Auteur Topic: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen  (gelezen 17893 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #60 Gepost op: april 06, 2021, 11:51:47 pm »
En die taken zijn volgens mij in het begin vooral verdedigende taken waardoor we vaak gewoon slecht voetbal zien id eerste helft....
Spijtig,want als voetballiefhebber zie ik liever n ploeg die mag voetballen met drang naar voren zoals de 2de helft.
Precies of ze mogen maar voetballen als ze met de rug tegen de muur staan.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #61 Gepost op: april 07, 2021, 07:16:35 am »
En die taken zijn volgens mij in het begin vooral verdedigende taken waardoor we vaak gewoon slecht voetbal zien id eerste helft....
Spijtig,want als voetballiefhebber zie ik liever n ploeg die mag voetballen met drang naar voren zoals de 2de helft.
Precies of ze mogen maar voetballen als ze met de rug tegen de muur staan.
Ge kunt ook maar aan vooruit voetballen beginnen denken als iedereen die verdedigende opdrachten doet, want anders komt ge niet in balbezit. Als ge u in den eersten helft wegsteekt zoals Govea, geen duels aangaat of ze verliest zoals Seck, te hoog gaat staan zoals Dompé, achter uw man blijft aanlopen zoals Kainourgios,... dan moet ge als ploeg al niet eens aan aanvallen beginnrn denken, hé.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #62 Gepost op: april 07, 2021, 10:29:03 am »
eerste helft was idd niet super.
vooral Kainourgios en Pletinckx waren ronduit slecht.
als je dan ziet dat Humphreys het niet makkelijk had en Govea voetballend niet in het stuk voor kwam weet je genoeg.
vooral voetballend was het slecht.
toch zagen we enkele goeie aanvallen.
de afgekeurde goal was echt n heel mooie aanval, net zoals de voorzet van Dompé met kopkans Vossen.

2 de helft een totaal ander Essevee.
voor mij te wijten aan het defensieve compartiment die hoger speelde, sneller begon te spelen, vooruit speelde, s oprukte waardoor spelers van Eupen keuzes moesten maken en we vrijstaande spelers hadden.

Pletinckx speelde een goeie 2de helft en is slim genoeg om zijn momenten te kiezen om naar voren te gaan!!!

Voor mij is De Bock man vd match! zonder discussie eigenlijk.

Kainourgios: tja, das te min é. onbegrijpelijk dat die gast eigenlijk bij een eersteklasseploeg speelt.
die keuze om met hem te starten snap ik totaal niet.

Pletinckx op de plaats van Marcq snap ik dan wel. Voetballend minder dan Marcq en 1ste helft niet goed...maar 2de helft heel goed!

Uberzwak maar naait die ene wel twee gele kaarten en dus rood aan.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #63 Gepost op: april 07, 2021, 10:55:38 am »
eerste helft was idd niet super.
vooral Kainourgios en Pletinckx waren ronduit slecht.
als je dan ziet dat Humphreys het niet makkelijk had en Govea voetballend niet in het stuk voor kwam weet je genoeg.
vooral voetballend was het slecht.
toch zagen we enkele goeie aanvallen.
de afgekeurde goal was echt n heel mooie aanval, net zoals de voorzet van Dompé met kopkans Vossen.

2 de helft een totaal ander Essevee.
voor mij te wijten aan het defensieve compartiment die hoger speelde, sneller begon te spelen, vooruit speelde, s oprukte waardoor spelers van Eupen keuzes moesten maken en we vrijstaande spelers hadden.

Pletinckx speelde een goeie 2de helft en is slim genoeg om zijn momenten te kiezen om naar voren te gaan!!!

Voor mij is De Bock man vd match! zonder discussie eigenlijk.

Kainourgios: tja, das te min é. onbegrijpelijk dat die gast eigenlijk bij een eersteklasseploeg speelt.
die keuze om met hem te starten snap ik totaal niet.

Pletinckx op de plaats van Marcq snap ik dan wel. Voetballend minder dan Marcq en 1ste helft niet goed...maar 2de helft heel goed!

Uberzwak maar naait die ene wel twee gele kaarten en dus rood aan.

