Auteur Topic: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee  (gelezen 17355 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: november 02, 2017, 11:24:01 pm »
Bij deze via 11tegen11

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: november 03, 2017, 02:41:19 am »
We werden behandeld als criminelen. Kurtje  hopelijk was je ook aanwezig.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: november 03, 2017, 07:18:11 am »
Een wetenschappelijk onderzoek waard : De uittrappen van Bostyn  :o

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: november 03, 2017, 08:18:40 am »
HLN
03/11/2017

« Laatst bewerkt op: november 03, 2017, 08:20:12 am door Frederik »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: november 03, 2017, 08:20:50 am »
Het Nieuwsblad
03/11/2017


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: november 03, 2017, 09:05:58 am »
Als die andere ploegen beter hadden gepresteerd
moest er geen 16 wedstrijden gewacht worden
Forza essevee

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: november 03, 2017, 11:11:57 am »
Mooie en verdiende zege van ons.
We hebben vooral professioneel gespeeld en daardoor de zege gepakt.
Bostyn heeft ons recht gehouden, vergeet dat niet. Hij deed een zeer goede match.
De enige speler die het eigenlijk niet echt doet bij onze ploeg, vind ik, is De Pauw. Hij geeft mij zo een stijve indruk. Ik weet ook niet of hij zich voor 100 % inzet. Soms durf ik wel eens te denken dat hij er de kantjes van af loopt.
Vond Coopman ook goed spelen. Als we tegen een voetballende ploeg spelen, speelt hij ook goed voetbal.
Geluk dat Kaya goed in de wedstrijd zat. Hij is de man van de match.
Aan Olayinka zou ik willen zeggen in verband met het incident met de ballenjongen : Trek het je niet aan, wat kan je eraan doen dat een dom Hollands kind zoiets zegt. Het is geweten dat vele Hollanders geen manieren hebben. Je hebt tenminste op een volwassen en verstandige manier gereageerd door kalm te blijven. Dat is wat je moet onthouden voor jezelf.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: november 03, 2017, 01:18:19 pm »
Speel die match 10 keer en je gaat hem 7 keer verliezen, 2 keer gelijk spelen en 1 keer winnen. Gisteren was die ene keer. Alle wedstrijdomstandigheden zaten mee.

(wil niet te veel aandacht aan isidoor schenken maar ze hebben weer gewonnen en alles is weer goed, laat ze verliezen en hij speelt weer de dramaqueen) ("mooie zege"  ;D )

Schandalige arbitrage natuurlijk. Als Vitesse-fan moet je gek geworden zijn gisteren. Dury ging de ref na de match ook uitgebreid gaan bedanken. Anders is hij altijd direct naar binnen.
H??l mooi cynisch applaus van heel het stadion wel.

Maar ze hebben er w?l voor gevochten. Met Walsh voorop in de strijd. Zoals ik al zei na Anderlecht: hij speelt zoals een cv hoort te spelen die zijn kans krijgt: verbeten, met vechtlust, inzet, hard in duel,...
Ook Coopman liep alsof zijn leven ervan af hing.

Goed uitvak ook.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: november 03, 2017, 01:38:49 pm »
...
Schandalige arbitrage natuurlijk. Als Vitesse-fan moet je gek geworden zijn gisteren. Dury ging de ref na de match ook uitgebreid gaan bedanken. Anders is hij altijd direct naar binnen.
H??l mooi cynisch applaus van heel het stadion wel.
...

Toen ze applaudiseerden stonden er twee spelers van Vitesse zeker een meter buitenspel.

Voor de rest:

Correcte beslissingen:
- Tweede gele kaart voor B?ttner meer dan terecht.
- Afgekeurd doelpunt van Vitesse nr1: terecht wegens buitenspel
- Afgekeurd doelpunt van Vitesse nr2: terecht wegens duwfout waardoor controle Hamalainen mislukt.

Twijfelachtige beslissingen:
- Tweede gele kaart van Madu zeeer licht (de eerste was wel zeeeeer dom)
- Buitenspel van Coopman bij 2de doelpunt essevee, al was dat zeeeeer nipt
- Penaltyfase van De fauw: raakt geen bal, maar volgens mij ook geen speler. Als hij penalty fluit hebben we wel weinig in te brengen.

Opvallend is dat ze vooral in Belgi? zeggen dat de arbitrage in ons voordeel was, terwijl ze in Nederland zeggen dat  het vooral de schuld van Vitesse zelf is...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: november 03, 2017, 01:51:02 pm »
Speel die match 10 keer en je gaat hem 7 keer verliezen, 2 keer gelijk spelen en 1 keer winnen. Gisteren was die ene keer. Alle wedstrijdomstandigheden zaten mee.

