:44:54 pm »
Ook geboekt 22 november - 24 november.
Zal een plezante vlucht worden zo met al die Essevee fans  :)

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #514 Gepost op: augustus 30, 2017, 01:32:16 am »

Daar moet je u geen zorgen over maken. Wij verblijven in een Best Western op 5min van Promenade d'Anglais en betalen 30? pp inclusief ontbijt. Onze vlucht is donderdag heen en vrijdag terug vr 99? vanuit Brussel. Zou mij zeer sterk verwonderen moest een gechartered vliegtuig goedkoper uitvallen. Eigenlijk zelfs onnozel dat ze vanuit de supportersraad de supporters die op eigen initiatief willen reizen 'bang' maken dat er geen tickets genoeg zouden zijn.
Begrijpend lezen, het is en blijft voor velen een h??l moeilijk iets.

Zijn verblif + vlucht kost minder dan wat sommige betalen voor een vlucht (de reactie boven U) dus was misschien een doordenkertje. :)

Het ging me niet over de persoon die reageerde, ook niet de kostprijs naar Nice maar over "bang maken dat er geen tickets genoeg zouden zijn".
In dit topic, en ook op Facebook, haspelen velen Vitesse en Nice (en sommigen Lazio) door elkaar, wat voor de wildste verhalen zorgt.

In Nice (en Rome) tickets te over, voor Vitesse zal het spannen. Dat heeft in de verste verte niets te maken met gebruik te willen maken van een eventuele charter naar Nice of niet.

Een charter is altijd duurder dan individueel een lijnvlucht boeken maar diezelfde charter is vaak de goedkoopste manier om in 1 werkdag heen-en-weer te gaan m?t genoeg marge om de match volledig bij te wonen.

Het wachten met boeken sloeg volgens mij op de match in Rome: het was (net) na de loting niet duidelijk hoe het zat met die match achter gesloten deuren, ?n deels op de mensen die slechts 1 dag verlof kunnen/willen besteden aan de match in Nice.

Zo versta ik het toch, voel je vrij om me te verbeteren :)

« Laatst bewerkt op: augustus 30, 2017, 01:49:22 am door Eugene »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #515 Gepost op: augustus 30, 2017, 08:30:44 am »

Daar moet je u geen zorgen over maken. Wij verblijven in een Best Western op 5min van Promenade d'Anglais en betalen 30? pp inclusief ontbijt. Onze vlucht is donderdag heen en vrijdag terug vr 99? vanuit Brussel. Zou mij zeer sterk verwonderen moest een gechartered vliegtuig goedkoper uitvallen. Eigenlijk zelfs onnozel dat ze vanuit de supportersraad de supporters die op eigen initiatief willen reizen 'bang' maken dat er geen tickets genoeg zouden zijn.
Begrijpend lezen, het is en blijft voor velen een h??l moeilijk iets.

Zijn verblif + vlucht kost minder dan wat sommige betalen voor een vlucht (de reactie boven U) dus was misschien een doordenkertje. :)

Het ging me niet over de persoon die reageerde, ook niet de kostprijs naar Nice maar over "bang maken dat er geen tickets genoeg zouden zijn".
In dit topic, en ook op Facebook, haspelen velen Vitesse en Nice (en sommigen Lazio) door elkaar, wat voor de wildste verhalen zorgt.

In Nice (en Rome) tickets te over, voor Vitesse zal het spannen. Dat heeft in de verste verte niets te maken met gebruik te willen maken van een eventuele charter naar Nice of niet.

Een charter is altijd duurder dan individueel een lijnvlucht boeken maar diezelfde charter is vaak de goedkoopste manier om in 1 werkdag heen-en-weer te gaan m?t genoeg marge om de match volledig bij te wonen.

Het wachten met boeken sloeg volgens mij op de match in Rome: het was (net) na de loting niet duidelijk hoe het zat met die match achter gesloten deuren, ?n deels op de mensen die slechts 1 dag verlof kunnen/willen besteden aan de match in Nice.

Zo versta ik het toch, voel je vrij om me te verbeteren :)



Eureka! Iemand die de moeite doet om wat velen denken eens neer te pennen.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #516 Gepost op: augustus 30, 2017, 09:33:15 am »

Een charter is altijd duurder dan individueel een lijnvlucht boeken maar diezelfde charter is vaak de goedkoopste manier om in 1 werkdag heen-en-weer te gaan m?t genoeg marge om de match volledig bij te wonen.

Al de prijs meevalt zal het charter worden hier.
Weinig verlof over, snel heen en weer is de enige optie  :P

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #517 Gepost op: augustus 30, 2017, 06:07:15 pm »
Gewone vluchten zowel vanuit Brussel en Rijsel worden er idd niet goedkoper op nu al 213? brrrrrrr....
Voor vertrek donderdagochtend en vrijdagnamiddag terug te komen .

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #518 Gepost op: augustus 30, 2017, 06:29:53 pm »
Gewone vluchten zowel vanuit Brussel en Rijsel worden er idd niet goedkoper op nu al 213? brrrrrrr....
Voor vertrek donderdagochtend en vrijdagnamiddag terug te komen .

Pak dan die van 13.15 vertrekken in Brussel ;) scheelt 40?

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #519 Gepost op: augustus 30, 2017, 06:41:56 pm »
Bwa, ik heb net geboekt met Brussels Airlines Donderdag heen, vrijdag terug voor 160?.
Nu nog een hotelleke zoeken.  Ik zie wel dat het stadion redelijk ver van het stadscentrum ligt.

edit : en een ticket  ;D
« Laatst bewerkt op: augustus 30, 2017, 06:45:29 pm door Herr Docteur Achtung »