Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283681 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #940 Gepost op: september 24, 2010, 12:22:53 pm »
En hup Capuano ligt al buiten bij Eupen. Wij hebben de eer en het genoegen gehad om tegen zo een kuttrainer te voetballen en nu kunnen de andere ploegen naar hartelust scoren tegen die mannen. Typisch.

we moeten ook de schuld bij ons zelf leggen.
BDR moet dan ook wat op zijn tellen beginnen letten, jammer genoeg:
- eupen : starten met 1 spits? vragen om miserie, het was pampervoetbal met pas in het laatste kwart een poging om de muur deftig te slopen
- gent: na?eve 4-3-3
- 1ste helft gba: 4-3-3 les niet geleerd uit gent, 4-4-2 was d? sleutelopstelling waarbij de flankverdedigers niet werden geconfronteerd met een 2 (of meer) op 1 situatie

ook het feit dat hij door de interviewer in de persconferentie bruin werd gezet over het aantal tegengoals (9 ipv de 6 van Derover), zijn wij niet gewend....

Allez dat em de goei lijn van cercle nog eens doortrekt in genk.... niets moet alles mag.

Offline jelle

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #941 Gepost op: september 24, 2010, 12:39:23 pm »
De kritiek op BDR snap ik toch niet. Zo maar eventjes een trainer als Dury vervangen en daarbij nog eens iemand als Berrier...
Ik had voor het seizoen eerlijk gezegd niet verwacht dat we op dit moment al zoveel punten gingen hebben

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #942 Gepost op: september 24, 2010, 04:29:35 pm »
De kritiek op BDR snap ik toch niet. Zo maar eventjes een trainer als Dury vervangen en daarbij nog eens iemand als Berrier...
Ik had voor het seizoen eerlijk gezegd niet verwacht dat we op dit moment al zoveel punten gingen hebben

De kritiek is volledig terecht.  blablabla

1.  ???
Volkomen begrijpelijke reactie. We winnen dankzij twee gouden wissels van de trainer, maar 't is den trainer zijn schuld dat we verliezen omdat er "geen intelligente aanpak en modern combinatievoetbal meer is" winnen. Om Wouter te quoten, want een leerkracht kickt op erkenning: "De winnende trainer heeft gelijk." 't Is niet allemaal perfect, maar zelfs Barcelona wint niet elke wedstrijd.

2.  ???
Wat versta je onder "modern combinatievoetbal"? De enige ploegen die nog COMBINATIEVOETBAL spelen en min of meer succes halen zijn Arsenal en Barcelona. MODERN VOETBAL is een combinatie van een uurtje verdedigen/counteren en maximaal 20 minuten sterke pressing naar voor... Vorig jaar wint Inter de Champions League op die manier, uitzondering was de match op Barcelona voor je daar over begint te zeiken. Zelfde voor Milan, Manchester,... en zelf Real - met zowat de beste coach en beste spelers ter wereld - speelt zo, doet het goed, maar kan tegen Ajax toch maar twee goals maken i.p.v. de zeven die tegen de netten konden hangen. Verwacht je dan dat wij champagnevoetbal (dat wordt alleen doet mij al kotsen) gaan brengen en iedere match met vier doelpunten verschil gaan winnen?

3.  ???
Ge zijt nen groten ezel als je blijft wachten op de persconferentie, terwijl er volgens u toch niets interessants wordt gezegd. Niets persoonlijks hoor, maar da's gelijk wachten op Miss Belgi? en dan (hoe kan het ook anders) tegen uw goeste op de foto moeten met Hein...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #943 Gepost op: september 24, 2010, 05:18:53 pm »
De kritiek op BDR snap ik toch niet. Zo maar eventjes een trainer als Dury vervangen en daarbij nog eens iemand als Berrier...
Ik had voor het seizoen eerlijk gezegd niet verwacht dat we op dit moment al zoveel punten gingen hebben

De kritiek is volledig terecht.  blablabla

1.  ???
Volkomen begrijpelijke reactie. We winnen dankzij twee gouden wissels van de trainer, maar 't is den trainer zijn schuld dat we verliezen omdat er "geen intelligente aanpak en modern combinatievoetbal meer is" winnen. Om Wouter te quoten, want een leerkracht kickt op erkenning: "De winnende trainer heeft gelijk." 't Is niet allemaal perfect, maar zelfs Barcelona wint niet elke wedstrijd.

