Auteur Topic: Transfer Giuseppe Rossini afgerond  (gelezen 11394 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Gepost op: mei 29, 2011, 08:26:13 pm »
Het hing al langer in de lucht, zeggen we dan. Essevee maakt vandaag de transfer van Giuseppe Rossini bekend. De Belg met Italiaanse roots tekende een contract voor twee seizoenen met een optie voor nog een extra seizoen.

Citaat
SV Zulte Waregem, KV Kortrijk en Giuseppe Rossini hebben een akkoord bereikt over de transfer van de 24-jarige spits naar Essevee.

Rossini, een Belg met Italiaanse roots, tekende aan de Gaverbeek een contract voor twee seizoenen met een optie voor nog ??n jaar.

Giuseppe 'Pino' Rossini: "De ambities van Zulte Waregem klinken zeer mooi. Het is evident dat ik snel overtuigd was om mee te stappen in het nieuwe project dat de club haarfijn uitgelegd hebben. Van de huidige kern ken ik Habib Habibou en ook Steve Colpaert, waarmee ik bij de Belgische beloften gespeeld heb. Welk systeem we spelen maakt niet zoveel uit. Belangrijk is dat er twee of drie spelers zijn die rond mij zwerven. Mijn kopspel, deviaties en linkervoet zijn mijn sterkste punten, en ik hoop die ten volle te kunnen benutten vanaf komend seizoen!"

Bron: www.essevee.be
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline quinten

  • Leden
  • Berichten: 4
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #1 Gepost op: mei 29, 2011, 08:39:03 pm »
Man man man... waarom hebben wij daar ene eurocent aan gegeven?  Bij de nekken zijn ze blij dat hij weg is en we hebben ze nog geld moeten geven ook  :D man man man... top eerste klasse, mijn gat!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2011, 08:41:43 pm »
All?? hup,we zullen wel zien h?.Kan mss wel meevallen.Hij zal geen al te dure vogel geweest zijn,en ge kunt het hem toch niet kwalijk nemen dat hij weg wil bij de nekken.

@ hierboven : We waren hier ook blij dat Jelavic weg was.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2011, 08:44:03 pm »
Een kopbalsterke, grote spits is wel wat we nodig hebben. Laat ons hopen dat hij de vorm terugvindt van bij KV Mechelen waar hij toch in ??n jaar in iets van 20 wedstrijden (met daarbij veel invalbeurten bijgerekend) er toch 10 wist in te leggen.
Dit jaar viel hij vooral op door zijn missers, maar hij zit toch ook aan 8 goals. Bijna het dubbele van wat Nfor hier in 2 jaar realiseerde als diepe spits...
Tzal afwachten worden of het de Rossini van Mechelen of van Kortrijk wordt, ik hoop uiteraard het eerste  ;)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #4 Gepost op: mei 29, 2011, 08:50:02 pm »
Een kopbalsterke, grote spits is wel wat we nodig hebben. Laat ons hopen dat hij de vorm terugvindt van bij KV Mechelen waar hij toch in ??n jaar in iets van 20 wedstrijden (met daarbij veel invalbeurten bijgerekend) er toch 10 wist in te leggen.
Dit jaar viel hij vooral op door zijn missers, maar hij zit toch ook aan 8 goals. Bijna het dubbele van wat Nfor hier in 2 jaar realiseerde als diepe spits...
Tzal afwachten worden of het de Rossini van Mechelen of van Kortrijk wordt, ik hoop uiteraard het eerste  ;)
Ja acht goals waarvan de helft penalty's ::)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #5 Gepost op: mei 29, 2011, 08:52:39 pm »
Een kopbalsterke, grote spits is wel wat we nodig hebben. Laat ons hopen dat hij de vorm terugvindt van bij KV Mechelen waar hij toch in ??n jaar in iets van 20 wedstrijden (met daarbij veel invalbeurten bijgerekend) er toch 10 wist in te leggen.
Dit jaar viel hij vooral op door zijn missers, maar hij zit toch ook aan 8 goals. Bijna het dubbele van wat Nfor hier in 2 jaar realiseerde als diepe spits...
Tzal afwachten worden of het de Rossini van Mechelen of van Kortrijk wordt, ik hoop uiteraard het eerste  ;)
Ja acht goals waarvan de helft penalty's ::)

En Nfor had er 5 over 2 seizoenen waar ook nog minstens 1 penalty bijzat.. Qua afwerking zal het zeker niet slechter zijn.

Als hij het niveau haalt van dat ene jaar in KV Mechelen is het zeker een versterking, maar zoals ik al zei.. afwachten.
Goals van bij Mechelen: http://www.youtube.com/watch?v=qZsAwKCRqF8
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2011, 08:54:31 pm door Nico the master »

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #6 Gepost op: mei 29, 2011, 08:59:37 pm »
1 ding heeft hij toch gekregen rossini, en da is verstand!! Verstand van weg te gaan bij die nekken :D
Ook ik ben geen voorstander van rossini, maar Ik geef iederen een kans die naar essevee komt. Aan hun om zicht te bewijzen.

