Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen  (gelezen 8031 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
[NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Gepost op: januari 31, 2009, 10:07:22 pm »
1-1.
SV TILL I DIE

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #1 Gepost op: januari 31, 2009, 10:30:19 pm »
1-1.
Meer valt er uiteraard niet over te zeggen

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #2 Gepost op: januari 31, 2009, 10:30:54 pm »
Slechte match, slechte arbiter, logische puntendeling en ontgoocheling langs mijn kant toch.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #3 Gepost op: januari 31, 2009, 10:41:12 pm »
Slechte berrier en slechte Leye kun je er mss bij vertellen

claeys

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #4 Gepost op: januari 31, 2009, 10:45:17 pm »
idd een zwakke match van alledrie de kanten,...
wat die scheidsrechter soms uit zijn mouw toverde  :-\

wel heb ik nog een vraagje, zowel tegen brugge als vandaag moeten de sups van de oude tribune naar buiten via de uitbreiding om dan uit te komen op de parkings van de bezoekende supporters, ziet iemand daar de logica van in ? of iemand die weet waarom dit zo geregeld is ?


Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #5 Gepost op: januari 31, 2009, 11:01:22 pm »
Draak van een wedstrijd, langs beide kanten. Kan mij niet van de indruk ontdoen dat dit voor minstens 50% te wijten was aan de staat van het veld.
Heel veel slechte spelers op 't plein dus, met Buysse als allerslechtste. Die jongen is precies een beetje 't noorden kwijt.
Slecht debuut in eerste klasse ook van de scheids. N'For pakt totaal onterecht geel en in een hoop gevallen floot hij serieus naast de kwestie. Maar soit, die man moet ook wat krediet krijgen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #6 Gepost op: januari 31, 2009, 11:06:55 pm »
1 Standard (STA)  20 13 3 4 37 19 18 43
2 Anderlecht (AND)  19 13 4 2 47 20 27 41
3 Club Brugge (BRU)  20 11 5 4 36 27 9 37
4 Racing Genk (GNK)  19 10 6 3 29 26 3 33
5 Cercle Brugge (CER)  20 10 8 2 32 31 1 32
6 Westerlo (WES)  20 9 7 4 25 24 1 31
7 Lokeren (LOK)  19 7 3 9 25 17 8 30
8 Moeskroen (MOE)  20 8 7 5 31 27 4 29
9 Zulte Waregem (ZWA)  20 8 8 4 30 27 3 28
10 Kortrijk (KVK)  20 7 6 7 22 28 -6 28
11 AA Gent (GNT)  18 7 6 5 35 25 10 26
12 G. Beerschot (GBA)  20 6 8 6 25 25 0 24
13 Charleroi (CHA)  19 6 10 3 24 31 -7 21
14 KV Mechelen (KVM)  20 4 8 8 22 34 -12 20
15 Tubeke (TUB)  20 5 12 3 24 41 -17 18
16 Dender (DEN)  20 4 10 6 25 37 -12 18
17 Bergen (MON)  20 3 10 7 21 29 -8 16
18 Roeselare (ROE)  20 3 13 4 17 39 -22 13

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #7 Gepost op: februari 01, 2009, 12:05:39 am »
Slechte wedstrijd. Geen enkele kans die iet of wat de moeite waard was, zowel voor KV als voor ons.  >:(

De staat van het veld was inderdaad bepalend (Roelandts schoof op een bepaald moment een half metertje opzij, terwijl hij amper bewoog) en de ref was van een uiterst laag niveau (heeft, zowel de 1e als de 2e helft, het tempo volledig uit de match gefloten). Mag onmiddellijk terug een klasje lager gaan fluiten.

Voor mij was er maar eentje op niveau en dat was Lutte. Hij stoorde heel vaak. Berrier stond nergens vandaag maar dat heeft waarschijnlijk toch wel wat met het veld te maken, vermoed 'k.

1-1 is de juiste score. Meer verdienden we niet.  ::)

Ik moet nog even bekomen van het 'Leye-nieuws'...  :o

-SVZW Forever-

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #8 Gepost op: februari 01, 2009, 04:36:08 am »
Ben van oordeel dat we na vanavond niet mogen gaan oordelen. Er was gewoon niet te spelen op de mat en de scheids wou zich pers? bewijzen...wat hem niet gelukt is...die kerel heeft de match naar de kl..ten geblazen. Iemand hier die gezien heeft dat Coppin een ECHTE spits is? Ik denk dat we aan die kerel nog veel plezier gaan beleven. Heeft echt niet veel nodig om naar de goal te blazen en werkt goed mee. Is toppertje in wording...

sv74

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #9 Gepost op: februari 01, 2009, 07:47:13 am »
Match moest worden afgelast. Scheids was schijt, zowel voor ons als voor Mechelen.  Slechtste thuismatch van het seizoen enkel Minne en Lutte waren echt goed, we hebben volgens mij een puntje gestolen, Kv Mechelen was beter!  Ook het groeten van het publiek moest blijkbaar niet voor Berrier en Leye, vreemd allemaal.
« Laatst bewerkt op: februari 01, 2009, 08:00:58 am door sv74 »

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #10 Gepost op: februari 01, 2009, 08:40:19 am »
Wat mij vooral opviel is het feit dat die van ons nauwelijks konden rechtblijven op die schaatsbaan  terwijl kvm er minder last van had.
Buysse slechtste man op het veld, ongelooflijk dat die niet vervangen werd.
Coppin deed het niet onaardig...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #11 Gepost op: februari 01, 2009, 08:55:31 am »
Te saai, te koud, te slecht spel, te slecht veld.