Da's nog pijnlijker voor die gast die rood krijgt dan...
Kainourgios als tegenstander en rood pakken. Dan verdien je het ook niet om in eerste klasse te spelen hoor.

Die Kainourgios, wat een verschrikking zeg. Als ze nu opnieuw afkomen met een verlenging van zijn contract, zonder dat daar een goede speler van zijn makelaar aan verbonden is...


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.289
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #64 Gepost op: april 08, 2021, 05:05:32 pm »
Toch een pluim naar onze greenkeepers, het veld lag er (op tv dan toch) goed bij.
SV TILL I DIE

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #65 Gepost op: april 09, 2021, 08:19:48 am »
Toch een pluim naar onze greenkeepers, het veld lag er (op tv dan toch) goed bij.


Buiten wat hobbelende ballen is dit op een maand tijd inderdaad serieus verbeterd.
Toch zal het op de perfecte grasmat wachten zijn tot volgend seizoen.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.292
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #66 Gepost op: april 09, 2021, 11:30:46 am »
Dury: Nikos Kainourgios blinkt uit in werkkracht, maar mist wel  wat voetbalfinesse... Als Opare uitvalt moet Dompé naar de rechterkant want op de flanken zitten we nogal magerkes....
Dus zaterdag weer met onze Griek...

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #67 Gepost op: april 09, 2021, 11:51:27 am »
Dury: Nikos Kainourgios blinkt uit in werkkracht, maar mist wel  wat voetbalfinesse... Als Opare uitvalt moet Dompé naar de rechterkant want op de flanken zitten we nogal magerkes....
Dus zaterdag weer met onze Griek...
Hij mist wat voetbalfinesse... :) :) :) :)

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.933
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #68 Gepost op: april 09, 2021, 01:25:38 pm »
Dury: Nikos Kainourgios blinkt uit in werkkracht, maar mist wel  wat voetbalfinesse... Als Opare uitvalt moet Dompé naar de rechterkant want op de flanken zitten we nogal magerkes....
Dus zaterdag weer met onze Griek...
Hij mist wat voetbalfinesse... :) :) :) :)

Idd en de posities zijn niet dun gezaaid.. Hebt srarfi maar ge gebruikt hem niet.. Al was hij fit..

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #69 Gepost op: april 09, 2021, 02:00:09 pm »
Dury: Nikos Kainourgios blinkt uit in werkkracht, maar mist wel  wat voetbalfinesse... Als Opare uitvalt moet Dompé naar de rechterkant want op de flanken zitten we nogal magerkes....
Dus zaterdag weer met onze Griek...
Hij mist wat voetbalfinesse... :) :) :) :)

Idd en de posities zijn niet dun gezaaid.. Hebt srarfi maar ge gebruikt hem niet.. Al was hij fit..
Ik denk dat ze afwillen van Srarfi, die toch een zeer dure vogel is.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #70 Gepost op: april 09, 2021, 02:54:58 pm »
hij zet Bruno in het begin constant rechts.
nu heeft hij s een reden om hem rechts te zetten en dan doet hij het niet.
dus daar heeft het niks mee te maken.
Dury wil gewoon verdedigend starten en geen goal binnen krijgen en is overtuigd dat dit met de Griek het best gaat.
Iedereen weet natuurlijk dat dit niet zo is en dat hij gewoon niet mee kan.


Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #71 Gepost op: april 09, 2021, 03:46:33 pm »
hij zet Bruno in het begin constant rechts.
nu heeft hij s een reden om hem rechts te zetten en dan doet hij het niet.
dus daar heeft het niks mee te maken.
Dury wil gewoon verdedigend starten en geen goal binnen krijgen en is overtuigd dat dit met de Griek het best gaat.
Iedereen weet natuurlijk dat dit niet zo is en dat hij gewoon niet mee kan.

