Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283662 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #920 Gepost op: augustus 24, 2010, 11:56:57 am »
En extra time is blijkbaar volledig gewijd aan Kluup die zich bestolen voelt ... Waar gaat da naartoe met dat programma ? Als SVZW bestolen wordt, wordt er geen woord over gerept. Kijk maar naar de rode kaart van Meert.

Die penalty die ze claimen, vind ik trouwens totaal geen penalty. Ze lopen gewoon schouder tegen schouder, voetbal blijft een contactsport weet je ..

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #921 Gepost op: augustus 24, 2010, 12:48:45 pm »
En extra time is blijkbaar volledig gewijd aan Kluup die zich bestolen voelt ... Waar gaat da naartoe met dat programma ? Als SVZW bestolen wordt, wordt er geen woord over gerept. Kijk maar naar de rode kaart van Meert.

Die penalty die ze claimen, vind ik trouwens totaal geen penalty. Ze lopen gewoon schouder tegen schouder, voetbal blijft een contactsport weet je ..

Kom kom, het was wel degelijk penalty.

En het was niet enkel over Club. Het ging ook een heel deel over de goeie prestaties van Mechelen en dan ook nog een heel deel over de Rode Duivels. Het is trouwens vrij logisch dat er veel aandacht besteed wordt aan iets waar er veel commotie over was. En ja, als er commotie is, is het altijd rond een topploeg, dat is de logica zelve aangezien er veel meer volk geinteresseerd is in Club Brugge dan in bijvoorbeeld Zulte Waregem.

Het zal altijd zo zijn dat 1 van de topploegen aan bod komt en daarnaast ook 1 kleinere ploeg.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #922 Gepost op: augustus 24, 2010, 01:22:15 pm »
En extra time is blijkbaar volledig gewijd aan Kluup die zich bestolen voelt ... Waar gaat da naartoe met dat programma ? Als SVZW bestolen wordt, wordt er geen woord over gerept. Kijk maar naar de rode kaart van Meert.

Die penalty die ze claimen, vind ik trouwens totaal geen penalty. Ze lopen gewoon schouder tegen schouder, voetbal blijft een contactsport weet je ..

Kom kom, het was wel degelijk penalty.

Weet ik niet hoor. Het was gewoon schouder tegen schouder, verder niks. Bij mijn weten is dat niet 100% strafschop. Ik kan me perfect vinden in het idee dat Verbist daar geen penalty voor fluit.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #923 Gepost op: augustus 24, 2010, 02:43:29 pm »
En extra time is blijkbaar volledig gewijd aan Kluup die zich bestolen voelt ... Waar gaat da naartoe met dat programma ? Als SVZW bestolen wordt, wordt er geen woord over gerept. Kijk maar naar de rode kaart van Meert.

Die penalty die ze claimen, vind ik trouwens totaal geen penalty. Ze lopen gewoon schouder tegen schouder, voetbal blijft een contactsport weet je ..
Van Hoevelen heeft Akpala een zetje met zijn schouder, idd licht voor penalty, maar let eens op wat er met de voeten gebeurd... 'Tackle' van Van Hoevelen zonder enigszins de bal te raken! Kan zeker gefloten worden!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #924 Gepost op: augustus 24, 2010, 02:57:27 pm »
En extra time is blijkbaar volledig gewijd aan Kluup die zich bestolen voelt ... Waar gaat da naartoe met dat programma ? Als SVZW bestolen wordt, wordt er geen woord over gerept. Kijk maar naar de rode kaart van Meert.

