Auteur Topic: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen  (gelezen 17735 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #40 Gepost op: april 05, 2021, 06:03:45 pm »
Ik wil de kracht van deze tweede helft tegen Mechelen zien. Let's go!

De betere: Pletinckx, Bruno
Zeer goed: Dompé, De Bock, Bostyn, Deschacht, Govea (de assist voor De Bock!!)
Goed: Humphreys, Seck, Vossen
Niet goed: Kainourgios
Onwaardig: iedereen in de eerste helft

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #41 Gepost op: april 05, 2021, 06:04:18 pm »
Maar dat Srafi gekwetst was, dat heb ik toch nergens vernomen en gelezen, maar kan ook dat ik iets heb gemist. 
Een wedstrijd heeft 2 helften, en na een volledige match volgt dan de analyse, de eerste helft vergeten, tweede helft was goed, vuur,inzet, en niet vergeten, de DUBBELE reddingen van Louis, was cruciaal.
We misten imo iets teveel kansen in de tweede helft,Vossen,Chory,Bruno,Dompé en Ewoud hadden heel goeie kansen om te scoren, en het was zuivere penalty op Bruno en tweede geel voor die speler van Eupen.
De volledige ploeg(ik vond Govea wel zwak, heel de match)herpakte zich, ook Ewoud speelde een goeie tweede helft.
Eupen is altijd een vuile ploeg, geniepig, en komen er vaak mee weg,ik moet er niks van hebben.  We verdienden de overwinning,we doen met deze overwinning(moesten absoluut winnen) nog mee voor PO-2, in PO-1 geloof ik niet hoor, of er moeten serieuze mirakels gebeuren.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #42 Gepost op: april 05, 2021, 06:04:56 pm »
Bostyn, was weer top!
-SVZW Forever-

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #43 Gepost op: april 05, 2021, 06:06:11 pm »
Ik wil de kracht van deze tweede helft tegen Mechelen zien. Let's go!

De betere: Pletinckx, Bruno
Zeer goed: Dompé, De Bock, Bostyn, Deschacht, Govea (de assist voor De Bock!!)
Goed: Humphreys, Seck, Vossen
Niet goed: Kainourgios
Onwaardig: iedereen in de eerste helft
Seck en Bostyn man van de match

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #44 Gepost op: april 05, 2021, 06:06:34 pm »
Trouwens waar zitten Sissako,Sfrafi, Bianda eigenlijk ?
Sissako is ziek, Srarfi is gekwetst (?), wij hebben genoeg van Bianda gezien.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #45 Gepost op: april 05, 2021, 06:09:23 pm »
Trouwens waar zitten Sissako,Sfrafi, Bianda eigenlijk ?
Sissako is ziek, Srarfi is gekwetst (?), wij hebben genoeg van Bianda gezien.
Srarfi is gekwetst ,werkt een individueel programma af( essevee.be)

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #46 Gepost op: april 05, 2021, 06:09:53 pm »
Ik wil de kracht van deze tweede helft tegen Mechelen zien. Let's go!

De betere: Pletinckx, Bruno
Zeer goed: Dompé, De Bock, Bostyn, Deschacht, Govea (de assist voor De Bock!!)
Goed: Humphreys, Seck, Vossen
Niet goed: Kainourgios
Onwaardig: iedereen in de eerste helft
Seck en Bostyn man van de match
Dat dubbele reding van Bostyn vas geweldig maar ik heb hem soms onzeker gezien. Seck was toch heel stevig.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #47 Gepost op: april 05, 2021, 06:24:29 pm »
Die groep zit met een geweldige mentaliteit te spelen, met dank aan Deschacht, Simons & De Fauw. Die trekken jongens zoals De Bock, Humpreys mee. Het is door dat trio dat we dit seizoen van laag naar hoog zijn gestegen. Besef dat goed! Het zijn die drie mannen die voor de ommekeer hebben gezorgd en de groep hebben meegepakt. En dat zijn feiten.

Trots op die jongens, oprecht!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #48 Gepost op: april 05, 2021, 06:40:58 pm »
Je vraagt je toch af met wat voor een instelling ze aan zo een match beginnen.
Gezien de andere uitslagen konden we een enorm goede zaak doen, dan verwacht je toch vuur.
Nee we spelen 1 van onze zwakste 1ste helften.
Eupen is dan wel een ploeg met 2 gezichten(iedere week zelfde liedje daar) maar de grinta in 2de helft was stukken beter.

