Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen  (gelezen 8052 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #20 Gepost op: februari 01, 2009, 01:31:51 pm »
zo een scheidsrechter heb ik nog niet veel meegemaakt. en dan nog maar zwijgen over die 2 pipos met hun vlagjes. schandalig dat dit trio in eerste klasse mag optreden. weg met die handel. en over de wedstrijd zal ik ook kort zijn. slecht plein. slechte match. kga beter thuis gebleven. twas er warmer. :(

Offline malinezer

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #21 Gepost op: februari 01, 2009, 01:44:26 pm »
Zo te zien hadden onze spelers er niet veel last van van de staat van het veld alleen onze kleine ja die had verkeerd schoeisel aan.Ik zeg niet veel als ik ontgoocheld ben als kv een punt haalt op verplaatsing maar gisteren zat er duidelijk meer in voor ons.
Jullie spelers hadden er inderdaad meer last van dan de onze.Leye was goed in de greep van onze 18 jarige youngster die spijtig genoeg een domme penatlyfout maakte.grtz en hopelijk tot volgend jaar

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #22 Gepost op: februari 01, 2009, 01:53:56 pm »
Zo te zien hadden onze spelers er niet veel last van van de staat van het veld alleen onze kleine ja die had verkeerd schoeisel aan.Ik zeg niet veel als ik ontgoocheld ben als kv een punt haalt op verplaatsing maar gisteren zat er duidelijk meer in voor ons.
Jullie spelers hadden er inderdaad meer last van dan de onze.Leye was goed in de greep van onze 18 jarige youngster die spijtig genoeg een domme penatlyfout maakte.grtz en hopelijk tot volgend jaar
voor het grootste deel ben ik akkoord met jou. mechelen was met momenten beter. maar dat trio met hun geel truitje aan daar ben ik niet mee eens. ze zagen maar 1 ploeg en dat was mechelen. zulte-waregem kon niets goed doen in hun ogen. alles werd afgevlagd en afgekeurd.

flandria

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #23 Gepost op: februari 01, 2009, 02:15:05 pm »
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat men geen minuut stilte in acht nam voor de voormalig voorzitter van KSV Waregem Jean-Pierre Van Neder die deze week overleed.
Had wel gemogen, vind ik.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #24 Gepost op: februari 01, 2009, 02:16:52 pm »
Scheidsrechters waren gewoon slecht, hun 1ste match in eerste klasse en waarschijnlijk hun laatste... Gisteren is nog maar eens gebleken, en niet dat niet alleen bij ons, dat wintervoetbal ONMOGELIJK is bij ons. Alleen een verwarmde grasmat kan dan helpen en dat kost veel voor de kleinere ploegen. Kortom die voetbalbond buiten en mensen die echt iets weten van voetbal daar aan de macht. En ohja wintervoetbal betekent voor de supporters vooral koud hebben, dus neen dank u :)

Offline urban

  • Leden
  • Berichten: 18
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #25 Gepost op: februari 01, 2009, 02:25:23 pm »
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat men geen minuut stilte in acht nam voor de voormalig voorzitter van KSV Waregem Jean-Pierre Van Neder die deze week overleed.
Had wel gemogen, vind ik.

Dit was wel de man die het einde van KSV Waregem inluidde dank zij zijn beleid.  Onder Van Neder is er zodanig met geld gesmeten met het gekende resultaat natuurlijk.  Maar goed over de doden geen slecht maar een minuut stilte vond ik echt niet nodig.

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 451
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #26 Gepost op: februari 01, 2009, 04:22:07 pm »
een beetje respect mijn beste :(

flandria

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #27 Gepost op: februari 01, 2009, 04:32:20 pm »
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat men geen minuut stilte in acht nam voor de voormalig voorzitter van KSV Waregem Jean-Pierre Van Neder die deze week overleed.
Had wel gemogen, vind ik.

Dit was wel de man die het einde van KSV Waregem inluidde dank zij zijn beleid.  Onder Van Neder is er zodanig met geld gesmeten met het gekende resultaat natuurlijk.  Maar goed over de doden geen slecht maar een minuut stilte vond ik echt niet nodig.

Sorry, maar jouw reactie is beneden alle peil.
Het is ook dankzij het toenmalige bestuur dat de speler wiens naam jij gebruikt op dit forum, naar Waregem kon gehaald worden. Of had je zo ver niet gedacht misschien?
Dat er onverantwoorde uitgaven gedaan zijn in die periode is ontegensprekelijk maar de besturen daarna hebben ook lustig mee verder gedaan...
« Laatst bewerkt op: februari 01, 2009, 04:34:19 pm door flandria »

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #28 Gepost op: februari 01, 2009, 05:10:16 pm »
ik vond het geen penalty maar een schwalbe

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #29 Gepost op: februari 01, 2009, 05:11:33 pm »
As de scheids toen ni floot, was het hek helemaal van de dam ...
ik vond het geen penalty maar een schwalbe

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #30 Gepost op: februari 01, 2009, 05:13:06 pm »
As de scheids toen ni floot, was het hek helemaal van de dam ...
ik vond het geen penalty maar een schwalbe
Het was wel een heel lichte penalty.
SV TILL I DIE

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #31 Gepost op: februari 01, 2009, 05:19:23 pm »
Ben van oordeel dat we na vanavond niet mogen gaan oordelen. Er was gewoon niet te spelen op de mat en de scheids wou zich pers? bewijzen...wat hem niet gelukt is...die kerel heeft de match naar de kl..ten geblazen. Iemand hier die gezien heeft dat Coppin een ECHTE spits is? Ik denk dat we aan die kerel nog veel plezier gaan beleven. Heeft echt niet veel nodig om naar de goal te blazen en werkt goed mee. Is toppertje in wording...
Dan hebben we blijkbaar andere match gezien, vond coppin namelijk zwak. Loopt van bal weg op momenten dat hij naar bal toe moet lopen, geen dreiging in acties, ... Dwong penalty af, en dat was het zowat.