Die penalty die ze claimen, vind ik trouwens totaal geen penalty. Ze lopen gewoon schouder tegen schouder, voetbal blijft een contactsport weet je ..
Van Hoevelen heeft Akpala een zetje met zijn schouder, idd licht voor penalty, maar let eens op wat er met de voeten gebeurd... 'Tackle' van Van Hoevelen zonder enigszins de bal te raken! Kan zeker gefloten worden!
Neenee, hij raakt Akpala niet met de voeten. Akpala is al aan het schuiven naar beneden bij dat zetje. Ik dacht dat eerst ook enhet kan dat hij eventueel akpala zijn voeten nog raakt, maar dat kun je op de beelden van ahcter de goal niet zien. Verbist stond dan beter geplaatst ?n Akpala is al aan het glijden nog voor die voeten er zijn bij dat zetje, dus geef ik Verbist zeker het voordeel van de twijfel hoor. Dat is trouwens zijn uitleg ook op sporza, dus hij heeft het ook zo gezien. Ik vind dat hij trouwens erg proper antwoordt op de vraag waarbij de reporter zegt dat hij slecht gefloten heeft en hij dat kon zien aan de reactie van de club spelers. Eigenlijk is dat een stomme vraag, want die van club reageren altijd als vermoord, zelfs na een zware tackle. Die gasten spelen echt agressief de laatste tijd en snappen dat dus echt niet.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #925 Gepost op: augustus 24, 2010, 02:58:53 pm »
Van Hoevelen heeft Akpala een zetje met zijn schouder, idd licht voor penalty, maar let eens op wat er met de voeten gebeurd... 'Tackle' van Van Hoevelen zonder enigszins de bal te raken! Kan zeker gefloten worden!

Onze zingende Nigeriaan valt wel eerst met zijn ander been, wil maar zeggen dat hij uitglijdt door een klein duwtje van KVM-speler. Het zou een enorm lichte penalty geweest zijn, maar omdat het Kluup was & thuis moet het uitvergroot worden zodat enkele fans nog eens klaarkomen op het feit dat ze "Homo Verbist" geroepen hebben in de camera van Extra Time.

Rode kaart Blondel volledig terecht. Zonder twijfel de beste speler van Brugge, maar zo lang hij als een achterlijk kieken zonder kop blijft in het rond trappen... In eenvoudigweg iedere match dit seizoen tot nu toe kon hij rood krijgen, zegt genoeg.

Buitenspel Akpala: lijnrechter kan dat ONMOGELIJK juist zien, maar moet laten doorspelen op zo'n fase. De buitenspelregel is er om te voorkomen dat je een spits laat hangen op de zestien van de andere ploeg, niet om zo'n lullige fase af te fluiten. Maar: ook al gebeurt dit zaterdag bij ons, ik geef daar geen kritiek op. Die lijnrechter kan onmogelijk inschatten of een speler 50 meter verder wel of niet 10 centimer voor of achter Akpala staat. Na 3 herhalingen zijn wij ook dat het (waarschijnlijk!) geen buitenspel is, Extra Time moet er zelf een "gesofisticeerde" 3D-analyse van maken.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #926 Gepost op: augustus 24, 2010, 08:10:07 pm »
sonck heeft eindelijk een ploegje gevonden. Den egyptenaar had nog wat kamelen op overschot, alhoewel ik denk dat wesleyke daar niet alleen tevreden mee geweest zal zijn...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #927 Gepost op: augustus 24, 2010, 09:24:37 pm »
sonck naar lierse, en vandenbergh naar eupen. benieuwd of het hen punten gaat opleveren, mogelijk wel, maar hopelijk toch niet teveel tegen ons, want tegen pas gepromoveerde of staartploegen doen we het niet altijd goed ....

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #928 Gepost op: augustus 29, 2010, 11:08:46 am »
Een beetje ergerlijk hoe KV Mechelen tegen STVV uitdrukelijk naar de penalty zocht, gelukkig trapte Bultynck er niet in.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #929 Gepost op: augustus 30, 2010, 11:57:15 am »
h?h? inderdaad het "chelsea van het waasland" draait voorlopig nog niet zo goed. benieuwd of er daar, of in lierse en gba en zo nog plots grote versterkingen zullen komen tegen het afsluiten van de transferperiode.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #930 Gepost op: september 01, 2010, 07:23:50 am »
Anthony Vandenborre naar Genk.

