Auteur Topic: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee  (gelezen 10317 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: november 26, 2017, 10:44:30 pm »
33 tegendoelpunten in 16 matchen, meer dan 2 gemiddeld per match. Enkel Eupen doet slechter, daarmee is alles gezegd  :-[
Naar mijn weten hebben wij er 28 gemaakt en 30 tegen gekregen.
Dit zijn er tot op heden nog steeds geen 33 en dus nog net geen 2 per match he. ;)
Je mag klagen maar zorg dan wel dat je pleidooi klopt!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: november 26, 2017, 10:47:24 pm »
Deze ploeg heeft al het vermogen om een wedstrijd te winnen verloren...

Duidelijk dat de laatste 20 minuten de tank leeg liep (Europese match kost ons weer punten). Daarnaast maakt Club twee fantastische goals die ik als voetballiefhebber wel kan smaken. Spijtig dat ze die juist tegen ons scoren. Ook spijtig voor Sammy. Het is nu ook wel begrijpelijk dat Club nog geen enkel punt verloor op eigen veld.
We gaan dit niet op het Europese duel van afgelopen donderdag steken want dat is maar al te gemakkelijk he!
Als er spelers moe zitten na 60 minuten dan moet de coach ingrijpen en bijsturen!
Leko deed dit met succes. Dury vertikte het wederom en na de inbreng van Wesley en Dennis zei ik het meteen dat het aanpassen zou worden of deksel op de neus.
Hij vertikt het en dan krijg je effectief het deksel op de neus!
Ja, ik verwijt het Dury ook vandaag want in de tweede helft zagen we Iseka niet meer, zat het middenveld piepedood, ... en deed hij niets.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: november 26, 2017, 10:53:21 pm »
Deze ploeg heeft al het vermogen om een wedstrijd te winnen verloren...

Duidelijk dat de laatste 20 minuten de tank leeg liep (Europese match kost ons weer punten). Daarnaast maakt Club twee fantastische goals die ik als voetballiefhebber wel kan smaken. Spijtig dat ze die juist tegen ons scoren. Ook spijtig voor Sammy. Het is nu ook wel begrijpelijk dat Club nog geen enkel punt verloor op eigen veld.
We gaan dit niet op het Europese duel van afgelopen donderdag steken want dat is maar al te gemakkelijk he!
Als er spelers moe zitten na 60 minuten dan moet de coach ingrijpen en bijsturen!
Leko deed dit met succes. Dury vertikte het wederom en na de inbreng van Wesley en Dennis zei ik het meteen dat het aanpassen zou worden of deksel op de neus.
Hij vertikt het en dan krijg je effectief het deksel op de neus!
Ja, ik verwijt het Dury ook vandaag want in de tweede helft zagen we Iseka niet meer, zat het middenveld piepedood, ... en deed hij niets.

Volledig akkoord.
Zat ook al 20 minuten te smeken achter een wissel van Walsh en Iseka die piepedood zaten..
Dat de 2 goals dan nog vanop rechts komen maakt het des te zuurder.

1-2 na 80 minuten nog uit handen geven in een verlies is heel pijnlijk als je met 3/24 staat.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: november 26, 2017, 10:55:45 pm »
1e en 2e helft een wereld van verschil
kern is te smal en kwaliteit vd banzitters is nihil
er zitten er 3/4 op hun tandvlees
3/4kunnen geen 90min meer presteren

de eerste 5min vd eerste en de 2e helft pakken we teveel goals
da heeft zuurstof aan tegenstander en snijt de eigen benen af
maar tis nog altijd beter dan na 30sec owngoal maken...

we winnen geen duels, 2e bal altijd voor de ander
en als we bal hebben istie rapper terug bij on goal dan
da we kunnen uitvoetballen...

maar twas ni slecht
1e helft moesten ze wa meer geluk gehad hebben

donderdag herkansing
maar ik gok eerder op (moeten) winnen van Gent

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: november 26, 2017, 10:57:54 pm »
Deze ploeg heeft al het vermogen om een wedstrijd te winnen verloren...

