Auteur Topic: Transfer Giuseppe Rossini afgerond  (gelezen 11287 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #20 Gepost op: mei 30, 2011, 10:02:24 am »
Wie weet valt hij wel mee, gene paniek.  Beoordeel hem pas na een 10-tal matchen

Ik denk eerlijk gezegd niet dat we hem gaan kunnen beoordelen na 10 wedstrijden wegens het ontbreken van genoeg speelminuten. Tenzij hij natuurlijk een dijk van een voorbereiding speelt. Kalezic kan voorlopig enkel voortgaan op beeldmateriaal en als hij een compilatie ziet van Rossini vorig jaar dan zal hij wel snel zijn oordeel klaar hebben...

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #21 Gepost op: mei 30, 2011, 04:13:35 pm »
Hoe zit het nu eigenlijk ?  Is er een ruil geweest met N'For ? 

Boer Boerie

  • Gast
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #22 Gepost op: mei 30, 2011, 05:02:17 pm »
Hoe zit het nu eigenlijk ?  Is er een ruil geweest met N'For ? 
Nope geen ruil

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #23 Gepost op: mei 30, 2011, 05:26:20 pm »
Hoe zit het nu eigenlijk ?  Is er een ruil geweest met N'For ? 
Nope geen ruil

hebben we er dan uiteindelijk nog iets aan overgehouden aan de transacties met de VK?

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 516
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #24 Gepost op: mei 30, 2011, 05:33:59 pm »
Remember Salou,iedereen dacht ook;wa hebben we nu weer gekocht....Ik kan er niets aan doen maar Pino mocht direct komen van mij....Dit is een goede transfer en zal ongetwijfeld potten breken,indien niet....mijn verontschuldigingen.... ;D ;)

Rik de Flik

  • Gast
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #25 Gepost op: mei 30, 2011, 06:35:52 pm »
Wat mij meer interesseert is hoeveel wij voor die brol hebben moeten betalen.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #26 Gepost op: mei 30, 2011, 07:22:31 pm »
Wat mij meer interesseert is hoeveel wij voor die brol hebben moeten betalen.
Die brol waarover je spreekt is nu wel een speler van Zulte Waregem...
SV TILL I DIE

Offline VrieZe

  • Leden
  • Berichten: 24
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #27 Gepost op: mei 30, 2011, 08:17:00 pm »
Toch wel heel triestige opmerkingen van sommigen hier op deze transfer. Rossini is nu een SV speler mensen, geef hem aub de kans die hij verdiend! Dat hij inderdaad een slecht seizoen achter de rug heeft, kan niemand ontkennen, maar het jaar voordien heeft hij bewezen dat hij wel degelijk iets in zijn mars heeft. Het is aan Giuseppe zelf om dat aan ons te tonen, maar voor sommigen krijgt hij zelfs deze kans niet... Hmz  ???

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #28 Gepost op: mei 30, 2011, 08:34:22 pm »
Remember Salou,iedereen dacht ook;wa hebben we nu weer gekocht....Ik kan er niets aan doen maar Pino mocht direct komen van mij....Dit is een goede transfer en zal ongetwijfeld potten breken,indien niet....mijn verontschuldigingen.... ;D ;)
Ik denk niet dat er bij Salou iemand dacht "wat hebben we hier gekocht", het was duidelijk dat de man potentieel had.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #29 Gepost op: mei 30, 2011, 08:40:25 pm »
Remember Salou,iedereen dacht ook;wa hebben we nu weer gekocht....Ik kan er niets aan doen maar Pino mocht direct komen van mij....Dit is een goede transfer en zal ongetwijfeld potten breken,indien niet....mijn verontschuldigingen.... ;D ;)
Ik denk niet dat er bij Salou iemand dacht "wat hebben we hier gekocht", het was duidelijk dat de man potentieel had.

Ik herinner mij toch de algemene indruk over "diene lange zwarten" in een oefenwedstrijd tegen Kortrijk... Wat was die barslecht, diep ontgoochelend, ... Dus: niemand verwachtte op dat moment dat hij zou ontbolsteren tot de topper die hij uiteindelijk geworden is...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #30 Gepost op: mei 31, 2011, 07:06:42 am »
Salou was een topper in 2e klasse ?, hij speelde met Kortrijk heel onze ploeg op een hoopje.

Op basis daarvan hebben ze hem gekocht, niet?

fox

  • Gast
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #31 Gepost op: mei 31, 2011, 08:14:42 am »
Salou was een topper in 2e klasse ?, hij speelde met Kortrijk heel onze ploeg op een hoopje.

Op basis daarvan hebben ze hem gekocht, niet?

Ons op een hoopje spelen? In het jaar dat Salou bij Kortrijk speelde gingen ze 2 keer de boot in tegen ons.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #32 Gepost op: mei 31, 2011, 08:34:12 am »
Silvio Breleur werd in die tijd gekocht als eerste spits.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #33 Gepost op: mei 31, 2011, 09:57:37 am »
Wie Tim Matthys in de voorbereiding zag spelen........??!! dat trok pas op niks en tijdens de competitie was het een volledig andere speler

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #34 Gepost op: mei 31, 2011, 02:03:54 pm »
Zelfde met Salou. Iedereen vond Sylvio Breleur de best spits van de twee, maar Salou stond in Gent aan de aftrap en speelde een dijk van een wedstrijd!
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #35 Gepost op: mei 31, 2011, 02:05:38 pm »
Ik geloof erin !

fox

  • Gast
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #36 Gepost op: mei 31, 2011, 02:05:53 pm »
Zelfde met Salou. Iedereen vond Sylvio Breleur de best spits van de twee, maar Salou stond in Gent aan de aftrap en speelde een dijk van een wedstrijd!

Volgens mij was Breleur gewoon nog beter als Salou, maar blessures hebben die gast zijn carriere genekt. Doodzonde eigenlijk.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #37 Gepost op: mei 31, 2011, 02:17:05 pm »
Zelfde met Salou. Iedereen vond Sylvio Breleur de best spits van de twee, maar Salou stond in Gent aan de aftrap en speelde een dijk van een wedstrijd!

Volgens mij was Breleur gewoon nog beter als Salou, maar blessures hebben die gast zijn carriere genekt. Doodzonde eigenlijk.

Breleur was een toptalent, stukken beter dan Salou maar fragiel gelijk een porseleinen vaas.  Om het te maken moet alles snor zitten : talent - sterk lijf - verstand - aanpassingsvermogen - relaties etc.

Rik de Flik

  • Gast
Re:Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #38 Gepost op: juni 02, 2011, 03:05:39 pm »
Wat mij meer interesseert is hoeveel wij voor die brol hebben moeten betalen.
Die brol waarover je spreekt is nu wel een speler van Zulte Waregem...

Wat maakt dat uit??? Brol blijft brol. 't Is niet omdat hij nu naar essevee komt dat hij zoveel beter zal zijn. Hopelijk wel maar als het in Mechelen en Kortrijk niet lukt...

Offline alex30

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: Transfer Giuseppe Rossini afgerond
« Reactie #39 Gepost op: juni 17, 2011, 01:15:43 pm »
mijns inziens een miskoop