Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283649 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #880 Gepost op: juni 21, 2010, 01:33:05 pm »
Er komen in elk geval een aantal plaatsjes vrij voor de PO1. Zulte Waregem, KVK en St Truiden zullen er dit jaar normaal gezien uitvallen.
Ik zou niet weten waarom we er dit jaar zouden uitvallen. Het kan, maar zo normaal zou dat niet zijn.

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #881 Gepost op: juni 21, 2010, 01:50:17 pm »
Er komen in elk geval een aantal plaatsjes vrij voor de PO1. Zulte Waregem, KVK en St Truiden zullen er dit jaar normaal gezien uitvallen.
Ik zou niet weten waarom we er dit jaar zouden uitvallen. Het kan, maar zo normaal zou dat niet zijn.

1. Omdat onze sterkste speler weggekocht is door Standard en dat we vorig jaar al bewezen hebben hoe goed we spelen zonder hem. Nieuwe speler moeten nog bewijzen of ze hem kunnen vervangen.

2. Omdat een trainer die zichzelf al meermaals bewezen heeft weggekocht is door Gent en we een onervaren trainer op hoogste niveau hebben binnen gehaald.

Heb er alle vertrouwen in dat we een meer dan degelijk seizoen zullen spelen maar een PO1 zou voor mij wel een verassing zijn.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #882 Gepost op: juni 21, 2010, 06:13:34 pm »
Eens verder geraken in de beker zou leuk zijn!
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #883 Gepost op: juni 21, 2010, 07:14:57 pm »
er is al eens gezegd (was het willy n ? ) dat als we eens tiende of zo zouden eindigen, dat dit nog geen drama zou zijn.

"normaal" gezien zijn die top 6 plaasen nu misschien voor anderlecht, bruhhe , gent, genk, standard en lokeren maar er zijn iedere keer verrassingen natuurlijk .

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #884 Gepost op: juni 21, 2010, 08:22:19 pm »
we moeten gewoon de lat niet te hoog leggen: een achtste plaats zal al mooi zijn

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #885 Gepost op: juni 22, 2010, 09:06:23 pm »

vrijdag 18 juni 2010

WORTEGEM-PETEGEM - Bouwondernemer Willy Naessens uit Elsegem heeft zijn sponsorcontract met voetbalclub KVC Westerlo verlengd. De komende drie jaar zal zijn logo weer op de truitjes van de Kempense eersteklasser staan. Willy Naessens werd drie jaar geleden hoofdsponsor van Westerlo.

Spijtige dat den andere Willy N zijn geld niet bij ons komt inzetten...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #886 Gepost op: juni 22, 2010, 09:13:21 pm »

vrijdag 18 juni 2010

WORTEGEM-PETEGEM - Bouwondernemer Willy Naessens uit Elsegem heeft zijn sponsorcontract met voetbalclub KVC Westerlo verlengd. De komende drie jaar zal zijn logo weer op de truitjes van de Kempense eersteklasser staan. Willy Naessens werd drie jaar geleden hoofdsponsor van Westerlo.

Spijtige dat den andere Willy N zijn geld niet bij ons komt inzetten...

Inderdaad, veel mensen weten toch niet dat er 2 verschillende Willy's zijn, dus eigenlijk profiteert hij mee van het succes van Zulte Waregem ;)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #887 Gepost op: juni 22, 2010, 09:42:03 pm »
Willy Naessens hoeft in Oost-en West-Vlaanderen geen naambekendheid meer te verwerven.

In de buurt van Westerlo heeft hij daar ook een afdeling ofzo, vandaar...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #888 Gepost op: juni 22, 2010, 10:49:54 pm »
in tessenderlo meer bepaald (limburg) , een km of 15 van westerlo .

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #889 Gepost op: juni 23, 2010, 08:11:19 am »
Willy Naessens hoeft in Oost-en West-Vlaanderen geen naambekendheid meer te verwerven.

In de buurt van Westerlo heeft hij daar ook een afdeling ofzo, vandaar...

I know, maar we zouden in ruil een Limburgse firma moeten krijgen die zijn geld steekt in Zulte Waregem :)

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #890 Gepost op: juni 23, 2010, 09:49:20 am »
Willy Naessens hoeft in Oost-en West-Vlaanderen geen naambekendheid meer te verwerven.

In de buurt van Westerlo heeft hij daar ook een afdeling ofzo, vandaar...

I know, maar we zouden in ruil een Limburgse firma moeten krijgen die zijn geld steekt in Zulte Waregem :)

Tegen dat dat geld hier is, lig ik al 20 jaar in staat van ontbinding...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #891 Gepost op: juni 23, 2010, 11:22:05 pm »
misschien al wat vroeg om daar nu al over te beginnen , maar bij welke ploegen verwachten jullie (sportieve) problemen komende seizoen ?

charleroi ? eupen ? misschien de veekaa (wegvallen van leekens, ciman, benteke) ? nieuwkomer lierse ? stvv ?cercle ?

of misschien ons ? trainer weg, paar spelers weg , STEL dat de nieuwkomers tegenvallen en het niveau van eind vorig seizoen behouden blijft ...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #892 Gepost op: juni 24, 2010, 11:55:59 pm »
misschien al wat vroeg om daar nu al over te beginnen , maar bij welke ploegen verwachten jullie (sportieve) problemen komende seizoen ?

charleroi ? eupen ? misschien de veekaa (wegvallen van leekens, ciman, benteke) ? nieuwkomer lierse ? stvv ?cercle ?

of misschien ons ? trainer weg, paar spelers weg , STEL dat de nieuwkomers tegenvallen en het niveau van eind vorig seizoen behouden blijft ...