Duidelijk dat de laatste 20 minuten de tank leeg liep (Europese match kost ons weer punten). Daarnaast maakt Club twee fantastische goals die ik als voetballiefhebber wel kan smaken. Spijtig dat ze die juist tegen ons scoren. Ook spijtig voor Sammy. Het is nu ook wel begrijpelijk dat Club nog geen enkel punt verloor op eigen veld.
We gaan dit niet op het Europese duel van afgelopen donderdag steken want dat is maar al te gemakkelijk he!
Als er spelers moe zitten na 60 minuten dan moet de coach ingrijpen en bijsturen!
Leko deed dit met succes. Dury vertikte het wederom en na de inbreng van Wesley en Dennis zei ik het meteen dat het aanpassen zou worden of deksel op de neus.
Hij vertikt het en dan krijg je effectief het deksel op de neus!
Ja, ik verwijt het Dury ook vandaag want in de tweede helft zagen we Iseka niet meer, zat het middenveld piepedood, ... en deed hij niets.
Ik ga je niet tegenspreken hoor.
Je kan ook zeggen dat hij beter niet had vervangen want toen Cordaro er op kwam stond het nog 1-2😃😃.
Ik bedoel maar, achteraf is het makkelijk praten. Ik weet niet of de vervanger van Iseka iets ging veranderen aan die twee fantastische goals.
Bij Brugge heb je gelijk maar dat is dan ook het verschil tussen Club en de rest in Belgie : de bank, wat een weelde!!
« Laatst bewerkt op: november 26, 2017, 11:44:40 pm door Patje »

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: november 26, 2017, 11:47:59 pm »
Er in blijven en alles op de beker. Komaan SV !

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: november 26, 2017, 11:51:33 pm »
Dury vertikte het wederom en na de inbreng van Wesley en Dennis zei ik het meteen dat het aanpassen zou worden of deksel op de neus.
Hij vertikt het en dan krijg je effectief het deksel op de neus!
Ja, ik verwijt het Dury ook vandaag want in de tweede helft zagen we Iseka niet meer, zat het middenveld piepedood, ... en deed hij niets.

?
Merci Dury, nog maar eens 3 punten in cadeauverpakking voor Bruhhe, die heeft daar ook een dik contract lopen zeker?

Jaja zware Europese verplaatsing in de benen, daarom even onze 2e wissel gebruiken in minuut 91. Kalf.
Blijf dan direct thuis als ge echt niet wil winnen.  >:(

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: november 27, 2017, 06:49:22 am »
Ja, voetballen kunnen we genoeg... Maar we hebben niks van duelkracht. Op dat vlak is de kern niet evenwichtig samengesteld. Denk dat we ook 1vd weinige ploegen zijn die nooit met n dubbele dekking op de flanken speelt.zag meteen dat als de bal naar Limbombe vertrok het gevaarlijk zou zijn.soit,we moeten het match per match bekijken.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: november 27, 2017, 08:14:25 am »
Deze mag Dury idd op zijn klak schrijven. Zien dat Walsh geen stap meer kon verzetten, maar vertikken van hem te wisselen. Onbegrijpelijk. Neen hij neemt Cordaro, die er dan nog eens in slaagt om Walsh te laten stikken. Waanzin gewoon en een totaal onnodige nederlaag, met een Zulte Waregem dat ik vooral goed zag spelen in de eerste helft. Lichtpuntje daarin was alweer Iseka.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: november 27, 2017, 08:18:20 am »
Waarom wissel spelers op de bank als u ze toch niet gebruikt.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: november 27, 2017, 10:01:03 am »
Dury vertikte het wederom en na de inbreng van Wesley en Dennis zei ik het meteen dat het aanpassen zou worden of deksel op de neus.
Hij vertikt het en dan krijg je effectief het deksel op de neus!
Ja, ik verwijt het Dury ook vandaag want in de tweede helft zagen we Iseka niet meer, zat het middenveld piepedood, ... en deed hij niets.

?
Merci Dury, nog maar eens 3 punten in cadeauverpakking voor Bruhhe, die heeft daar ook een dik contract lopen zeker?

