Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103323 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #380 Gepost op: januari 21, 2014, 02:33:56 pm »
Het Laatste Nieuws is de meest gelezen (sport)krant van het land.

Daar wringt het schoentje
ze zijn meest gelezen dus hun manier van werken rendeerd...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #381 Gepost op: januari 21, 2014, 02:35:43 pm »

En deze middag kwam dit bericht binnen van HLN

Beste mijnheer,

we hebben een sportredactie die in alle objectiviteit zijn werk doet ::) :D ;D :-\ :'(. Dat wordt ook gewaardeerd: Het Laatste Nieuws is de meest gelezen (sport)krant van het land. Maar gelukkig is voetbal ook een heel emotioneel gebeuren. Iedereen tevreden stellen, zullen we nooit kunnen. Als u inhoudelijk vragen of opmerkingen hebt, aarzel niet om ze te mailen naar sport@hln.be.

Man man man, geen antwoorden op mijn vragen en het is duidelijk kwantiteit en zeker geen kwaliteit bij deze krant...

Dat standardmailke sturen ze dagelijks naar tientallen mensen geloof me !!
"in alle objectiviteit" W H A T  A  J O K E ! 

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #382 Gepost op: januari 21, 2014, 02:38:09 pm »
Het Laatste Nieuws is de meest gelezen (sport)krant van het land.

Daar wringt het schoentje
ze zijn meest gelezen dus hun manier van werken rendeerd...

Kheb net eens wat zitten rondneuzen op het web ivm die stephen keygnaert. De artikels die ik op internet terugvind zijn, los van deze rond Hazard, echt allemaal verheerlijkingen van Anderlecht. Daarnaast lees ik ook nog reacties van andere ploegen (Genk, CLub, Standard) over interviews die gefaked zijn en dergelijke en zelfs reacties van Anderlechtsupporters die aangeven dat die gast 200% pro-Anderlecht is.

Zielig moet ik zeggen. Vanaf nu ga ik HLN in ieder geval niet meer bezoeken.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #383 Gepost op: januari 21, 2014, 03:31:10 pm »
cfr: site Nieuwsblad-Sportwereld

21 januari: cruciaal overleg in Waregem, hoop bij Anderlecht




Gisteren vond weer een onderhoud plaats tussen de entourage van Thorgan Hazard en Zulte Waregem, zonder verder resultaat. In de entourage van Thorgan Hazard wordt gesproken over overleg dat straks de definitieve transfer van Hazard naar Anderlecht moet inluiden. Als die contacten positief verlopen kan het zelfs heel snel gaan.
 Gisteren werd alvast nogmaals samengezeten met Essevee-bestuurder Ronny Schelfhout, door Zulte Waregem aangesteld als ?onderhandelaar?. Daarin werd volgens de West-Vlamingen nogmaals benadrukt dat Essevee niet van zijn standpunt afwijkt en Hazard wil houden.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #384 Gepost op: januari 21, 2014, 03:33:25 pm »
Voetbalkrant vandaag

"Dury wil De Zeeuw ter compensatie voor Hazard"


   


    75 reacties 21 januari 2014 09:47 



Foto: AW


De transfersoap rond Thorgan Hazard gaat onverstoord verder. Zulte Waregem wil zijn smaakmaker niet kwijt, terwijl Anderlecht blijft hopen op de belofteninternational. Volgens de laatste geruchten zou Francky Dury Demy De Zeeuw nu in de deal willen betrekken.

De Zeeuw speelt sinds begin 2013 voor paars-wit, maar kon de hoge verwachtingen nooit inlossen. De Nederlandse middenvelder is lang niet zeker van een basisplaats bij Anderlecht, iets wat Francky Dury hem aan de Gaverbeek w?l zou kunnen garanderen.

Volgens Sudpresse verkiest Dury De Zeeuw boven Ronald Vargas, die Anderlecht dan liever weer van de hand zou willen doen. Zulte Waregem meldde echter dat er voorlopig niets veranderd is, na de laatste gesprekken met paars-wit. Het valt dan ook nog af te wachten wie er in een mogelijke deal met Hazard wordt betrokken.


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-01-21/dury-wil-de-zeeuw-ter-compensatie-voor-hazard#ixzz2r2lQxSe8

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #385 Gepost op: januari 21, 2014, 03:34:48 pm »
Dat standardmailke sturen ze dagelijks naar tientallen mensen geloof me !!
"in alle objectiviteit" W H A T  A  J O K E !

