Auteur Topic: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK  (gelezen 12733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #80 Gepost op: februari 11, 2024, 09:31:29 am »
Voor de bedragen die wij uitgeven aan lonen en transfers haal je toch de beste spelers weg bij de andere 2de klassers in de plaats van spelers zonder ervaring?

En nu plots de helft van de ploeg met een spierscheur, dan stel ik mij toch ook vragen bij de medische begeleiding.
Dat je voorzichtig moet omspringen met spelers van circa 35 jaar weet toch iedereen.

Is het toevallig dat dit samenvalt met het vertrek van De Vleeschauwer naar Shaktar enkele weken geleden?

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #81 Gepost op: februari 11, 2024, 09:32:48 am »
Voor de bedragen die wij uitgeven aan lonen en transfers haal je toch de beste spelers weg bij de andere 2de klassers in de plaats van spelers zonder ervaring?

En nu plots de helft van de ploeg met een spierscheur, dan stel ik mij toch ook vragen bij de medische begeleiding.
Dat je voorzichtig moet omspringen met spelers van circa 35 jaar weet toch iedereen.
De mot zit er gewoon in… als het niet goed gaat, zijn ze plots allemaal gekwetst… de sfeer zit WEERAL niet goed…

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #82 Gepost op: februari 11, 2024, 10:08:39 am »

jaja tzal wel weer ik zijn die fan ben van Fred ma bon
onder Fred scoorde gano in 1b 5x in 3 matchen
Fred had mss geen “idee” of “plan” ma deed ons wel iets zien
ni goe genoeg voor velen, mo deed het wel
met pummels die minder waren dan wat we nu lopen hebben
hield ons op puntjes van 1A terwijl geen enkele andere trainer wou komen
omdat verloren zaak was.

wie maakte Euvrard beterr?
Wie zijn Euvrard zijn basis 11?
want elke match 2-3 nieuwe op positie die eigenlijk de hunne niet is
heel motiverend zulle…

wen ne people manager nodig
gene professor in de voetbalkunde!

en al die gekwetste…
als ik zie da NNadi 2x of zelfs 3x krampen ligt
en ge wisselt em zelfs ni terwijl ge kunt
ist dan de bedoeling da ons enige lichtpunt
ook gekwetst raakt?


ma laat yveske ma komen
beeuwsaert e toch geld tevele

ik denk, en velen met mij
mocht ik geld steken in den essevee
da de kleedkamer vorige week te klein was…

en wa deden ze nu
de maandag training veranderen naar individuele training
en de koppen bijeen steken mee Euvrard in den Berto…

bestuur-eigenaars zijn ok
mo hebben GEEN interesse in het sportieve
laten het teveel over aan sportievecel en de siejiejoo
godverdomme op tafel buisen ipv nen trainer die were geld
kost te halen!
tzijn verdomme succesvolle ondernemers
mee de juiste man op de juiste plaats
en de voetbal die om miljoenen draait
laten ze zomaar een den eersten den besten over
zonder keer te moeien…
snap da ni…
« Laatst bewerkt op: februari 11, 2024, 10:15:19 am door Boer uit Waregem »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #83 Gepost op: februari 11, 2024, 10:10:02 am »
Er zit gewoon ook geen vechtlust in deze ploeg. NIEMAND loopt voorop in de strijd… ondanks de mindere kwaliteit moet je toch met deze kern beter kunnen presteren…
TWEE



Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #86 Gepost op: februari 11, 2024, 10:31:50 am »
Laten we eens een kat een kat nnoemen. Wat Euvrard aan haalt, heeft die man gewoon 100% gelijk. Je kunt van alles analyseren wat fout is,, maar uiteindelijk spelen die spelers thuis met een enorme last op de schouders. En daar zijn verschillende redenen voor. Maar bij 0-1 achterstand beginnen fluiten wanneer Willen een bal terug speelt. Het is iets wat we al decennia lang zien in voetbalstadions. De gemiddelde voetbalsupporter roept alleen maar ‘allez vooruit diene bal’. Terwijl er bij quasi iedere moderne voetbalploeg wordt opgebouwd tot het juiste moment er is om linies over te slaan en lijnen te breken aan de hand van inspeelspasses. Natuurlijk zie je dat al onze spelers met zware rugzakken spelen en de druk heel wat van die mannen verlamt.Er wordt amper nog initiatief met en zonder bal genomen waardoor die inspeelpasses vooruit er amper komen. Dan krijg je lange ballen voetbal maar daar hebben wij geen ploeg voor. Ik schaam me dan ook oprecht voor de pubers in het stadion die beginnen te fluiten en vooral de tweede helft Lommel beginnen toe te juichen. Precies Standard 2.0 hier.