2.  ???
Wat versta je onder "modern combinatievoetbal"? De enige ploegen die nog COMBINATIEVOETBAL spelen en min of meer succes halen zijn Arsenal en Barcelona. MODERN VOETBAL is een combinatie van een uurtje verdedigen/counteren en maximaal 20 minuten sterke pressing naar voor... Vorig jaar wint Inter de Champions League op die manier, uitzondering was de match op Barcelona voor je daar over begint te zeiken. Zelfde voor Milan, Manchester,... en zelf Real - met zowat de beste coach en beste spelers ter wereld - speelt zo, doet het goed, maar kan tegen Ajax toch maar twee goals maken i.p.v. de zeven die tegen de netten konden hangen. Verwacht je dan dat wij champagnevoetbal (dat wordt alleen doet mij al kotsen) gaan brengen en iedere match met vier doelpunten verschil gaan winnen?

3.  ???
Ge zijt nen groten ezel als je blijft wachten op de persconferentie, terwijl er volgens u toch niets interessants wordt gezegd. Niets persoonlijks hoor, maar da's gelijk wachten op Miss Belgi? en dan (hoe kan het ook anders) tegen uw goeste op de foto moeten met Hein...

 :o :o rafa wat vind je nu van miss belgie i; heb ze nu gezien in kantine vijvers, enne serieus... ik vind er niets aan!
ben content met mijn eigen vrouwtje ( ben al 22 jaar getrouwd en daar zit ten minste alles er op en der aan) ;D ;D
ps ;enne op de foto met dikke hein??????? manman spreekt toch nie van natuurrampen!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #944 Gepost op: oktober 03, 2010, 12:13:53 am »
Reacties van niveau zijn welkom.
Zie niet in wat ik - na de "match" van daarnet - zou veranderen aan die post.

1. De winnende trainer heeft gelijk. BDR vandaag dus in de verste verte niet.
2. Niets te maken met de trainer.
3. Idem.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #945 Gepost op: oktober 04, 2010, 11:17:16 am »
Olivier Deschacht excuseert zich openlijk tegenover de supporters voor hun bedroevende prestatie tegen Standard (zie hnb: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GCJ309DUG). Deschacht is niet mijne kameraad, maar dit is wel sjiek van hem...

Misschien een ideetje voor een paar van ons 'vedetten'?

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #946 Gepost op: oktober 04, 2010, 11:34:17 am »
Olivier Deschacht excuseert zich openlijk tegenover de supporters voor hun bedroevende prestatie tegen Standard (zie hnb: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GCJ309DUG). Deschacht is niet mijne kameraad, maar dit is wel sjiek van hem...

Misschien een ideetje voor een paar van ons 'vedetten'?

Pfff, ik vond het nochtans zo slecht niet van Anderlecht. Ze hebben volgens mij evenveel kansen gekregen, maar ze werden allemaal vakkundig de nek omgedraaid. De 1-0 kwam er dan ook nog na buitenspel.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #947 Gepost op: oktober 04, 2010, 11:45:28 am »
Olivier Deschacht excuseert zich openlijk tegenover de supporters voor hun bedroevende prestatie tegen Standard (zie hnb: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GCJ309DUG). Deschacht is niet mijne kameraad, maar dit is wel sjiek van hem...

Misschien een ideetje voor een paar van ons 'vedetten'?

Pfff, ik vond het nochtans zo slecht niet van Anderlecht. Ze hebben volgens mij evenveel kansen gekregen, maar ze werden allemaal vakkundig de nek omgedraaid. De 1-0 kwam er dan ook nog na buitenspel.

Zat net hetzelfde te denken... Bij Standard zat alles mee, en kende Bolat een superdag. Neemt niet weg dat ze bij Sporting eens moeten nadenken over hun scouting. Een 6tal nieuwe spelers en geen enkele met meerwaarde?

Dan kunnen wij nog niet klagen denk ik. Nu enkel nog de pionnetjes juist zetten!