(wil niet te veel aandacht aan isidoor schenken maar ze hebben weer gewonnen en alles is weer goed, laat ze verliezen en hij speelt weer de dramaqueen) ("mooie zege"  ;D )

Schandalige arbitrage natuurlijk. Als Vitesse-fan moet je gek geworden zijn gisteren. Dury ging de ref na de match ook uitgebreid gaan bedanken. Anders is hij altijd direct naar binnen.
H??l mooi cynisch applaus van heel het stadion wel.

Maar ze hebben er w?l voor gevochten. Met Walsh voorop in de strijd. Zoals ik al zei na Anderlecht: hij speelt zoals een cv hoort te spelen die zijn kans krijgt: verbeten, met vechtlust, inzet, hard in duel,...
Ook Coopman liep alsof zijn leven ervan af hing.

Goed uitvak ook.

Ik ga niet reageren op de negatieve ondertoon in je bericht want ik heb me gisteren te veel geamuseerd om te vitten maar als je toch iemand van de spelers wil noemen zou ik toch de goede prestatie van Bostijn niet vergeten. Als het goed is mag het ook gezegd worden.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: november 03, 2017, 01:53:54 pm »
Ik vind het eigenaardig dat er op het forum weinig tot geen reactie komt over de sfeer in het stadion en in de stad Arnhem zelf!
Op TV hadden we wel de indruk dat die 1500 man van Essevee voor een geweldige ambiance hebben gezorgd.
.. Of slaapt iedereen nog zijn roes uit???

Offline LoyalMate1312

  • Leden
  • Berichten: 53
  • SLC
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: november 03, 2017, 02:01:19 pm »
Bedankt aan de meegreisde supporters voor de schitterende sfeer in het stadion!
Samen met de ploeg hebben we alles gegeven voor de club en het resultaat mag er zeker zijn!

Onze club, onze passie.
South Lane Crew

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: november 03, 2017, 02:07:40 pm »
Ik vind het eigenaardig dat er op het forum weinig tot geen reactie komt over de sfeer in het stadion en in de stad Arnhem zelf!
Op TV hadden we wel de indruk dat die 1500 man van Essevee voor een geweldige ambiance hebben gezorgd.
.. Of slaapt iedereen nog zijn roes uit???

Klopt, vaak hoorde ik alleen de Essevee supporters!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: november 03, 2017, 02:18:13 pm »
Klopt Southampton fans waren op Korenmarkt en Jansplein. Was erg gezellig totdat het fout ging (zie videos YouTube) Daarom is er denk ik nu voor gekozen om jullie te weren van de Korenmarkt. Hopelijk hebben jullie toch een mooie dag in Arnhem. Behalve Jansplaats en Korenmarkt zijn er trouwens nog genoeg plekken met kroegjes, bv Rijnkade, Jansplein...

Hallo supporters van essevee,

Lees al een tijdje mee op jullie forum ;)
Jullie hebben (helaas) een eigen plein toegewezen gekregen en mogen de uitgaanspleinen in Arnhem niet in, al denk ik dat je, als je je rustig gedraagt en niet teveel uitgedost bent als Waregem supporter dat ook niet veel problemen geeft.

- knip -

Ps de varkensstraat zou ik mijden, daar bevinden zich de fanatiekere supporters.

Wat een zalige supporters heeft Vitesse daar!  :o

Zich niet puur wegsteken achter de scheidsrechterlijke beslissingen.
Applaus bij vervanging van Onur Kaya (zelfs nadat hij het nekschot gaf)
...

Respect!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: november 03, 2017, 02:41:12 pm »
Wat een dag jongens jongens, ik heb genoten tot en met!

Het Nederlands voetbal is toch totaal iets anders als bij ons, ik denk dat wij in Belgi? het meest ?Nederlandse? voetbal brengen. Ik zie veel gelijkenissen in de opbouw bijvoorbeeld. Maar je ziet ook het verdedigende aspect bij zulke ploegen, ze geven veel ruimtes weg, waardoor jongens zoals Coopman en Kaya gisteren toch wel uitblinken. Man van de wedstrijd was voor mij het centrale duo Baudry/Walsh. Geweldige pot van die jongens. Vooral Baudry, die groeide met de minuut, geweldig om te zien!