Stond ook niet echt in de spits, mijn beste.  Als je spelers niet op hun beste positie laat spelen kan je niet echt oordelen over hun kwaliteiten.
Jullie spreken elkaar tegen. Ene beweert dat hij een redelijke match speelt en jij zoekt excuses voor zn slechte match. Of je nu als flankaanvaller of als centrale aanvaller staat, zoveel verschil maakt dat niet, aangezien hij bijna niet meeverdedigde.
" maar in verdediging liep ie niet echt in het systeem en holde wat van de ene naar de andere speler." (agreed)
Maar heb al begrepen dat het om mysterieuze reden een van de favorietjes is van cb dus hierbij wijd ik er niet verder over uit :) Zal nog wel meerdere kansen krijgen en hopelijk kan hij me dan meer overtuigen.
Nood aan flankspelers werd nog maar eens duidelijk (oa in afwezigheid van meert),gelukkig kocht het bestuur er eentje aan.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #32 Gepost op: februari 01, 2009, 05:30:08 pm »
As de scheids toen ni floot, was het hek helemaal van de dam ...
ik vond het geen penalty maar een schwalbe
Het was wel een heel lichte penalty.

Je moet ook geen penalty's vermijden e. Coppin kon gemakkelijk rechtgebleven zijn, maar als hij valt is het verdiende penalty e. De speler van kvm gaat overduidelijk in de fout..

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #33 Gepost op: februari 01, 2009, 05:34:57 pm »
haha :P

der was wel duidelijk een fout. En trouwens sliden in de 16 meter op zo een manier...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #34 Gepost op: februari 01, 2009, 06:26:46 pm »
slechte wedstrijd, slechte arbiter, slechte samenvatting op studio 1 .

belangrijkste is dat we een puntje halen .

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #35 Gepost op: februari 01, 2009, 07:16:45 pm »
slechte wedstrijd, slechte arbiter, slechte samenvatting op studio 1 .

belangrijkste is dat we een puntje halen .

zonder negatief te doen ofzo maar wanneer heb je laatste een goeie samenvatting gezien op studio 1?
ik heb iedere keer de indruk een andere match te hebben gezien.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #36 Gepost op: februari 01, 2009, 07:28:19 pm »
slechte wedstrijd, slechte arbiter, slechte samenvatting op studio 1 .

belangrijkste is dat we een puntje halen .

zonder negatief te doen ofzo maar wanneer heb je laatste een goeie samenvatting gezien op studio 1?
ik heb iedere keer de indruk een andere match te hebben gezien.
wel dat heb ik ook! Vorige week tege Club, paar maanden geleden tegen Anderlecht... Telkens was het de schuld van de slecht spelende topploeg en Zulte Waregem speelde maar gewoon. Nuja VRT e, geef mij maar 'goal' en 'stadion' terug! De goeie oude tijd, met de samenvattingen van de zondagmiddag matchen!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #37 Gepost op: februari 01, 2009, 07:32:39 pm »
Was toen niet anders volgens mij. Een Kv Mechelen of een Anderlecht krijgt nu eenmaal meer aandacht, en er wordt al sneller eens op 'gegeild' door de Filip Jooskes en de Jos Willemkes, niks van aantrekken. We doen gewoon door op onze manier, met de middelen die voorhanden zijn, en daar ben ik verdomme trots op. Laat ze hun reportagekes en hun talkshows maar aanpassen gelijk dat ze willen, naast ??n ding kunnen ze niet kijken: wij zijn Essevee en we doen het verdomme meer dan degelijk. Beter dan Kv Mechelen, en we verslaan de zogezegde 'top 3' met drie klasse prestaties.

Essevee, pride of Flanders.

fox

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #38 Gepost op: februari 01, 2009, 07:49:23 pm »
ik vond het geen penalty maar een schwalbe

Een schwalbe is neergaan in de 16 zonder voorafgaand contact met de tegenstander. Hier was daar geen sprake van aangezien de verdediger van Mechelen op onbegrijpelijke wijze de spits van Zulte Waregem haakte, die dan uiteraard gaat liggen en terecht een strafschop krijgt.

Maw, niet zeveren h?. Penalty is penalty.

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #39 Gepost op: februari 01, 2009, 09:56:57 pm »
ik vond het geen penalty maar een schwalbe

Een schwalbe is neergaan in de 16 zonder voorafgaand contact met de tegenstander. Hier was daar geen sprake van aangezien de verdediger van Mechelen op onbegrijpelijke wijze de spits van Zulte Waregem haakte, die dan uiteraard gaat liggen en terecht een strafschop krijgt.

Maw, niet zeveren h?. Penalty is penalty.

zo'n indrukwekkende fout of contact was het nu ook weer niet h? ;D