Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #900 Gepost op: juli 19, 2010, 09:05:53 am »
Zou de journalist van Het Laagste Nieuws niet gewoon Edgar met Lance Davids verwarren?

Ik heb het gelezen op sport.be. Is normaal veel betrouwbaarder dan voetbalkrant, HLN etc....

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #901 Gepost op: juli 19, 2010, 06:07:33 pm »
Sport.be volgt ook maar de gazetten hoor, cf de gewrichtsbanden van VDB die gescheurd waren. Dat hadden ze ook al online gezet. Ziet er mij ook nu een kwakkel uit ;-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #902 Gepost op: juli 19, 2010, 07:56:40 pm »
Zou de journalist van Het Laagste Nieuws niet gewoon Edgar met Lance Davids verwarren?

Ik heb het gelezen op sport.be. Is normaal veel betrouwbaarder dan voetbalkrant, HLN etc....

Als er morgen opnieuw in de gazetten staat dat Speler X (of VDB) zijn gewrichtsbanden gescheurd zijn, zal sport.be dat ook 'bevestigen'. Zal dus wel weer een dronken medewerker geweest zijn die dacht een scoop te publiceren...

edit: Ja, gelijk dat SVZW.BE hierboven dus zegt. Sorry for being slow...  ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Boer Boerie

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #903 Gepost op: juli 22, 2010, 04:20:13 pm »
Als ik dat zowat elders zie zijn er veel clubs die nog zwaarder in de problemen zitten
en ook top 6 MOETEN halen.
Lokeren: dik onvoldoende, zaterdag stelden ze me fel teleur.  Bakten er niks van en hun
4 2 3 1 doet vermoeden dat het countervoetbal zal worden.
GBA: Slechte resultaten en coach zaagt over versterking.  Bestuurlijk boterde het niet meer
en dus werd er 1tje langs de kant gezet.  Supporters kunnen totaal niet lachen ook met
het verlies tegen RAFC. 
Genk: Vercauteren werd versterking beloofd maar die is er nog niet.  Met nog een week
voor de competitie start zie ik ook de "witte raaf" niet meer gevonden worden.
Ik vrees dat het geld van Genk op is.  De subsidies konden niet eeuwig bruikbaar blijven e.

Die 3 ploegen MOETEN presteren dit seizoen, na hun financiele risico's gaan ze eens
iets willen terugpakken.
Wie wordt trouwens de eerste coach die zijn C4 krijgt?

Ik hok op Glenn DeBoeck.
« Laatst bewerkt op: juli 22, 2010, 04:24:34 pm door Boer Boerie »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #904 Gepost op: juli 22, 2010, 05:16:26 pm »
Van Heerden naar Westerlo, straffe transfer als je het mij vraagt.
SV TILL I DIE

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #905 Gepost op: augustus 21, 2010, 02:48:03 pm »
Vandenbergh naar Eupen.


En mooike van de KBVB:
De KBVB mag een bladzijde toevoegen aan haar blunderboek. Een 57-jarige  voetballer vroeg een aansluitingskaart aan bij vierdeprovincialer Blaasveld. Tot ieders verbazing werd hij toegewezen aan KV Mechelen. De brave man hoeft echter niet te vrezen.  ::)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #906 Gepost op: augustus 22, 2010, 12:16:19 pm »
dat maar gauw avond is zodat ik nie meer moet horen dat de vk aan de leiding staat, dankt u.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #907 Gepost op: augustus 22, 2010, 02:28:40 pm »
De VK doet het jammer genoeg meer dan goed ..
SV TILL I DIE

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #908 Gepost op: augustus 22, 2010, 10:41:33 pm »
En zo staan we nu toch plots op de 7e stek.
Of hoe snel het kan omslaan..

Klupje zal na vanavond wel dhr. Verbist 'wraken', veronderstel 'k. Wat 'n snertfluiter.
-SVZW Forever-

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #909 Gepost op: augustus 23, 2010, 08:35:10 am »
En zo staan we nu toch plots op de 7e stek.
Of hoe snel het kan omslaan..