Weliswaar met het moeilijk bespeelbaar veld in gedachte, lijken de invallers (coppin, buysse,...) te bewijzen waarom Dury maar beter voor de certitudes kiest als een Meert, D'haene en Reina.

Gisteren was de ploeg gewoon los zand, zonder enige structuur in hun veld.

Bepaalde spelers behoorden tot de betere (wat gisteren met een korreltje zout moet genomen worden) gewoon door hun grotere individuele klasse of hun inzet zoals een Colpaert, Bossut of Ludwin VN.

Berrier, Buysse en wat mij betreft Coppin en Roelandts waren absoluut niet om aan te zien.

Toch weer vreemd dat Dury geen wissel deed...

flandria

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #12 Gepost op: februari 01, 2009, 09:31:09 am »
SVZW mag al bij al blij zijn met het punt. Mechelen vond ik bij momenten beter maar daar missen ze duidelijk iemand die makkelijk kan scoren (zie drie kansen in eerste vijf minuten na de rust bv.)
Leye wou overduidelijk niet meer geblesseerd raken met het oog op zijn transfer naar Gent, wat ik een zeer rare overstap vind.
Ook Berrier had vandaag zijn dagje niet, jammer.
 

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #13 Gepost op: februari 01, 2009, 10:30:03 am »
Ben van oordeel dat we na vanavond niet mogen gaan oordelen. Er was gewoon niet te spelen op de mat en de scheids wou zich pers? bewijzen...wat hem niet gelukt is...die kerel heeft de match naar de kl..ten geblazen. Iemand hier die gezien heeft dat Coppin een ECHTE spits is? Ik denk dat we aan die kerel nog veel plezier gaan beleven. Heeft echt niet veel nodig om naar de goal te blazen en werkt goed mee. Is toppertje in wording...
Dan hebben we blijkbaar andere match gezien, vond coppin namelijk zwak. Loopt van bal weg op momenten dat hij naar bal toe moet lopen, geen dreiging in acties, ... Dwong penalty af, en dat was het zowat.

sv74

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #14 Gepost op: februari 01, 2009, 10:43:22 am »
Ben van oordeel dat we na vanavond niet mogen gaan oordelen. Er was gewoon niet te spelen op de mat en de scheids wou zich pers? bewijzen...wat hem niet gelukt is...die kerel heeft de match naar de kl..ten geblazen. Iemand hier die gezien heeft dat Coppin een ECHTE spits is? Ik denk dat we aan die kerel nog veel plezier gaan beleven. Heeft echt niet veel nodig om naar de goal te blazen en werkt goed mee. Is toppertje in wording...
Dan hebben we blijkbaar andere match gezien, vond coppin namelijk zwak. Loopt van bal weg op momenten dat hij naar bal toe moet lopen, geen dreiging in acties, ... Dwong penalty af, en dat was het zowat.

Stond ook niet echt in de spits, mijn beste.  Als je spelers niet op hun beste positie laat spelen kan je niet echt oordelen over hun kwaliteiten.

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #15 Gepost op: februari 01, 2009, 11:27:17 am »
Flutmatch die ze beter hadden afgelast maja. Wat een tempo, zelfs het counteren ging veeeeeeeeel te traag. Berrier is te technisch om op dit veld te spelen.
Coppin kon niet veel doen in aanval omdat er gewoon geen ene "echte" kans geweest is, maar in verdediging liep ie niet echt in het systeem en holde wat van de ene naar de andere speler. Ik had wel iets van "ah eindelijk Coppin 90 minuten".
Nfor kon me wel bekoren, die zag je tenminste moeite doen om een kans te cre?ren.

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #16 Gepost op: februari 01, 2009, 11:28:57 am »
De match was in ieder geval geen reclame voor onze schoenensponsor.

Die van KV gleden toch iets minder weg dan wij.

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #17 Gepost op: februari 01, 2009, 11:29:20 am »
Gewoon een wedstrijd om snel weer te vergeten, niet meer, niet minder. Logische puntendeling denk ik ook, maar kvm was toch iets gevaarlijker. Zoals Leye na de match in een interview vertelde: hij had liever afscheid genomen van svzw in betere omstandigheden. Ook jammer dat we nu niet over kortrijk zijn gesprongen. Soit, het team moet nu rustig toewerken naar genk, dat zeker niet 100% zal zijn door hun bekerduels.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #18 Gepost op: februari 01, 2009, 11:35:17 am »
Zwakke match, puntendeling was correct.
Buysse was zeer zwak, maar Mununga is dan ook wel geen plezierke om op te verdedigen.
Dat Reina en Meert maar vlug terug komen.
Coppin kweetnie hoor, kan mij niet overtuigen, vermoed dat hij nu wel kansen zal krijgen aangezien Leye weg is.
Op naar Genk, waar we heel wss niks rapen, de thuismatch tegen Dender is belangrijker.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #19 Gepost op: februari 01, 2009, 12:00:52 pm »
afgekeurde goal zelfs nie in samenvatting. voorafgaande fout op vrijetrapgoal nie getoond.
ik ben het beu dat clubs in't hart van de vlaamse ruit worden beschermd door hun potvriendjes reporters.
zielig.