Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103331 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #320 Gepost op: januari 20, 2014, 10:22:48 am »
http://www.youtube.com/watch?v=AW2nKXq6vD8 Interview met Naessens waar hij toch duidelijk stelt dat ie blijft!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #321 Gepost op: januari 20, 2014, 10:27:14 am »
Kampioen = Champions League = Return on investement x 15

Van uwe ROI moogt ge wel een pak xtra kosten, gemiste reclameinkomsten door imagoschade, verlies gedegouteerde abonnees, wegblijvende neutrale toeschouwers en dies meer aftrekken !  Ik zou de schade die ze nu al lijden niet onderschatten !! Trouwens, zelfs m?t Hazard spelen ze dit seizoen NOOIT OF TE NIMMER kampioen ! Daar steek ik mijn pollen voor in het vuur.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #322 Gepost op: januari 20, 2014, 10:33:55 am »
Van uwe ROI moogt ge wel een pak xtra kosten, gemiste reclameinkomsten door imagoschade, verlies gedegouteerde abonnees, wegblijvende neutrale toeschouwers en dies meer aftrekken !  Ik zou de schade die ze nu al lijden niet onderschatten !! Trouwens, zelfs m?t Hazard spelen ze dit seizoen NOOIT OF TE NIMMER kampioen ! Daar steek ik mijn pollen voor in het vuur.

Ze staan tweede, hebben ervaring en hebben veruit de duurste kern met/naast Standard. De kans is er dus zeker dat ze kampioen spelen. En extra kosten zoals wat..  ::)? Maak je bovendien maar geen illusies over eventuele gemiste reclame inkomsten, imagoschade of wegblijvende supporters. Ik geef je het nu al op een blaadje, volgende maand spreekt niemand daar nog over. En mocht rsca kampioen worden, zullen ze het zelf hebben over een "meesterzet".


Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #323 Gepost op: januari 20, 2014, 11:01:27 am »
http://www.youtube.com/watch?v=AW2nKXq6vD8 Interview met Naessens waar hij toch duidelijk stelt dat ie blijft!

Schitterend interview.
Willy Naessens: "Hazard zegt tegen mij; 'Kzou tliefst naar Anderlecht willen.' Ik zeg tegen Thorgan: 'Tja, kzou kik tliefst de lotto winnen."  ;D

Voor de rest ook interessant ivm transfers.
Zijn niet met Pollet bezig. Transfers moeten maar verwacht worden den 31en...
Zijn zoals Dury ook zegt, met h?le sterke dossiers bezig. Zijn met een 10 en een spits bezig.
En, zo zegt Willy, ze gaan zelfs nen beteren ploeg hebben dan dit seizoen

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #324 Gepost op: januari 20, 2014, 11:05:35 am »
Willy heeft het voorbije jaar al wel meer dingen verklaard die achteraf weerlegd konden worden... Desalniettemin heb ik er ook wel een goed gevoel bij dat alles goed zal komen. Al betwijfel ik zijn laatste zin.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #325 Gepost op: januari 20, 2014, 11:16:24 am »
Willy heeft het voorbije jaar al wel meer dingen verklaard die achteraf weerlegd konden worden... Desalniettemin heb ik er ook wel een goed gevoel bij dat alles goed zal komen. Al betwijfel ik zijn laatste zin.

Dat goede gevoel blijft bij mij zolang grootmeester Dury in Waregem vertoeft !  Wat hij deze week weer voor mekaar kreeg met de match van gisteravond als gevolg vind ik GRANDIOOS! Zet alle vertrekkers naast mekaar, tel er de gekwetsten bij op + de persmeute (IDIOTEN VAN hln op kop) die alles NOG MAAR EENS probeert  te destabiliseren en toch nog dergelijke prestatie afleveren : FAUT LE FAIRE!

Soms heb ik den indruk dat Dury in zijn eentje meer klasse, kennis en uitstraling bezit dan de GANSE clan van schanderlecht, club brugge en de gantoise bij mekaar !! 

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #326 Gepost op: januari 20, 2014, 12:22:26 pm »
Inderdaad, faut le faire!
H??l cool en beredeneerd. Hoed af voor onze trainer, het team en bestuur.
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #327 Gepost op: januari 20, 2014, 12:28:48 pm »
Dat goede gevoel blijft bij mij zolang grootmeester Dury in Waregem vertoeft !  Wat hij deze week weer voor mekaar kreeg met de match van gisteravond als gevolg vind ik GRANDIOOS! Zet alle vertrekkers naast mekaar, tel er de gekwetsten bij op + de persmeute (IDIOTEN VAN hln op kop) die alles NOG MAAR EENS probeert  te destabiliseren en toch nog dergelijke prestatie afleveren : FAUT LE FAIRE!

Soms heb ik den indruk dat Dury in zijn eentje meer klasse, kennis en uitstraling bezit dan de GANSE clan van schanderlecht, club brugge en de gantoise bij mekaar !!
Dikke, vette 2!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #328 Gepost op: januari 20, 2014, 12:43:04 pm »
Ik plaats het hier maar, omdat het interview wss toch over de soap zal gaan...

