Auteur Topic: Meert moet Essevee verlaten  (gelezen 20295 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #20 Gepost op: juni 15, 2011, 09:25:55 pm »
Allemaal mannen die realistisch zijn lijken hier buiten te vliegen.
Mannen als Habib, Teddy, Khaleem, die hun hoofd kan je rap zot maken he.

Zou hun mening over aangekondigde investeringen ?cht een rol spelen over het al dan niet moeten vertrekken bij de club?

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #21 Gepost op: juni 15, 2011, 09:31:47 pm »
verschiet hier niet van ;s   bedankt  zonnekoning.   tzijn nu wel veel meer negatievere reactie's  raar waar zijn die voorstanders?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #22 Gepost op: juni 15, 2011, 09:38:31 pm »
verschiet hier niet van ;s   bedankt  zonnekoning.   tzijn nu wel veel meer negatievere reactie's  raar waar zijn die voorstanders?


Allemaal samen aan het brainstormen om toch nog iets positiefs uit te halen.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #23 Gepost op: juni 15, 2011, 09:38:41 pm »
Der zullen al hele straffe transfers en dikke resultaten moeten komen om dit naar de achtergrond te doen verdwijnen...
SHAME ON YOU, BESTUUR!!!
 >:(

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #24 Gepost op: juni 15, 2011, 09:40:17 pm »
Dit gaat te ver, dit doe je niet ongestraft.  Voor mij is dit een brug te ver, Meert is ook verre van versleten, dit gaat ons zuur opbreken.  Begrijp dit totaal niet, als er nu 1 speler is die zich altijd 200 procent inzet is het Meert wel, andere zoals Chevalier en Hyland toonden dikwijls een negatieve houding en mentaliteit, maar die mogen blijven.  Indien dit alweer een beslissing is van de Zonnekoning, dan mag hij voor mij part vertrekken.  Ik denk dat het tijd is dat de supporters deze soap stilleggen.
We kunnen nog nie allemaal samen sfeer maken, dan denkte tog nie da wij als supporters zijnde ALLEMAAL samen dit gaan stilleggen?

Als we dat willen wel.  Zie Club Bruhhe met Dury.  Maar ja, er zullen er hier weer gasten zijn die dit goedkeuren.  Indien je supporter bent van Essevee kun je dit niet goedkeuren, 14 uren voor de start Meert vertellen dat hij mag oprotten, dit doe je NOOIT met een echte clubspeler.  Dit kan men niet goedpraten, al zal Arne wel weer zijn job moeten doen, en sv forever ook, dit is ontoelaatbaar.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #25 Gepost op: juni 15, 2011, 09:41:25 pm »
verschiet hier niet van ;s   bedankt  zonnekoning.   tzijn nu wel veel meer negatievere reactie's  raar waar zijn die voorstanders?


Allemaal samen aan het brainstormen om toch nog iets positiefs uit te halen.

ik weet het, het is niet positief    

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #26 Gepost op: juni 15, 2011, 09:42:16 pm »
Ik heb het hier echt moeilijk mee, omdat Meertie ??n van de spelers is die altijd 200% inzet toont. 

Offline Bart

  • Leden
  • Berichten: 85
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #27 Gepost op: juni 15, 2011, 09:49:09 pm »
Dit gaat te ver, dit doe je niet ongestraft.  Voor mij is dit een brug te ver, Meert is ook verre van versleten, dit gaat ons zuur opbreken.  Begrijp dit totaal niet, als er nu 1 speler is die zich altijd 200 procent inzet is het Meert wel, andere zoals Chevalier en Hyland toonden dikwijls een negatieve houding en mentaliteit, maar die mogen blijven.  Indien dit alweer een beslissing is van de Zonnekoning, dan mag hij voor mij part vertrekken.  Ik denk dat het tijd is dat de supporters deze soap stilleggen.
We kunnen nog nie allemaal samen sfeer maken, dan denkte tog nie da wij als supporters zijnde ALLEMAAL samen dit gaan stilleggen?

Als we dat willen wel.  Zie Club Bruhhe met Dury.  Maar ja, er zullen er hier weer gasten zijn die dit goedkeuren.  Indien je supporter bent van Essevee kun je dit niet goedkeuren, 14 uren voor de start Meert vertellen dat hij mag oprotten, dit doe je NOOIT met een echte clubspeler.  Dit kan men niet goedpraten, al zal Arne wel weer zijn job moeten doen, en sv forever ook, dit is ontoelaatbaar.

