Auteur Topic: EL Speeldag 2 : 28/09/2017 19u00 : Lazio Roma - Essevee  (gelezen 9779 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: EL Speeldag 2 : 28/09/2017 19u00 : Lazio Roma - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: september 29, 2017, 01:06:20 pm »
Sorry, maar start hier met Kaya en Olayinka, kan je hier iets rapen... Beetje onbegrijpelijk, tenzij we de gehuurde spelers (contractueel?) moeten tonen... Soit, zondag is belangrijker ! En laten we hopen dat we tegen Vitesse iets kunnen rapen!

Maar neen  :)

Zo voorspelbaar natuurlijk dat men dat hier ging komen typen.
Ook m?t Olayinka en Kaya stond het 1-0 aan de rust, misschien meer, wie zal het zeggen. Want die gasten stonden verdedigend zo goed, er was geen doorkomen aan.

Dury treft geen enkele schuld. Ik zou het zelfs precies hetzelfde gedaan hebben.
Zondag is idd belangrijker en dit was geen b-ploeg he.

Het hoogst haalbare was een 1-0 verlies, de positivo's denken alle 100% kansen van Lazio op 2-0 weg en zeggen dat Iseka tot 2x toe de 1-1 mist, dat mag.

Hoe Saponjic die bal knullig als een koorknaap verliest bij 2-0 is toch ook ergerlijk.
Ik had Baudry nooit vervangen en gewoon met 5 achterin blijven spelen.
Want je w??t gewoon dat als je weer met die 4 vanachter speelt tegen Lazio dat je dan nog de 2-0 slikt. Daar kan je gif op innemen.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 2 : 28/09/2017 19u00 : Lazio Roma - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: september 29, 2017, 01:41:46 pm »
Ik blijf het vreemd vinden dat Oldrup Jensen (by the way onze duurste aankoop) nog altijd geen deftige kansen krijgt.  Wat is hier aan de hand ??

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: EL Speeldag 2 : 28/09/2017 19u00 : Lazio Roma - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: september 29, 2017, 01:56:50 pm »
Ik blijf het vreemd vinden dat Oldrup Jensen (by the way onze duurste aankoop) nog altijd geen deftige kansen krijgt.  Wat is hier aan de hand ??
Zal wel een combinatie zijn van 'net niet goed genoeg' en Doumbia die zich beter ontwikkelt.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: EL Speeldag 2 : 28/09/2017 19u00 : Lazio Roma - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: september 29, 2017, 04:39:00 pm »
Sorry, maar start hier met Kaya en Olayinka, kan je hier iets rapen... Beetje onbegrijpelijk, tenzij we de gehuurde spelers (contractueel?) moeten tonen... Soit, zondag is belangrijker ! En laten we hopen dat we tegen Vitesse iets kunnen rapen!

Maar neen  :)

Zo voorspelbaar natuurlijk dat men dat hier ging komen typen.
Ook m?t Olayinka en Kaya stond het 1-0 aan de rust, misschien meer, wie zal het zeggen. Want die gasten stonden verdedigend zo goed, er was geen doorkomen aan.

Dury treft geen enkele schuld. Ik zou het zelfs precies hetzelfde gedaan hebben.
Zondag is idd belangrijker en dit was geen b-ploeg he.

Het hoogst haalbare was een 1-0 verlies, de positivo's denken alle 100% kansen van Lazio op 2-0 weg en zeggen dat Iseka tot 2x toe de 1-1 mist, dat mag.

Hoe Saponjic die bal knullig als een koorknaap verliest bij 2-0 is toch ook ergerlijk.
Ik had Baudry nooit vervangen en gewoon met 5 achterin blijven spelen.
Want je w??t gewoon dat als je weer met die 4 vanachter speelt tegen Lazio dat je dan nog de 2-0 slikt. Daar kan je gif op innemen.
Wat een rare reactie. Dus voor jou maakt het wel degelijk een verschil 1-0 of 2-0 ? Terwijl je 1-1 kan spelen, als die bal van Olayinka erin gaat bijvoorbeeld, zo onrealistisch was dit niet.

