Auteur Topic: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!  (gelezen 8545 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Gepost op: juni 25, 2011, 04:57:39 pm »
Talentvolle Trajkovski naar Essevee!

Op de jaarlijkse ploegvoorstelling van Zulte Waregem kon hoofdcoach Kalezic trots melden dat Essevee z'n aanval heeft versterkt met het Macedonische toptalent Alexandar Trajkovski.

De 18-jarige spits vervoegt maandag de kern, op stage in De Panne!

www.essevee.be
 

Offline Mathieu_

  • Leden
  • Berichten: 31
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #1 Gepost op: juni 25, 2011, 05:27:37 pm »
Super transfer  ;) Ook al is het afwachten wat zijn prestaties hier zullen zijn, ik heb er een goed oog op  :)

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2011, 05:46:19 pm »
Weer een jonge spits, dat wordt dringen vooraan voor een plaatsje, ofwel met 3 echte spitsen spelen :-)

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #3 Gepost op: juni 25, 2011, 05:49:49 pm »
Weer een jonge spits, dat wordt dringen vooraan voor een plaatsje, ofwel met 3 echte spitsen spelen :-)
Kan op het middenveld spelen :) zowel centraal, links als rechts

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #4 Gepost op: juni 25, 2011, 08:50:13 pm »
Is er officieel iets bekend rond de transferprijs?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #5 Gepost op: juni 25, 2011, 09:17:36 pm »
ex-joego's ? volont?, laat ons hopen dat er dan ook punten in de competitie ? volont? volgen  :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #6 Gepost op: juni 26, 2011, 07:59:29 am »
ex-joego's ? volont?, laat ons hopen dat er dan ook punten in de competitie ? volont? volgen  :)

Ja, de volle ... euh... 2. Ik hoop dat ze zich goed kunnen aanpassen en dat ze nu of volgend jaar kunnen bewijzen waarom het beloftevolle talenten zijn. Ik ben benieuwd. :)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #7 Gepost op: juni 26, 2011, 08:42:53 am »
Om iedereen gerust te stellen...
1) De transferprijs die Essevee betaald heeft komt volgens mensen die het kunnen weten bijlange na niet in de buurt van het bedrag dat in de pers wordt opgevoerd!
Gazetteklap en wishfull thinking van voetbalmakelaars.
Ik denk eerder dat Darije Kalezic en zijn kennis van de 'ic-markt' hier een niet onaardige rol in heeft gespeeld en niet zozeer de centen, net als in de transfer van Luka Milunovic.
2) Als je weet dat deze jongen op lijstjes voorkomt van Chelsea en Ajax ( om er maar enkele te noemen ) als in de gaten te houden speler, dan moet je als klein clubke snel zijn en direct toeslaan als je daar de kans toe krijgt.
3) Als ik goed ge?nformeerd ben zou dit onze nieuwe creatieve aanvallende middenvelder moeten worden waarop we al een tijdje zaten te wachten en niet zozeer een extra spits.
Allez, ik ben alvast benieuwd om hem volgende week een eerste keer aan het werk te zien!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #8 Gepost op: juni 26, 2011, 09:13:58 am »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #9 Gepost op: juni 26, 2011, 10:22:12 am »
Om iedereen gerust te stellen...
1) De transferprijs die Essevee betaald heeft komt volgens mensen die het kunnen weten bijlange na niet in de buurt van het bedrag dat in de pers wordt opgevoerd!
Gazetteklap en wishfull thinking van voetbalmakelaars.
Ik denk eerder dat Darije Kalezic en zijn kennis van de 'ic-markt' hier een niet onaardige rol in heeft gespeeld en niet zozeer de centen, net als in de transfer van Luka Milunovic.
2) Als je weet dat deze jongen op lijstjes voorkomt van Chelsea en Ajax ( om er maar enkele te noemen ) als in de gaten te houden speler, dan moet je als klein clubke snel zijn en direct toeslaan als je daar de kans toe krijgt.
3) Als ik goed ge?nformeerd ben zou dit onze nieuwe creatieve aanvallende middenvelder moeten worden waarop we al een tijdje zaten te wachten en niet zozeer een extra spits.
Allez, ik ben alvast benieuwd om hem volgende week een eerste keer aan het werk te zien!
Dus die jonge kerel (uit welke godvergeten competitie) moet onze patron, "nummer 10", spelverdeler worden op't middenveld???? Hij zal wel talent hebben, maar dit is echt gokken. Ik heb nog meer schrik nu dan vorig seizoen, we zien wel..