Offline Lv_em

  • Leden
  • Berichten: 109
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #49 Gepost op: april 05, 2021, 06:51:37 pm »
Oké, ik neem alles terug over pletinckx :)

Waarom? Is niet omdat hij scoort dat alles nu perfect is.

Spelen wel gretigere 2e helft

Ik vond hem toch een pak beter spelen met meer intercepties en duelkracht in de tweede helft. Uiteindelijk kan ik na zijn doelpunt toch niet veel meer klagen. Al blijft zijn eerste helft wel niet goed natuurlijk.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #50 Gepost op: april 05, 2021, 07:23:23 pm »
Oké, ik neem alles terug over pletinckx :)

Waarom? Is niet omdat hij scoort dat alles nu perfect is.

Spelen wel gretigere 2e helft

Ik vond hem toch een pak beter spelen met meer intercepties en duelkracht in de tweede helft. Uiteindelijk kan ik na zijn doelpunt toch niet veel meer klagen. Al blijft zijn eerste helft wel niet goed natuurlijk.
Ja,klopt, maar wie was er wel ok de eerste helft?  Ik vind het altijd mooi dat een ploeg of spelers een slechte eerste helft kunnen goed maken met een goeie tweede helft. 
Ik ben meer en meer fan van een De Bock, ik was daar absoluut tegen toen die kwam, wel, ik moet mijn mening herzien, dat hij volgend seizoen maar hier blijft.  Hij maakt soms positionele fouten, maar altijd strijd, en zo oud is hij nog niet.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #51 Gepost op: april 05, 2021, 08:10:54 pm »
Ik zag alleen de 2de helft maar diene Kanourgios mag toch echt niet starten tegen KVM of AAG of het wordt geen POII.
We hebben nog 3 ptn nodig denk ik. Evident wordt het niet.  Zet dan Colassin op links of Desmet of Van hecke. Die kunnen nog een bal controleren

Ligt die gast hier volgend seizoen ook nog onder contract ? Ik mag hopen van niet.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #52 Gepost op: april 05, 2021, 08:16:26 pm »
Maar dat Srafi gekwetst was, dat heb ik toch nergens vernomen en gelezen, maar kan ook dat ik iets heb gemist. 
Een wedstrijd heeft 2 helften, en na een volledige match volgt dan de analyse, de eerste helft vergeten, tweede helft was goed, vuur,inzet, en niet vergeten, de DUBBELE reddingen van Louis, was cruciaal.
We misten imo iets teveel kansen in de tweede helft,Vossen,Chory,Bruno,Dompé en Ewoud hadden heel goeie kansen om te scoren, en het was zuivere penalty op Bruno en tweede geel voor die speler van Eupen.
De volledige ploeg(ik vond Govea wel zwak, heel de match)herpakte zich, ook Ewoud speelde een goeie tweede helft.
Eupen is altijd een vuile ploeg, geniepig, en komen er vaak mee weg,ik moet er niks van hebben.  We verdienden de overwinning,we doen met deze overwinning(moesten absoluut winnen) nog mee voor PO-2, in PO-1 geloof ik niet hoor, of er moeten serieuze mirakels gebeuren.
Straf Anderlecht gezien, die zijn niet kansloos tegen Club volgens mij(Club was zwak tegen Kortrijk).  Beerschot en Charleroi hebben nog een wedstrijd te goed, tegen elkaar!  Indien we kunnen winnen in Mechelen dan is het zo goed als binnen volgens mij,PO-2, en dat is dan een heel sterke prestatie.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #53 Gepost op: april 05, 2021, 08:27:06 pm »
Die reacties hier van sommigen echt niet te doen , een wedstrijd bestaat uit 2 helften en idd de 1ste was niet goed maar om de spelers zo af te breken ik begrijp dat niet . Ewoud stond op een voor hem ongewone positie en ik vond dat hij een meer dan degelijke wedstrijd gespeeld heeft ma soit das mijn mening .