Titeca:

Citaat
Essevee-supporters die deze namiddag een beetje vrije tijd hebben kunnen rond 14u eens afzakken naar Supporterslokaal De Klauwaert op de markt te Waregem.
Radio 2 komt daar een aantal interviews afnemen van supporters. Een warme koffie of een blonde Petrus voorzien van je rood-groene sjaal. Meer is er niet nodig op een regenachtige dag zoals vandaag.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.232
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #329 Gepost op: januari 20, 2014, 04:01:57 pm »
Nieuw element in de zaak Hazard?

Citaat
20/01
Pusht Zulte-Waregem Hazard naar buitenland? 'Vincent Mannaert zet druk'


Vanmorgen vond er een bijeenkomst plaats tussen Zulte-Waregem, een vertegenwoordiger van Chelsea en de raadgever van Thorgan Hazard.

Volgens Sudpresse is 'Essevee' nog steeds niet bereid om zijn goudhaantje naar rivaal Anderlecht te laten vertrekken. Zondag had de club nochtans aangegeven Hazard vrij te geven, maar enkel op voorwaarde dat deze niet naar een Belgische club zou vertrekken.

Verder meent Sudpresse te weten dat sportief directeur Vincent Mannaert, die schijnbaar nog een bepaalde invloed uitoefent aan de Gaverbeek, namens Club Brugge druk op Zulte-Waregem zou uitoefenen om Hazard niet naar titelrivaal Anderlecht te laten vertrekken.

In de entourage van Hazard hoopt men nog steeds dat de transfer naar Anderlecht tijdens ??n van de komende dagen kan worden afgerond. Wordt, voor de zoveelste keer, vervolgd..

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #330 Gepost op: januari 20, 2014, 04:09:33 pm »
Haha liever naar het buitenland dan naar Anderlecht. Volledig mee eens! Dan is het tenminste effectief een stapje hoger!
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #331 Gepost op: januari 20, 2014, 04:15:41 pm »
Chelsea moet dat trouwens toch ook zien. We staan gelijk met Anderlecht en we zouden het contract met onze beste speler moeten stopzetten en deze laten vertrekken naar een rechtstreekse concurrent (op sportief vlak).

Hoe absurd is die hele soap eigenlijk.  :D

"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #332 Gepost op: januari 20, 2014, 04:24:29 pm »
en we zitten nog in de beker... :)

callens500

  • Gast
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #333 Gepost op: januari 20, 2014, 04:24:38 pm »
Nieuw element in de zaak Hazard?
wat heeft mannaert daar nu mee te maken ???

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #334 Gepost op: januari 20, 2014, 04:25:57 pm »
Chelsea moet dat trouwens toch ook zien. We staan gelijk met Anderlecht en we zouden het contract met onze beste speler moeten stopzetten en deze laten vertrekken naar een rechtstreekse concurrent (op sportief vlak).

Hoe absurd is die hele soap eigenlijk.  :D



En we spelen voor de finale van de beker.  En een veel betere coach en een club die hem de kansen gaf en hem op dit niveau bracht, en het spel is ook beter dan dat van Anderlecht.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #335 Gepost op: januari 20, 2014, 04:37:17 pm »
Zou ik spijtig vinden, maar wel veel beter dan wat er nu in de pijplijn zit. Een ander team kan trouwens misschien wel een betere speler in 'tegenruil' geven dan hetgeen Anderlecht te bieden heeft. Fijne wending :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #336 Gepost op: januari 20, 2014, 04:43:35 pm »
Haha liever naar het buitenland dan naar Anderlecht. Volledig mee eens! Dan is het tenminste effectief een stapje hoger!

Aan de ene kant akkoord aan de andere kant wil ik best schanderlecht m?t petit hazard ook door de mand zien vallen als hij dan toch zou weggaan.  Kwestie van 's mans lachspieren nog meer te gebruiken.
Moeilijke keuze.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #337 Gepost op: januari 20, 2014, 04:51:49 pm »
Hazard naar buitenlandse club? Dan zou 1 probleem opgelost zijn, dat de mauves in het zand bijten.
Maar dan zitten we zelf nog met het probleem, dat we geen vervanger hebben.

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #338 Gepost op: januari 20, 2014, 04:53:57 pm »
Zou idd niet goed zijn, maar als hij toch vertrekt, dan nog liefst van al naar het buitenland! Niets voor die mauve nekken!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #339 Gepost op: januari 20, 2014, 04:54:54 pm »
Hazard naar een buitenlandse club lijkt me eerlijk gezegd niet evident. Hazard moet nu kunnen spelen. Dat kan hij bij ons en bij Anderlecht zeker. In het buitenland is de kans volgens mij veel groter dat hij op de bank belandt, ook omdat het een nieuwe competitie is. Op zich is dat niet erg. dat gaat hij volgend jaar ook meemaken. Echter is dat in het kader van het WK niet zo interessant. Ik kan me inbeelden dat Hazard dat nu niet opportuun vind, of het moet al zijn dat er een buitenlandse ploeg is met verregaande interesse.