Auteur Topic: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!  (gelezen 31773 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Gepost op: juni 25, 2011, 08:31:19 am »
SV Zulte Waregem heeft op de ploegvoorstelling zijn nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt. YU. card zal de komende seizoenen op de Essevee-shirts prijken.

De nieuwe sponsor zal op de shirts de plaats innemen van Enfinity. Het bedrijf in hernieuwbare energie wil op die manier plaats maken voor een nieuwe partner die de ontwikkeling van Essevee structureel zal ondersteunen. De investering van Enfinity in Zulte Waregem zal voor een beperkt deel teruggeschroefd worden, maar het blijft een belangrijke partner van de club. Door de inbreng van de nieuwe sponsor is de club in staat zijn budget gevoelig te verhogen.

YU. card is een nieuwe exclusieve VISA- en kortingkaart in ??n.
Met de YU. card kan u wereldwijd veilig en gemakkelijk betalen bij meer dan 29 miljoen Visa acceptatiepunten.

Maar YU. card is nog v??l meer !

Met uw YU. card kan u altijd en overal betalen ?n ontvangt u automatisch korting bij alle deelnemende YU. shops

? YU. card is een comfortabele en veilige manier van betalen
? YU. card geeft u elke maand een overzicht van al uw besparingen
? YU. card flexibel terugbetalen zoals het ? uitkomt, eenmaal per maand het volledige bedrag zonder rente of in maandelijkse termijnen
? YU. card biedt een extra aankoop- en reisverzekering.
? YU. card biedt u de mogelijkheid om uw kredietkaart te personaliseren.
? YU. card kan uw klantenkaart zijn bij heel wat bekende winkels.

Surf vanaf 15 juli naar www.yu-card.be en vul het aanvraagformulier in.
Join YU en geniet als Essevee fan van een gratis YU. card !

YU. card gelooft in het sterke communicatieplatform van voetbalclub Essevee om deze kaart internationale bekendheid te geven.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #1 Gepost op: juni 25, 2011, 08:31:49 am »
Het zal dan toch niet allemaal gelogen zijn van dhr. PDC ;)

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2011, 09:51:01 am »
Het zal dan toch niet allemaal gelogen zijn van dhr. PDC ;)

nee, maar t'is wel weer een bedrijf van zijn eigen.  Waar blijven zijn partners in crime?

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #3 Gepost op: juni 25, 2011, 09:54:45 am »
Volgens www.essevee.be heeft Essevee een nieuwe hoofd-sponsor: Yu-Card, daardoor daalt de sponsor-inbreng van Enfinity schrijven ze.

Maar de website van http://yu-card.be/ is nog onder constructie en er staat het adres Lebbestraat 188 Waregem, het adres van Enfinity

De website http://yu-card.be/ is maar enkele dagen geleden geregistreerd door Christophe Vanopbroeke uit Kluisbergen, die een manager is bij Enfinity : 

http://be.linkedin.com/pub/christophe-vanopbroeke/14/aa5/401 

Domein details
Domein
Naam    yu-card
Status    REGISTERED
Registratie    3 juni 2011
Laatste wijziging    16 juni 2011 9:50
Domeinnaamhouder
Naam    Christophe Vanopbroeke
Organisatie    Matelco gcv
Taal    Nederlands

Dus Essevee heeft nog steeds geen nieuwe sponsor aangetrokken, die los staat van Enfinity...
« Laatst bewerkt op: juni 25, 2011, 10:16:32 am door dejak »

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #4 Gepost op: juni 25, 2011, 10:00:32 am »
Volgens www.essevee.be heeft Essevee een nieuwe hoofd-sponsor: Yu-Card, daardoor daalt de sponsor-inbreng van Enfinity schrijven ze.

Maar de website van http://yu-card.be/ is nog onder constructie en er staat het adres Lebbestraat 188 Waregem, het adres van Enfinity

De website http://yu-card.be/ is maar enkele dagen geleden geregistreerd door Christophe Vanopbroeke uit Kluisbergen, die een manager is bij Enfinity : 

http://be.linkedin.com/pub/christophe-vanopbroeke/14/aa5/401 

Domein details
Domein
Naam    yu-card
Status    REGISTERED
Registratie    3 juni 2011
Laatste wijziging    16 juni 2011 9:50
Domeinnaamhouder
Naam    Christophe Vanopbroeke
Organisatie    Matelco gcv
Taal    Nederlands