Ik vind persoonlijk Euvrard een prima coach, alleen hetgeen hij hier nu meemaakt heeft hij eerder nog niet meegemaakt. Dus hoe hij daarmee omgaat is voor hem ook nieuw en dan zie je dat zo een nuchter mens (op tv althans) zich ook laat vangen door frustraties.

Het grote probleem is al jaren: het beleid.
« Laatst bewerkt op: februari 11, 2024, 10:47:49 am door wOaregem »

Online edw007

  • Leden
  • Berichten: 96
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #87 Gepost op: februari 11, 2024, 10:35:27 am »
Dat ze eens beginnen met twee maal te trainen daags zoals vroeger .

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #88 Gepost op: februari 11, 2024, 10:36:11 am »
https://challengerproleague.com/euvrard-zulte-waregem-haalt-uit-naar-eigen-fans-we-laten-ons-niet-als-stront-behandelen/?fbclid=IwAR3GonfxztycqQn4ZgRvUD20QrrX8OdCO-G3acR2r3dF7jBu_ZAdPSg6nDM
jeeft gelijk da doede ni
domste zet van de fans da ge kunt doen
en dan zeker dat supporteren voor Lommel…


ma mss moet diene mens ke vo de spiegel staan
en kijken wie hijzelf als coach beter heeft gemaakt
wie hij kan motiveren om door ne muur te lopen
waarom hij met een 433 (424) een 4141 denkt te verslaan
waarom lange ballen spelen zonder gano een goed idee zou zijn
mss ook keer uitleggen aan Machado datie geen ballen kan krijgen
alstie constant 2meter buitenspel staat

zijn paraplutje mag beginnen sluiten…

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #89 Gepost op: februari 11, 2024, 10:37:07 am »
https://challengerproleague.com/euvrard-zulte-waregem-haalt-uit-naar-eigen-fans-we-laten-ons-niet-als-stront-behandelen/?fbclid=IwAR3GonfxztycqQn4ZgRvUD20QrrX8OdCO-G3acR2r3dF7jBu_ZAdPSg6nDM
jeeft gelijk da doede ni
domste zet van de fans da ge kunt doen
en dan zeker dat supporteren voor Lommel…


ma mss moet diene mens ke vo de spiegel staan
en kijken wie hijzelf als coach beter heeft gemaakt
wie hij kan motiveren om door ne muur te lopen
waarom hij met een 433 (424) een 4141 denkt te verslaan
waarom lange ballen spelen zonder gano een goed idee zou zijn
mss ook keer uitleggen aan Machado datie geen ballen kan krijgen
alstie constant 2meter buitenspel staat

zijn paraplutje mag beginnen sluiten…
https://challengerproleague.com/euvrard-zulte-waregem-haalt-uit-naar-eigen-fans-we-laten-ons-niet-als-stront-behandelen/?fbclid=IwAR3GonfxztycqQn4ZgRvUD20QrrX8OdCO-G3acR2r3dF7jBu_ZAdPSg6nDM
Over het fluiten wanneer men een pas naar achter speelt of achteraan de bal eens van links naar rechts laat gaan, ga ik volledig akkoord. Het zorgt voor een slecht gevoel bij spelers en ze mogen dit ook doen om op te bouwen.

...

Maar het stuk over "We spelen de laatste weken met heel wat U21-spelers, maar er is nog geen enkele club gepromoveerd met U21-spelers.”... ik heb gisteren als ik goed geteld heb geen enkele speler van U21 (die gehaald is voor de U21) op het veld zien staan? Dus wat hij hier verkondigd is dikke zever. We staan niet 4-5des doordat we met U21 spelers op het veld staan.