Een hele vette ?. Na negen jaar in dienst bij de club gewoon als een nummer in de rij behandeld worden. Onbegrijpelijk en onaanvaardbaar.
« Laatst bewerkt op: juni 15, 2011, 10:23:04 pm door Bart »

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #28 Gepost op: juni 15, 2011, 09:50:09 pm »
Bedankt Stijn voor jouw bijdrage aan 10 jaar essevee!  Jij maakte 9 van de 10 jaar mee en verpersoonlijkte de waarden (strijdlust, karakter, vriendschap en altijd beschikbaar voor de supporters...).  Een clubspeler in hart en nieren! Reken er maar op dat de supporters je nooit zullen vergeten en nog iets voor jou in petto hebben want zo een afscheid kan natuurlijk niet!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #29 Gepost op: juni 15, 2011, 09:51:14 pm »
Dit gaat te ver, dit doe je niet ongestraft.  Voor mij is dit een brug te ver, Meert is ook verre van versleten, dit gaat ons zuur opbreken.  Begrijp dit totaal niet, als er nu 1 speler is die zich altijd 200 procent inzet is het Meert wel, andere zoals Chevalier en Hyland toonden dikwijls een negatieve houding en mentaliteit, maar die mogen blijven.  Indien dit alweer een beslissing is van de Zonnekoning, dan mag hij voor mij part vertrekken.  Ik denk dat het tijd is dat de supporters deze soap stilleggen.
We kunnen nog nie allemaal samen sfeer maken, dan denkte tog nie da wij als supporters zijnde ALLEMAAL samen dit gaan stilleggen?

Als we dat willen wel.  Zie Club Bruhhe met Dury.  Maar ja, er zullen er hier weer gasten zijn die dit goedkeuren.  Indien je supporter bent van Essevee kun je dit niet goedkeuren, 14 uren voor de start Meert vertellen dat hij mag oprotten, dit doe je NOOIT met een echte clubspeler.  Dit kan men niet goedpraten, al zal Arne wel weer zijn job moeten doen, en sv forever ook, dit is ontoelaatbaar.

Efkes voor alle duidelijkheid: het is niet omdat ik van mening ben dat ge een nieuwkomer in ons bestuur niet moogt veroordelen na een paar weekskes werken dat ik zomaar alles goedkeur. Dat Meert weg moet, vind ik  jammer, aangezien het een echte Essevee-speler is. Ook vind ik dat hij als invaller zeker nog van pas kon komen. Anderzijds is zijn vertrek ook niet zo een verrassing. Ik dacht dat er zelfs al eens sprake van was op dit forum dat hij mocht vertrekken? Wel is het tijdstip op zijn minst erg ongelukkig. Hopelijk vind hij rap terug een ploeg, al zou het me niet verbazen moest hij nog in eerste aan de slag kunnen.

Anderzijds stel ik vast dat opnieuw alle mogelijke middelen aangehaald worden om de boel weer op te kloppen, zoals Roelandts enb Lutte die vertrekken. Op Roelandts werd altijd gezaagd en er werd ook gezegd dat hij niet meer meekon na zijn blessure. Ook van Lutte zei iedereen hier na elke match dat hij niet meer mee kon. Hij kreeg zelfs een contractverlenging aangeboden maar verkoos zelf van weg te gaan. Er moet dus niet hypocriet gedaan worden en niet alles moet gebruikt worden om op ons bestuur te kakken.

Maar dit is zeker een spijtige zaak. Hopelijk kan Meert eens de aftrap komen geven volgend seizoen als afscheid!

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #30 Gepost op: juni 15, 2011, 09:54:35 pm »
Dit gaat te ver, dit doe je niet ongestraft.  Voor mij is dit een brug te ver, Meert is ook verre van versleten, dit gaat ons zuur opbreken.  Begrijp dit totaal niet, als er nu 1 speler is die zich altijd 200 procent inzet is het Meert wel, andere zoals Chevalier en Hyland toonden dikwijls een negatieve houding en mentaliteit, maar die mogen blijven.  Indien dit alweer een beslissing is van de Zonnekoning, dan mag hij voor mij part vertrekken.  Ik denk dat het tijd is dat de supporters deze soap stilleggen.
We kunnen nog nie allemaal samen sfeer maken, dan denkte tog nie da wij als supporters zijnde ALLEMAAL samen dit gaan stilleggen?