De supporters, man man man, ik zat in de hoofdtribune dicht bij de groep supporters van ons ploegske. Een goeie maand geleden kwamen de supporters van Feyenoord in beeld op Fox Sport bij Vitesse omdat het bezoekersvak samen met een groep supporters in de hoofdtribune naar elkaar schreeuwden ?komen wij uit Rotterdam? Kunde da nie horen dan!?? En gisteren was het bij ons ook van dat. De ?COME ON SV? ging heen en weer. Kippenvel ! Geweldige prestaratie dus op alle vlakken, wat een feest!

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: november 03, 2017, 02:51:57 pm »
Sterk punt van Baudry is toch wel zijn karakter/mentaliteit. Al zoveel malen volledig afgebroken door pers, supporters en ook wel de staff (zelfs recent naar de tribune verwezen) en toch telkens terugkomen. Chapeau.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: november 03, 2017, 03:14:41 pm »
Ik vind het eigenaardig dat er op het forum weinig tot geen reactie komt over de sfeer in het stadion en in de stad Arnhem zelf!
Op TV hadden we wel de indruk dat die 1500 man van Essevee voor een geweldige ambiance hebben gezorgd.
.. Of slaapt iedereen nog zijn roes uit???

Net wakker  8)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: november 03, 2017, 03:48:48 pm »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VMDS1mD_TNg[/youtube]

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: november 03, 2017, 04:25:43 pm »
Oud-Vitessenaar Kaya kon GelreDome niet uit: 'Ik kon niet pissen'
VRIJDAG 3 NOVEMBER 2017, 10:58 via omroepgelderland.nl

ARNHEM - Zelfs de meeste werknemers van Vitesse hadden GelreDome al verlaten, toen Onur Kaya nog altijd in de kleedkamer moest wachten op een dopingcontrole. 'Ik kon niet pissen.'

De sierlijke middenvelder van Zulte Waregem werd, net als Dabo van Vitesse uitgekozen om bij de controle te verschijnen. Beide heren dronken twee flesjes water, maar zelfs anderhalf uur na de wedstrijd konden ze nog steeds niet plassen. Kaya, die negen jaar bij Vitesse speelde, nam om half ??n 's-nachts daarom even tijd voor de verzamelde media. 'Iedereen is al weg, maar ik zit hier met Dabo lekker te wachten.'

Tweede worden
'Het lukt niet', lachte de Belg die zijn oude club de knock-out toediende met een vlijmscherp schot in de korte hoek. 0-2 voor Zulte en Vitesse was verslagen en kan een vervolg in de Europa League nu vergeten.

De ploeg van Kaya blijft hopen. 'Maar we zijn ook realistisch hoor. Even tweede worden in deze poule, daar moeten we maar niet aan denken. We spelen nog tegen Nice en Lazio Roma, dat zijn de beste ploegen. Nu eerst weer de competitie.'

Verdiend gewonnen
De enthousiaste fans uit Vlaanderen zongen de kleine middenvelder toe. Na afloop kreeg Kaya ook van de Vitesse aanhang een applaus. Dat deed hem zichtbaar goed. 'Ik ben geliefd bij allebei, gelukkig heb ik nog altijd goede contacten met ze. De fans van Vitesse zijn mij niet vergeten en daar wil ik ze voor bedanken.'

Hij gaat verder: 'Ja, het was een aparte wedstrijd. Na de rode kaart voor ons zijn we de fase daarna goed doorgekomen. Toen het weer 10 tegen 10 werd, kwam er meer ruimte. Ik ging als centrale middenvelder spelen. Dat was een goede omzetting. We hebben weinig weggegeven en verdiend gewonnen, denk ik. Voor ons is dit een heerlijk avondje.'

Uiteindelijk deed Kaya zijn plas en werd de populaire Belg richting het hotel van zijn ploeggenoten gereden. De voormalig Vitessenaar doorstond, net als de wedstrijd, ook de dopingcontrole glansrijk.

Bron: http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2147480/Oud-Vitessenaar-Kaya-kon-GelreDome-niet-uit-Ik-kon-niet-pissen

Check et filmke op de site ;-) :)
« Laatst bewerkt op: november 03, 2017, 04:27:42 pm door Frederik »

Offline bert_waregem

  • Leden
  • Berichten: 16
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: november 03, 2017, 04:29:05 pm »
Een wetenschappelijk onderzoek waard : De uittrappen van Bostyn  :o

Dat was ??n van de minpuntje gisteren ... hij hield de 0 en daar gaat het om, maar inderdaad dat moet beter kunnen in de toekomst ...
Bert Waregem voetbal met een knipoog