Kan je nu nog niet zeggen, de transfers blijven een beetje uit bij de meeste clubs, Chalala ziet er momenteel toch niet zo goed uit. Ook Gent met die nieuwe coach zal het heel heel moeilijk krijgen.
 Lierse zeker niet, lukt het niet in het begin dan zal de Farao wel voor veel geld en nieuwe spelers zorgen. 

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #893 Gepost op: juni 26, 2010, 06:41:27 pm »
Dequevy naar Lierse, 'k zie Matthys niet meer terugkeren naar het lisp.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #894 Gepost op: juli 14, 2010, 11:51:19 am »
Topaankoop van KVM: "Ik ken alleen Lukaku"


Boris Pandza geniet van zijn eerste dagen in Mechelen. "KVM is een ideale tussenstap", zegt de Bosnische international, die ook twee keer won van de Rode Duivels.

Boris Pandza is de topaanwinst van KV Mechelen deze zomer. De 24-jarige Bosnische verdediger was al negen keer international en kijkt uit naar zijn tijd bij KVM. "Dit is een ideale stap in mijn carri?re."

"Ik merkte op de eerste training dat het tempo hoger ligt dan bij mijn ex-club Hajduk Split. "En alles gebeurt met de bal. Bovendien is het hier ook leuk wonen", klinkt het in Gazet van Antwerpen.

Pandza troefde met Bosni? twee keer de Rode Duivels tijdens de WK-kwalificatiereeks. "Ik stond tegen die grote jongen van Everton met zijn geweldige haarbos. Fellani, juist. Ik versloeg hem in de lucht."

"Ik ben van niemand bang", zegt Pandza ook. "Ik ben een vechter en verdedig sober, maar ik respecteer elke tegenstander. Ik ken maar ??n aanvaller hier: Romelu Lukaku, wat een klepper."






Toch wel weer een deftige versterking op het eerste zicht. Ik vraag me af wat ze in Waregem eigelijk van plan zijn met al dat geld van Berrier e.d.  
Lokeren die massaal inkoopt, Lierse met een serieus budget en goeie spelers, Standard en Genk die ongetwijfeld meer punten zullen halen dan vorig seizoen. Het zal drummen worden voor de eerste 5 plaatsen.  :-\

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #895 Gepost op: juli 14, 2010, 02:40:06 pm »

Toch wel weer een deftige versterking op het eerste zicht. Ik vraag me af wat ze in Waregem eigelijk van plan zijn met al dat geld van Berrier e.d.  
Lokeren die massaal inkoopt, Lierse met een serieus budget en goeie spelers, Standard en Genk die ongetwijfeld meer punten zullen halen dan vorig seizoen. Het zal drummen worden voor de eerste 5 plaatsen.  :-\


Hij stond in de basis toen Bosnie kwam winnen bij ons met 2-4 en ook toen wij ginder gingen verliezen. Zal wel stukske kunnen voetballen. Ze hebben vertrek Ivens daar goed opgelost.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #896 Gepost op: juli 15, 2010, 08:30:33 pm »

Toch wel weer een deftige versterking op het eerste zicht. Ik vraag me af wat ze in Waregem eigelijk van plan zijn met al dat geld van Berrier e.d. 
Lokeren die massaal inkoopt, Lierse met een serieus budget en goeie spelers, Standard en Genk die ongetwijfeld meer punten zullen halen dan vorig seizoen. Het zal drummen worden voor de eerste 5 plaatsen.  :-\


Hij stond in de basis toen Bosnie kwam winnen bij ons met 2-4 en ook toen wij ginder gingen verliezen. Zal wel stukske kunnen voetballen. Ze hebben vertrek Ivens daar goed opgelost.

Als ik het mij goed herinner, deed Mirvic toen ook mee ...

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #897 Gepost op: juli 19, 2010, 08:41:01 am »
Lierse is ook druk bezig om een grote naam binnen te halen, leeftijd of fysieke paraatheid van geen belang, als het maar hij maar nen naam heeft blijkbaar:

De voormalige Nederlandse international Edgar Davids zou graag opnieuw tegen een bal trappen. Lierse is nog op zoek naar versterking voor het middenveld en wil met Davids en zijn entourage praten.

De 37-jarige Nederlander kreeg twee jaar geleden geen contractverlenging aangeboden bij Ajax. Davids testte bij vele clubs, zonder resultaat. Davids was wel actief in het zaalvoetbal.

Edgar Davids speelde bij Ajax, AC Milan, FC Barcelona, Juventus, Internazionale en Tottenham.

Als het verhaal Davids niets wordt, denkt Lierse aan Benjamin Nicaise. De Fransman mag Standard verlaten. De onderhandelingen met de Egyptische middenvelder Mohamed Shawky liepen spaak.


Waar blijven ze het halen.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #898 Gepost op: juli 19, 2010, 08:57:32 am »
Zou de journalist van Het Laagste Nieuws niet gewoon Edgar met Lance Davids verwarren?

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #899 Gepost op: juli 19, 2010, 09:00:23 am »

Hij stond in de basis toen Bosnie kwam winnen bij ons met 2-4 en ook toen wij ginder gingen verliezen. Zal wel stukske kunnen voetballen. Ze hebben vertrek Ivens daar goed opgelost.

Als ik het mij goed herinner, deed Mirvic toen ook mee ...

Zat wel in de 24 koppige selectie, maar speelde niet mee. Heeft nog geen enkele cap gehaald voor zijn land denk ik.