Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #220 Gepost op: januari 19, 2014, 11:21:35 am »
Ja, bico & anderlecht zou ik nu ook niet sparen. Maar Hazard verdiend vollen bak steun!

Maar Hazardh??l de ploeg verdiend vollen bak steun! Je moet maar eens zo'n heisa rond ??n speler meemaken. We stonden verdorie al meer in de krant omwille van Hazard dan met ons patje in Antwerpen in den tijd.

Vanavond als ??n man achter ons Essevee, zou ik zo zeggen!

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #221 Gepost op: januari 19, 2014, 11:23:32 am »
Maar Hazardh??l de ploeg verdiend vollen bak steun! Je moet maar eens zo'n heisa rond ??n speler meemaken. We stonden verdorie al meer in de krant omwille van Hazard dan met ons patje in Antwerpen in den tijd.

Vanavond als ??n man achter ons Essevee, zou ik zo zeggen!

Ik ging er vanuit dat we altijd achter de ploeg staan natuurlijk  ;D

Zal jammergenoeg de ploeg moeten steunen van achter mijne bureau vanavond.

Is de match eigenlijk uitverkocht?
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #222 Gepost op: januari 19, 2014, 11:24:22 am »
Maar Hazardh??l de ploeg verdiend vollen bak steun! Je moet maar eens zo'n heisa rond ??n speler meemaken. We stonden verdorie al meer in de krant omwille van Hazard dan met ons patje in Antwerpen in den tijd.

Vanavond als ??n man achter ons Essevee, zou ik zo zeggen!
Inderdaad, nog veel beter verwoord,de andere spelers verdienen godverdomme nog meer onze steun! Zoals altijd natuurlijk!

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #223 Gepost op: januari 19, 2014, 11:24:54 am »
Ik ging er vanuit dat we altijd achter de ploeg staan natuurlijk  ;D

Zal jammergenoeg de ploeg moeten steunen van achter mijne bureau vanavond.

Is de match eigenlijk uitverkocht?

De loketten gaan alleszins nog open om 16u.  ;)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #224 Gepost op: januari 19, 2014, 11:25:57 am »
2.  Ik ga Hazard zeker niet uitfluiten,maar als wij als supporters ons weeral niet mogen manifesteren tegen ROTZOOI als Bico(of PDC) dan is het ver gekomen, dus actie tegen Bico!!!
De supportersfederatie kan mijn kloten kussen,ik heb er genoeg van,de supportersfederatie is gewoon het verlengde van het bestuur, zij vertegenwoordigen de supporters niet,eerst zo braaf tov PDC en nu hetzelfde met Bico, ge moet beschaamd zijn om dit op fb te zetten!

?
We worden hier weeral 2 weken serieus in de zeik gezet door die paarse sjakossen uit Brussel en dat stukske geldwolf die zijne zak geld kost wat kost wil krijgen.

En we staan er bij en keken ernaar, goe bezig...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #225 Gepost op: januari 19, 2014, 11:26:28 am »
Waarom niet vanavond de ploeg steunen en niet te veel focussen op heel dit gedoe? Anti-Bico-gezangen gaan onze spelers geen duwtje in de rug geven, hoor. Pro-Essevee gezangen wel!

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #226 Gepost op: januari 19, 2014, 11:28:18 am »
Kheb het over het gedeelte als supporter zijnde... "geen acties of slogans tegen Bico"
Komop zeg

Ze nu niet doen zodat we respect tonen en mss helpt het wel. (ik weet dat het zeer na?ef klinkt).
En niemand zegt dat je die acties en slogans niet meer na de transferperiode kan doen h?  ;), want wat gaan ze dan doen...  ;D
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #227 Gepost op: januari 19, 2014, 11:30:30 am »
Waarom niet vanavond de ploeg steunen en niet te veel focussen op heel dit gedoe? Anti-Bico-gezangen gaan onze spelers geen duwtje in de rug geven, hoor. Pro-Essevee gezangen wel!
Anti bico gezangen hebben dan ook niet het doel van de ploeg te steunen, maar wel om bico af te breken. Ik zie niet in wat daar fout aan is...

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #228 Gepost op: januari 19, 2014, 11:35:19 am »
En het laagste nieuws moet weer een ondertitel plaatsen waar nergens sprake van is: 'Thorgan speelt tegen Genk in wat zijn afscheidsmatch moet zijn.' Nergens, maar dan ook nergens vind ik dit zinnetje terug. Niet op de website, niet in het bericht dat Geert plaatste op facebook, nergens! Ik zou wel willen in mijn pen kruipen en daarrond een vlammende mail sturen naar hun redactie ware het niet dat ik sinds gisteren plots geen toegang meer krijg, mijn account is blijkbaar geschrapt. Door mijn kritiek ben ik plots staatsgevaarlijk geworden zeker?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #229 Gepost op: januari 19, 2014, 12:09:01 pm »
En het laagste nieuws moet weer een ondertitel plaatsen waar nergens sprake van is: 'Thorgan speelt tegen Genk in wat zijn afscheidsmatch moet zijn.' Nergens, maar dan ook nergens vind ik dit zinnetje terug. Niet op de website, niet in het bericht dat Geert plaatste op facebook, nergens! Ik zou wel willen in mijn pen kruipen en daarrond een vlammende mail sturen naar hun redactie ware het niet dat ik sinds gisteren plots geen toegang meer krijg, mijn account is blijkbaar geschrapt. Door mijn kritiek ben ik plots staatsgevaarlijk geworden zeker?
Hetzelfde hier!  Zegt veel over HLN!

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #230 Gepost op: januari 19, 2014, 12:22:06 pm »
Geert Titeca is de grootste gatlekker dak kenne!!!

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #231 Gepost op: januari 19, 2014, 12:24:55 pm »
woaaaregem: vind je uitspraak er ver over!! Respect aub

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #232 Gepost op: januari 19, 2014, 12:32:11 pm »
Ik ga positief supporteren!
Allen achter de ploeg en dan zien we wel.
 Geen excuses geven aan Bico of Hazard op te vertrekken, genre "in een dergelijke sfeer kan hij toch niet blijven"

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #233 Gepost op: januari 19, 2014, 12:32:43 pm »
Beetje respect is idd op zijn plaats. Iedereen heeft het beste voor met de ploeg...
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #234 Gepost op: januari 19, 2014, 12:35:21 pm »
Beetje respect is idd op zijn plaats. Iedereen heeft het beste voor met de ploeg...
2!

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #235 Gepost op: januari 19, 2014, 12:36:43 pm »
Ik ga positief supporteren!
Allen achter de ploeg en dan zien we wel.
 Geen excuses geven aan Bico of Hazard op te vertrekken, genre "in een dergelijke sfeer kan hij toch niet blijven"

Idd, dat denk ik ook, want ik zie Bico dat nog gebruiken ook
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #236 Gepost op: januari 19, 2014, 12:39:22 pm »
woaaaregem: vind je uitspraak er ver over!! Respect aub
Respect moet je verdienen, het is  grof, maar sorry, hij heeft 300 procent gelijk!  Ook de kwakkel 'Gudjohnsen heeft al 3 dagen getekend' komt van hem, zegt dit dan niet als het niet zeker is.
Hij staat te dicht bij het bestuur, de supportersfederatie moet meer onafhankelijker worden,en neen, voor mij mag hij en de supportersfederatie blijven maar als je zo'n voorgekauwde informatie geeft(ook ten tijde van de PDC-crisis was dit zo)dan heb je geen voeling met wat onder de supporters leeft,dat werd reeds bewezen in de PDC-crisis en nu terug.  Dus oproep aan de supportersfederatie,onafhankelijk worden en eerst eens polsen naar de mening van de supporters(supportersclubs,forum,via facebook,etc) in plaats van de menig van het bestuur te volgen(soms kan die mening hetzelfde zijn!).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #237 Gepost op: januari 19, 2014, 12:42:41 pm »
Idd, dat denk ik ook, want ik zie Bico dat nog gebruiken ook
Is het dat niet, dan zal het iets anders zijn, 'x' is niet groot genoeg, of 'het zijn boeren' m.a.w. het zijn drogredenen, hij wil Thorgan zo vlug mogelijk naar Anderlecht om Dury een hak te zetten en om er nog wat geld uit te halen!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #238 Gepost op: januari 19, 2014, 12:48:29 pm »
Laten we vooral de ploeg steunen en daar hoort Thorgan nog altijd bij !!! Volgens dak hoor was Bico geschrokken toen hij hoorde wat er nog gaat bijkomen ;) Nu aan Bico ga ik mijn tijd nie verprutsen

komaan essevee !

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #239 Gepost op: januari 19, 2014, 12:50:22 pm »
Is het dat niet, dan zal het iets anders zijn, 'x' is niet groot genoeg, of 'het zijn boeren' m.a.w. het zijn drogredenen, hij wil Thorgan zo vlug mogelijk naar Anderlecht om Dury een hak te zetten en om er nog wat geld uit te halen!
Bico overtuigen ga niet lukken, maar misschien Thorgan en familie Hazard wel? Toch deftige mensen in tegenstelling tot die maffioso. Positivisme!