Zal inderdaad een standaardmailke zijn, ze mogen duidelijk geen tijd verliezen in het verzinnen van allerlei zaken...

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #386 Gepost op: januari 21, 2014, 03:36:28 pm »
Ook mooi artikel:

Voor Sven Kums zit het seizoen er vermoedelijk op vanwege een gebroken beentje in de voet. Daarmee moet het alweer een sterkhouder missen en heeft de club nog tien dagen om versterkingen te zoeken.

Door Aernout Van Lindt

Een leegloop kunnen we het aan de Gaverbeek verre van noemen, want tot op heden zijn enkel Habib Habibou en Junior Malanda vertrokken deze wintermercato. Reken daarbij ook nog Jonathan Delaplace en Franck Berrier uit de zomer, maar dan nog was er op zich geen reden tot paniek, te meer Kums en N'Diaye al met het oog op een eventueel vertrek van ook Malanda werden aangetrokken.

De langdurige blessures van Leye en mogelijk ook Kums (hij krijgt een weekje rust en daarna wordt beslist of hij al dan niet onder het mes moet) zijn nu echter wel een doorn in het oog. Van Sven Kums werd verwacht dat hij op termijn wanneer het nodig was ook wel op de 10 kon spelen, maar als Thorgan Hazard alsnog bij Anderlecht terechtkomt is de centrale as voorlopig leeg in vergelijking met vorig jaar.

"Het komt wel in orde"

Bij Essevee zelf maken ze zich nog geen zorgen. "Het komt wel in orde", was Francky Dury na de gewonnen wedstrijd tegen Racing Genk duidelijk. "We gaan ons nog versterken om mee te spelen voor de prijzen en onze identiteit te behouden."

De eerste twee versterkingen kwamen alvast uit Malaga, maar een jonge centrale verdediger (Chen) en een 17-jarige spits (Olinga) lijken voor de komende vier maanden niet meteen de versterkingen die nodig zijn, al is zeker Olinga met het oog op de toekomst wel weer een mogelijke toptransfer van Essevee.

Wat kan Zulte Waregem gebruiken?

Wat heeft de fusieclub dan wel (dringend) nodig? Als er een scorende spits bijkomt en een polyvalente/verdedigende middenvelder die Malanda kan doen vergeten, lossen alle problemen zich vermoedelijk vanzelf op.

Het moment dat Thorgan Hazard het gevoel krijgt dat Essevee niet echt verzwakt is, zal hij mogelijk wel nog enkele maanden aan de Gaverbeek willen kamperen. En prijzen pakken met Zulte Waregem, als Gouden Schoen kan dat enkel bevrijdend werken.

Delaplace terughalen?

De contacten tussen Dury en Lille zijn vermoedelijk nog steeds goed, dus waarom niet Jo Delaplace enkele maanden huren? Bij de Franse subtopper komt hij dit seizoen nauwelijks aan spelen toe en de verdedigende middenvelder kent het huis en zou zo depanneur van dienst kunnen zijn.

En voorin? Het geld dat Essevee kreeg voor Habibou kan misschien gespendeerd worden aan een extra aanvaller, maar het moet iemnad zijn die meteen speelklaar is en echt een neus voor doelpunten heeft.

In het 'worst case scenario' is het nog een tien-vijftiental wedstrijden volhouden met Sylla en Caceres alvorens we mogelijk Mbaye Leye in play-off I terug op een veld zien staan. Zijn frisheid kan dan zelfs nog positief werken in de laatste 4-5 wedstrijden. En als Jens Naessens snel terug fit raakt, kan hij misschien ook in de punt worden uitgespeeld - Bongonda bewijst op de flank dat hij een groeibriljant


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-01-21/hoe-vangt-zulte-waregem-uitgaande-transfers-en-blessures-op#ixzz2r2m90QSQ

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #387 Gepost op: januari 21, 2014, 03:36:39 pm »
Dat standardmailke sturen ze dagelijks naar tientallen mensen geloof me !!
"in alle objectiviteit" W H A T  A  J O K E ! 