Dus Essevee heeft nog steeds geen nieuwe sponsor aangetrokken...
Het is toch logisch dat als je een nieuw bedrijf opricht en je manager bent bij een voetbalclub je het nieuwe bedrijf meer aandacht wil geven omdat "enfinity" minder promotie nodig heeft. In feite zijn het ook 2 verschillende bedrijven dus is er wel degelijk een sponsor bijgekomen.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #5 Gepost op: juni 25, 2011, 10:18:48 am »
Het blijft toch allemaal vreemd.
Er gingen 5 grote namen komen, voorlopig voldoet enkel de fauw min of meer aan die vereiste.
Het budget ging aanzienlijk de hoogte in door nieuwe partners waaronder een buitenlandse aankooporganisatie of zoiets .. Nu is er enkel spraken van yu card, nieuwe onderneming van dhr decuyper..
Tijd zal raad brengen en de nieuwe tribune, alle respect daarvoor maar 't is tenslotte op de grasmat dat het moet gebeuren.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #6 Gepost op: juni 25, 2011, 10:30:08 am »
Het blijft toch allemaal vreemd.
Er gingen 5 grote namen komen, voorlopig voldoet enkel de fauw min of meer aan die vereiste.
Het budget ging aanzienlijk de hoogte in door nieuwe partners waaronder een buitenlandse aankooporganisatie of zoiets .. Nu is er enkel spraken van yu card, nieuwe onderneming van dhr decuyper..
Tijd zal raad brengen en de nieuwe tribune, alle respect daarvoor maar 't is tenslotte op de grasmat dat het moet gebeuren.

bedoel je deze "buitenlandse" aankooporganisatie : http://twoway.be/
Dit bedrijf werd opgericht door PDC en z'n management vennootschap PANT, akte werd neergelegd bij Notaris Lien Couck te Aalst op 03/06/2011.  Recenter kan niet...
« Laatst bewerkt op: juni 25, 2011, 10:33:41 am door pit750 »

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #7 Gepost op: juni 25, 2011, 11:19:30 am »
5 namen tja ?  ze halen jonge talenten ( waarvan onze laatste hebbek naar horen zeggen ook in belangstelling stond van az enzoverder dus tzal wel gene kakker zijn e) defauw is binnen, kvermoed en hoop dat ze ook nog gaan doordrukkken voor de ridder, aleja da zijn al 3 " toppers " voor een ploeg als svzw naar mijn mening, de tribune komt er , blijkbaar ook meer budget want ze geven toch aardig wat centen uit, we zijn aardig op weg, kga nie zeggen om een topclub te worden, maar toch om te groeien, ieder seizoen meedingen voor po1 met daarin eens een uitschieter of eens een mooie bekercampagne, rome is ook nie op nen dag gebouwt e :)

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #8 Gepost op: juni 25, 2011, 11:42:32 am »
nee, rome is op meerdere dagen gebouwD ..

Offline Bartez

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #9 Gepost op: juni 25, 2011, 11:48:35 am »
Het zal dan toch niet allemaal gelogen zijn van dhr. PDC ;)

nee, maar t'is wel weer een bedrijf van zijn eigen.  Waar blijven zijn partners in crime?

De achterdocht blijft...
En nu ook nog 1 miljoen voor een 18jarige ?  Waar Anderlecht maar de helft veil voor had.
Vreemd allemaal, zeeeer vreemd.

Boer Boerie

  • Gast
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #10 Gepost op: juni 25, 2011, 12:57:11 pm »
Als ge weet dat er per transactie een bepaald procent naar SVZW gaat dan kan je niet zeggen dat PDC
slechte bedoelingen heeft zeker.
Als ik mij niet vergis kan het ook een tankkaart worden bij Total....

Hoe ver wilde nog gaan? Wanneer gatie genoeg doen voor SVZW???
Alstie doe lijk die koekskesfabriekant van Mechelen geweest en bijna heel zijn vermogen erinsteekt????

Nen beteren dan PDC konden we ni vinden, of tzou Duchatelet moeten zijn.....

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #11 Gepost op: juni 25, 2011, 01:03:29 pm »
Volgens www.essevee.be heeft Essevee een nieuwe hoofd-sponsor: Yu-Card, daardoor daalt de sponsor-inbreng van Enfinity schrijven ze.

Maar de website van http://yu-card.be/ is nog onder constructie en er staat het adres Lebbestraat 188 Waregem, het adres van Enfinity

De website http://yu-card.be/ is maar enkele dagen geleden geregistreerd door Christophe Vanopbroeke uit Kluisbergen, die een manager is bij Enfinity : 

http://be.linkedin.com/pub/christophe-vanopbroeke/14/aa5/401 

Domein details
Domein
Naam    yu-card
Status    REGISTERED
Registratie    3 juni 2011
Laatste wijziging    16 juni 2011 9:50
Domeinnaamhouder
Naam    Christophe Vanopbroeke
Organisatie    Matelco gcv
Taal    Nederlands

Dus Essevee heeft nog steeds geen nieuwe sponsor aangetrokken...
Het is toch logisch dat als je een nieuw bedrijf opricht en je manager bent bij een voetbalclub je het nieuwe bedrijf meer aandacht wil geven omdat "enfinity" minder promotie nodig heeft. In feite zijn het ook 2 verschillende bedrijven dus is er wel degelijk een sponsor bijgekomen.