Ik voorspel  niettemin toch een contractverlenging van +/- 2 jaar voor onze sympathieke Griek. Wel jammer dat het niet zal volstaan om Larin terug te halen. Ze hadden beter die Griek van VV Venlo gehaald.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #72 Gepost op: april 09, 2021, 05:04:57 pm »
Dury: Nikos Kainourgios blinkt uit in werkkracht, maar mist wel  wat voetbalfinesse... Als Opare uitvalt moet Dompé naar de rechterkant want op de flanken zitten we nogal magerkes....
Dus zaterdag weer met onze Griek...
Hij mist wat voetbalfinesse... :) :) :) :)

Idd en de posities zijn niet dun gezaaid.. Hebt srarfi maar ge gebruikt hem niet.. Al was hij fit..
Ik denk dat ze afwillen van Srarfi, die toch een zeer dure vogel is.
Stopt aub met te pas en ten onpas te schrijven bij speler X of Y dat het een dure vogel is want je slaat geregeld de bal compleet mis.  ;)

Hoe je het ook draait of keert, het is capitaalsvernieting want Bassem kan effectief voetballen en kon ons zeker geld opleveren...

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #73 Gepost op: april 09, 2021, 07:00:48 pm »
Dury: Nikos Kainourgios blinkt uit in werkkracht, maar mist wel  wat voetbalfinesse... Als Opare uitvalt moet Dompé naar de rechterkant want op de flanken zitten we nogal magerkes....
Dus zaterdag weer met onze Griek...
Hij mist wat voetbalfinesse... :) :) :) :)

Idd en de posities zijn niet dun gezaaid.. Hebt srarfi maar ge gebruikt hem niet.. Al was hij fit..
Ik denk dat ze afwillen van Srarfi, die toch een zeer dure vogel is.
Stopt aub met te pas en ten onpas te schrijven bij speler X of Y dat het een dure vogel is want je slaat geregeld de bal compleet mis.  ;)

Hoe je het ook draait of keert, het is capitaalsvernieting want Bassem kan effectief voetballen en kon ons zeker geld opleveren...

Voor mij wordt het hier bijna onmogelijk om te quoten : ik mag Dury niet verdedigen, ik mag niet zeggend dat bepaalde spelers te veel verdienen, de topic 'fusie' durf ik nog nauwelijks aanhalen,.... Dat begint hier serieus naar censuur te neigen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #74 Gepost op: april 09, 2021, 08:02:43 pm »
Dury: Nikos Kainourgios blinkt uit in werkkracht, maar mist wel  wat voetbalfinesse... Als Opare uitvalt moet Dompé naar de rechterkant want op de flanken zitten we nogal magerkes....
Dus zaterdag weer met onze Griek...
Hij mist wat voetbalfinesse... :) :) :) :)

Idd en de posities zijn niet dun gezaaid.. Hebt srarfi maar ge gebruikt hem niet.. Al was hij fit..
Ik denk dat ze afwillen van Srarfi, die toch een zeer dure vogel is.
Stopt aub met te pas en ten onpas te schrijven bij speler X of Y dat het een dure vogel is want je slaat geregeld de bal compleet mis.  ;)

Hoe je het ook draait of keert, het is capitaalsvernieting want Bassem kan effectief voetballen en kon ons zeker geld opleveren...

Voor mij wordt het hier bijna onmogelijk om te quoten : ik mag Dury niet verdedigen, ik mag niet zeggend dat bepaalde spelers te veel verdienen, de topic 'fusie' durf ik nog nauwelijks aanhalen,.... Dat begint hier serieus naar censuur te neigen.
;D ;D  Dat is dus totaal niet correct.  Maar op een forum moet je kunnen verdragen dat niet iedereen hetzelfde gedacht heeft.  Ik kan juist hetzelfde poneren, ik mag Dury niet aanvallen, ik mag niet zeggen dat bepaalde goeie spelers op de bank zitten,etc.    Dat mag allemaal, maar de manier waarop sommigen hier tekeer gaan wanneer het niet dezelfde gedachten-gang is gaat soms veel te ver.  Jijzelf doet dat ook, ik soms ook,maar dan met zoiets afkomen 'censuur' jawadde, dat is totaal niet waar. 
En verrast zijn dat hier niemand voor een fusie is met KVK, onze erfvijand, dat is ..... raar.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #75 Gepost op: april 09, 2021, 08:41:23 pm »
Dury: Nikos Kainourgios blinkt uit in werkkracht, maar mist wel  wat voetbalfinesse... Als Opare uitvalt moet Dompé naar de rechterkant want op de flanken zitten we nogal magerkes....
Dus zaterdag weer met onze Griek...
Hij mist wat voetbalfinesse... :) :) :) :)