Klupje zal na vanavond wel dhr. Verbist 'wraken', veronderstel 'k. Wat 'n snertfluiter.
Waarom? Omdat die blauw-zwarte pipo's vinden dat de ref altijd in hun voordeel moet blazen of wa? Ze zijn blijkbaar vergeten welke cadeaus ze begin vorige seizoen gekregen hebben waardoor ze tot aan de winterstop vooraan stonden... Bovendien : diene handsbal was aangeschoten dus geen penalty, de penalty voor malinkwa met bijhorende rode kaart was terecht, dienen off-side bij die goal van Akpala was heel erg nipt en de lijnrechter vlagde dus kan je Verbist niets verwijten,... enz. enz. Dat ze eerst eens bij zichzelf te rade gaan in plaats van het op de ref te steken! Belachelijk gewoonweg. Wat Devroe en Geraerts daarna in de pers verklaren daarenboven echt niet door de beugel. Als dat het publiek niet opruien is, dan weet ik het ook niet meer?! Ik ken er die voor v????l minder dan dat een boete + stadionverbod gekregen hebben. In Engeland krijgen ze hier beiden ( volkomen terecht overigens ) een zware financi?le sanctie voor!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #910 Gepost op: augustus 23, 2010, 09:45:47 am »
Verbist was idd niet super te noemen... maar dat hij tegen Club zou geweest zijn?! totaal niet waar.
Blondel kon al na 5 minuten 2 X geel gekregen hebben. Hoefkens maakte ook een rare beweging op Mununga in het strafschopgebied. Dirar duwt net buiten de carr? een speler van Mechelen met zijn 2 armen weg/neer en er werd niet eens voor een fout gefloten.
Donk?!! kon ook rood gekregen hebben....op het einde werd een speler van Mechelen ten onrechte afgevlagd terwijl hij alleen door was....DUS DEVROE... HOU UW MUIL
schandalig dat de pers er nu wel op springt!!!!! Collemonts op Standard was tien keer erger en floot constant in het voordeel van Standard.....er werd daar niet veel op gezegd...een grote ploeg verliest en ja, de media springt er op... en geeft ze dan nog gelijk (ja ze moeten ook blijven op goeie voet staan met de grote ploegen ?)...als je ziet dat Sporza met reclamepanelen staat op Club...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #911 Gepost op: augustus 23, 2010, 12:58:36 pm »
Ze moeten niet zo in de pers zagen, maar tis toch logisch dat ze zich bestolen voelen? Moest hetzelfde gebeurd zijn hier in waregem zou iedereen het ook op de scheidsrechter steken.
SV TILL I DIE

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #912 Gepost op: augustus 23, 2010, 01:12:40 pm »
En zo staan we nu toch plots op de 7e stek.
Of hoe snel het kan omslaan..

Klupje zal na vanavond wel dhr. Verbist 'wraken', veronderstel 'k. Wat 'n snertfluiter.
Waarom? Omdat die blauw-zwarte pipo's vinden dat de ref altijd in hun voordeel moet blazen of wa? Ze zijn blijkbaar vergeten welke cadeaus ze begin vorige seizoen gekregen hebben waardoor ze tot aan de winterstop vooraan stonden... Bovendien : diene handsbal was aangeschoten dus geen penalty, de penalty voor malinkwa met bijhorende rode kaart was terecht, dienen off-side bij die goal van Akpala was heel erg nipt en de lijnrechter vlagde dus kan je Verbist niets verwijten,... enz. enz. Dat ze eerst eens bij zichzelf te rade gaan in plaats van het op de ref te steken! Belachelijk gewoonweg. Wat Devroe en Geraerts daarna in de pers verklaren daarenboven echt niet door de beugel. Als dat het publiek niet opruien is, dan weet ik het ook niet meer?! Ik ken er die voor v????l minder dan dat een boete + stadionverbod gekregen hebben. In Engeland krijgen ze hier beiden ( volkomen terecht overigens ) een zware financi?le sanctie voor!
Ik ben totaal niet aan die Blauw-Zwarten, maar deze keer vind ik dat ze dus wel gelijk hebben... Zuivere penalty (identiek op dezelfde manier als die van Mechelen) niet gekregen, doelpunt was volgens beelden zeker geen buitenspel,... Om dan nog te zwijgen van die al dan niet aangeschoten bal in de 16...
Maar ja, ne keer zo en ne keer anders h?...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #913 Gepost op: augustus 23, 2010, 01:14:37 pm »
En tis al meer anders geweest dan azo, dus zere klepke toe in Brugge :)

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #914 Gepost op: augustus 23, 2010, 01:58:07 pm »
Misschien moeten ze een DVD-ke maken van de beslissingen in hun nadeel....

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #915 Gepost op: augustus 23, 2010, 06:01:38 pm »
Iedere ploeg maakt zo'n dingen mee. SVZW heeft ook al 2 zeer bedenkelijke rode kaarten gekregen bijvoorbeeld dit seizoen, maar ons hoor je niet moord en brand schreeuwen. Als Kluup dan eens het slachtoffer is van een scheidsrechterlijke dwaling, is dat volgens Devroe meteen een complot tegen de club en rakelt hij meteen de match van vorig seizoen tegen Anderlecht op. Devroe bewijst enkel en alleen dat hij emotioneel niet goed kan omgaan met een tegenslag. Iedere ploeg wordt eens benadeeld en op lange termijn is daar niets van in het klassement te merken, net omdat iedere ploeg het wel eens meemaakt.