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #7 Gepost op: mei 29, 2011, 09:20:46 pm »
geef hem toch een kans.. hij heeft hier nog niets gedaan en den helft zit em al uit te kakken..we gaan zien wat hij waard zal zijn voor ons..lets hope

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #8 Gepost op: mei 29, 2011, 09:26:45 pm »
Misschien kunnen we volgend seizoen es wat vaker scoren op corner. Veel van zn goals komen toch daaruit voort.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #9 Gepost op: mei 29, 2011, 09:33:27 pm »
Weet echt niet wat waregem in deze zeer slechte spits ziet. Kan geen duel winnen. Succes ermee!
Nog zo een paar transfers en het zal geen drie jaar meer duren om kampioen te worden 8-D
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2011, 09:42:15 pm door smurf »

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #10 Gepost op: mei 29, 2011, 09:43:38 pm »
En als hij volgend seizoen 15 keer scoort is hij ieder zijn held en scandeert de nieuwe tribune volop zijn naam.. Hij krijgt ook van mij het voordeel van de twijfel, al speelde hij vorig seizoen wel als een draak..
Want wat al zo vaak bewezen en gezegd is kan ook hier gebeuren, de vorige seizoenen zijn geen indicatie van wat hij hier kan brengen, het potentieel is er ergens wel.. nu moet het er nog uitkomen..
En ieder die hem nu al afbreekt moet niet juichenals hij ons tegen bv tegen Bruhhe naar de overwinning schiet (om maar iets te zeggen, h?).. Gelieve dan gewoon te zwijgen en eens te denken dat u voebalkennis en menselijke beschaafheid om ieder een kans te geven misschien toch niet zo goed is als je zelf zou denken..

Deze transfer kan goed of slecht uitdraaien, ik sta alvast achter Rossini.. Tenslotte is hij nu een van ons..
One Essevee!

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #11 Gepost op: mei 29, 2011, 09:48:40 pm »
En als hij volgend seizoen 15 keer scoort is hij ieder zijn held en scandeert de nieuwe tribune volop zijn naam.. Hij krijgt ook van mij het voordeel van de twijfel, al speelde hij vorig seizoen wel als een draak..
Want wat al zo vaak bewezen en gezegd is kan ook hier gebeuren, de vorige seizoenen zijn geen indicatie van wat hij hier kan brengen, het potentieel is er ergens wel.. nu moet het er nog uitkomen..
En ieder die hem nu al afbreekt moet niet juichenals hij ons tegen bv tegen Bruhhe naar de overwinning schiet (om maar iets te zeggen, h?).. Gelieve dan gewoon te zwijgen en eens te denken dat u voebalkennis en menselijke beschaafheid om ieder een kans te geven misschien toch niet zo goed is als je zelf zou denken..

Deze transfer kan goed of slecht uitdraaien, ik sta alvast achter Rossini.. Tenslotte is hij nu een van ons..
?

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #12 Gepost op: mei 29, 2011, 09:49:06 pm »
Ik ben een voorstander van Pino :p zo een type hebben we nog niet. Ik denk dat hij wel eens zou kunnen slagen bij ons ;)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #13 Gepost op: mei 29, 2011, 10:29:23 pm »
Misschien kunnen we volgend seizoen es wat vaker scoren op corner. Veel van zn goals komen toch daaruit voort.
Dan gaan ze toch eerst eens serieus mogen trainen op het trappen van corners hier...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #14 Gepost op: mei 30, 2011, 12:37:17 am »
Op voetbalistiek vlak kies ik altijd voor Nfor, is voor mij niet echt een aanwinst,den Pino(vond ik verleden jaar ook van Habibou, was ik eventjes mis toen!)maar wie weet heeft hij een uitstekende mentaliteit. 

Offline quinten

  • Leden
  • Berichten: 4
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #15 Gepost op: mei 30, 2011, 08:42:18 am »
Natuurlijk moet je hem een kans geven maar als je staat te roepen dat we willen aansluiten met de TOP kan je moeilijk met Pino afkomen.  Welk signaal geef je aan andere mogelijke spelers die willen komen?  Die kennen de kwaliteiten en de cijfers ook...

WAEREGHEM

  • Gast
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #16 Gepost op: mei 30, 2011, 08:53:22 am »
Vreemde transfer vind ik toch. Ik herinner me toen ik tijdens de laatste Waregem-Kortrijk met de mensen rondom mij aan het lachen was met Rossini, ? la 'stel je voor dat die ooit bij ons zou rondlopen'. En nu is het van dat. Bewees de voorbije jaren toch niet bepaald een topspeler (of zelfs een goede speler) te zijn, in Kortrijk is iedereen dolblij dat hij weg is, ik zie dus niet direct in wat wij in hem zien? Hij kan me maar ongelijk geven natuurlijk, ik wens hem veel succes, hij verdient een eerlijke kans net als alle andere spelers, maar toch...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #17 Gepost op: mei 30, 2011, 09:19:19 am »
is wel iemand die misschien de tweede spits rond hem beter kan doen laten spelen zodat Habibou nog meer zal scoren en op zijn beste plaats zal worden uitgespeeld

fox

  • Gast
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #18 Gepost op: mei 30, 2011, 09:41:13 am »
Vreemde transfer vind ik toch. Ik herinner me toen ik tijdens de laatste Waregem-Kortrijk met de mensen rondom mij aan het lachen was met Rossini, ? la 'stel je voor dat die ooit bij ons zou rondlopen'. En nu is het van dat. Bewees de voorbije jaren toch niet bepaald een topspeler (of zelfs een goede speler) te zijn, in Kortrijk is iedereen dolblij dat hij weg is, ik zie dus niet direct in wat wij in hem zien? Hij kan me maar ongelijk geven natuurlijk, ik wens hem veel succes, hij verdient een eerlijke kans net als alle andere spelers, maar toch...

Ik was er 1 van. Soit, de bank moet natuurlijk ook bevolkt worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze die binnenhalen om als basisspeler aan het seizoen te beginnen.
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2011, 09:42:47 am door fox »

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #19 Gepost op: mei 30, 2011, 09:58:41 am »
Wie weet valt hij wel mee, gene paniek.  Beoordeel hem pas na een 10-tal matchen