you must be joking.... minder promotie nodig....

lees het weekelijks nieuws  over de moeilijkheden bij enfinity "het is niet uitgesloten dat we onze sponsorverplichtingen bij zulte waregem of de E prijs harelbeke moeten stopzetten"

de luchtbel decuyper zal vroeg of laat wel ontploffen
« Laatst bewerkt op: juni 25, 2011, 01:05:23 pm door smurf »

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #12 Gepost op: juni 25, 2011, 01:29:04 pm »
Volgens www.essevee.be heeft Essevee een nieuwe hoofd-sponsor: Yu-Card, daardoor daalt de sponsor-inbreng van Enfinity schrijven ze.

Maar de website van http://yu-card.be/ is nog onder constructie en er staat het adres Lebbestraat 188 Waregem, het adres van Enfinity

De website http://yu-card.be/ is maar enkele dagen geleden geregistreerd door Christophe Vanopbroeke uit Kluisbergen, die een manager is bij Enfinity : 

http://be.linkedin.com/pub/christophe-vanopbroeke/14/aa5/401 

Domein details
Domein
Naam    yu-card
Status    REGISTERED
Registratie    3 juni 2011
Laatste wijziging    16 juni 2011 9:50
Domeinnaamhouder
Naam    Christophe Vanopbroeke
Organisatie    Matelco gcv
Taal    Nederlands

Dus Essevee heeft nog steeds geen nieuwe sponsor aangetrokken...
Het is toch logisch dat als je een nieuw bedrijf opricht en je manager bent bij een voetbalclub je het nieuwe bedrijf meer aandacht wil geven omdat "enfinity" minder promotie nodig heeft. In feite zijn het ook 2 verschillende bedrijven dus is er wel degelijk een sponsor bijgekomen.

you must be joking.... minder promotie nodig....

lees het weekelijks nieuws  over de moeilijkheden bij enfinity "het is niet uitgesloten dat we onze sponsorverplichtingen bij zulte waregem of de E prijs harelbeke moeten stopzetten"

de luchtbel decuyper zal vroeg of laat wel ontploffen
het is idd al langer bekend dat Enfinity liquiditeitsproblemen heeft en z'n leveranciers maar moeilijk kan betalen, al moet er nu niet overdreven worden ook, want ze kunnen jaarlijks op subsidies of groene stroomcertificaten rekenen, m.a.w. ze zullen niet in 1 2 3 overkop gaan.  Laten we positief blijven en het bij groeipijnen houden.

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #13 Gepost op: juni 25, 2011, 01:37:40 pm »
Volgens www.essevee.be heeft Essevee een nieuwe hoofd-sponsor: Yu-Card, daardoor daalt de sponsor-inbreng van Enfinity schrijven ze.

Maar de website van http://yu-card.be/ is nog onder constructie en er staat het adres Lebbestraat 188 Waregem, het adres van Enfinity

De website http://yu-card.be/ is maar enkele dagen geleden geregistreerd door Christophe Vanopbroeke uit Kluisbergen, die een manager is bij Enfinity : 

http://be.linkedin.com/pub/christophe-vanopbroeke/14/aa5/401 

Domein details
Domein
Naam    yu-card
Status    REGISTERED
Registratie    3 juni 2011
Laatste wijziging    16 juni 2011 9:50
Domeinnaamhouder
Naam    Christophe Vanopbroeke
Organisatie    Matelco gcv
Taal    Nederlands

Dus Essevee heeft nog steeds geen nieuwe sponsor aangetrokken...
Het is toch logisch dat als je een nieuw bedrijf opricht en je manager bent bij een voetbalclub je het nieuwe bedrijf meer aandacht wil geven omdat "enfinity" minder promotie nodig heeft. In feite zijn het ook 2 verschillende bedrijven dus is er wel degelijk een sponsor bijgekomen.

you must be joking.... minder promotie nodig....

lees het weekelijks nieuws  over de moeilijkheden bij enfinity "het is niet uitgesloten dat we onze sponsorverplichtingen bij zulte waregem of de E prijs harelbeke moeten stopzetten"

de luchtbel decuyper zal vroeg of laat wel ontploffen
Rustig Smurfke, opent u een thread "het grote zonnekoning klaagboek". Hoop jij dat ze ontploft zodat je dan gelijk krijgt? Wanneer gaat iedereen eens inzien dat we vooruit moeten en dat met je nederig te positioneren als middenmoterke dit zeker niet zal lukken. Die man durft ambitie uit te spreken en daar heb je lef voor nodig. Je zou moeten trots zijn op je team, het seizoen is nog niet begonnen. Als we met de winter achteraan staan dan zal ik je gelijk geven maar dan zullen we (hopelijk) hier beide niet mee tevreden zijn?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #14 Gepost op: juni 25, 2011, 02:20:12 pm »
Voor alle duidelijkheid. De Cuyper is geen CEO meer van Enfinity, h? ! Maar wel Steven De Tollenaere.
Je zou ook kunnen zeggen van " De Cuyper is geen ceo meer en het loopt al in het honderd ".
Enfin, die 5 toptransfers zijn er nog niet en zullen volgens mij ook niet komen...
Waar blijft die grote financi?le instelling... toch niet YU-card, zeker, zijn eigen bedrijf ??
De toekomst zal/zou ons wijzer moeten maken, zeker ?