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #90 Gepost op: februari 11, 2024, 10:39:16 am »
https://challengerproleague.com/euvrard-zulte-waregem-haalt-uit-naar-eigen-fans-we-laten-ons-niet-als-stront-behandelen/?fbclid=IwAR3GonfxztycqQn4ZgRvUD20QrrX8OdCO-G3acR2r3dF7jBu_ZAdPSg6nDM
jeeft gelijk da doede ni
domste zet van de fans da ge kunt doen
en dan zeker dat supporteren voor Lommel…


ma mss moet diene mens ke vo de spiegel staan
en kijken wie hijzelf als coach beter heeft gemaakt
wie hij kan motiveren om door ne muur te lopen
waarom hij met een 433 (424) een 4141 denkt te verslaan
waarom lange ballen spelen zonder gano een goed idee zou zijn
mss ook keer uitleggen aan Machado datie geen ballen kan krijgen
alstie constant 2meter buitenspel staat

zijn paraplutje mag beginnen sluiten…

²

Het is de schuld van de supporters dat we al het hele seizoen thuis geen punten pakken  ::)
En de gedoodverfde titelkandidaat heeft opeens 3 à 4 seizoenen nodig om opnieuw te promoveren..

Je leest toch wat tegenwoordig, het wordt met de dag triestiger daar in Waregem.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #91 Gepost op: februari 11, 2024, 10:41:50 am »
Laten we eens een kat eenkat nnoemen. Wat Euvrard aan haalt, heeft die man gewoon 100% gelijk. Je kunt van alles  analysere wat fout is,, maar uiteindelijk spelen die spelers thuis met een enorme last op de schouders. En daar zijn verschillende redenen voor. Maar bij 0-1 achterstand beginnen fluiten wanneer Willen een bal terug speelt. Het is iets wat we al decennia lang zien in voetbalstadions. De gemiddelde voetbalsupporter roept alleen maar ‘allez vooruit diene bal’. Terwijl er bij quasi iedere moderne voetbalploeg wordt opgebouwd tot het juiste moment er is om linies over te slaan en lijnen te breken aan de hand van inspeelspasses. Natuurlijk zie je dat al onze spelers met zware rugzakken spelen en de druk heel wat van die mannen verlamt.Er wordt amper nog initiatief met en zonder bal genomen waardoor die inspeelpasses vooruit er amper komen. Dan krijg je lange ballen voetbal maar daar hebben wij geen ploeg voor. Ik schaam me dan ook oprecht voor de pubers in het stadion die beginnen te fluiten en vooral de tweede helft Lommel beginnen toe te juichen. Precies Standard 2.0 hier.

Ik vind persoonlijk Euvrard een prima coach, alleen hetgeen hij hier nu meemaakt heeft hij eerder nog niet meegemaakt. Dus hoe hij daarmee omgaat is voor hem ook nieuw en dan zie je dat zo een nuchter mens (op tv althans) zich ook laat vangen door frustraties.

Het grote probleem is al jaren: het beleid.
Het beleid is inderdaad het probleem.
Dat het publiek dit beu is, en niet de pubers waar jij naar wijst, is maat logisch zeker. Wat hebben wij de afgelopen jaren al allemaal gezien hier… zware nederlagen allerhande, degradatievoetbal, vriendjespolitiek, 1B voetbal dat op niks trekt… Standard 2.0 zeg je… het kot was daar al afgebrand ginder met zo een statistieken… de Essevee fans zijn juist lammetjes… in weinig andere ploegen zijn de supporters zo rustig en verdraagzaam… maar soms is de emmer vol… Euvrard wordt toch betaald dacht ik, dus gij zou beter zwijgen en zijn manschappen motiveren… schrik om thuis te spelen… belachelijk, zijn het watjes misschien die spelers ?

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #92 Gepost op: februari 11, 2024, 10:45:48 am »
Persoonlijk zou ik nooit beginnen supporteren voor de tegenstander.Ongelooflijk dat sommigen dit gisteren deden en ik heb er ook enkele op aangesproken dat ze in het verkeerde vak zaten als ze zo doen.
Dit werd me niet in dank afgenomen,maar dat raakt mij niet.
Verder moet ik wel zeggen dat als we zo voetballen we wel 10 jaar mogen spelen en dat we nog geen match zullen winnen.Het is niet om aan te zien en toch geef ik de hoop niet op,maar met Euvrard zal het niet lukken.Dus ja nog maar eens rekenen op een schockeffect zeker en een nieuwe coach aanstellen,want de volgende 4 matchen zijn normaal gezien haalbare kaarten en daarna moeten er toch wat gekwetsten terug zijn en hopelijk met meer drive.We moeten dan wel minimum 9 punten halen in die 4 matchen.
Zeer moeilijke situatie dus,maar we moeten vooruit