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #54 Gepost op: april 05, 2021, 08:27:50 pm »
Dit zal wel de gemakkelijkste match geweest zijn van de laatste drie. Dus we moesten deze zeker winnen en zo geschiedde.
Ik denk dat je van Pletinckx een goeie 6 kan maken. Hij speelde misschien niet zo goed in de eerste helft, maar het is voor hem ook de eerste keer op die plaats. De tweede helft deed ie het al beter, beloond met een fraaie goal.
Die Griek was eigenlijk niet zo slecht hoor. Als hij wat sneller zou zijn, dan zou hij misschien nog goed genoeg zijn voor onze ploeg.
Tijdens de eerste helft dacht ik dat we het nooit zouden halen tegen dit Eupen. Maar blijkbaar hebben ze hun krachten slecht gedoseerd want de tweede helft was het niet veel meer en konden we daarvan profiteren.
In de eerste helft trouwens rechtgehouden door onze keeper, nog maar eens. Gelukkig ...
Ik vond Govea helemaal niet slecht spelen. Seck heel rustig aan de bal. De Bock ook goed en gaf al te kennen nog een jaar te willen spelen bij ons. Dompé met Bruno blijven onze gevaarlijkste wapens. Al bij al een slechte eerste helft, maar goedgemaakt in de tweede helft.
Volgende week zouden we minstens één punt moeten kunnen pakken tegen Mechelen. Heb ze dit weekend aan het werk gezien en vond ze helemaal niet denderend. Dus speelbare kaart.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #55 Gepost op: april 06, 2021, 09:11:08 am »
eerste helft was idd niet super.
vooral Kainourgios en Pletinckx waren ronduit slecht.
als je dan ziet dat Humphreys het niet makkelijk had en Govea voetballend niet in het stuk voor kwam weet je genoeg.
vooral voetballend was het slecht.
toch zagen we enkele goeie aanvallen.
de afgekeurde goal was echt n heel mooie aanval, net zoals de voorzet van Dompé met kopkans Vossen.

2 de helft een totaal ander Essevee.
voor mij te wijten aan het defensieve compartiment die hoger speelde, sneller begon te spelen, vooruit speelde, s oprukte waardoor spelers van Eupen keuzes moesten maken en we vrijstaande spelers hadden.

Pletinckx speelde een goeie 2de helft en is slim genoeg om zijn momenten te kiezen om naar voren te gaan!!!

Voor mij is De Bock man vd match! zonder discussie eigenlijk.

Kainourgios: tja, das te min é. onbegrijpelijk dat die gast eigenlijk bij een eersteklasseploeg speelt.
die keuze om met hem te starten snap ik totaal niet.
Pletinckx op de plaats van Marcq snap ik dan wel. Voetballend minder dan Marcq en 1ste helft niet goed...maar 2de helft heel goed!

Offline pet1

  • Leden
  • Berichten: 110
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #56 Gepost op: april 06, 2021, 11:12:45 am »
Kainourgios vind ik echt een belediging naar de supporters toe dat ze die blijven opstellen.
Die jongen kan echt niks! Door zijn aanhoudende balverlies bracht hij constant de verdediging in de problemen. Laat dan tock Mathieu de Smet spelen he. Die kan tenminste nog iets.
Pletinckx was ook dramatisch. Blijkt toch dat ie echt niet kan voetballen.

Dompé vond ik ook zwak.
Maar al bij al een goede teamprestatie in de 2 de helft en op basis daarvan een verdiende overwinning.

Maar wat zijn we centraal op t midden toch zwak. Govea kan toch geen ploeg dragen hoor.


Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #57 Gepost op: april 06, 2021, 11:22:24 am »
Te negatieve reactie.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.248
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #58 Gepost op: april 06, 2021, 11:43:09 am »
Te negatieve reactie.
Of jij te positief??  :o

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #59 Gepost op: april 06, 2021, 06:58:24 pm »
Wedstrijd met twee gezichten...
Eerste helft waren Bostyn, Dompé en Bruno de enige die wakker waren. Al de rest waren van onzichtbaar (Govea, Seck,...) tot ronduit slecht (Kainourgios, Pletinckx,...) en amles daar tussen in.
(Ik begrijp trouwens niet dat er hier zijn die De Bock goed vonden. Zijn eerste helft was dramatisch zowel naar positiespel als naar uitvoetballen toe!)
De tweede helft was gelukkig een stuk beter met veel druk naar voor en genoeg kansen om er op zijn minst nog ern paar meer te maken.
Ik zou nu kunnen focussen op uitblinkers of spelers die teleurstelden, maar de wederopstanding in de tweede helft kwam er in mijn ogen door het collectief en niet door individuele topprestaties.
We zijn absoluut geen topploeg, maar als iedereen zoals gisteren na de rust zijn taken naar best vermogen vervult en bereid is om die extra meter te lopen om zijn ploegmaat te helpen, dan kan er wel iets met deze groep en kunnen we echt wel die play-offs halen. We hebben het in ieder geval nog in eigen handen!