Idd en de posities zijn niet dun gezaaid.. Hebt srarfi maar ge gebruikt hem niet.. Al was hij fit..
Ik denk dat ze afwillen van Srarfi, die toch een zeer dure vogel is.
Stopt aub met te pas en ten onpas te schrijven bij speler X of Y dat het een dure vogel is want je slaat geregeld de bal compleet mis.  ;)

Hoe je het ook draait of keert, het is capitaalsvernieting want Bassem kan effectief voetballen en kon ons zeker geld opleveren...

Voor mij wordt het hier bijna onmogelijk om te quoten : ik mag Dury niet verdedigen, ik mag niet zeggend dat bepaalde spelers te veel verdienen, de topic 'fusie' durf ik nog nauwelijks aanhalen,.... Dat begint hier serieus naar censuur te neigen.
;D ;D  Dat is dus totaal niet correct.  Maar op een forum moet je kunnen verdragen dat niet iedereen hetzelfde gedacht heeft.  Ik kan juist hetzelfde poneren, ik mag Dury niet aanvallen, ik mag niet zeggen dat bepaalde goeie spelers op de bank zitten,etc.    Dat mag allemaal, maar de manier waarop sommigen hier tekeer gaan wanneer het niet dezelfde gedachten-gang is gaat soms veel te ver.  Jijzelf doet dat ook, ik soms ook,maar dan met zoiets afkomen 'censuur' jawadde, dat is totaal niet waar. 
En verrast zijn dat hier niemand voor een fusie is met KVK, onze erfvijand, dat is ..... raar.
Mijn quote was ironisch bedoeld...

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #76 Gepost op: april 09, 2021, 08:57:56 pm »
Mocht Srarfi een beetje van de werkijver hebben van onze Griek dan zat hij hier niet ! Akkoord onze Griek is den beste voetballler niet maar die zet zich altijd 100% in en zou door een muur lopen mocht dit nodig zijn . Srarfi heeft misschien nog niet veel kansen gekregen maar dan kan ook een reden voor zijn è . Op training moet er ook inzet zijn en als die er niet altijd is dan jah ...

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #77 Gepost op: april 09, 2021, 09:48:41 pm »
Mocht Srarfi een beetje van de werkijver hebben van onze Griek dan zat hij hier niet ! Akkoord onze Griek is den beste voetballler niet maar die zet zich altijd 100% in en zou door een muur lopen mocht dit nodig zijn . Srarfi heeft misschien nog niet veel kansen gekregen maar dan kan ook een reden voor zijn è . Op training moet er ook inzet zijn en als die er niet altijd is dan jah ...
Het transfereren en opstellen van die Griek is anders ook verre van goed te praten. Sommige spelers als Srarfi hebben nu eenmaal een handleiding nodig. Zou de spelers niet te eten willen geven die op training minder goesting hebben maar in het weekend wel het verschil maken.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #78 Gepost op: april 10, 2021, 12:23:49 am »
Mocht Srarfi een beetje van de werkijver hebben van onze Griek dan zat hij hier niet ! Akkoord onze Griek is den beste voetballler niet maar die zet zich altijd 100% in en zou door een muur lopen mocht dit nodig zijn . Srarfi heeft misschien nog niet veel kansen gekregen maar dan kan ook een reden voor zijn è . Op training moet er ook inzet zijn en als die er niet altijd is dan jah ...
Och kom, er zitten jonge spelers in onze kern die technisch beter zijn dan Kainourgios en waarvan ik overtuigd ben dat zij er ook hun kop zouden voorleggen. Dan is het toch wel niet te geloven dat die weinig of geen kansen krijgen en onze Griek wel... Dat valt toch gewoonweg niet te verdedigen?!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: Speeldag 32 : 05/04/2021 - 16.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #79 Gepost op: april 10, 2021, 03:37:05 pm »
Noem er mij ene uit onze kern die bekwaam is om de linkerflank voor zijn rekening te nemen ?