Auteur Topic: Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"  (gelezen 28716 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #20 Gepost op: juni 01, 2011, 12:14:26 am »
slotje?  8)

Of een spellingstopic starten? ;)

Online dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #21 Gepost op: juni 01, 2011, 12:31:14 am »
Zonder Zulte was er geen voetbal meer in het Regenboogstadion.  Dus daarom moet de naam Zulte worden behouden.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #22 Gepost op: juni 01, 2011, 12:33:33 am »
maar de mensen weten wel dat zulte (de gemeente dan) nooit een cent in sv zulte waregem heeft gestoken, en waregem (de stad dan) w?l .

en trouwens svz waregem vind ik maar stom klinken ... ofwel houd je sv zulte waregem ofwel ga je weer naar sv waregem me dunkt .

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #23 Gepost op: juni 01, 2011, 12:39:32 am »
Ik zou het enorm onrespectvol vinden moest de naam Zulte (zo goed als) volledig uit de clubnaam verdwijnen.

Meer woorden wil er niet (meer) aan vuilmaken.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline ytreza

  • Leden
  • Berichten: 7
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #24 Gepost op: juni 01, 2011, 01:50:23 am »

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #25 Gepost op: juni 01, 2011, 04:49:04 am »
eerst wa lullen over de kleuren en nu dat ze het gewoon zijn in de media om de volledige naam te zeggen gaan we toch wel weer raar doen zeker met de z van zot of zat kun je alle kanten op?
zonder zulte zaten wij misschien nog te krabbelen in 4de   :o

Offline MrVosken

  • Leden
  • Berichten: 22
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #26 Gepost op: juni 01, 2011, 08:00:34 am »
Deze morgen op Radio 2 interview met Kurt Vanryckeghem:

Denkt u dat de club zelf akkoord zal gaan met deze beslissing?

"De voorzitter en de grote bestuursleden staan volledig achter deze beslissing."

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #27 Gepost op: juni 01, 2011, 08:07:02 am »
Ik vind het wel logisch dat de stad Waregem dat vraagt. Hetzelfde is trouwens ook in lommel gebeurt, de naam kvsk united is gewijzigd naar Lommel united omdat de stad investeringen in het stadion deed.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #28 Gepost op: juni 01, 2011, 08:10:30 am »
Hoe kent het buitenland ons mini-landje ondertussen : OMWILLE VAN DE MIERENEUKERIJ EN MUGGENGEZIFT van onze politici in Brussel!  Misplaatste arrogantie ten top.  Het is dan logisch zeker dat dat gedrag gecopieerd wordt op lager echelon.  Meneer de burgemeester van mini-stadje Waregem : hou u bezig met zaken DIE BELANGRIJK ZIJN VOOR UW BURGERS!!

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #29 Gepost op: juni 01, 2011, 08:32:01 am »
wat lees ik hier allemaal ? Waregem was financ gedaan toen de fusie kwam (klopt), maar wat weinigen weten is dat zultse ook gedaan was, maar dat wisten de  oost vlaamse bestuurders handig te "omzeilen" en tijdens de eerste fusiejaren werden hun schulden door het succes van de nieuwe ploeg weggewerkt ! Alle west-vlaamse bestuurders die er toen ( nu zijn ze bijna allen buiten gewerkt) bij waren zullen dit bevestigen !!!!!maar al bij al was het een geslaagde zet en de successen volgden tot op heden......wat de sponsors betreft, het grote deel kwam wel degelijk van het vroegere sv waregem bij de opstart van svzw (zie molecule).
de "juiste"waarheid mag eindelijk eens naar boven komen zodat de zever van "waregem had zulte nodig " eens stopt. Beiden hadden elkander nodig en niets anders !

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #30 Gepost op: juni 01, 2011, 08:51:59 am »
« Laatst bewerkt op: juni 01, 2011, 09:21:10 am door boer boer »

Offline Wouter2

  • Leden
  • Berichten: 2
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #31 Gepost op: juni 01, 2011, 08:56:45 am »
Indien de naam echt gewijzigd zou worden.... jadadde... triestig en svz Waregem zou zich daardoor compleet onpopulair maken in Belgi? (wat de voorbije 10 jaar zeker niet was!).  Burgemeester wil Waregem populairder maken zeker... maar bon, wellicht bezig met het tegenovergestelde aan het doen.
Ivm bovenstaande... als je elkaar beiden nodig hebt... en door beiden (opnieuw) groot kan worden, mag je wel een beetje respect blijven houden voor elkaar!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #32 Gepost op: juni 01, 2011, 08:57:16 am »
eerst wa lullen over de kleuren en nu dat ze het gewoon zijn in de media om de volledige naam te zeggen gaan we toch wel weer raar doen zeker met de z van zot of zat kun je alle kanten op?
zonder zulte zaten wij misschien nog te krabbelen in 4de   :o

En zonder Waregem zat Zulte ZEKER nog in 4e te krabbelen, met een supporterspotentieel van pakweg 1000 man en tja bijna geen accomodatie zal je er niet komen hoor.

fox

  • Gast
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #33 Gepost op: juni 01, 2011, 09:06:31 am »
Wat een non discussie. We kunnen anders nog eens discussieren of er al dan niet een streepje tussen moet komen. Hebben die tjeeven in Waregem echt niets beters te doen?

