Auteur Topic: Vergadering Esseveefans / bestuur  (gelezen 68042 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #60 Gepost op: mei 26, 2015, 09:54:31 am »
Dit bevestigt wat we eigenlijk al wisten. Wij supporters moeten gewoon wat meer vertrouwen hebben in ons huidig bestuur. Met PDC hebben we inderdaad hoogdagen gekend maar de portemonnee was dan ook leeg. Dat de bouw wat vertraging oploopt kan ik begrijpen en dat de kern afgeslankt wordt ook. Ik raad het bestuur wel aan een (paar) publiekslokker(s) aan te trekken want anders vrees ik een beetje voor de aboverkoop.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #61 Gepost op: mei 26, 2015, 10:25:30 am »
Merci voor het verslag, Geert!

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #62 Gepost op: mei 26, 2015, 10:51:47 am »
Dank u voor het verslag!

Snap dat de kern kleiner moet worden alleen jammer genoeg geen nieuws van Skulason al weten we nu ook waarom sommigen weg moeten.
Super dat EsseveeTV terug komt al hoop ik dat het nog meer gaat leven bij de supporters!
Goed om te zien dat men meteen ingrijpt bij de communicatie en jullie duidelijkheid hebben kunnen brengen over Dury! Maandelijkse supportersavonden zullen ook een stap in de goeie richting zijn.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #63 Gepost op: mei 26, 2015, 11:21:00 am »
Stadion ok
van 29 naar 23 dik ok
9 nieuwe ok

vooral die "sterkhouders" ben ik benieuwd naar.
Van de 3 nieuwe nu benieuwd naar onze fransman
scouting kan niet plots achterlijk geworden zijn
dus wie weet...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #64 Gepost op: mei 26, 2015, 11:58:04 am »
@Frederik, het zou mss geen slecht idee zijn om een aparte thread op dit forum te openen ivm met vragen die supporters kunnen doorgeven aan de supportersfederatie, zodat deze dan kunnen voorgelegd worden aan het bestuur tijdens die 2-maandelijkse vergaderingen.

Als je elke vergadering per topic bijhoud en de vragen bijhoud in de eerste post, zoals in de transfertopics, zou het alvast wat overzichtelijker worden en moet je niet alles in het rond kopi?ren.

Na de vergadering kan er dan altijd een verslag toegevoegd worden met hopelijk enkele antwoorden op de gestelde vragen. Zo is er alvast wat meer communicatie tussen supporters en de supportersfederatie.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #65 Gepost op: mei 26, 2015, 01:20:00 pm »
Bij deze zijn de putten die PDC maakte (ruimschoots) gevuld en is er dus geld voor transfers. Supporters mogen dus stoppen met het excuus "er is geen geld meer" te gebruiken als ze met slechte transfers afkomen.

Maar ik vertrouw erop dat we kwalitatieve spelers zullen aantrekken. Ik ben benieuwd!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #66 Gepost op: mei 26, 2015, 01:27:56 pm »
@Frederik, het zou mss geen slecht idee zijn om een aparte thread op dit forum te openen ivm met vragen die supporters kunnen doorgeven aan de supportersfederatie, zodat deze dan kunnen voorgelegd worden aan het bestuur tijdens die 2-maandelijkse vergaderingen.

Als je elke vergadering per topic bijhoud en de vragen bijhoud in de eerste post, zoals in de transfertopics, zou het alvast wat overzichtelijker worden en moet je niet alles in het rond kopi?ren.

Na de vergadering kan er dan altijd een verslag toegevoegd worden met hopelijk enkele antwoorden op de gestelde vragen. Zo is er alvast wat meer communicatie tussen supporters en de supportersfederatie.

Yup, heb er ook al aan zitten denken ... alleen nog uitvogelen hoe het zo duidelijk en effici?nt mogelijk kan.