Als we dat willen wel.  Zie Club Bruhhe met Dury.  Maar ja, er zullen er hier weer gasten zijn die dit goedkeuren.  Indien je supporter bent van Essevee kun je dit niet goedkeuren, 14 uren voor de start Meert vertellen dat hij mag oprotten, dit doe je NOOIT met een echte clubspeler.  Dit kan men niet goedpraten, al zal Arne wel weer zijn job moeten doen, en sv forever ook, dit is ontoelaatbaar.
Dat doet ge met geen enkele speler ?.. Dergelijke praktijken getuigen gewoon van 0,0 respect voor een persoon, in dit geval zelfs een clubicoon.. Als supporters zijnde moeten we dit zeker niet pikken, verre van zelfs.. 'K heb dan ook niet gezegd dat ik dat toelaatbaar vind h?..

Anderzijds was ik tot voor de gebeurde feiten van vandaag nog enigzins positief en dacht ik dat alles wel op een makkelijke en fatsoenlijke manier zou goed komen..

Nu is mijn frustratie voor deze handelingen (Gedrag tegenover Meert en het steeds maar laten vertrekken van spelers zonder zelf iemand binnen te halen naast de al gebeurde transfers..?!) enorm groot en ben ik in zeker zin ongerust..

Nu hoop ik gewoon dat het goed komt.. Alleszins zal PDC met aardig wat grootte transfers mogen uitpakken voor de mensen, incl. mezelf, enigzins te mogen geruststellen.. Laat ons dan nog maar hopen dat we onze start niet missen!
One Essevee!

Offline Ter Vichten

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #31 Gepost op: juni 15, 2011, 10:02:16 pm »
Zeer jammer,
tga je goed Meertje

Bedankt vo de schone jaren!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #32 Gepost op: juni 15, 2011, 10:03:08 pm »
Dit gaat te ver, dit doe je niet ongestraft.  Voor mij is dit een brug te ver, Meert is ook verre van versleten, dit gaat ons zuur opbreken.  Begrijp dit totaal niet, als er nu 1 speler is die zich altijd 200 procent inzet is het Meert wel, andere zoals Chevalier en Hyland toonden dikwijls een negatieve houding en mentaliteit, maar die mogen blijven.  Indien dit alweer een beslissing is van de Zonnekoning, dan mag hij voor mij part vertrekken.  Ik denk dat het tijd is dat de supporters deze soap stilleggen.
We kunnen nog nie allemaal samen sfeer maken, dan denkte tog nie da wij als supporters zijnde ALLEMAAL samen dit gaan stilleggen?

Als we dat willen wel.  Zie Club Bruhhe met Dury.  Maar ja, er zullen er hier weer gasten zijn die dit goedkeuren.  Indien je supporter bent van Essevee kun je dit niet goedkeuren, 14 uren voor de start Meert vertellen dat hij mag oprotten, dit doe je NOOIT met een echte clubspeler.  Dit kan men niet goedpraten, al zal Arne wel weer zijn job moeten doen, en sv forever ook, dit is ontoelaatbaar.

Efkes voor alle duidelijkheid: het is niet omdat ik van mening ben dat ge een nieuwkomer in ons bestuur niet moogt veroordelen na een paar weekskes werken dat ik zomaar alles goedkeur. Dat Meert weg moet, vind ik  jammer, aangezien het een echte Essevee-speler is. Ook vind ik dat hij als invaller zeker nog van pas kon komen. Anderzijds is zijn vertrek ook niet zo een verrassing. Ik dacht dat er zelfs al eens sprake van was op dit forum dat hij mocht vertrekken? Wel is het tijdstip op zijn minst erg ongelukkig. Hopelijk vind hij rap terug een ploeg, al zou het me niet verbazen moest hij nog in eerste aan de slag kunnen.

Anderzijds stel ik vast dat opnieuw alle mogelijke middelen aangehaald worden om de boel weer op te kloppen, zoals Roelandts enb Lutte die vertrekken. Op Roelandts werd altijd gezaagd en er werd ook gezegd dat hij niet meer meekon na zijn blessure. Ook van Lutte zei iedereen hier na elke match dat hij niet meer mee kon. Hij kreeg zelfs een contractverlenging aangeboden maar verkoos zelf van weg te gaan. Er moet dus niet hypocriet gedaan worden en niet alles moet gebruikt worden om op ons bestuur te kakken.

Maar dit is zeker een spijtige zaak. Hopelijk kan Meert eens de aftrap komen geven volgend seizoen als afscheid!