Haha, wtf zeg?  Ik kreeg exact hetzelfde terug.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #388 Gepost op: januari 21, 2014, 03:42:04 pm »
Ergerlijk dat we geen letter van dit alles in het laagste nieuws terug konden vinden.  Ook ergerlijk als je dit leest dat anderlecht dit ook allemaal weet en als de zogezegd grootste club van het land en waar ethiek hoog in het vaandel gedragen wordt (ironisch) hier blijft aan mee werken.  De schaamte voorbij.
Goed artikel en niet vanuit een paarse bril gezien en geschreven al kunnen die plots ook 180 graden draaien als Herman hen eens op de vingers tikt.  Jammer van die laatste zinnen die ze erbij zelf fantaseren of overnemen uit zowel ieder HLN artikel.

Dus als je dit leest, essevee hou a.u.b. dat been stijf!

WAAROM CHELSEA ZICH AFZIJDIG HOUDT IN DE TRANSFERSOAP ROND THORGAN HAZARD.

Opvallend in het getouwtrek tussen Zulte Waregem en Anderlecht rond Thorgan Hazard is dat FC Chelsea zich niet openlijk uitspreekt over de situatie van zijn uitgeleende speler. Tegenover Zulte Waregem deed het dat w?l.

Wanneer eind december de eerste berichten opduiken dat Anderlecht reeds een akkoord heeft met John Bico over een transfer van Hazard naar de landskampioen in januari, neemt Francky Dury contact op met Eddie Newton. Newton is de man die de speler namens Chelsea opvolgt. Hij verzekert Dury dat Chelsea geen enkele reden ziet om Hazard binnen hetzelfde seizoen en binnen hetzelfde kampioenschap van club te laten veranderen. De Londense club is uitermate tevreden over zijn ontwikkeling en vreest voor reputatieschade bij een tussentijdse verhuis.

Op 6 januari 2014 wordt financieel bestuurder Ronny Schelfhout van Zulte Waregem opgebeld door Bico. Die heeft maar ??n korte mededeling: Hazard verlaat Zulte Waregem. Schelfhout vormt terstond het nummer van Herman Van Holsbeeck en waarschuwt de Anderlechtmanager: ?Hazard heeft een contract bij ons en gaat niet weg.?

Schelfhout laat ook een makelaar bellen met Marina Granovskaya, vertrouwelinge van Roman Abramovitsj en na de Rus de machtigste figuur op Stamford Bridge. Met de luidspreker aan hoort hij haar bevestigen wat andere Chelseabronnen eerder tegenover Dury herhaalden: dat zij geen reden zien voor een vroegtijdig vertrek van Hazard.

Een ontknoping lijkt niettemin in de maak wanneer Bico afgelopen zaterdagochtend een zegezekere verklaring de wereld in stuurt via Het Laatste Nieuws. In enkele hilarische zinnen deelt hij mee dat Hazard wel degelijk voor Anderlecht gaat spelen.

In Waregem neemt Schelfhout meteen contact op met Marina Granovskaya. Het veertig minuten durende gesprek tussen Schelfhout en de first lady van Chelsea laat zich namens de Londenaren als volgt samenvatten: ?Wij respecteren onze contracten.?

Toch staat Hazard met anderhalf been in Brussel. Chelsea belijdt zijn steun wel met woorden, maar moeit zich verder niet. De jongere broer van Eden is lang (nog) geen prioriteit voor Abramovitsj en Jos? Mourinho. Wel veeleer een beleggingsobject, zoals ook Kevin De Bruyne dat was: bij RC Genk weggeplukt voor 9 miljoen euro, anderhalf jaar later voor ruim 20 miljoen verkocht aan VfL Wolfsburg. Tel uit de Londense winst, geboekt op een speler die amper het blauwe shirt droeg.

Conclusie: het maakt Chelsea weinig uit waar Thorgan Hazard de volgende vier maanden speelt. Zulte Waregem, zo hoort Schelfhout Granovskaya nog zeggen, heeft het laatste woord.

Helaas, dat woord weegt niet zwaar. Tegenover tegenstanders die gepokt en gemazeld zijn in de grijze zones van het moderne voetbal voert de vicekampioen een ongelijke strijd. Meer dan wat compensaties bedingen zit er voor de sympathieke West-Vlamingen wellicht niet in. De wil van Bico is wet, Chelsea stoot hem als makelaar van grote broer Eden Hazard liever niet voor het hoofd, en de tijd dat er nog hoofdstedelijke grandeur rond het Vanden Stockstadion hing, ligt inmiddels achter ons.