Offline Zias bastiaen

  • Leden
  • Berichten: 361
  • Essevee!
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #93 Gepost op: februari 11, 2024, 10:47:24 am »
Stel dat yves overneemt zal hij misschien Deschacht meenemen als T2.
Ik zeg stel e ik wil hiermee niet zeggen dat onze huidige trainer buiten moet e.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #94 Gepost op: februari 11, 2024, 11:05:59 am »
Laten we eens een kat eenkat nnoemen. Wat Euvrard aan haalt, heeft die man gewoon 100% gelijk. Je kunt van alles  analysere wat fout is,, maar uiteindelijk spelen die spelers thuis met een enorme last op de schouders. En daar zijn verschillende redenen voor. Maar bij 0-1 achterstand beginnen fluiten wanneer Willen een bal terug speelt. Het is iets wat we al decennia lang zien in voetbalstadions. De gemiddelde voetbalsupporter roept alleen maar ‘allez vooruit diene bal’. Terwijl er bij quasi iedere moderne voetbalploeg wordt opgebouwd tot het juiste moment er is om linies over te slaan en lijnen te breken aan de hand van inspeelspasses. Natuurlijk zie je dat al onze spelers met zware rugzakken spelen en de druk heel wat van die mannen verlamt.Er wordt amper nog initiatief met en zonder bal genomen waardoor die inspeelpasses vooruit er amper komen. Dan krijg je lange ballen voetbal maar daar hebben wij geen ploeg voor. Ik schaam me dan ook oprecht voor de pubers in het stadion die beginnen te fluiten en vooral de tweede helft Lommel beginnen toe te juichen. Precies Standard 2.0 hier.

Ik vind persoonlijk Euvrard een prima coach, alleen hetgeen hij hier nu meemaakt heeft hij eerder nog niet meegemaakt. Dus hoe hij daarmee omgaat is voor hem ook nieuw en dan zie je dat zo een nuchter mens (op tv althans) zich ook laat vangen door frustraties.

Het grote probleem is al jaren: het beleid.
Het beleid is inderdaad het probleem.
Dat het publiek dit beu is, en niet de pubers waar jij naar wijst, is maat logisch zeker. Wat hebben wij de afgelopen jaren al allemaal gezien hier… zware nederlagen allerhande, degradatievoetbal, vriendjespolitiek, 1B voetbal dat op niks trekt… Standard 2.0 zeg je… het kot was daar al afgebrand ginder met zo een statistieken… de Essevee fans zijn juist lammetjes… in weinig andere ploegen zijn de supporters zo rustig en verdraagzaam… maar soms is de emmer vol… Euvrard wordt toch betaald dacht ik, dus gij zou beter zwijgen en zijn manschappen motiveren… schrik om thuis te spelen… belachelijk, zijn het watjes misschien die spelers ?
Laten we vooral kijken naar het beleid van Standard met hun kot in brand. Kijk wat het hun oplevert. Niks. 

Beleid veranderen. Scouting, sportief manager,…

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #95 Gepost op: februari 11, 2024, 11:14:04 am »
Ik weet zelfs niet waar ik moet beginnen als ik dit artikel van onze trainer lees :o

Of toch:Het beleid dat al jaren te wensen overlaat is de grootste fout!!Nogmaals!

Maar hij moet nu ook niet beginnen zeveren ee:
1)Kan er mij nu direct iemand vertellen hoeveel U21 spelers op het veld stonden de laatste weken?

en 2) De fans worden nu nog met de vinger gewezen omdat ze zogezegd te veel druk zouden leggen op de ploeg...

Als dikbetaalde prof moet je daarmee omkunnen,denk ik zo dan...Als je dat niet kunt,ben je niet waardig om profspeler te zijn en moet je gaan sjotten op provinciaal niveau.

EN die druk is er nu eenmaal...Weet je hoe dat komt Meneer de trainer?Omdat ons bestuur in het begin van het seizoen van de daken schreeuwde dat ze een masterplan hadden om direct weer te promoveren!
Dus schiet niet op de fans...Jullie zelf als bestuur,trainersstaf,medische staf,spelers maken de fouten waarom het zo een malaise is op het veld...Niet de fans die gefrustreerd zijn...


