Auteur Topic: [01] BOSSUT Sammy  (gelezen 69439 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #60 Gepost op: mei 15, 2016, 09:38:09 am »
Nieuwe doelman voor Antwerp? "Nooit contact gehad met Decuyper"
SAMMY BOSSUT ZEGT DAT HIJ ZULTE WAREGEM NIET VERLAAT
14 mei 2016 11:34 via voetbalkrant.com

Antwerp heeft zopas het contract van Kevin Debaty verlengd, maar er was ook sprake van Sammy Bossut bij The Great Old. De doelman van Zulte Waregem reageert nu op die geruchten.

Bossut is uit doel verdwenen bij Essevee, waar nu Kenny Steppe tussen de palen staat. Maar Bossut moet Antwerp ontgoochelen. "Ik heb nooit contact gehad met Antwerp-voorzitter Decuyper. Bij Essevee heb ik nog drie jaar contract en ik ben hier heel gelukkig", vertelt hij in Het Nieuwsblad.

"Ik ben ervan overtuigd dat ik nog altijd een grote meerwaarde te bieden heb", vertelt hij verder. Bossut wil volgend seizoen zijn plaatsje onder de lat weer veroveren. Twee jaar geleden ging hij nog mee naar het WK in Brazili?.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-05-14/sammy-bossut-zegt-dat-hij-zulte-waregem-niet-verlaat

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #61 Gepost op: mei 15, 2016, 09:38:42 am »
Zou het echt zo zijn, of ommezwaai omdat Antwerp niet promoveert. Wie zal het zeggen ...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #62 Gepost op: oktober 04, 2016, 01:24:33 pm »
Zulte Waregem moet Bossut lange tijd missen
04 Oktober 2016 12:46 via Voetbalnieuws.be

Sinds dit seizoen is er in de Jupiler Pro League naast de Gouden Stier en de Pro Assist ook een klassement voor de doelman met de meeste clean sheets. In de eerste weken van het seizoen werd die rangschikking aangevoerd door Sammy Bossut, tot de doelman van Zulte Waregem geblesseerd uitviel.

De voorbije vier competitiewedstrijden stond Kenny Steppe daardoor in doel, en het ziet ernaar uit dat dat nog een tijdje zo zal blijven. Op zijn website meldt Zulte Waregem immers dat Bossut onder het mes gegaan is.

"Sammy Bossut onderging maandagavond een ingreep aan de voet waarbij een stuk bot werd weggehaald. Het sluitstuk van Essevee kampte al langer met een ontsteking die hem de laatste vier wedstrijden aan de kant hield. Zulte Waregem zal een zestal weken geen beroep kunnen doen op Bossut", klinkt het.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/226497/Zulte_Waregem_moet_Bossut_lange_tijd_missen#ixzz4M7Aiq9PY

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #63 Gepost op: januari 24, 2017, 07:04:13 am »
Uit Het Laatste Nieuws
Via Joost M.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #64 Gepost op: januari 24, 2017, 01:43:22 pm »
Hoe Sammy Bossut bijna buiten gepest werd bij Zulte Waregem
24/01/17 om 11:00 - Sport Voetbalmagazine

Vandaag speelt Sammy Bossut (31) in het Regenboogstadion zijn 300e wedstrijd in de Belgische competitie. Keeperstrainer Gianny De Vos doet in Sport/Voetbalmagazine het verhaal van de periode waarin Sammy Bossut bijna buiten gepest werd bij zijn Essevee.

Sammy Bossut en Zulte Waregem, het is een bijna perfect huwelijk. E?n keer lagen de papieren voor de scheiding nochtans klaar. Bedrog en ruzie. Dubbele agenda's. Doffe ellende. Darije Kalezic was Hugo Broos in de zomer van 2011 als T1 opgevolgd, in het zog van de Bosnische Zwitser kwam Peter Boeve de technische staf versterken. Sammy Bossut was in het tussenseizoen aan de knie geopereerd, na de eerste oefenwedstrijd van het seizoen was Boeve niet onder de indruk van de 25-jarige doelman, al twee seizoenen onbetwist titularis. 'Wat is dat voor een keeper?', liet de ex-verdediger van onder andere Ajax en Oranje zich ontvallen.