Leuk te horen dat de ommezwaai met de transfertopics, (al was er eerst toch wat kritiek) ook geapprecieerd wordt en overzichtelijker is geworden.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #67 Gepost op: mei 26, 2015, 01:30:30 pm »
Dit verslag vertelt toch niks nieuws? Ben ik de enige die op zijn honger blijft zitten?
Stadion: ze hopen te starten voor het bouwverlof, maar hopen doe je in de kerk. Er is dus geen datum.
Transfers: ze gaan 9 transfers doen waarvan 3 al gekend, geen enkele lijkt mij echter een potenti?le basisspeler.
Financi?n: bestuur zegt dat er geen probleem is, tja indien anders zouden ze het ook niet zeggen en gelijk hebben ze.

Ik wil hier niet negatief doen maar is er iemand iets wijzer geworden?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #68 Gepost op: mei 26, 2015, 01:36:57 pm »
Dit verslag vertelt toch niks nieuws? Ben ik de enige die op zijn honger blijft zitten?
Stadion: ze hopen te starten voor het bouwverlof, maar hopen doe je in de kerk. Er is dus geen datum.
Transfers: ze gaan 9 transfers doen waarvan 3 al gekend, geen enkele lijkt mij echter een potenti?le basisspeler.
Financi?n: bestuur zegt dat er geen probleem is, tja indien anders zouden ze het ook niet zeggen en gelijk hebben ze.

Ik wil hier niet negatief doen maar is er iemand iets wijzer geworden?

Zo dacht ik ook. Die 6 spelers die nog moeten komen zullen heel goed moeten zijn vrees ik. En tussen hopen en doen is er idd nog een verschil.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #69 Gepost op: mei 26, 2015, 02:31:23 pm »
Ook herbekijkt men momenteel om bij fase 3 die volgend jaar aanvangt alsnog ook de bocht thv de treffer dicht te bouwen inclusief een supportershome.
Dus fase 3 gaat ook sowieso door volgend jaar? Ik weet niet waarom, maar ik heb altijd gedacht dat enkel fase 1 en 2 sowieso gingen gebeuren. Fase 3 is wel belangrijk om van het stadion een stadion en geen samenraapsel van verschillende tribunes te maken, natuurlijk.

Is er voor de abonnees uit vak X een voorrangsperiode voor plaatsen in de nieuwe tribune ofzo?

Bedankt voor de info! 

Offline Funfather

  • Leden
  • Berichten: 63
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #70 Gepost op: mei 26, 2015, 03:26:46 pm »
Alles fases gaan sowieso door, we hebben enkel de opmerkingen gemaakt aan het bestuur liever een extra jaar te wachten met fase 4 en te zorgen dat de eerste 3 correct en proper zijn afgewerkt zodat de halve maan in orde is. Dat zou al een pak bevorderlijker zijn voor de sfeer. Fase 3 start idd volgend jaar omdat ook daar de bowling in komt en de firma Valcke deze uiteraard zo snel mogelijk wil gerealiseerd zien.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #71 Gepost op: mei 26, 2015, 07:51:30 pm »
Dit verslag vertelt toch niks nieuws? Ben ik de enige die op zijn honger blijft zitten?
Stadion: ze hopen te starten voor het bouwverlof, maar hopen doe je in de kerk. Er is dus geen datum.
Transfers: ze gaan 9 transfers doen waarvan 3 al gekend, geen enkele lijkt mij echter een potenti?le basisspeler.
Financi?n: bestuur zegt dat er geen probleem is, tja indien anders zouden ze het ook niet zeggen en gelijk hebben ze.

Ik wil hier niet negatief doen maar is er iemand iets wijzer geworden?
Ik kan je zeker volgen maar aan de andere kant zijn zo enkele roddels uit de wereld verholpen: "geen geld voor nieuwe stadionfase", "Dury vertrekt zeker, oei oei", "met welke transfers komen ze nu weer af",... en dergelijke.

Wij maakten de opmerking dat er meer moet gecommuniceerd worden en dat ook kan door een simpel rolkrantje of een kort maar officieel persbericht. De dag erna stond het artikel betreffende Dury online.