Jaja zware Europese verplaatsing in de benen, daarom even onze 2e wissel gebruiken in minuut 91. Kalf.
Blijf dan direct thuis als ge echt niet wil winnen.  >:(

Hij moest natuurlijk vervangen hebben maar of dat iets zou veranderd hebben zullen we nooit weten. Invallen in dat soort matchen is niet altijd evident (zie Cordaro gisteren of Iseka tegen Genk, die raakten met moeite een bal).
3 punten in cadeauverpakking is een beetje overdreven want ten eerste scoorde Brugge twee fantastische goals, kwamen we ten tweede een aantal keer goed weg  en kregen wij een goal cadeau van Hubert.
Een gelijkspel was volgens mij waar we recht op hadden, niet meer.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: november 27, 2017, 10:07:31 am »
Het is simpel, we werden de laatste tien minuten geklopt omdat we door onze fysieke krachten zaten.
Als er donderdag geen match was geweest, dan hadden we misschien die 1-2 kunnen vasthouden.
Ik verwacht een eerste overwinning of gelijkspel, thuis tegen Gent. Daarmee zullen het moeten doen.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: november 27, 2017, 10:31:48 am »
Deze mag Dury idd op zijn klak schrijven. Zien dat Walsh geen stap meer kon verzetten, maar vertikken van hem te wisselen. Onbegrijpelijk. Neen hij neemt Cordaro, die er dan nog eens in slaagt om Walsh te laten stikken. Waanzin gewoon en een totaal onnodige nederlaag, met een Zulte Waregem dat ik vooral goed zag spelen in de eerste helft. Lichtpuntje daarin was alweer Iseka.

Inderdaad. Dury heeft een ferme steek laten vallen door Walsh niet te vervangen, en de zwakke Cordaro in te brengen. Onbegrijpelijk.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: november 27, 2017, 10:53:55 am »
Deze mag Dury idd op zijn klak schrijven. Zien dat Walsh geen stap meer kon verzetten, maar vertikken van hem te wisselen. Onbegrijpelijk. Neen hij neemt Cordaro, die er dan nog eens in slaagt om Walsh te laten stikken. Waanzin gewoon en een totaal onnodige nederlaag, met een Zulte Waregem dat ik vooral goed zag spelen in de eerste helft. Lichtpuntje daarin was alweer Iseka.
Zeg mij dan eens wie Dury moest wisselen voor Walsh?

Heb je onze bank gezien?
Cordaro
?aponjic   
Madu   
Bala   
Bostyn   
Kastanos   
Faustin

Voor iedereen die zegt dat Dury veel sneller moest wisselen. Zeg dan ook wie voor wie aub..
SV TILL I DIE

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: november 27, 2017, 10:58:03 am »
Deze mag Dury idd op zijn klak schrijven. Zien dat Walsh geen stap meer kon verzetten, maar vertikken van hem te wisselen. Onbegrijpelijk. Neen hij neemt Cordaro, die er dan nog eens in slaagt om Walsh te laten stikken. Waanzin gewoon en een totaal onnodige nederlaag, met een Zulte Waregem dat ik vooral goed zag spelen in de eerste helft. Lichtpuntje daarin was alweer Iseka.
Zeg mij dan eens wie Dury moest wisselen voor Walsh?

Heb je onze bank gezien?
Cordaro
?aponjic   
Madu   
Bala   
Bostyn   
Kastanos   
Faustin

Voor iedereen die zegt dat Dury veel sneller moest wisselen. Zeg dan ook wie voor wie aub..

Madu natuurlijk. Ja het is een linksback van nature, maar zou tenminste wel Limbombe kunnen bijhouden. Walsh werd er gewoon los uitgelopen. Alleszins niet Cordaro als die toch niet gaat komen meeverdedigen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: november 27, 2017, 11:18:44 am »
We kunnen de ploeg weinig verwijten gisteren en eigenlijk in Nice ook.  We slikken ze gewoon veel te makkelijk.  Is het niet door blunders dan is het wel door wereldgoals die altijd binnen gaan bij ons, is het niet daardoor dan is het eventjes een onoplettendheid en is het niet daardoor is het brute pech.  Het zit van A tot Z tegen dit seizoen.  Videoref, de bal wil niet goed vallen, de bal wil er niet in, blessures, brute pech, blunders, vermoeidheid (soms), gewoon slecht spelen, niveau van sommige spelers, ......  We missen dat tikkeltje geluk en dat tikkeltje extra in de ploeg en als we dat vinden of terugvinden halen we zeker playoff 1.  Mits we ons niveau en onze verdediging op punt hadden zoals in de betere periode.  Dan zie ik ons een punt halen in Nice en minstens een punt op Brugge gisteren.  Het moet toch eens gaan keren.  Ik hoop donderdag al en daarna Gent thuis.  Belangrijk 2 luik.