We hebben het niet over Roelandts en of Lutte, dit doet hier niets terzake.  Het gaat over Meert, het gaat over een speler die het komend seizoen met volle goesting zou starten en dit al voor het tiende jaar.  En dan zijn de nieuwe bobo's nog te laf en zo onrespectvol.  Dit zijn tekenen dat die bobo's TOTAAL geen voeling hebben met de spelers, met de supporters, they don't care.  Het zonnepitje, meer kun je er niet van zeggen, beloofde eerst toptransfers, nada, zei dat hij contacten had met miljoenen erbij, nada, we zouden positief verschieten, nada.  En nu dit.  Weg ermee, dit past niet bij Essevee, wij willen geen respectloze bobo's die vol zijn van zichzelf, veel wind verkopen, maar ondertussen de spelerskern afromen,  Bayat is blijkbaar een voorbeeld voor het zonnepitje?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #33 Gepost op: juni 15, 2011, 10:22:17 pm »
Op de eerste training gewoon 2 uren aan een stuk Meert zijn naam scanderen!!!
Ook al zing ik alleen dan doeket nog

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #34 Gepost op: juni 15, 2011, 10:30:32 pm »
Op de eerste training gewoon 2 uren aan een stuk Meert zijn naam scanderen!!!
Ook al zing ik alleen dan doeket nog
Doen, en mailke sturen op SVZW dat dit echt niet kan, deed ik al.  Ik wil dat ze Meert nog een contract geven voor dit jaar, dus geen afscheid nu maar volgend jaar.  Ik zie hier een lijn in, verleden jaar moesten ze Mathijs en Ernemann niet meer hebben, nu is het Stijn en wie weet Minne en D'Haene ook nog.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #35 Gepost op: juni 15, 2011, 10:35:09 pm »
Op de eerste training gewoon 2 uren aan een stuk Meert zijn naam scanderen!!!
Ook al zing ik alleen dan doeket nog
Doen, en mailke sturen op SVZW dat dit echt niet kan, deed ik al.  Ik wil dat ze Meert nog een contract geven voor dit jaar, dus geen afscheid nu maar volgend jaar.  Ik zie hier een lijn in, verleden jaar moesten ze Mathijs en Ernemann niet meer hebben, nu is het Stijn en wie weet Minne en D'Haene ook nog.
Elke match in minuut 11 (zijn rugnummer) ook zijn naam scanderen.
Ksta rechte van mijn plekke,  en kga voor oes zonnepaneel zijnen neuze zingen.

Offline Bartez

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #36 Gepost op: juni 15, 2011, 10:46:15 pm »
Net de match Belgie-USSR van 25 jaar geleden gezien op RTBF met good old Danny Veyt!
In die tijd schoot het bestuur van Essevee ook geregeld een kemel maar het ontbrak hen in die tijd NIET aan RESPECT voor CLUBICONEN. 

Aan het tempo dat het huidige bestuur van ONS Essevee kemels schiet kunnen ze straks aan iedere abonnee EEN GRATIS KEMEL aanbieden!! 

Nee, zelfs na 7 uur nog altijd WOEST : FOERT !!
« Laatst bewerkt op: juni 15, 2011, 10:52:53 pm door Bartez »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #37 Gepost op: juni 15, 2011, 10:54:22 pm »
Anderzijds stel ik vast dat opnieuw alle mogelijke middelen aangehaald worden om de boel weer op te kloppen, zoals Roelandts enb Lutte die vertrekken. Op Roelandts werd altijd gezaagd en er werd ook gezegd dat hij niet meer meekon na zijn blessure. Ook van Lutte zei iedereen hier na elke match dat hij niet meer mee kon. Hij kreeg zelfs een contractverlenging aangeboden maar verkoos zelf van weg te gaan. Er moet dus niet hypocriet gedaan worden en niet alles moet gebruikt worden om op ons bestuur te kakken.

MENS HOU TOCH OP!!! Zelfs dit onmenselijk feit weet jij nog te verdoezelen!!
WEET JE WAAR JE JE 26xx berichten kunt stoppen?? Ja, daar ja !!

Inderdaad, er zijn grenzen aan uw loyaliteit tov Decuyper en co.  Dit kun je niet goedpraten, punt.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #38 Gepost op: juni 15, 2011, 10:56:45 pm »


Aan het tempo dat het huidige bestuur van ONS Essevee kemels schiet kunnen ze straks aan iedere abonnee EEN GRATIS KEMEL aanbieden!! 

Nee, zelfs na 7 uur nog altijd WOEST : FOERT !!

2
-SVZW Forever-

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #39 Gepost op: juni 15, 2011, 11:53:04 pm »
Ook de Kortrijkzanen laten weten niet tevreden te zijn met dit nieuwtje. Hun arsenaal aan liedjes is bij deze gehalveerd.