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #10 Gepost op: juni 26, 2011, 10:40:37 am »
Om iedereen gerust te stellen...
1) De transferprijs die Essevee betaald heeft komt volgens mensen die het kunnen weten bijlange na niet in de buurt van het bedrag dat in de pers wordt opgevoerd!
Gazetteklap en wishfull thinking van voetbalmakelaars.
Ik denk eerder dat Darije Kalezic en zijn kennis van de 'ic-markt' hier een niet onaardige rol in heeft gespeeld en niet zozeer de centen, net als in de transfer van Luka Milunovic.
2) Als je weet dat deze jongen op lijstjes voorkomt van Chelsea en Ajax ( om er maar enkele te noemen ) als in de gaten te houden speler, dan moet je als klein clubke snel zijn en direct toeslaan als je daar de kans toe krijgt.
3) Als ik goed ge?nformeerd ben zou dit onze nieuwe creatieve aanvallende middenvelder moeten worden waarop we al een tijdje zaten te wachten en niet zozeer een extra spits.
Allez, ik ben alvast benieuwd om hem volgende week een eerste keer aan het werk te zien!
Dus die jonge kerel (uit welke godvergeten competitie) moet onze patron, "nummer 10", spelverdeler worden op't middenveld???? Hij zal wel talent hebben, maar dit is echt gokken. Ik heb nog meer schrik nu dan vorig seizoen, we zien wel..
Schrik?  ::)
Nie simpel doen ?, jong! Waarom dan wel? De enige spelers die vertrokken zijn, zijn spelers die op 't laatste weinig of niet speelden ( Lutte, Meert, Roelandts, Vandenbroeck en Nfor ). In het slechtste geval, als werkelijk alle gedane transfers moesten tegenvallen -wat me uiterst onwaarschijnlijk lijkt-, dan hebben we nog dezelfde elf op het plein staan als vorig seizoen: Bossut, Minne, Dhaene, Dachelet, Mar?val, Hyland, Matton, Sterckx, Habibou, Chevalier en Naessens. Neen, sportief denk ik niet dat we schrik moeten hebben. Volgens mij kan het op sportief vlak volgend seizoen alleen maar beter gaan.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #11 Gepost op: juni 26, 2011, 10:52:33 am »
Een godvergeten compititie??Volgens mij speelde hij in de kroatische compititie....Toch niet minder dan de belgische,toch?

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #12 Gepost op: juni 26, 2011, 11:32:54 am »
Ik denk ook niet dat we schrik moeten hebben voor volgend seizoen.  Als er nog 2 versterkingen bij komen dan zie ik het zelfs goe zitten.

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #13 Gepost op: juni 26, 2011, 12:07:18 pm »
Met alle transfers denk ik dat Essevee op sportief gebied een zorgenloos seizoen kan doormaken in eerste klasse.  Op financieel gebied... daar hebben wij geen zicht op, maar laat ons hopen dat Essevee geen Moeskroen-bis wordt.   

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #14 Gepost op: juni 26, 2011, 02:26:28 pm »
Om iedereen gerust te stellen...
1) De transferprijs die Essevee betaald heeft komt volgens mensen die het kunnen weten bijlange na niet in de buurt van het bedrag dat in de pers wordt opgevoerd!
Gazetteklap en wishfull thinking van voetbalmakelaars.
Ik denk eerder dat Darije Kalezic en zijn kennis van de 'ic-markt' hier een niet onaardige rol in heeft gespeeld en niet zozeer de centen, net als in de transfer van Luka Milunovic.
2) Als je weet dat deze jongen op lijstjes voorkomt van Chelsea en Ajax ( om er maar enkele te noemen ) als in de gaten te houden speler, dan moet je als klein clubke snel zijn en direct toeslaan als je daar de kans toe krijgt.
3) Als ik goed ge?nformeerd ben zou dit onze nieuwe creatieve aanvallende middenvelder moeten worden waarop we al een tijdje zaten te wachten en niet zozeer een extra spits.
Allez, ik ben alvast benieuwd om hem volgende week een eerste keer aan het werk te zien!
Dus die jonge kerel (uit welke godvergeten competitie) moet onze patron, "nummer 10", spelverdeler worden op't middenveld???? Hij zal wel talent hebben, maar dit is echt gokken. Ik heb nog meer schrik nu dan vorig seizoen, we zien wel..