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #948 Gepost op: oktober 04, 2010, 06:32:28 pm »
Olivier Deschacht excuseert zich openlijk tegenover de supporters voor hun bedroevende prestatie tegen Standard (zie hnb: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GCJ309DUG). Deschacht is niet mijne kameraad, maar dit is wel sjiek van hem...

Misschien een ideetje voor een paar van ons 'vedetten'?

Pfff, ik vond het nochtans zo slecht niet van Anderlecht. Ze hebben volgens mij evenveel kansen gekregen, maar ze werden allemaal vakkundig de nek omgedraaid. De 1-0 kwam er dan ook nog na buitenspel.

Zat net hetzelfde te denken... Bij Standard zat alles mee, en kende Bolat een superdag. Neemt niet weg dat ze bij Sporting eens moeten nadenken over hun scouting. Een 6tal nieuwe spelers en geen enkele met meerwaarde?

Dan kunnen wij nog niet klagen denk ik. Nu enkel nog de pionnetjes juist zetten!



Schandalig !!!! krijgen die 150 man nu ook 4 maand stadionverbod !!!!!  tss ik ma thuis in mnne zetel zitten en keb dan nog minder gedaan , gvd  !!!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #949 Gepost op: oktober 04, 2010, 08:07:04 pm »
Schandalig !!!! krijgen die 150 man nu ook 4 maand stadionverbod !!!!!  tss ik ma thuis in mnne zetel zitten en keb dan nog minder gedaan , gvd  !!!

Herhaal nog eens wat jij juist gedaan hebt? Make me smile...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #950 Gepost op: oktober 04, 2010, 10:23:19 pm »
Schandalig !!!! krijgen die 150 man nu ook 4 maand stadionverbod !!!!!  tss ik ma thuis in mnne zetel zitten en keb dan nog minder gedaan , gvd  !!!

Herhaal nog eens wat jij juist gedaan hebt? Make me smile...


Dus :  voor de spelersbus van roeselare gelopen ,  , als ze 2 min gewacht hadden waren we weg ( bus  naar de parking expo  maarja , hierop kwamen er 14 steawards op ons gevlogen tegen 2man ,ok beetj verbaal iedereen deed dat aan die poort , staat zo ook op de brief , ( ontken ik niet )  hierop zijn wij verder in het midden blijven lopen , dan hebben ze ons langs de kant gekregen en 2 spotters in burger , onze pasport gevraagd , en kreeg ik  Enkel stadion verbod

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #951 Gepost op: oktober 06, 2010, 09:20:55 am »
...
Dus :  voor de spelersbus van roeselare gelopen ,  , als ze 2 min gewacht hadden waren we weg ( bus  naar de parking expo  maarja , hierop kwamen er 14 steawards op ons gevlogen tegen 2man ,ok beetj verbaal iedereen deed dat aan die poort , staat zo ook op de brief , ( ontken ik niet )  hierop zijn wij verder in het midden blijven lopen , dan hebben ze ons langs de kant gekregen en 2 spotters in burger , onze pasport gevraagd , en kreeg ik  Enkel stadion verbod
Ge weetet nu voor 't noaste keer, ?. In 't vervolg niemer mee 2, moar mee 150 man zulke truukn uitoaln. Wedn da die pipo's in ulder broek skijtn en niets meer durvn doen?  ;)

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #952 Gepost op: oktober 06, 2010, 01:23:41 pm »
...
Dus :  voor de spelersbus van roeselare gelopen ,  , als ze 2 min gewacht hadden waren we weg ( bus  naar de parking expo  maarja , hierop kwamen er 14 steawards op ons gevlogen tegen 2man ,ok beetj verbaal iedereen deed dat aan die poort , staat zo ook op de brief , ( ontken ik niet )  hierop zijn wij verder in het midden blijven lopen , dan hebben ze ons langs de kant gekregen en 2 spotters in burger , onze pasport gevraagd , en kreeg ik  Enkel stadion verbod
Ge weetet nu voor 't noaste keer, ?. In 't vervolg niemer mee 2, moar mee 150 man zulke truukn uitoaln. Wedn da die pipo's in ulder broek skijtn en niets meer durvn doen?  ;)

tjah  ;)  nog 3.5 maand en kmag weer binnen ;)  tijdens de kerst nieuw abbo kopen , kvind wel ni egt fair maja wie zijn wij

