Auteur Topic: [3] COLPAERT Steve - ex speler  (gelezen 34541 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #40 Gepost op: juni 20, 2015, 04:26:54 am »
Matthys kreeg toch een afscheid toen hij naar Panthrakikos of dergelijke vertrok? Ik herinner me alvast nog de dag wanneer hij zijn laatste match speelde en hij het publiek kwam groeten



Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #43 Gepost op: juni 21, 2015, 09:15:57 pm »
Laag, heel laag

Waarom nog woorden spenderen aan die gasten? Ze zijn het gewoon niet waard. Als je een beetje dankbaarheid hebt voor hetgeen de club en de fans hem gegeven hebben doe je zulke uitspraken niet.

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #44 Gepost op: juni 21, 2015, 09:19:05 pm »
Veel succes Steve! In tweede.....

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #45 Gepost op: juni 21, 2015, 09:30:37 pm »
Waarom nog woorden spenderen aan die gasten? Ze zijn het gewoon niet waard. Als je een beetje dankbaarheid hebt voor hetgeen de club en de fans hem gegeven hebben doe je zulke uitspraken niet.

Jup tijd om dit topic af te sluiten. Ander en beter

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #46 Gepost op: juni 21, 2015, 09:34:39 pm »
Laag, heel laag
Klopt. Bewijst alleen dat velen hem hier onterecht bewieroken en als slachtoffer aanvoeren.
Die 'loyaliteit' die hier aangehaald wordt, vind ik eigenlijk een lachertje.
Denkt men dat hij zo loyaal zou geweest zijn moest hij zich niet duidelijk kon verbeteren?!
Hij is de ploeg trouw gebleven 'omdat men hem een (t?) hoog loon beginnen geven is'.
Als het erop aankomt zijn 't quasi allemaal dezelfde, wat hun goed recht is natuurlijk.
Maar om dan zo verongelijkt te komen doen en bij deze de rancune te laten botvieren: dit die je echt niet als je zoveel respect hebt voor een ploeg waar je alles beleefd hebt.
Ik heb Mbaye alvast zo geen interviews weten geven...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #47 Gepost op: juni 21, 2015, 10:02:00 pm »
Laag, heel laag

Terecht afgevoerd hier. De moeite niet om er nog woorden aan te spenderen.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #48 Gepost op: juni 22, 2015, 12:17:35 am »

Ik heb Mbaye alvast zo geen interviews weten geven...

Idd, bij hem waren het er van een ander kaliber.

"Als je me niet laat vertrekken, dan speel ik vanavond niet, en dan gebruik ik de wet van '78 om weg te kunnen", dreigde Mbaye Leye.

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=19356

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #49 Gepost op: juni 22, 2015, 07:19:49 am »
Klopt. Bewijst alleen dat velen hem hier onterecht bewieroken en als slachtoffer aanvoeren.
Die 'loyaliteit' die hier aangehaald wordt, vind ik eigenlijk een lachertje.
Denkt men dat hij zo loyaal zou geweest zijn moest hij zich niet duidelijk kon verbeteren?!
Hij is de ploeg trouw gebleven 'omdat men hem een (t?) hoog loon beginnen geven is'.
Als het erop aankomt zijn 't quasi allemaal dezelfde, wat hun goed recht is natuurlijk.
Maar om dan zo verongelijkt te komen doen en bij deze de rancune te laten botvieren: dit die je echt niet als je zoveel respect hebt voor een ploeg waar je alles beleefd hebt.
Ik heb Mbaye alvast zo geen interviews weten geven...
Idd, bij hem waren het er van een ander kaliber.

"Als je me niet laat vertrekken, dan speel ik vanavond niet, en dan gebruik ik de wet van '78 om weg te kunnen", dreigde Mbaye Leye.

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=19356
Dit dus ::)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #50 Gepost op: juni 22, 2015, 07:39:42 am »
Ik vind Steve zijn reaktie normaal en menselijk,iedereen zit hem hier dit te verwijten maar hoe zouden jullie zich voelen wanneer je na 7jaar trouwe dienst(wat dan nog dat hij oren had naar vermeende interesse van o.a. Anderlecht), en hij mag hier nog veel hebben verdient,IEDEREEN zou verbitterd reageren,Mathijs deed het ook,Leye trouwens ook na zijn eerste moeilijke transfer.  Hoe denk je dat Oli zal reageren? Hoe denk je dat jij zou reageren?  Het feit dat hij zo fel reageert is een bewijs dat hij hier heel graag zat(ja,met al zijn geld en blablabla).  Mensen kunnen serieus hypocriet zijn!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #51 Gepost op: juni 22, 2015, 08:38:09 am »
Ik vind Steve zijn reaktie normaal en menselijk,iedereen zit hem hier dit te verwijten maar hoe zouden jullie zich voelen wanneer je na 7jaar trouwe dienst(wat dan nog dat hij oren had naar vermeende interesse van o.a. Anderlecht), en hij mag hier nog veel hebben verdient,IEDEREEN zou verbitterd reageren,Mathijs deed het ook,Leye trouwens ook na zijn eerste moeilijke transfer.  Hoe denk je dat Oli zal reageren? Hoe denk je dat jij zou reageren?  Het feit dat hij zo fel reageert is een bewijs dat hij hier heel graag zat(ja,met al zijn geld en blablabla).  Mensen kunnen serieus hypocriet zijn!
Kwestie van de rollen om te draaien laat jouw reactie ook weinig aan de verbeelding toe qua hypocrisie...
I rest my case.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #52 Gepost op: juni 22, 2015, 11:04:13 am »
Kwestie van de rollen om te draaien laat jouw reactie ook weinig aan de verbeelding toe qua hypocrisie...
I rest my case.
Liet ik speciaal open dat laatste zinnetje.  Maar,eerlijk, hoe zou jij reageren?  Godeau en Benteke mogen mee op stage maar moeten ook weg,Colpaert en Oli niet mee op stage en moeten ook weg?  Wie zit er hier 7 jaar en 4 jaar?  Mijn persoonlijke visie is dat Dury dat beter kon oplossen, menselijker en waarom zo hard die bruggen altijd opbranden? Bon, het is nu zo, maar dan moet je niet verwondert zijn dat die spelers zo reageren, het is misschien niet slim,maar zeker menselijk en ik zou waarschijnlijk ook zo reageren.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #53 Gepost op: juni 22, 2015, 11:35:27 am »
Liet ik speciaal open dat laatste zinnetje.  Maar,eerlijk, hoe zou jij reageren?  Godeau en Benteke mogen mee op stage maar moeten ook weg,Colpaert en Oli niet mee op stage en moeten ook weg?  Wie zit er hier 7 jaar en 4 jaar?  Mijn persoonlijke visie is dat Dury dat beter kon oplossen, menselijker en waarom zo hard die bruggen altijd opbranden? Bon, het is nu zo, maar dan moet je niet verwondert zijn dat die spelers zo reageren, het is misschien niet slim,maar zeker menselijk en ik zou waarschijnlijk ook zo reageren.
Wel ??n nuance:
Godeau en Benteke zullen enkel vertrekken als er nog een CV en een aanvaller bijkomen.
Als die deals niet doorgaan en er kan niemand beter gehaald worden, dan zullen ze dus blijven.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #54 Gepost op: mei 26, 2017, 01:20:42 pm »
Mag vertrekken bij Antwerpen

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #55 Gepost op: mei 27, 2017, 06:43:37 pm »
Mag vertrekken bij Antwerpen

Zou naar RWDM gaan, het hoogtepunt van z'n carri?re ligt ook al een tijdje achter hem zo te zien..

http://www.voetbalnieuws.be/news/247894/Antwerp_ziet_ex-Rode_Duivel_vertrekken

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [3] COLPAERT Steve - ex speler
« Reactie #56 Gepost op: juli 12, 2017, 10:43:40 am »
Steve's verhaal ook geschreven bij Antwerp...

HLN 12/07/2017


Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [3] COLPAERT Steve - ex speler
« Reactie #57 Gepost op: juli 12, 2017, 11:42:51 am »
Alle spelers in de portefeuille van makelaar dekoster mogen gewoon vertrekken.
Antwerp is een makelaarsclubke ?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [3] COLPAERT Steve - ex speler
« Reactie #58 Gepost op: juli 12, 2017, 02:57:04 pm »
bedoeling van Antwerp was gewoon simpel:
dure contracten en veel geld steken in eersteklassespelers om zo snel mogelijk te promoveren.
eens dit in orde is zet je bepaalde van die spelers gewoon bij het grof vuil.....
wisten we eigenlijk al op voorhand dat PDC zo is

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [3] COLPAERT Steve - ex speler
« Reactie #59 Gepost op: juli 12, 2017, 05:19:01 pm »
bedoeling van Antwerp was gewoon simpel:
dure contracten en veel geld steken in eersteklassespelers om zo snel mogelijk te promoveren.
eens dit in orde is zet je bepaalde van die spelers gewoon bij het grof vuil.....
wisten we eigenlijk al op voorhand dat PDC zo is
PDC heeft daar al lang genen bal meer te zeggen...
Hij mag zich bezig houden met de jeugd en that's it.
Het is nogal goedkoop vind ik om alles wat ook maar ergens misloopt in de schoenen van PDC te schuiven.
Trust me, ook hier zijn er een paar vergissingen begaan die de club h????l veel centen hebben gekost en waar PDC niets mee te maken had.