Auteur Topic: TWEEDE KLASSE  (gelezen 75816 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #240 Gepost op: mei 01, 2016, 05:08:54 pm »
komt wel in orde voor Eupen morgen.  Of Bico zou vandaag nog een stamnummerke moeten overkopen ??
Ik vraag me ook nog altijd af welke die leeghoofden waren die in naam van de verzamelde supporters van 1e klassen dat ploegske marginalen naar 1e wou !!  De reacties van normale mensen is unaniem : oef, we zijn ervan gespaard!!

Bij deze:

Geert De Cang (Club Brugge)   "White Star is zo onbekend en Eupen is h??l ver. Dus we kiezen voor Antwerp FC. Dat is een traditieclub die eerste klasse uitstraalt, h?. Bovendien hebben ze een enorm fanatiek publiek. Het worden geladen wedstrijden."

Dirk Vos (KAA Gent) "Iedere ploeg is welkom, maar we kennen allemaal de geschiedenis van de Great Old, h?. Antwerp is een ploeg die je graag ziet komen en waar je ook graag naartoe trekt.

Ivan Boelens (RSC Anderlecht) "Het is al twaalf jaar geleden. De terugkeer van Antwerp zou voor heel wat nostalgie zorgen. Een nieuwe derby tegen White Star zou ook leuk zijn. Al zal hun stadion dan vooral vollopen met Anderlecht-fans. Zo krijgen we er een thuiswedstrijd bij." (lacht)

Geert Titeca (Zulte Waregem) "Ook op financieel vlak zou de terugkeer van het stamnummer ??n een goede zaak zijn. De Antwerp-fans laten het uitvak vollopen. En reken daar ook nog eens het drankverbruik bij en er komt gemakkelijk 50.000 euro extra bij in het laatje."


Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #241 Gepost op: mei 06, 2016, 10:25:58 pm »
Ondertussen aflevering 453 in 2e klasse:


White Star krijgt geen licentie, Eupen promoveert naar 1e klasse

Bico zal met White Star dus niet te zien zijn in eerste klasse.
vr 06/05/2016 - 21:59
Het BAS heeft beslist om White Star Brussel - kampioen in tweede - geen licentie toe te kennen voor eerste klasse. Daardoor stijgt de nummer twee, Eupen, naar de hoogste klasse.

(later meer)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #242 Gepost op: mei 07, 2016, 09:25:01 am »
Met zen allen naar de Kehrweg!

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #243 Gepost op: mei 07, 2016, 11:39:36 pm »
als ik mij niet vergis kon je daar goeie wurst eten?