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #34 Gepost op: juni 01, 2011, 09:15:26 am »
Hoewel ik helemaal niet van Zulte ben, vind ik dit toch een stap te ver.
Aan de mensen die zeggen dat er helemaal niets verandert, think again...
Om maar enkele voorbeeldjes te geven : tijdens de matchen op tv zal in de scorebalk WAR staan ipv ZWA, in de rangschikking van het klassement zal gewoon Waregem komen te staan ipv Zulte Waregem,
De vroegere supporters van Zulte hebben tijdens de voorbije jaren alle groene en gele tinten uit de truitjes zien verdwijnen, en nu zou dit zelfs doorgetrokken worden naar de naam...
Wat wordt de volgende stap "Red White SV Waregem" ?
Aangezien beide clubs 10j geleden een fusie zijn aangegaan, moeten beide namen voor mij evenwaardig behandeld worden in de naam van de club.
Kortom, vind deze actie weinig respectvol

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #35 Gepost op: juni 01, 2011, 09:22:24 am »
Dat ze dan ook eens investeren in de club he, dan zal Zulte er heus wel blijven instaan! En ik denk dat er nog wel degelijk groen aanwezig is? Rood groen is nu eenmaal eerlijk voor beide ploegen. Dat geel vond maar niets.

Online toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #36 Gepost op: juni 01, 2011, 09:30:57 am »
Met alle respect we zijn in eerste gekomen dankzij zulte maar ik versta stad waregem wel. Meestal wordt er gesproken over Zulte terwijl het stadion volledig onderhouden word door stad Waregem. Ook het nieuwe stadion financieren ze voor een deel dan vind ik het normaal dat ze wat erkenning krijgen hiervoor.
svz waregem die z is toch van zulte? veel veranderd er niet  :)

voor mij hoeft dit niet gewijzigd te worden. Je mag niet vergeten dat de investeringen van het stad Waregem ook zorgen voor uitstraling van Waregem naar de buitenwereld toe. Er speelt een 1e klasseploeg in hun stad, iets wat niet iedereen kan zeggen. Dus op zich vind ik niet dat er ten gevolge de investeringen iets aan naam moet wijzigen. Akkoord?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #37 Gepost op: juni 01, 2011, 09:34:11 am »
Met alle respect we zijn in eerste gekomen dankzij zulte maar ik versta stad waregem wel. Meestal wordt er gesproken over Zulte terwijl het stadion volledig onderhouden word door stad Waregem. Ook het nieuwe stadion financieren ze voor een deel dan vind ik het normaal dat ze wat erkenning krijgen hiervoor.
svz waregem die z is toch van zulte? veel veranderd er niet  :)

voor mij hoeft dit niet gewijzigd te worden. Je mag niet vergeten dat de investeringen van het stad Waregem ook zorgen voor uitstraling van Waregem naar de buitenwereld toe. Er speelt een 1e klasseploeg in hun stad, iets wat niet iedereen kan zeggen. Dus op zich vind ik niet dat er ten gevolge de investeringen iets aan naam moet wijzigen. Akkoord?

Yep, akkoord, ik heb trouwens de indruk dat het gros van de essevee-supporters deze mening toebedeeld is. Dat is toch al iets

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #38 Gepost op: juni 01, 2011, 10:04:44 am »
Indien Zulte evenveel geld op tafel legt voor ons nieuw stadion (zou niet liever hebben) kan en mag het blijven zoals het is. Maar zo gaat dat nu eenmaal in het zakenwereldje, wie geld heeft, ...

En dan nog, ik blijf supporteren voor Zulte Waregem hoor. SVZ Waregem op papier maar voor mij zal het altijd Zulte Waregem blijven!

Online edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #39 Gepost op: juni 01, 2011, 10:08:36 am »
"Zulte" in "SV Zulte Waregem" komt omdat we nu eenmaal een fusie zijn van SV Waregem en Zultse VV, en zeker niet omwille van gemeente Zulte. Dus op basis van wat zou gemeente Zulte financieel moeten bijdragen aan een stadion waar zij niets mee te maken hebben. Dat zou even absurd zijn als stad Waregem de verbouwingen in het reservenstadion in Zulte mee te laten betalen.