Rik de Flik

  • Gast
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #15 Gepost op: juni 25, 2011, 03:17:54 pm »
In de mededeling op de site staat er dat door de nieuwe sponsor het budget gevoelig verhoogd wordt. Maar hoeveel is het budget dan?

En ik vraag me af hoe gevoelig een nieuwbakken firma het budget kan doen verhogen? Iets dat nog niet eens bestaat zou meteen al een pak geld aan sponsoring uitgeven? En net zoals hierboven heb ik ook eens de whois bekeken en is dit inderdaad van een bestuurder van Enfinity, net zoals dat bij de andere nieuwe "internationale" aankoopfirma het geval is. Beiden net nieuwe firma's die geld in voetbal pompen. Louche?

Ik vind het toch allemaal zeer raar.

Tevens staat er vandaag in het nieuwsblad dat PDC samen met Willy Naessens op 1 juli de meerderheid krijgt in cvba SVZW.

Rik de Flik

  • Gast
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #16 Gepost op: juni 25, 2011, 03:18:31 pm »
Trouwens waar staat er dat er per transactie geld naar de club stroomt?

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #17 Gepost op: juni 25, 2011, 04:26:42 pm »
In de mededeling op de site staat er dat door de nieuwe sponsor het budget gevoelig verhoogd wordt. Maar hoeveel is het budget dan?

En ik vraag me af hoe gevoelig een nieuwbakken firma het budget kan doen verhogen? Iets dat nog niet eens bestaat zou meteen al een pak geld aan sponsoring uitgeven? En net zoals hierboven heb ik ook eens de whois bekeken en is dit inderdaad van een bestuurder van Enfinity, net zoals dat bij de andere nieuwe "internationale" aankoopfirma het geval is. Beiden net nieuwe firma's die geld in voetbal pompen. Louche?

Ik vind het toch allemaal zeer raar.

Tevens staat er vandaag in het nieuwsblad dat PDC samen met Willy Naessens op 1 juli de meerderheid krijgt in cvba SVZW.
Een nieuwe firma moet toch ook geld hebben om te opereren? Marketingbudget e.d.? Nuja, ik weet ook niet hoe het zit maar zo vreemd lijkt me dit zeker niet.

Rik de Flik

  • Gast
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #18 Gepost op: juni 25, 2011, 04:38:59 pm »
Dat zeg ik niet, het gaat om een budget dat door de club omschreven wordt als "gevoelige verhoging". Dan is het geen kattepis denk ik. Weet er trouwens iemand wat het budget is?

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #19 Gepost op: juni 25, 2011, 04:52:25 pm »
In de mededeling op de site staat er dat door de nieuwe sponsor het budget gevoelig verhoogd wordt. Maar hoeveel is het budget dan?

En ik vraag me af hoe gevoelig een nieuwbakken firma het budget kan doen verhogen? Iets dat nog niet eens bestaat zou meteen al een pak geld aan sponsoring uitgeven? En net zoals hierboven heb ik ook eens de whois bekeken en is dit inderdaad van een bestuurder van Enfinity, net zoals dat bij de andere nieuwe "internationale" aankoopfirma het geval is. Beiden net nieuwe firma's die geld in voetbal pompen. Louche?

Ik vind het toch allemaal zeer raar.

Tevens staat er vandaag in het nieuwsblad dat PDC samen met Willy Naessens op 1 juli de meerderheid krijgt in cvba SVZW.

Sinds wanneer zouden zij alles uit de doeken moeten doen? Deden ze toch vroeger ook niet?
Dit zal allemaal wel door de bevoegde instanties gecheckt worden, en als alles legaal is kan het me eerlijk gezegd geen fluit schelen waar het geld vandaan komt!

Er is hier trouwens dringend een beetje meer positiviteit nodig op het forum me dunkt. Het seizoen is nog niet begonnen, er zijn nog op geen enkel vlak problemen gerezen, ook niet financieel. Dus zie ik eerlijk gezegd enkele reden om zoals velen negatief te doen. Van mij krijgen ze het voordeel van de twijfel.

« Laatst bewerkt op: juni 25, 2011, 04:55:42 pm door sv till i die »