Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103343 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #360 Gepost op: januari 20, 2014, 10:38:26 pm »
HLN komt mijn huis niet meer binnen, STRONTBLAD

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #361 Gepost op: januari 20, 2014, 11:06:57 pm »
HLN komt mijn huis niet meer binnen, STRONTBLAD

Is enkel goed voor hetgeen je het zelf noemt  ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #362 Gepost op: januari 20, 2014, 11:56:41 pm »
Dat kan toch niet meer!  Essevee hou a.u.b. da been stijf!  Enkel hierom al!  HLN was en is kind aan huis bij rsca.  Maar de laatste 3 weken leek het wel een clubblad van hen en een blad die alles en vooral essevee besmeurde en paarswit en zijn duistere malafide werkwijzes de hemel in prijzen.  Deze Keygnaert als journalist gaat dan nog eens zijn beklag doen dat het moet stoppen van anderlecht overal en op sociale media te besmeuren en te bekladden.  Je moet maar durven!  Dit is gewoon de zoveelste druppel die overloopt.  De schaamte voorbij.

Mensen, nog eens.  Contact HLN en sturen maar.  Wat een schande!  Iemand gezien op vier in de ideale wereld waar er een foto in de studio tegen de muur hangt met daarom Thorgan Hazard in anderlecht shirt.  WTF?  Waar zijn ze mee bezig?  Wat is me dat allemaal!?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #363 Gepost op: januari 21, 2014, 07:29:09 am »
Ik denk dat we hel kwijt zijn, zal gewoon een kleine schadevergoeding moeten betalen. Zie artikel hln van die professor arbeidsrecht.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #364 Gepost op: januari 21, 2014, 07:41:59 am »
Woensdagavond in de life uitzending eens goed DE PUNTJES OP DE I ZETTEN en die KLOOTZAKSKES VAN HLN EENS FERM TE KAKKEN ZETTEN !! En dat in de verkiezing die ze zelf organiseren ! Dat zou eens een STATEMENT zijn die kan tellen.  Of gaan we weer eens braaf wezen ??

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #365 Gepost op: januari 21, 2014, 07:51:42 am »
Ik denk dat we hel kwijt zijn, zal gewoon een kleine schadevergoeding moeten betalen. Zie artikel hln van die professor arbeidsrecht.

Dat diene professor zegt wat ie wil.
Als wij nee blijven zeggen, dan is het nee.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #366 Gepost op: januari 21, 2014, 07:52:39 am »
Dat diene professor zegt wat ie wil.
Als wij nee blijven zeggen, dan is het nee.
Als Chelsea dat contract wil verbreken, dan kunnen ze dat wel degelijk, en inderdaad mits het betalen van een verbrekingsvergoeding...

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #367 Gepost op: januari 21, 2014, 07:52:58 am »
Als Chelsea dat contract wil verbreken, dan kunnen ze dat wel degelijk, en inderdaad mits het betalen van een verbrekingsvergoeding...
Dus hangt allemaal af van wat Chelsea er zal mee doen!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #368 Gepost op: januari 21, 2014, 08:10:09 am »
Als Chelsea dat contract wil verbreken, dan kunnen ze dat wel degelijk, en inderdaad mits het betalen van een verbrekingsvergoeding...

Chelsea wil er geen juridische strijd van maken.
Die willen gewoon dat Wij en Anderlecht er onderling uitkomen.
Wij willen een compensatie, maar Anderlecht wil dat alleen maar geven in vorm van spelers, wij willen geld!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #369 Gepost op: januari 21, 2014, 08:14:51 am »
Chelsea wil er geen juridische strijd van maken.
Die willen gewoon dat Wij en Anderlecht er onderling uitkomen.
Wij willen een compensatie, maar Anderlecht wil dat alleen maar geven in vorm van spelers, wij willen geld!
Spelers... Gasten die met haken & ogen aan elkaar hangen, kan je moeilijk spelers noemen ::)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #370 Gepost op: januari 21, 2014, 08:55:29 am »
gisteren op rtbf was er ook ferm veel kritiek op bico....iedereen weet welk persoontje dat is...behalve journalist laagste nieuws die blijkbaar graag op goeie voet wil blijven staan bij Anderlecht

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #371 Gepost op: januari 21, 2014, 09:02:02 am »
gisteren op rtbf was er ook ferm veel kritiek op bico....iedereen weet welk persoontje dat is...behalve journalist laagste nieuws die blijkbaar graag op goeie voet wil blijven staan bij Anderlecht

Vandenbempt viel ook ferm uit zijn rol gisteren !  Eerst overal gaan beweren dat hij 100% zeker is van de overstap naar schanderlecht en wat blijkt : ook hij heeft GEEN ENKEL BEWIJS!  Enkel : bico heeft contact dat hoger is dan dat van Essevee.  En ook dat wist hij plots niet meer zeker te weten en zat hij met zijn bakkes vol tanden (en hij heeft er veel en lange  8)) !!  Bossie zat er wel pal op : als schanderlecht petit hazard wil voor een paar maandjes : DOKKEMANS !

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #372 Gepost op: januari 21, 2014, 09:06:47 am »
Wie is er begonnen met da petit hazard? Man, ik erger mij daar dood aan. Het is Thorgan Hazard.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #373 Gepost op: januari 21, 2014, 09:09:07 am »
Wie is er begonnen met da petit hazard? Man, ik erger mij daar dood aan. Het is Thorgan Hazard.

morinho, en je bent niet alleen...