Bij vele supporters zit het in een klein iets om hen gerust te stellen: een offici?le bevestiging vanuit Essevee :)


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #72 Gepost op: mei 26, 2015, 11:36:33 pm »
Bij deze zijn de putten die PDC maakte (ruimschoots) gevuld en is er dus geld voor transfers. Supporters mogen dus stoppen met het excuus "er is geen geld meer" te gebruiken als ze met slechte transfers afkomen.

Maar ik vertrouw erop dat we kwalitatieve spelers zullen aantrekken. Ik ben benieuwd!
Essevee doet nooit zotte uitgaven bij transfers, enkel in het tijdperk PDC. Dus verwacht niet dat ze er geld gaan tegen aansmijten of je zou nog eens teleurgesteld kunnen raken.
SV TILL I DIE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #73 Gepost op: mei 26, 2015, 11:37:20 pm »
Hopelijk moeten we  met de verplaatsing van de spionkop naar de nieuwe tribune niet inboeten aan sfeer. Toch spijtig er niet in het midden wordt plaatsgenomen.
SV TILL I DIE

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #74 Gepost op: mei 26, 2015, 11:42:30 pm »
Kunnen we niks aan doen... De club heeft besloten ons het vak te geven waar de minste abo's zijn verkocht... Denk dat het de eerste wedstrijden wa zoeken zal zijn qua sfeer maar we maken er het beste van! Is ook maar een tijdelijke oplossing h?...
South Lane Crew.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #75 Gepost op: mei 27, 2015, 12:31:39 am »
Kunnen we niks aan doen... De club heeft besloten ons het vak te geven waar de minste abo's zijn verkocht... Denk dat het de eerste wedstrijden wa zoeken zal zijn qua sfeer maar we maken er het beste van! Is ook maar een tijdelijke oplossing h?...

Het zal vooral belangrijk zijn dat er duidelijk gecommuniceerd zal worden dat die 2 vakken voorzien zijn om recht te staan. Op de brief die normaal ieder jaar naar iedere abonnee wordt gestuurd, op de flyers, aan het onthaal, enz..
Ik heb alvast geen zin om alle 2 weken het bekende gezeik 'het is hier een zittribune' en 'zet u neer, ik zie geen kloten' te moeten aanhoren.

Als iedereen wat samen hokt zal sfeer maken op zich zal best nog wel meevallen vermoed ik, lukt op verplaatsing ook meer dan aardig als er wat volk mee is die wil meedoen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #76 Gepost op: mei 27, 2015, 10:48:37 am »
We hebben er al 3 gedaan en doen er nog 6...
Komaan zeg, das ieder jaar hetzelfde.
Ze zeggen ook altijd dat hun huiswerk af is, om eind augustus nog 3 transfers te doen, dat is al jaren zo.

Die 3 die nu gekomen zijn, daar ga je niet beter van voetballen hoor.
Een reservekeeper, die draagt al niets bij op het veld.
Een rechtsback die meer in de lappenmand ligt dan op het veld staat
En een CV, uit Franse 3de klasse, daarvan moet nog blijken of hij het niveau aankan.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #77 Gepost op: mei 27, 2015, 11:09:20 am »
Sfeervak niet midden achter de goal? Op wat slaat dat?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #78 Gepost op: mei 27, 2015, 11:33:34 am »
Sfeervak niet midden achter de goal? Op wat slaat dat?

Er zijn al een hele hoop abonnees die plaats genomen hebben achter doel. Die hun kans op abonnement verlengen al na 1 seizoen al afnemen, omdat wij voor een half seizoen even daar komen staan, is nog done. We wijken voor die enkele matchen dus uit naar 408/409, waar er geen abonnees (of toch praktisch geen) zijn. Tijdelijke oplossing dus :)
No pain, no gain.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #79 Gepost op: mei 27, 2015, 11:34:32 am »
Er zijn al een hele hoop abonnees die plaats genomen hebben achter doel. Die hun kans op abonnement verlengen al na 1 seizoen al afnemen, omdat wij voor een half seizoen even daar komen staan, is nog done. We wijken voor die enkele matchen dus uit naar 408/409, waar er geen abonnees (of toch praktisch geen) zijn. Tijdelijke oplossing dus :)
Wel te verstaan natuurlijk  :)
SV TILL I DIE