Op training sprak Boeve hem geregeld aan met Tom, de naam van tweede doelman Tom Muyters. Bossut zei dat hij Sammy heette, Boeve knikte: 'Ok?, Tom.' Pesterijen. 'Psychologische oorlogsvoering, een poging om mijn doelman te destabiliseren. Op een dag heb ik tijdens een vergadering met alle trainers en Hans Gilhaus, de technisch directeur, op tafel geklopt en gezegd dat ik niet aanvaardde dat Boeve op mijn terrein kwam', zegt keeperstrainer Gianny De Vos.

Negen seizoenen onbetwist titularis bij SV Zulte Waregem, dat zich in zeven seizoenen vier keer voor play-off 1 kwalificeerde en in de lente van 2013 pas op de slotspeeldag naast de titel greep, maar de grote erkenning bleef uit. 'Andere doelmannen krijgen wekelijks hogere cijfers, dat klopt. Ik heb bij KV Kortrijk nog gewerkt met Glenn Verbauwhede, die journalisten zei dat hij meer dan een 6 moest krijgen of dat hij anders niet meer met hen zou spreken', lacht De Vos. 'Dat heb ik Sammy nooit horen zeggen.'

Lees de volledige reportage over Sammy Bossut in Sport/Voetbalmagazine van 25 januari 2017 of in de Plus-zone.

Bron: http://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/hoe-sammy-bossut-bijna-buiten-gepest-werd-bij-zulte-waregem/article-normal-805471.html

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #65 Gepost op: januari 24, 2017, 02:03:21 pm »
't origineel :)

Voetbalmagazine+ 24/01/2017
via Ludwig V


« Laatst bewerkt op: januari 24, 2017, 02:07:54 pm door Frederik »

Offline Boerepeird

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #66 Gepost op: januari 28, 2017, 09:09:46 pm »
Sammy mag die 2 goals tegen charleroi op zn klakke schrijven!!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #67 Gepost op: januari 28, 2017, 09:13:13 pm »
Sammy mag die 2 goals tegen charleroi op zn klakke schrijven!!

Yes! Kutrijk wint waardoor supertrainer, euh TD Belhocine blijft  :D

Offline Boerepeird

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #68 Gepost op: januari 28, 2017, 09:17:56 pm »
Die onnozeleirs van kutrijk met uldere stronttrainer! Ze mogen nog een paar matchkes aanmodderen! Wel spijtig dat janet chevalier weer kon scoren, tegen ons ook veel streken

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #69 Gepost op: januari 28, 2017, 11:36:18 pm »
Sammy mag die 2 goals tegen charleroi op zn klakke schrijven!!
sammy heeft veel verdiensten gehad, maar zijn rijk is over. Andere en betere die de vedediging beter sturen

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #70 Gepost op: januari 28, 2017, 11:37:44 pm »
Die onnozeleirs van kutrijk met uldere stronttrainer! Ze mogen nog een paar matchkes aanmodderen! Wel spijtig dat janet chevalier weer kon scoren, tegen ons ook veel streken
tzal nie blijven duren. Teddy zal,wel op zijnen bek gaan

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.280
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #71 Gepost op: maart 23, 2017, 07:50:05 am »
Sammy heeft last aan de buikspieren en is onzeker voor de match tegen Anderlecht. Daar Steppe nog last heeft van de pols is het niet ondenkbaar dat Bostyn het doel moet verdedigen bij het begin van de play-offs.