 

De volledige reconstructie van de Hazard-transfersoap leest u deze week in Sport/Voetbalmagazine
« Laatst bewerkt op: januari 21, 2014, 03:44:45 pm door essevee007 »

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #389 Gepost op: januari 21, 2014, 07:50:34 pm »
Als je dat artikel leest dan blijft Hazard altijd bij ons want wij hebben het laatste woord en aangezien Chelsea altijd hun contracten na komt dan zie ik geen enkel probleem !!!! Alleen vertrouw ik die Bico voor geen haar !!!!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #390 Gepost op: januari 21, 2014, 08:33:00 pm »
Als je dat artikel leest dan blijft Hazard altijd bij ons want wij hebben het laatste woord en aangezien Chelsea altijd hun contracten na komt dan zie ik geen enkel probleem !!!! Alleen vertrouw ik die Bico voor geen haar !!!!

1 ding juist, het andere helaas fout.

Dat Bico voor geen haar te betrouwen, dat weet zelf de vuilbak aan het station.

Leg U er bij neer dat Hazard na de ontvangst van de Gouden Schoen naar Anderlecht gaat.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #391 Gepost op: januari 21, 2014, 08:34:05 pm »
Ik zie Hazard nog meespelen voor de beker in Gent....

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #392 Gepost op: januari 21, 2014, 09:22:14 pm »
Ik zie Hazard nog meespelen voor de beker in Gent....

En ik zie dat Chelsea hem zal bevelen hier te blijven + de boodschap voor FAT Bico : IN UI MANDE !

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #393 Gepost op: januari 21, 2014, 10:30:08 pm »
Ik denk dat Hazard niet nu hals over kop naar het buitenland zou gaan als hij niet naar Anderlecht kan.
TENZIJ Wilmots hem dat verplicht, Naessens liet in zijn interview met GvH-tv toch weer zijn naam vallen!

http://www.voetbal24.be/2014/01/21/marc-wilmots-probeerde-hazard-te-overtuigen-om-naar-anderlecht-te-gaan/


callens500

  • Gast
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #394 Gepost op: januari 21, 2014, 10:33:53 pm »
http://www.voetbal24.be/2014/01/21/marc-wilmots-probeerde-hazard-te-overtuigen-om-naar-anderlecht-te-gaan/
en wie zit er in de voetbalbond en naast herman op de tribune tegen kv mechelen en dan hebben we de spil figuur van heel de soap hazard!!

callens500

  • Gast
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #395 Gepost op: januari 21, 2014, 10:43:31 pm »
en wie zit er in de voetbalbond en naast herman op de tribune tegen kv mechelen en dan hebben we de spil figuur van heel de soap hazard!!
allez volgens mij ea...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #396 Gepost op: januari 21, 2014, 10:56:11 pm »
Pure smeerlapperij dit, zoals ik al eerder dacht. Moderne voetbal is ??n grote maffia, in Belgi? zie je duidelijk dat RSC Anderlecht alles handhaaft met mannetjes bij Het Laatste Nieuws, enorme invloed heeft bij de Koninklijke Belgische Voetbalbond en zich laat omringen door managers en advocaten. Ik word hier moedeloos van.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #397 Gepost op: januari 21, 2014, 11:02:12 pm »
Pure smeerlapperij dit, zoals ik al eerder dacht. Moderne voetbal is ??n grote maffia, in Belgi? zie je duidelijk dat RSC Anderlecht alles handhaaft met mannetjes bij Het Laatste Nieuws, enorme invloed heeft bij de Koninklijke Belgische Voetbalbond en zich laat omringen door managers en advocaten. Ik word hier moedeloos van.
Hier, in de Vlaamse Ardennen, zit het vol van de Brugse Fluiten.
Hadden me al lang verwittigd, voor deze situatie.
Objectief zijn ze, uiteraard, niet.
Maar ze hadden wel gelijk.
-SVZW Forever-

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #398 Gepost op: januari 21, 2014, 11:09:55 pm »
Ik zie Hazard nog meespelen voor de beker in Gent....

Ik zie hem nog scoren in Gent!

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #399 Gepost op: januari 22, 2014, 08:52:36 am »
Worden we sedert zaterdag in slaap gewiegd omtrent TH?
Plots lijken alle onthullingen gestopt...
Ik vrees dat we hem in het beste geval nog 1 wedstrijd zullen in onze kleuren zien.
Wat er daarna zal gebeuren zal maar zeker zijn op 1 februari ...
Nu... mathematisch zijn we al zeker van PO2 dus moeten we ons niet ongerust maken zeker :)
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"