Deze match was opnieuw een ontgoocheling.  Niet door onze spelers maar gewoon de rollercoaster van emoties.  Gestart met kijken voor we er aan begonnen van.  Bon, we winnen hier QUASI en vele andere ploegen ook nooit en zullen dit nu zeker niet doen en msh een 4-0 om de oren.  Toch zo een gevoel binnenin van met zo een gedachte zitten en wie weet.  Eerste 10 minuten was het duidelijk.  Tjah....  Dit verliezen we snel.  Tot plots essevee in actie schoot en daarna ook nog eens 0-1 voorkwam.  Nog steeds zo iets van. Tjah, we zien wel.  Ons kennende slikken we wel nog 1.  Dan haal je de rust met 0-1 en begin je te hopen.  Dan op zijn waregems heel snel een toch redelijk domme goal slikken.  Nu gaan we zweten.  Komen we dan toch op 1-2 en denk je.  Dit zou top zijn.  3 punten.  Eindelijk en op Brugge en na een 3/21 en lage verwachting.  Denk je in het slechtse geval een punt toch en een deftige match.  Dan komen ze op 2-2 en ben je ontgoocheld en zet je die ontgoocheling op zij door de match die we brachten en het punt die we toch zouden nemen.  Krijgen we wel niet 1 om de oren in opnieuw de 88e minuut en is het finito.  Mentaal zware tik na zo een strijd voor onze spelers.  Alweer NIETS.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: november 27, 2017, 11:35:53 am »
Die derde goal kon worden vermeden indien Baudry niet die lege ruimte verdedigde maar 4 meter hoger stond, maar dit is imo muggenziften, het waren 2 doelpunten die je zelden ziet in de Belgische competitie.  Dury kon Madu inbrengen maar ben niet zeker dat hij die actie meester had gekund.  Er zaten er meer stikkapot,Iseka,Doumbia,De Pauw en De Sart zaten er ook door, op uw bank zit er geen 6 of 8, tja, Dury moest eerder vervangen maar ik weet niet of  het resultaat dan anders zou zijn.
Zoals veel mensen zeiden tijdens de voorbereiding, Europees voetbal kost ons punten,zeker met deze selectie, te weinig,maar we moeten erdoor, ik trek mij op aan de betere vorm van Hamalainen  (speelde zowel in Nice als in Brugge weer goed) en aan Sammy.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: november 27, 2017, 11:58:43 am »
Die derde goal kon worden vermeden indien Baudry niet die lege ruimte verdedigde maar 4 meter hoger stond, maar dit is imo muggenziften, het waren 2 doelpunten die je zelden ziet in de Belgische competitie.  Dury kon Madu inbrengen maar ben niet zeker dat hij die actie meester had gekund.  Er zaten er meer stikkapot,Iseka,Doumbia,De Pauw en De Sart zaten er ook door, op uw bank zit er geen 6 of 8, tja, Dury moest eerder vervangen maar ik weet niet of  het resultaat dan anders zou zijn.
Zoals veel mensen zeiden tijdens de voorbereiding, Europees voetbal kost ons punten,zeker met deze selectie, te weinig,maar we moeten erdoor, ik trek mij op aan de betere vorm van Hamalainen  (speelde zowel in Nice als in Brugge weer goed) en aan Sammy.

Sammy was inderdaad een verademing. Een paar mooie reddingen gedaan, waarvan ik dacht "Met Bostyn zat die erin". Zelfs bij dat onhoudbaar schot van Wesley, zat hij nog redelijk dicht.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: november 27, 2017, 12:11:43 pm »
Als je nu naar de stand kijkt, dan begint alles in de juiste plooi te vallen.
Het is niet meer koffiedik kijken.
Spelen PO1 : Brugge, Anderlecht, Charleroi, Standard, Gent en Genk.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: november 27, 2017, 12:31:04 pm »
eigenlijk erger ik mij het meest aan de eerste goal. Mechele kan vrij koppen zonder dat een speler van ons in duel gaat?!!
heb het ook moeilijk met die goal die werd afgekeurd. je kan het na enkele keren zelfs nog niet zien. waarom wordt er dan eigenlijk gevlagd?
feit dat we geen spelers hebben met duelkracht ligt aan onze transferpolitiek.
als we de vruchten willen plukken van die jonge spelers moeten we n Iseka, Doumbia zo snel mogelijk langer aan ons binden.
wat de vervangingen betreft. er waren idd spelers die pompaf waren (Walsh, Kaya).
het was wachten tot het fout ging lopen