Als ze daar eindelijk wat verstand kunnen inpompen, dan hebben ze dikke transfer beet + misschien hebben we bij de Rode Duivels toch nog een deftige rechtsback voor de toekomst. Is er nog maar 23, kan dus nog tijdje mee.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #931 Gepost op: september 01, 2010, 07:59:20 am »
Leye, Thit? en Nong naar standard. Amai da zijn wel geen slechte spitsen.
SV TILL I DIE

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #932 Gepost op: september 01, 2010, 09:34:28 am »
Ik versta wel niet wat iedereen ziet in Nong. Ik vind daar nu eens niet veel speciaals aan. Dat Mechelen daar weer 1.25 miljoen voor vangt, dat vind ik pas straf. Die slagen er in om hoge transferbedragen te krijgen voor hun spelers heb ik den indruk.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #933 Gepost op: september 01, 2010, 12:30:11 pm »
Anthony Vandenborre naar Genk.

Als ze daar eindelijk wat verstand kunnen inpompen, dan hebben ze dikke transfer beet + misschien hebben we bij de Rode Duivels toch nog een deftige rechtsback voor de toekomst. Is er nog maar 23, kan dus nog tijdje mee.
Blijkbaar toch niet direct. Ze bleven onderhandelen tot na 0h00 en toen was het te laat (transfermarkt gesloten). Niet echt professioneel, vind ik.

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #934 Gepost op: september 01, 2010, 12:33:00 pm »
Ik versta wel niet wat iedereen ziet in Nong. Ik vind daar nu eens niet veel speciaals aan. Dat Mechelen daar weer 1.25 miljoen voor vangt, dat vind ik pas straf. Die slagen er in om hoge transferbedragen te krijgen voor hun spelers heb ik den indruk.

In ieder geval stukken beter als Leye waarvoor wij 800K + Nfor hebben gekregen.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #935 Gepost op: september 01, 2010, 04:05:14 pm »
Ik versta wel niet wat iedereen ziet in Nong. Ik vind daar nu eens niet veel speciaals aan. Dat Mechelen daar weer 1.25 miljoen voor vangt, dat vind ik pas straf. Die slagen er in om hoge transferbedragen te krijgen voor hun spelers heb ik den indruk.

Idd, Nong is dat bedrag (+ Benteke huren) niet waard. Ze hebben een goede zaak gedaan in Mechelen.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #936 Gepost op: september 12, 2010, 08:06:00 pm »
Ik stel gewoon vast dat wij met onze matige start (geen gemiste, maar ook geen geslaagde) even veel punten hebben als de zelfverklaarde topclub uit het noorden van deze provincie.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #937 Gepost op: september 14, 2010, 10:28:44 pm »
Ik versta wel niet wat iedereen ziet in Nong. Ik vind daar nu eens niet veel speciaals aan. Dat Mechelen daar weer 1.25 miljoen voor vangt, dat vind ik pas straf. Die slagen er in om hoge transferbedragen te krijgen voor hun spelers heb ik den indruk.
Idd, Nong is dat bedrag (+ Benteke huren) niet waard. Ze hebben een goede zaak gedaan in Mechelen.

slechts 1 reden: clubs op de as brussel-anvers krijgen de publiciteit voor niets
kijk naar gba: elke matige speler wordt daar direct de hemel in geprezen!!!
(volgende week zullen we uitgebreid het italiaans/duits circus zien reken daar maar op...)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #938 Gepost op: september 15, 2010, 09:22:01 am »
Ik versta wel niet wat iedereen ziet in Nong. Ik vind daar nu eens niet veel speciaals aan. Dat Mechelen daar weer 1.25 miljoen voor vangt, dat vind ik pas straf. Die slagen er in om hoge transferbedragen te krijgen voor hun spelers heb ik den indruk.

In ieder geval stukken beter als Leye waarvoor wij 800K + Nfor hebben gekregen.

Leye scoorde meer en was ook vele in het spel betrokken en gaf ook assists. Als ik mag kiezen, neem ik Leye, maar bon :)

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #939 Gepost op: september 24, 2010, 10:40:57 am »
En hup Capuano ligt al buiten bij Eupen. Wij hebben de eer en het genoegen gehad om tegen zo een kuttrainer te voetballen en nu kunnen de andere ploegen naar hartelust scoren tegen die mannen. Typisch.