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #953 Gepost op: oktober 06, 2010, 05:35:34 pm »
Ge weetet nu voor 't noaste keer, ?. In 't vervolg niemer mee 2, moar mee 150 man zulke truukn uitoaln. Wedn da die pipo's in ulder broek skijtn en niets meer durvn doen?  ;)

tjah  ;)  nog 3.5 maand en kmag weer binnen ;)  tijdens de kerst nieuw abbo kopen , kvind wel ni egt fair maja wie zijn wij

Eigen schuld, dikke bult. :)

Ik heb ook al dwazigheden uitgehaald op het voetbal (meerdere per match als ik in goeie doen ben), en toch heb ik nog nooit een stadionverbod gekregen... Misschien ligt het dan toch aan uzelf?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #954 Gepost op: oktober 06, 2010, 08:40:32 pm »
Ge weetet nu voor 't noaste keer, ?. In 't vervolg niemer mee 2, moar mee 150 man zulke truukn uitoaln. Wedn da die pipo's in ulder broek skijtn en niets meer durvn doen?  ;)

tjah  ;)  nog 3.5 maand en kmag weer binnen ;)  tijdens de kerst nieuw abbo kopen , kvind wel ni egt fair maja wie zijn wij

Eigen schuld, dikke bult. :)

Ik heb ook al dwazigheden uitgehaald op het voetbal (meerdere per match als ik in goeie doen ben), en toch heb ik nog nooit een stadionverbod gekregen... Misschien ligt het dan toch aan uzelf?
thoja , agtr kerst abbo opnieuw en 1uitverplaatsing nog ,

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #955 Gepost op: oktober 07, 2010, 10:50:31 am »
Ik heb al sinds tweede klasse een abonnement op waregem, en ik heb zelden tot nooit problemen gehad met stewards. En ook op verplaatsingen nog nooit problemen gehad.
SV TILL I DIE

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #956 Gepost op: oktober 12, 2010, 07:48:02 pm »
Ik heb al sinds tweede klasse een abonnement op waregem, en ik heb zelden tot nooit problemen gehad met stewards. En ook op verplaatsingen nog nooit problemen gehad.

Mietje  ;)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #957 Gepost op: oktober 13, 2010, 06:03:41 pm »
Ook ik vroeger nooit problemen gehad op verplaatsing. Voordeel is wel dat ik nog nuchter van de bus stapte als we toekwamen, wat voor sommigen wel eens de oorzaak kan zijn om spel te hebben met een steward, spel te hebben met andere supporters of vrij snel afgevoerd te worden naar de Rode Kruis post omdat ze van de stoeltjes naar beneden kletsten.

Ik stel voor om geen stadionverboden meer uit te delen, maar wat klop van een politiematrak zoals ik vroeger nog gezien heb. Dat was pas efficient!

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #958 Gepost op: oktober 14, 2010, 06:44:03 pm »
Was maar een grapje hoor beste vriend Rafa. Het is niet omdat er enen op het veld loopt dat ik hem er zou laten afkloppen :)

Maar ik vind wel nog steeds dat het helpt om geen miserie te hebben als je beetje nuchter en niet gespeend bent van enig gezond verstand. Ik begrijp niet dat iemand in Genk of Standard al zat is van een busreis van een paar uur. Nen bak delen met nen man of 4 vind ik al voldoende op den bus om in de stemming te geraken. En degenen die daar al zat van worden zouden beter eerst wat in provinciale gaan kijken naar de voetbal om te leren drinken.

Morgen trouwens SVZW tegen Brugge, ik vraag mij af hoeveel spel er nu weer op mijn tribune zal zijn omdat er van Brugge tussen ons in ons vak zitten. De stewards gaan weer hun werk hebben :)Enjoy the game!!



werk , zie da ze der weer van weglopen ,

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #959 Gepost op: oktober 16, 2010, 09:33:03 pm »
Eupen 6-0 STVV ???