Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 61236 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Abonnementen
« Gepost op: mei 19, 2008, 01:37:48 pm »
Vandaag kreeg ik de brief van svzw in verband met de abonnementen voor seizoen 2008-2009.

Normaal gezien neem ik een nieuw abonnement voor dezelfde plaats, zelfde vak en ga ik mijn abonnement gaan betalen en ophalen.

vakken A/B/EF  : van 26/05 tem 31/05
vakken G/H/I/J/K : van 02/06 tem 07/06
vakken P/Q : van 09/06 tem 14/06
vakken O/R/S: van 16/06 tem 21/06
vak T : van 16/06 tot 21/06

let wel op de openingsuren  ;)
verkoop:
maandag en woensdag : 14u-18u
vrij : 14u-19u
zat : 9u-12u
dinsdag en donderdag: gesloten

in bepaalde gevallen kan je ook via de website bestellen, en ook altijd via post en overschrijving.

meer info:
www.svzw.be
abonnementen@svzw.be
tel : 056/44 00 42
« Laatst bewerkt op: mei 19, 2008, 03:05:03 pm door DMQ »

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Abonnementen
« Reactie #1 Gepost op: mei 19, 2008, 05:14:46 pm »
Vak T vol van de jeugd.. midden de examens ::)
ik ga het mijne weer via de post doen, je moet denk ik 7.5? extra betalen maar wel zeer gemakkelijk!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #2 Gepost op: mei 19, 2008, 05:20:27 pm »
Vak T vol van de jeugd.. midden de examens ::)
ik ga het mijne weer via de post doen, je moet denk ik 7.5? extra betalen maar wel zeer gemakkelijk!

ik heb 20juni al gedaan met de examens dit jaar  :D
vanaf wanneer kunde abo kopen als je dit jaar nog geen had? was dat 30juni?

CB06_boy

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #3 Gepost op: mei 19, 2008, 05:22:48 pm »
jep vanaf 30 juni

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Abonnementen
« Reactie #4 Gepost op: mei 19, 2008, 07:02:23 pm »
Ambetant da't tijdens de examens is voor vak T, maarja, op dat halfuurke zal t nu wel niet komen zekers :)

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Abonnementen
« Reactie #5 Gepost op: mei 19, 2008, 07:54:44 pm »
Ze slaan er bij onze buren ook niet naast wa de prijzen betreft voor een abbo 2008-2009 !!!!
Goedkoopste zitplaats 260? aub en een staanplaats maar liefst 150? achter het doel mijn inziens zijn wij toch beter bedeeld maja vo de dikke nekken zal da wel geen probleem zijn zekers ze kijken nie op een ?'tje of heb ik het mis  ;) ;).
Eens zien hoeveel abbo's die weten te strikken vorig seizoen amper 2000 betalende toeschouwers en als ik de voorzitter hoor hopen ze volgend seizoen een gemiddelde te halen van 5000 ? 6000 mensen waar gaan ze dat halen !!!!
Nuja we zien wel .

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #6 Gepost op: mei 19, 2008, 07:56:54 pm »
Ze slaan er bij onze buren ook niet naast wa de prijzen betreft voor een abbo 2008-2009 !!!!
Goedkoopste zitplaats 260? aub en een staanplaats maar liefst 150? achter het doel mijn inziens zijn wij toch beter bedeeld maja vo de dikke nekken zal da wel geen probleem zijn zekers ze kijken nie op een ?'tje of heb ik het mis  ;) ;).
Eens zien hoeveel abbo's die weten te strikken vorig seizoen amper 2000 betalende toeschouwers en als ik de voorzitter hoor hopen ze volgend seizoen een gemiddelde te halen van 5000 ? 6000 mensen waar gaan ze dat halen !!!!
Nuja we zien wel .

In de voetbalmagazine stond (als ik me niet vergis) dat we dit jaar een gemiddelde hadden van 6500 (of zoiets), alleszins boven de 6000. Abo's waren er ook op vooruit gegaan in vergelijking met het jaar ervoor, van 4000 naar 4500 ofzo?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #7 Gepost op: mei 19, 2008, 08:06:14 pm »
Ze slaan er bij onze buren ook niet naast wa de prijzen betreft voor een abbo 2008-2009 !!!!
Goedkoopste zitplaats 260€ aub en een staanplaats maar liefst 150€ achter het doel mijn inziens zijn wij toch beter bedeeld maja vo de dikke nekken zal da wel geen probleem zijn zekers ze kijken nie op een €'tje of heb ik het mis  ;) ;).
Eens zien hoeveel abbo's die weten te strikken vorig seizoen amper 2000 betalende toeschouwers en als ik de voorzitter hoor hopen ze volgend seizoen een gemiddelde te halen van 5000 ? 6000 mensen waar gaan ze dat halen !!!!
Nuja we zien wel .

In de voetbalmagazine stond (als ik me niet vergis) dat we dit jaar een gemiddelde hadden van 6500 (of zoiets), alleszins boven de 6000. Abo's waren er ook op vooruit gegaan in vergelijking met het jaar ervoor, van 4000 naar 4500 ofzo?