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #72 Gepost op: maart 23, 2017, 09:10:19 am »
Sammy heeft last aan de buikspieren en is onzeker voor de match tegen Anderlecht. Daar Steppe nog last heeft van de pols is het niet ondenkbaar dat Bostyn het doel moet verdedigen bij het begin van de play-offs.

waarom niet? tis niet dat we kampioen gaan worden en op de 2e plaats moeten we zeker niet hopen. geef die jongen wat minuten. als hij het een beetje goed doet heb je direct opvolging voor sammy.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #73 Gepost op: maart 23, 2017, 09:27:13 am »
Sammy heeft last aan de buikspieren en is onzeker voor de match tegen Anderlecht. Daar Steppe nog last heeft van de pols is het niet ondenkbaar dat Bostyn het doel moet verdedigen bij het begin van de play-offs.

waarom niet? tis niet dat we kampioen gaan worden en op de 2e plaats moeten we zeker niet hopen. geef die jongen wat minuten. als hij het een beetje goed doet heb je direct opvolging voor sammy.

Ik erger mij aan zulke commentaren. We staan gedurende heel de competitie in de top 3, we waren herfstkampioen (dus heel lang op plaats 1), we hebben net de beker gewonnen, ... Een b??tje ambitie aub? Ik geef de titel pas op als het mathematisch (jawel) niet meer kan.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #74 Gepost op: april 28, 2017, 08:28:27 pm »
Einde seizoen voor doelman play-off 1 (niet Proto)? "Zou niet weten waarom dat te forceren"
SAMMY BOSSUT SPEELT MOGELIJK NIET MEER VOOR ZULTE WAREGEM DIT SEIZOEN
28 april 2017 21:01 via voetbalkrant.com
 
In de bekerfinale was hij nog de grote held met een drievoudige beenveegredding en enkele gestopte penalty's, maar het kostte hem ook het leeuwendeel van play-off 1. En of Sammy Bossut nog in actie komt deze week? Het is nog meer de vraag.

Bij zijn drie reddingen met de voeten raakte Sammy Bossut geblesseerd aan de buikspieren. Een blessure die hem normaliter twee of drie weken aan de kant zou moeten houden, maar na meer dan een maand is het probleem nog niet helemaal van de baan.

Ook op bezoek bij Club Brugge op maandag 1 mei zal Steppe het doel verdedigen. En het is zeer de vraag of Bossut dit seizoen nog in actie komt. "Het klopt, deze blessure sleept aan", aldus Francky Dury daarover.

"We gaan geen risico's met hem nemen. We hebben het met de medische staf al doorgenomen: we zijn in voorbereiding op volgend seizoen stilaan, binnen vier weken is de competitie helemaal ten einde. Ik zou niet weten waarom we nu nog iets moeten forceren."

Slotsom: "Tenzij er deze of volgende week een erg snelle genezing is, zal Sammy niet meer in actie komen. Hij moet zich klaarstomen tegen volgend seizoen en hem tijdens de voorbereiding opnieuw moeten missen zou dan nefast zijn."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-04-28/sammy-bossut-speelt-mogelijk-niet-meer-voor-zulte-waregem-dit-seizoen

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #75 Gepost op: april 28, 2017, 08:53:56 pm »
Intussen staat Steppe ook in het uitstalraam...
begint straks aan zijn laatste seizoen...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #76 Gepost op: augustus 08, 2017, 09:32:24 am »
Nieuws: @SammyBossut1 ondergaat deze week een operatie aan de buikspieren. Sluitstuk van #Essevee zal drie maanden out zijn. Beterschap!

PJC

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #77 Gepost op: augustus 08, 2017, 09:32:51 am »
Via Ludwig V. uit Het Laatste Nieuws
08 augustus 2017
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2017, 12:00:54 pm door svennay »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #78 Gepost op: augustus 08, 2017, 12:06:20 pm »
All? vooruit, mijn bron die tijdens de match tegen Amiens zei dat Sammy wellicht nog 4 maand out zou zijn is dan toch zo gek niet als sommigen hier beschreven.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: [01] BOSSUT Sammy
« Reactie #79 Gepost op: november 05, 2017, 11:42:30 am »
Bossut zou dus half november ritme willen opdoen bij de beloften en tegen eind deze maand onder de lat willen staan bij de A-ploeg