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 2 : 28/09/2017 19u00 : Lazio Roma - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: september 29, 2017, 04:40:03 pm »
Uw beste 2 spelers niet opstellen wil zeggen dat we bang waren,1ste helft Veel teveel respect,geen voetbal.
Tweede helft waren we sterk,ik zie het weinig Belgische ploegen doen,zit het een klein beetje mee dan pakken we een punt. Doumbia,Baudry,Oli,Iseka en Leali waren sterk! Hamalainen en De fauw/De Pauw eerste helft heel zwak!  Maar, ze mogen trots zijn op tweede helft,dit moet vertrouwen geven!
  da wel mo het verschil tussen de eerste helft en de tweede of omgekeerd is toch vaak h??l groot? zowel in europa als in de jpl .... ik vindt dat da toch stilaan een probleem mag genoemd worden hoor!!!?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: EL Speeldag 2 : 28/09/2017 19u00 : Lazio Roma - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: september 29, 2017, 06:21:09 pm »
Valt inderdaad wel op dat we meestal 1 goeie helft spelen en een mindere,maar dat is op zich toch geen probleem?   Een match duurt 90 minuten!
We waren de eerste helft bang (is een logische reactie na Nice en als je weet dat je tegenstander zoveel sterker is),dus ja, ik verstond Dury zijn keuze wel en verwijt hem dat niet,was een vaststelling.   Achteraf,als je dan weet hoe Lazio voor de dag kwam kan je misschien zeggen dat het de verkeerde keuze was maar dan nog.  Doordat we zo slap waren de eerste helft was Lazio de tweede helft misschien niet zo scherp en verwachten ze ons niet meer.  In de eerste helft konden we een penalty tegen hebben,kon het 3-1 zijn, dus zeggen dat het dankzij onze behouden aanpak maar 1-0 bleef is ook niet terecht.
We konden zeker een punt hebben indien het wat meer meezat,maar ik merk toch op dat we groeien,we mogen best wel nog meer geloven in onszelf (ik geef toe,Ik had niet gedacht dat we als ploeg al zo ver zouden staan).  Ik ben zeker dat we nog beter gaan worden.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: EL Speeldag 2 : 28/09/2017 19u00 : Lazio Roma - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: september 29, 2017, 10:00:06 pm »
Ik blijf het vreemd vinden dat Oldrup Jensen (by the way onze duurste aankoop) nog altijd geen deftige kansen krijgt.  Wat is hier aan de hand ??
Zal wel een combinatie zijn van 'net niet goed genoeg' en Doumbia die zich beter ontwikkelt.
helaas maar vrees dat Jensen nog wat boterhammen zal mogen eten als hij Doumbia uit de ploeg wil spelen...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
« Laatst bewerkt op: september 29, 2017, 10:45:25 pm door Frederik »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: EL Speeldag 2 : 28/09/2017 19u00 : Lazio Roma - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: september 30, 2017, 02:29:18 pm »
Sorry, maar start hier met Kaya en Olayinka, kan je hier iets rapen... Beetje onbegrijpelijk, tenzij we de gehuurde spelers (contractueel?) moeten tonen... Soit, zondag is belangrijker ! En laten we hopen dat we tegen Vitesse iets kunnen rapen!

Maar neen  :)

Zo voorspelbaar natuurlijk dat men dat hier ging komen typen.
Ook m?t Olayinka en Kaya stond het 1-0 aan de rust, misschien meer, wie zal het zeggen. Want die gasten stonden verdedigend zo goed, er was geen doorkomen aan.

Dury treft geen enkele schuld. Ik zou het zelfs precies hetzelfde gedaan hebben.
Zondag is idd belangrijker en dit was geen b-ploeg he.

Het hoogst haalbare was een 1-0 verlies, de positivo's denken alle 100% kansen van Lazio op 2-0 weg en zeggen dat Iseka tot 2x toe de 1-1 mist, dat mag.

Hoe Saponjic die bal knullig als een koorknaap verliest bij 2-0 is toch ook ergerlijk.
Ik had Baudry nooit vervangen en gewoon met 5 achterin blijven spelen.
Want je w??t gewoon dat als je weer met die 4 vanachter speelt tegen Lazio dat je dan nog de 2-0 slikt. Daar kan je gif op innemen.
Wat een rare reactie. Dus voor jou maakt het wel degelijk een verschil 1-0 of 2-0 ? Terwijl je 1-1 kan spelen, als die bal van Olayinka erin gaat bijvoorbeeld, zo onrealistisch was dit niet.
Verliezen doe je sowieso hoor. 1-0 is dan nog het kleinst mogelijke verlies en als dat dan 's morgens op de voorpagina staat denken mensen nog "nou dat Zulte Waregem heeft zich nog kranig verweerd."

Ik maak mij met dit Zulte Waregem niet veel illusies hoor in Europa.  ;)
Uit Lazio, uit Nice. Verliezen doe je. Laat het dan aub met het kleinst mogelijke zijn.

En ze waren met die 5 achterin goed aan het spelen, balbezit enzo.
Je maakte meer kans met die formatie dan daar plots die Saponjic in te droppen die telkens balverlies lijdt.

't Is niet omdat je er een plots nog een extra spits in dropt dat je meer kans maakt om te scoren he.
Is een verkeerde gedachtegang die vaak in het voetbal voorkomt.
Kan alleen maar als je er een type Gueye zou in droppen en dan met lange ballen zou werken voor de laatste 5 minuten. Maar Essevee kan dat niet, lange halen gauw thuis.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 2 : 28/09/2017 19u00 : Lazio Roma - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: september 30, 2017, 03:59:27 pm »
Wat zit jij nu eigenlijk heel de tijd te zwanzen zeg. We stonden lange tijd 1-0 achter en er zijn in de 2e helft wel degelijk kansen geweest om de 1-1 te maken. Dus hou nu maar eens op met uw "verliezen doe je zowieso". Het hautaine gedrag van Lazio kon hen zuur opgebroken hebben door het te laten lopen in die 2e helft.