Och ja, hoe langer we in eerste zitten, hoe meer volk er zal komen kijken en als we af en toe een s een jaar er bovenuit steken, dan trekt het efkes nog veel volk. Supporters moet ge ook kweken he. Jonge gasten zullen nu rapper beginnen supporteren voor essevee dan toen ze bvb in 3de zaten he.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #8 Gepost op: mei 19, 2008, 10:06:28 pm »
Ga ik daar nog een brief van krijgen? vorig jaar heb ik die gekregen en tijdens de winterstop ook. Vrienden van me hebben allemaal die brief vandaag ontvangen...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Abonnementen
« Reactie #9 Gepost op: mei 20, 2008, 10:15:13 am »
heb het ook gezien bij de VK. zitplaatsen (met mooi zicht op bouwvallige tribune) vanaf 260 EUR....en tot 290 EUR.ja ze hebben het altijd hoog in hun bol gehad

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #10 Gepost op: mei 20, 2008, 11:17:29 pm »
Wel opvallend dat de match tegen Kortrijk niet bij de toppers staat in de folder  :P

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Abonnementen
« Reactie #11 Gepost op: mei 21, 2008, 12:00:42 am »
Nou ja, Scumcity is dan ook verre van een topploeg h?. Vandaar misschien...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Abonnementen
« Reactie #12 Gepost op: mei 21, 2008, 10:35:48 am »
Iemand enig idee waarom de verkoop zo vroeg is voor volgend seizoen?

Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Abonnementen
« Reactie #13 Gepost op: mei 21, 2008, 11:08:44 am »
Iemand enig idee waarom de verkoop zo vroeg is voor volgend seizoen?

Wat dacht u ?  Denk eens goed na!  :)
Misschien omdat we al zoveel van de zon mochten genieten in mei, of omdat de kweek van eenden rond de vijvers van het regenboogstadion zo is meegevallen dit jaar ?

Leg het mij dan eens uit ? waarom dat het volgens u zo vroeg is???

fox

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #14 Gepost op: mei 21, 2008, 11:54:38 am »
Iemand enig idee waarom de verkoop zo vroeg is voor volgend seizoen?

Wat dacht u ?  Denk eens goed na!  :)
Misschien omdat we al zoveel van de zon mochten genieten in mei, of omdat de kweek van eenden rond de vijvers van het regenboogstadion zo is meegevallen dit jaar ?

Leg het mij dan eens uit ? waarom dat het volgens u zo vroeg is???

Cashflowmanagement naar alle waarschijnlijkheid.  Ik ken uiteraard de cashflow niet van ZW maar ik veronderstel wel dat de cashinflow nogal laag is in mei/juni terwijl de uitgaven niet naar beneden gaan. Als ik controller was van ZW zou ik het waarschijnlijk ook wel zo aanpakken om een steady flow te verzekeren.
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2008, 11:57:25 am door fox »

Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Abonnementen
« Reactie #15 Gepost op: mei 21, 2008, 11:59:24 am »
Iemand enig idee waarom de verkoop zo vroeg is voor volgend seizoen?

Wat dacht u ?  Denk eens goed na!  :)
Misschien omdat we al zoveel van de zon mochten genieten in mei, of omdat de kweek van eenden rond de vijvers van het regenboogstadion zo is meegevallen dit jaar ?

Leg het mij dan eens uit ? waarom dat het volgens u zo vroeg is???

Cashflowmanagement naar alle waarschijnlijkheid.  Ik ken uiteraard de cashflow niet van ZW maar ik veronderstel wel dat de cashinflow nogal laag is in mei/juni terwijl de uitgaven niet naar beneden gaan. Als ik controller was van ZW zou ik het waarschijnlijk ook wel zo aanpakken om een steady flow te verzekeren.

A ok toch iemand die zinnig antwoord geeft

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #16 Gepost op: mei 21, 2008, 02:37:05 pm »
Iemand enig idee waarom de verkoop zo vroeg is voor volgend seizoen?

Wat dacht u ?  Denk eens goed na!  :)
Misschien omdat we al zoveel van de zon mochten genieten in mei, of omdat de kweek van eenden rond de vijvers van het regenboogstadion zo is meegevallen dit jaar ?

Leg het mij dan eens uit ? waarom dat het volgens u zo vroeg is???

Cashflowmanagement naar alle waarschijnlijkheid.  Ik ken uiteraard de cashflow niet van ZW maar ik veronderstel wel dat de cashinflow nogal laag is in mei/juni terwijl de uitgaven niet naar beneden gaan. Als ik controller was van ZW zou ik het waarschijnlijk ook wel zo aanpakken om een steady flow te verzekeren.

A ok toch iemand die zinnig antwoord geeft

Maar normaal gezien zou er toch buffer genoeg moeten zijn om dit te kunnen opvangen he.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Abonnementen
« Reactie #17 Gepost op: mei 21, 2008, 04:03:55 pm »
:) Niet iedereen begrijpt het principe van 'ironie' :)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen
« Reactie #18 Gepost op: mei 21, 2008, 06:23:29 pm »
wat ik wel jammer vind , is dat er nu al in de kranten (het nieuwsblad alleszins) met advertenties zoals steeds reclame gemaakt wordt voor de abonnementen in aa gent en club brugge (prijzen, data, hoe te bekomen, ...) maar dat ik er van svzw nog nooit in het nieuwsblad gezien heb. zal wel wat geld kosten, maar zo kan je toch ook niet-abonnees uit de ruime regio bereiken , als je bv publiceert in de edities van waregem en zulte en in de iets ruime omgeving.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Abonnementen
« Reactie #19 Gepost op: mei 22, 2008, 02:57:25 pm »
Kom wel geregeld foldertjes tegen. Zo zag ik er gisteren nog liggen in de KBC in Zulte.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly