Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437710 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3020 Gepost op: januari 18, 2013, 04:18:59 pm »
Het nationaal stadion is niet enkel ouwbollig, ongezellig, maar met deze generatie rode duivels veel te klein.  Je moet er al als de kippen bij zijn om een ticket te bemachtigen, zelfs een matchke tegen macedonie is al maanden op voorhand uitverkocht.  Wat is 43000 plaatsen voor een nationaal team en deze generatie vol vedetten en toppers?  60 000 zou veel beter zijn voor een nationaal stadion, en een dichte kuip tegen het veld.  Dat zou pas een duivelse sfeer zijn.  Als je ziet hoe het er al kan aan toegaan in het boudewijn stadion op 25 meter van het veld.

Jammer genoeg zie ik daar ook de eerste 2-3 jaar geen nieuw stadion komen.  Leve de Belgiek!

Een moskee bv staat er wel binnen het jaar.  Nuff said.
« Laatst bewerkt op: januari 18, 2013, 04:23:26 pm door essevee007 »

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3021 Gepost op: januari 19, 2013, 08:48:05 am »

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3022 Gepost op: januari 19, 2013, 12:26:23 pm »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130118_00438473

volgende week weten we meer ...

Het belangrijkste is toch dat ze er nog volop willen voorgaan.  Liever iets langer puzzelen en iets deftigs op de lange termijn, dan de kakafonie-oplapwerkjes zoals ze in Mechelen gaan doen.  Ik had gehoopt dat Gent een nieuwe trend kon inzetten, met terug te grijpen naar de grote vakken, ipv de kleine ringen met een metershoge muur en loges ertussen.

Het ?nige dat wij kunnen doen, is vrienden blijven mobiliseren om volgend seizoen een abonnement te nemen.  Wekelijks met 9000man zou een enorme stap vooruit zijn, waardoor essevee gemakkelijker investeerders kan lokken.  Gedaan met de excuses als, "ik mag niet van mijn vrouw".




Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3023 Gepost op: januari 19, 2013, 05:36:56 pm »
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=60494

KV Mechelen hun plannen zien er niet echt afschuwelijk uit maar goed beter dan niks zeker? En kost 'slechts' 10miljoen

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3024 Gepost op: januari 19, 2013, 06:38:15 pm »
Niet echt afschuwelijk?  :o

Sorry, maar deze plannen zijn echt wel lachertje. gelukkig zijn deze nog niet definitief!
De lange tribune die schuin afloopt is echt wel geen zicht, en ook de beide hoek-tribunes met skyboxen zijn echt slecht ingepast. Het is precies wat knutselwerk geweest en wat blokjes in elkaar zetten. Hopelijk krijgen de juiste mensen hier nog inspraak in.
Het is alvast duidelijk dat ook de architect van Stayen hier een hand in had...

Dan verwacht ik van ons stadion toch iets meer  ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3025 Gepost op: januari 19, 2013, 06:47:17 pm »
Niet echt afschuwelijk?  :o

Sorry, maar deze plannen zijn echt wel lachertje. gelukkig zijn deze nog niet definitief!
De lange tribune die schuin afloopt is echt wel geen zicht, en ook de beide hoek-tribunes met skyboxen zijn echt slecht ingepast. Het is precies wat knutselwerk geweest en wat blokjes in elkaar zetten. Hopelijk krijgen de juiste mensen hier nog inspraak in.
Het is alvast duidelijk dat ook de architect van Stayen hier een hand in had...

Dan verwacht ik van ons stadion toch iets meer  ;)

Zou dat nog altijd zoiets zijn bij ons?
http://www.focus-wtv.be/nieuws/sport/zulte-waregem-stelt-plannen-nieuw-stadion-voor-met-foto-s/article-1194752826877.htm#


Dateert van enkele jaren geleden.

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3026 Gepost op: januari 19, 2013, 09:05:00 pm »
Het nationaal stadion is niet enkel ouwbollig, ongezellig, maar met deze generatie rode duivels veel te klein.  Je moet er al als de kippen bij zijn om een ticket te bemachtigen, zelfs een matchke tegen macedonie is al maanden op voorhand uitverkocht.  Wat is 43000 plaatsen voor een nationaal team en deze generatie vol vedetten en toppers?  60 000 zou veel beter zijn voor een nationaal stadion, en een dichte kuip tegen het veld.  Dat zou pas een duivelse sfeer zijn.  Als je ziet hoe het er al kan aan toegaan in het boudewijn stadion op 25 meter van het veld.

Jammer genoeg zie ik daar ook de eerste 2-3 jaar geen nieuw stadion komen.  Leve de Belgiek!

Een moskee bv staat er wel binnen het jaar.  Nuff said.

boenke....rechte dr op  ;)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3027 Gepost op: januari 21, 2013, 01:24:57 pm »
Het nationaal stadion is niet enkel ouwbollig, ongezellig, maar met deze generatie rode duivels veel te klein.  Je moet er al als de kippen bij zijn om een ticket te bemachtigen, zelfs een matchke tegen macedonie is al maanden op voorhand uitverkocht.  Wat is 43000 plaatsen voor een nationaal team en deze generatie vol vedetten en toppers?  60 000 zou veel beter zijn voor een nationaal stadion, en een dichte kuip tegen het veld.  Dat zou pas een duivelse sfeer zijn.  Als je ziet hoe het er al kan aan toegaan in het boudewijn stadion op 25 meter van het veld.

Jammer genoeg zie ik daar ook de eerste 2-3 jaar geen nieuw stadion komen.  Leve de Belgiek!

Een moskee bv staat er wel binnen het jaar.  Nuff said.

boenke....rechte dr op  ;)

We spelen ocharme 1 jaar op internationaal niveau, hebben nog geen enkel groot tornooi gespeeld de laatste 10 jaar en jullie zouden direct een nieuw stadion zetten voor die 5 matchen per jaar?

Frankrijk speelde bijvoorbeeld zijn laatste WK kwalificatiematch tegen Wit Rusland voor 52000 toeschouwers in een stadion waar er 90000 inkunnen. Nederland speelde in september voor 52000 man in Amsterdam voor kwalificatie tegen Turkije.

Maar "leve de Belgiek" en "een moskee staat..." zijn wel weloverwogen argumenten in uw betoog, dat moet ik wel toegeven.