Sorry soulscream maar ik ben het niet eens met jouw gedachtengang een godvergeten competitie ja hallo die club waar hij voor speelde is dit seizoen 5 de geeindigd in de kroatische 1ste klasse !!!!
Als je weet dat dinamo zagreb en hadjuk split ook in die godvergeten competitie spelen zal hij wel iets kunnen zeker hij speelde vorig seizoen 15 wedstrijden scoorde daarin 4x en gaf 3 assist voor een baaske van 18 es dat niet slecht volgens mij !!!
Hij werd gehaald om onmiddellijk een vaste waarde te zijn bij ons ik kijk er dan ook enorm naar uit om hem bij ons aan het werk te zien !!!
Oja hij kreeg een contract van 5j en ben er zeker van dat hij dit niet zal uitdoen want naar het schijnt staat hij op talloze papiertjes van buitenlandse ploegen !!!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #15 Gepost op: juni 26, 2011, 02:28:39 pm »
Een contract van 5 jaar? Prachtig! Ik ben zeer benieuwd om hem bezig te zien. Ik heb een voorgevoel dat Trajkovski op z'n eentje voor een serieuze budgetverhoging gaat zorgen.  :)

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #16 Gepost op: juni 26, 2011, 05:51:24 pm »
Niet te hoog van de toren blazen. Het zal al zwaar genoeg worden voor deze 18 jarige knul om als duurste speler te worden aanzien. Ik zou toch die druk wat proberen weg te houden, en laat hem in alle stilte groeien zoals ook Berrier gedaan heeft.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #17 Gepost op: juni 26, 2011, 07:01:06 pm »
Ik denk niet dat die jonge gasten binnengehaald zijn om onmiddellijk een basisplaats te krijgen. Ik denk dat zij ook nog wat tijd zullen nodig hebben om zich aan te passen en te groeien. Ditzelfde kan gezegd worden van onze vier beloften.
Het zijn niet allemaal Lukaku's, De Bruyne's, Witsel's en Defour's.
Het is ook een investering van de mensen in het bestuur, met de bedoeling om ze binnen enkele jaren met veel winst  te verkopen. Het zijn tenslotte zakenmensen, waar geld verdienen op de eerste plaats komt en daarna de supporters.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #18 Gepost op: juni 26, 2011, 07:18:12 pm »
Ik denk niet dat die jonge gasten binnengehaald zijn om onmiddellijk een basisplaats te krijgen. Ik denk dat zij ook nog wat tijd zullen nodig hebben om zich aan te passen en te groeien. Ditzelfde kan gezegd worden van onze vier beloften.
Het zijn niet allemaal Lukaku's, De Bruyne's, Witsel's en Defour's.
Het is ook een investering van de mensen in het bestuur, met de bedoeling om ze binnen enkele jaren met veel winst  te verkopen. Het zijn tenslotte zakenmensen, waar geld verdienen op de eerste plaats komt en daarna de supporters.


Feit, de Willy is echt wel een geldzak. Die vent denkt nooit aan de supporters. De rest van het bestuur ook trouwens...

EDIT:  ;)
« Laatst bewerkt op: juni 26, 2011, 09:37:25 pm door sv_forever »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #19 Gepost op: juni 26, 2011, 08:35:17 pm »
Ik denk niet dat die jonge gasten binnengehaald zijn om onmiddellijk een basisplaats te krijgen. Ik denk dat zij ook nog wat tijd zullen nodig hebben om zich aan te passen en te groeien. Ditzelfde kan gezegd worden van onze vier beloften.
Het zijn niet allemaal Lukaku's, De Bruyne's, Witsel's en Defour's.
Het is ook een investering van de mensen in het bestuur, met de bedoeling om ze binnen enkele jaren met veel winst  te verkopen. Het zijn tenslotte zakenmensen, waar geld verdienen op de eerste plaats komt en daarna de supporters.


Feit, de Willy is echt wel een geldzak. Die vent denkt nooit aan de supporters. De rest van het bestuur ook trouwens...

Hopelijk kent iedereen hier de betekenis van het woord 'ironie', haha  8)