Vorige week was de arbiter trouwens ook de schuldige voor het puntenverlies van Kluup, volgens Hoefkens floot Nzolo de match kapot ... Kortom,zolang ze winnen, hoort ge ze niet klagen. Verliezen ze punten, dan duikt het zondebok-syndroom meteen op ...
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2010, 06:05:27 pm door -JoNaThAn- »

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #916 Gepost op: augustus 24, 2010, 03:58:06 am »
zieje van Bruhhe zet j'un vanachtere 8)  oheregottekes toch ze mogen best eens nakijken hoeveel malen ze bevoordeeld werden in 't verleden ::)
« Laatst bewerkt op: augustus 24, 2010, 04:02:48 am door velociraptor »

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #917 Gepost op: augustus 24, 2010, 10:21:33 am »
Iedere ploeg maakt zo'n dingen mee. SVZW heeft ook al 2 zeer bedenkelijke rode kaarten gekregen bijvoorbeeld dit seizoen, maar ons hoor je niet moord en brand schreeuwen. Als Kluup dan eens het slachtoffer is van een scheidsrechterlijke dwaling, is dat volgens Devroe meteen een complot tegen de club en rakelt hij meteen de match van vorig seizoen tegen Anderlecht op. Devroe bewijst enkel en alleen dat hij emotioneel niet goed kan omgaan met een tegenslag. Iedere ploeg wordt eens benadeeld en op lange termijn is daar niets van in het klassement te merken, net omdat iedere ploeg het wel eens meemaakt.

Vorige week was de arbiter trouwens ook de schuldige voor het puntenverlies van Kluup, volgens Hoefkens floot Nzolo de match kapot ... Kortom,zolang ze winnen, hoort ge ze niet klagen. Verliezen ze punten, dan duikt het zondebok-syndroom meteen op ...
Ik ben er zelfs zeker van dat de balans van de arbitrage voor Brugge, Anderlecht, Standard (en neem er Gent ook maar bij) ieder jaar positief is. Let maar op de komende weken. Het gebleit van Brugge zal rap gecompenseerd worden....

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #918 Gepost op: augustus 24, 2010, 10:33:02 am »
Ik hoop keihard dat ze onterechte penalty's tegen krijgen en dat ze drie loepzuivere goals (liefst gemaakt door Akpala) afgekeurd krijgen ;)

Maar dan zal het tij wel weer keren tegen ons...

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #919 Gepost op: augustus 24, 2010, 10:34:09 am »
Iedere ploeg maakt zo'n dingen mee. SVZW heeft ook al 2 zeer bedenkelijke rode kaarten gekregen bijvoorbeeld dit seizoen, maar ons hoor je niet moord en brand schreeuwen. Als Kluup dan eens het slachtoffer is van een scheidsrechterlijke dwaling, is dat volgens Devroe meteen een complot tegen de club en rakelt hij meteen de match van vorig seizoen tegen Anderlecht op. Devroe bewijst enkel en alleen dat hij emotioneel niet goed kan omgaan met een tegenslag. Iedere ploeg wordt eens benadeeld en op lange termijn is daar niets van in het klassement te merken, net omdat iedere ploeg het wel eens meemaakt.

Vorige week was de arbiter trouwens ook de schuldige voor het puntenverlies van Kluup, volgens Hoefkens floot Nzolo de match kapot ... Kortom,zolang ze winnen, hoort ge ze niet klagen. Verliezen ze punten, dan duikt het zondebok-syndroom meteen op ...
Ik ben er zelfs zeker van dat de balans van de arbitrage voor Brugge, Anderlecht, Standard (en neem er Gent ook maar bij) ieder jaar positief is. Let maar op de komende weken. Het gebleit van Brugge zal rap gecompenseerd worden....

Speeldag 1 tegen KVK: Klukowski verdiende rood in de eerste helft. Hij krijgt zelfs geen geel.

Speeldag 2 tegen STVV: Perisic scoort na een onterechte vrije trap in het strafschopgebied de 1-0 waardoor ze de wedstrijd kunnen openbreken.

Speeldag 3 tegen Cercle: Perisic krijgt GEEN rood in de eerste helft. Een wonder dat hij in de 2e helft nog eventjes kan spelen vooraleer hij dan toch rood krijgt.

Ik zie niet in waarom die gasten zo zitten te klagen omdat ze eens een penalty niet gekregen hebben en eens onterecht afgevlagd werden. Ze vergeten er precies bij te zeggen dat ook Mechelen 1 keer onterecht werd afgevlagd en ook een penalty werd ontnomen.