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #96 Gepost op: februari 11, 2024, 11:27:21 am »
Laten we eens een kat eenkat nnoemen. Wat Euvrard aan haalt, heeft die man gewoon 100% gelijk. Je kunt van alles  analysere wat fout is,, maar uiteindelijk spelen die spelers thuis met een enorme last op de schouders. En daar zijn verschillende redenen voor. Maar bij 0-1 achterstand beginnen fluiten wanneer Willen een bal terug speelt. Het is iets wat we al decennia lang zien in voetbalstadions. De gemiddelde voetbalsupporter roept alleen maar ‘allez vooruit diene bal’. Terwijl er bij quasi iedere moderne voetbalploeg wordt opgebouwd tot het juiste moment er is om linies over te slaan en lijnen te breken aan de hand van inspeelspasses. Natuurlijk zie je dat al onze spelers met zware rugzakken spelen en de druk heel wat van die mannen verlamt.Er wordt amper nog initiatief met en zonder bal genomen waardoor die inspeelpasses vooruit er amper komen. Dan krijg je lange ballen voetbal maar daar hebben wij geen ploeg voor. Ik schaam me dan ook oprecht voor de pubers in het stadion die beginnen te fluiten en vooral de tweede helft Lommel beginnen toe te juichen. Precies Standard 2.0 hier.

Ik vind persoonlijk Euvrard een prima coach, alleen hetgeen hij hier nu meemaakt heeft hij eerder nog niet meegemaakt. Dus hoe hij daarmee omgaat is voor hem ook nieuw en dan zie je dat zo een nuchter mens (op tv althans) zich ook laat vangen door frustraties.

Het grote probleem is al jaren: het beleid.
Het beleid is inderdaad het probleem.
Dat het publiek dit beu is, en niet de pubers waar jij naar wijst, is maat logisch zeker. Wat hebben wij de afgelopen jaren al allemaal gezien hier… zware nederlagen allerhande, degradatievoetbal, vriendjespolitiek, 1B voetbal dat op niks trekt… Standard 2.0 zeg je… het kot was daar al afgebrand ginder met zo een statistieken… de Essevee fans zijn juist lammetjes… in weinig andere ploegen zijn de supporters zo rustig en verdraagzaam… maar soms is de emmer vol… Euvrard wordt toch betaald dacht ik, dus gij zou beter zwijgen en zijn manschappen motiveren… schrik om thuis te spelen… belachelijk, zijn het watjes misschien die spelers ?
Laten we vooral kijken naar het beleid van Standard met hun kot in brand. Kijk wat het hun oplevert. Niks. 

Beleid veranderen. Scouting, sportief manager,…

Idd, ik stel mij serieuze vragen bij die scouting
Wat is daar de laatste jaren al uitgekomen?
Ofwel worden compleet overgeslagen, ofwel kennen die er niets van.

Dat Euvrard nu sommige woorden beter niet gezegd had ja, maar die mens heeft ook emoties.

Ik vind dat er met pover materiaal gewerkt moet worden.
Kijk eens naar die spits van Beveren bvb. Duit in de hoeken, houdt de bal bij, is een rustpunt
Wij hebben zo’n type al jaren niet meer

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #97 Gepost op: februari 11, 2024, 11:52:14 am »
Voor de bedragen die wij uitgeven aan lonen en transfers haal je toch de beste spelers weg bij de andere 2de klassers in de plaats van spelers zonder ervaring?