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #374 Gepost op: januari 21, 2014, 09:16:57 am »
Vandenbempt viel ook ferm uit zijn rol gisteren !  Eerst overal gaan beweren dat hij 100% zeker is van de overstap naar schanderlecht en wat blijkt : ook hij heeft GEEN ENKEL BEWIJS!  Enkel : bico heeft contact dat hoger is dan dat van Essevee.  En ook dat wist hij plots niet meer zeker te weten en zat hij met zijn bakkes vol tanden (en hij heeft er veel en lange  8)) !!  Bossie zat er wel pal op : als schanderlecht petit hazard wil voor een paar maandjes : DOKKEMANS !
Hij zei telkens "van wat ik gehoord heb"   nu moet ik zeggen de laatste tijd heb ik ook veel gehoord en van wat ik gehoord heb geeft Chelsea Eden als compensatie voor Thorgan!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #375 Gepost op: januari 21, 2014, 09:19:03 am »
wat zegt Vandenbempt fout? toch niks. hij denkt gewoon dat hij gaat en hoort ook geruchten.
Vandenbempt heeft ook al gezegd wat hij er van vindt...en das niet zo positief voor anderlecht (maar die vraag stelt Raes niet)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #376 Gepost op: januari 21, 2014, 10:09:02 am »
Woensdagavond in de life uitzending eens goed DE PUNTJES OP DE I ZETTEN en die KLOOTZAKSKES VAN HLN EENS FERM TE KAKKEN ZETTEN !! En dat in de verkiezing die ze zelf organiseren ! Dat zou eens een STATEMENT zijn die kan tellen.  Of gaan we weer eens braaf wezen ??

We zouden heel belgi? achter ons krijgen behalve de paarsen.  Er zou ook een bom ontploffen!  Eindelijk eens niet plooien en meewerken aan malafide praktijken.  Dit zou echt top zijn!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #377 Gepost op: januari 21, 2014, 10:11:19 am »
Vandenbrempt waarschuwt wel voor een foute afloop als we nee blijven zeggen.
Ziekenbriefje zou al klaar liggen.  Da mag geen probleem mee, nee blijven zeggen
hun ware aard ke na boven laten komen.


RSCA wil hem voor de gouden schoen, wij willen hem zelfs nog in februari.
ALS Chelsea hem mengt in de debatten zijn we gezien,
dan verliezen we onze contacten daar.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #378 Gepost op: januari 21, 2014, 11:47:47 am »
Vandenbrempt waarschuwt wel voor een foute afloop als we nee blijven zeggen.
Ziekenbriefje zou al klaar liggen.  Da mag geen probleem mee, nee blijven zeggen
hun ware aard ke na boven laten komen.


RSCA wil hem voor de gouden schoen, wij willen hem zelfs nog in februari.
ALS Chelsea hem mengt in de debatten zijn we gezien,
dan verliezen we onze contacten daar.
Ik denk niet dat Hazard zo zal beginnen met ziektebriefjes, die wil toch naar het WK en die kan dat alleen maar bereiken door te spelen en door goed te spelen.
SV TILL I DIE

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #379 Gepost op: januari 21, 2014, 01:37:34 pm »
Gisteren eens een mail gestuurd naar het laagste nieuws:

Beste HLN,

Hoe kan het dat er gisteren in de ideale wereld op vier op jullie redactie een poster van hazard in Anderlecht shirt ophing? Hoe kan het dat een stephan keygnaert in de wij vorm praat als het over anderlecht gaat en schrijft over "iedereen is tegen anderlecht". Wat een incompetente, subjectieve boel is dat daar.

In plaats van iemand te gebruiken die al jaren naar het voetbal van Anderlecht gaat gaan kijken en er wordt voor betaald, want voetbal is daar de laatste jaren amper te zien, zouden jullie beter eens een sportjournalist ipv anderlechtfan op deze zaak zetten. Waarschijnlijk best iemand anders kopen met een moreel kader, het is maar een tip. Anderlecht mag eerst achter de rug en zonder medeweten van de clubs onderhandelen? Veel, zoniet alle, artikels over rsca worden geschreven vanuit het standpunt van Anderlecht? Eerlijke clubs en ethische regels van de voetbal worden nooit aangehaald integendeel, die clubs worden onder druk gezet door allerlei zaken die niet waar zijn.

Ps: een fanpagina voor jullie beste journalist, je mag er trots op zijn: https://www.facebook.com/keygnaertstephan

Groeten uit Waregem van mensen die een moreel besef en kader kennen!

En deze middag kwam dit bericht binnen van HLN:

Beste mijnheer,

we hebben een sportredactie die in alle objectiviteit zijn werk doet. Dat wordt ook gewaardeerd: Het Laatste Nieuws is de meest gelezen (sport)krant van het land. Maar gelukkig is voetbal ook een heel emotioneel gebeuren. Iedereen tevreden stellen, zullen we nooit kunnen. Als u inhoudelijk vragen of opmerkingen hebt, aarzel niet om ze te mailen naar sport@hln.be.

Man man man, geen antwoorden op mijn vragen en het is duidelijk kwantiteit en zeker geen kwaliteit bij deze krant...
« Laatst bewerkt op: januari 21, 2014, 03:32:23 pm door jakkie3000 »