En nu plots de helft van de ploeg met een spierscheur, dan stel ik mij toch ook vragen bij de medische begeleiding.
Dat je voorzichtig moet omspringen met spelers van circa 35 jaar weet toch iedereen.
De mot zit er gewoon in… als het niet goed gaat, zijn ze plots allemaal gekwetst… de sfeer zit WEERAL niet goed…
Is het normaal dat oudere spelers sneller out zijn?  Ja, dat weet je wanneer je Vossen,Vormer,Derijck en Brüls pakt, dat moet je in calculeren.  Maar naast dat gegeven zijn ook Diop, Demuynck,Rommens,Bostijn,Van der Gouw,Seigers(half van de tijd gekwetst)Tambedou,Ndour(ook vaak gekwetst).  Op den duur zou je denken dat er iets mis is met de trainingen.
Net als Pringless dacht ik dat de club op de goeie weg was.  Caluwé en Euvrard, ik vond dat goeie keuzes, dat kan je de club toch niet verwijten dat ze daarvoor gingen?
Traoré is een ruwe diamant, mijn gedacht is dan als je een goeie trainer/coach bent dan moet je daar vooruitgang bij zien.  Iedere match heeft hij wel tenminste 1 goeie assist, maar als Vossen of Machado daar niet op scoren dan is dat niet zijn fout.  Wat hij niet kan is weten wanneer hij een assist moet geven of wanneer hij moet afwerken.
1 miljoen is veel, uw opmerking ivm Ndour klopt ook.  Maar ivm Ndour,de zogezegde vervanger van Dompé, terwijl Ndour een heel andere spelersprofiel heeft, dat is vooral raar.  Ge koopt een speler voor op de counter maar ge wilt zo niet spelen
Fadera koste ook 900000 en was nergens het eerste jaar.
Wat had of heeft de ploeg nodig om beter te zijn of een beetje te kunnen spelen zoals Euvrard wil?
Een goeie middenvelder, een TARGETSPITS die een bal kan bijhouden,die wil strijden.  Een Depoitre in zijn goeie tijd(dus nu niet) en leiders en communicatie.  Maar er kwam een extra winger.  Wie zijn keuze was dat?  Euvrard of van het bestuur?
Als de kwaliteit er niet is dan kan je er nog altijd een ploeg van maken.  KVO was nergens onder Vreven,maar nu pakken ze punten, staat er een ploeg.  Bij ons staat er geen ploeg, blijven de problemen dezelfde, het niveau van de spelers zakt nog ipv te stijgen.
Als Brüls nu ook uitvalt hebben we geen creativiteit op het middenveld maar het ergste van al, we hebben geen ploeg, geen leider, geen trainer waar de spelers op dit moment iets aan hebben.
Nog 2 zaken, we zakten door stommiteiten van ons zelf.  Moest het verschil vorig jaar 10 punten zijn, ja dan.  Maar nu zakten we door tactische blunders tijdens matchen tegen Eupen thuis,KVO uit en thuis,Seraing uit,KVK thuis, enz.
Nu is het weer van dat.  Dat er een onevenwicht zit, dat er weinig kwaliteit zit, dat kan allemaal wel zijn, maar daar kan je veerkracht en een over mijn lijk mentaliteit tegenover zetten en beginnen met vooral 1 blok te maken ipv te proberen om een voetbal te spelen die we niet aankunnen.
Maar uiteindelijk maakt het niet uit of het NU op dit moment aan de trainer ligt of aan de spelers of aan de club
We hebben nog 9 matchen, we moeten ervoor gaan, met Euvrard zal het zeker niet meer lukken, kunnen we nog ergens een vrije goeie targetspits vinden? 
En ik vraag mij inderdaad af waarom we de Franse markt niet meer opgaan?  En blijkbaar wisten we ook weinig van 1B.  Ik zie bijna bij elke ploeg wel enkele spelers die interessant zijn, maar wij kenden die niet?
Maar goed, ik ben het beu om kwaad te zijn, we kunnen niet anders dan hopen, met of zonder een nieuwe coach.

Offline Komaan_boeren

  • Leden
  • Berichten: 45
  • Essevee!
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #98 Gepost op: februari 11, 2024, 12:06:37 pm »
Transferbeleid is gewoon volledig verkeerd. Enkel nog maar goedkope, jonge (meestal exotische) spelers halen en hopen dat er toch 1 tussen zit die ze voor wat geld kunnen verkopen.
Laatste jaren is dit volledig verkeerd gegaan, Fadera als uitzondering.
Er werd ons een competitieve ploeg beloofd die op 1A niveau speelde... tegen Lommel zag ik enkel maar De Wolf, Tanghe, Ciranni en Brüls die 50+ matchen in 1A hebben gespeeld (laat staan gewoon in een 1ste klasse van elk land en degene die ik opnoem speelden allemaal enkel maar tegen degradatie). We halen bankzitters uit Bulgarije, Afrikanen waar we na lang opzoekwerk toch een beetje hun carrière kunnen vinden en spelen met beloftes die totaal geen meerwaarde zijn.
De bank was van kwaliteit 2de amateur, ok veel geblesseerden maar dan moet er toch iets mislopen op training of bij verzorging want geen enkele ploeg heeft zoveel geblesseerden als wij..

Online WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 276
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: Speeldag 21 : zaterdag 10/02/2024 - 20.00u : Essevee - Lommel SK
« Reactie #99 Gepost op: februari 11, 2024, 12:16:08 pm »
Op een moment als deze moeten leiders opstaan. Geblesseerd of niet. Nu is het aan Vormer & Vossen en trainer om de groep wat op te krikken, want als dat niet gebeurd dan blijven we in dezelfde vicieuze cirkel.