Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283697 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1140 Gepost op: mei 19, 2011, 06:05:21 pm »
...
Nee, want dat is normaal. Dat is een kopduel, maar een voet op meer dan anderhalve meter hoogte is dat helemaal niet. Als de bal vlakbij het hoofd van uw tegenstrever hangt, dan moet ge koppen en trapt ge niet in die richting. Stel u gewoon voor dat ge geraakt wordt in uw oog... In een kopduel, kan het anderzijds altijd voorkomen dat er een ongeluk gebeurt. Dat is normaal.
Nie overdrijven ?, Carcela is ne meter 35 groot, heeft een lang hoofd, dat ie dan nog naar beneden bracht om den bal door te koppen en krijgt diene voet te kloffe op zijn muilke aangezien dat zijn kaak gebroken is en ie den elft van zijn bijterkes kwijt is...
Mee andere woorden, diene voet kan mee ruize een klein meterke hoog geweest zijn...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1141 Gepost op: mei 19, 2011, 07:05:53 pm »
...
Nee, want dat is normaal. Dat is een kopduel, maar een voet op meer dan anderhalve meter hoogte is dat helemaal niet. Als de bal vlakbij het hoofd van uw tegenstrever hangt, dan moet ge koppen en trapt ge niet in die richting. Stel u gewoon voor dat ge geraakt wordt in uw oog... In een kopduel, kan het anderzijds altijd voorkomen dat er een ongeluk gebeurt. Dat is normaal.
Nie overdrijven ?, Carcela is ne meter 35 groot, heeft een lang hoofd, dat ie dan nog naar beneden bracht om den bal door te koppen en krijgt diene voet te kloffe op zijn muilke aangezien dat zijn kaak gebroken is en ie den elft van zijn bijterkes kwijt is...
Mee andere woorden, diene voet kan mee ruize een klein meterke hoog geweest zijn...

Tja, als je het zo bekijkt, kan ik daar moeilijk iets tegen in brengen uiteraard en zijn we uitgepraat  ???  ::)  :P

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1142 Gepost op: mei 20, 2011, 08:58:12 am »
...
Nee, want dat is normaal. Dat is een kopduel, maar een voet op meer dan anderhalve meter hoogte is dat helemaal niet. Als de bal vlakbij het hoofd van uw tegenstrever hangt, dan moet ge koppen en trapt ge niet in die richting. Stel u gewoon voor dat ge geraakt wordt in uw oog... In een kopduel, kan het anderzijds altijd voorkomen dat er een ongeluk gebeurt. Dat is normaal.
Nie overdrijven ?, Carcela is ne meter 35 groot, heeft een lang hoofd, dat ie dan nog naar beneden bracht om den bal door te koppen en krijgt diene voet te kloffe op zijn muilke aangezien dat zijn kaak gebroken is en ie den elft van zijn bijterkes kwijt is...
Mee andere woorden, diene voet kan mee ruize een klein meterke hoog geweest zijn...
Dus wil je zeggen dat het g??n rood mocht geweest zijn? Of begrijp ik het niet helemaal (zou kunnen aangezien we vrijdag zijn en dan is de nafte meestal op)?

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1143 Gepost op: mei 22, 2011, 04:55:35 pm »
clepkens (keeper waasland-beveren) scoort in de 94' minuut de 1-1 tegen bergen...;p

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1144 Gepost op: mei 22, 2011, 05:00:42 pm »
en op heel t'einde gaat er nog nen vrijen trap in zeker... mooie match, matthys nog niet zeker van 1e klasse....

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1145 Gepost op: mei 22, 2011, 05:02:00 pm »
clepkens (keeper waasland-beveren) scoort in de 94' minuut de 1-1 tegen bergen...;p

twas de 2-2 :P

Ferm slot daar! laatste 2 minuten van blessuretijd nog 1-2 goedmaken naar 3-2. Spannende slotspeeldag dus:
Bergen 10
Waasland-Beveren 10
Lommel 9
Eupen 0



Volgende week nog Bergen - Lommel & Eupen - Waasland-Beveren!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1146 Gepost op: mei 22, 2011, 05:39:09 pm »
clepkens (keeper waasland-beveren) scoort in de 94' minuut de 1-1 tegen bergen...;p

Naar het schijnt heeft die nog bij een derdeklasser gespeeld die (naar het schijnt) eens een eersteklasser heeft uitgeschakeld na (naar het schijnt) strafschoppen... Clepkens, een naam om niet rap te vergeten...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1147 Gepost op: mei 22, 2011, 08:31:38 pm »
We tonen al 2 jaar intresse in Clepkens, maar hij wou telkens naar clubs waar hij zeker was om te spelen

Offline Racing322

  • Leden
  • Berichten: 30
  • Koninklijke Racing Club Genk - 1988
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1148 Gepost op: mei 22, 2011, 08:42:50 pm »
Rood kan je idd verdedigen maar diegene die rood geven kijken alleen naar de blessure ipv naar de fout denk ik zo, een gele is dus niet mis...
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2011, 08:47:41 pm door Racing322 »
Koninklijke Racing Club Genk - 1988

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1149 Gepost op: mei 29, 2011, 05:24:47 pm »
Hier kan je de testmatch tussen Bergen En Waasland-Beveren volgen:

http://www.eknetwork.tv/explorer/videos/158?video_id=852

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1150 Gepost op: mei 29, 2011, 06:15:53 pm »
Matthys terug naar 1e  ;)

fox

  • Gast
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1151 Gepost op: juni 10, 2011, 04:07:20 pm »
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/110609_telenet_voetbalcontract

Dat wordt leuk voor de caf?houders in Waregem. Ze gaan mogen een telenet en belgacomabonnement nemen als ze de wedstrijden van Zulte Waregem allemaal willen uitzenden.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1152 Gepost op: juni 10, 2011, 04:16:43 pm »
Alweer een mooi compromis..... ??? de drie belangrijkste wedstrijden ...wat ne zever...en de samenvattingen op vtm :'(

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1153 Gepost op: juni 10, 2011, 04:27:00 pm »
Alweer een mooi compromis..... ??? de drie belangrijkste wedstrijden ...wat ne zever...en de samenvattingen op vtm :'(

Samnvattingen op VTM vind ik nu niet zo erg, Met Deferme, Dewijngaert en Morren hebben ze 3 top commentators in huis.
'Goal' en 'Stadion' waren toch schiterende programma's??

Ik heb Belgacom omdat ik niet elke keer meekan op verplaatsing omdat ik zelf voetbal.
Dus kocht ik dat om uitmatchen te zien, maar wat als ze nu gaan spelen op Genk en dat wordt dan gezien als belangrijke match??

Laat ons onze recht apart verkopen :D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1154 Gepost op: juni 10, 2011, 04:28:36 pm »
Dus ge moet Telenet EN Belgacom hebben als ge alle matchen wilt zien van uwe ploeg? All? tis weer goe geregeld.. ::)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1155 Gepost op: juni 10, 2011, 04:35:50 pm »
Typisch compromis ? la Belgique

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1156 Gepost op: juni 10, 2011, 04:36:58 pm »
Als de beloftes van Decuyper dus waarheid worden, moeten we niet vrezen en zullen we als 'topploeg' meestal te zien zijn op Telenet  ;)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1157 Gepost op: juni 10, 2011, 04:43:44 pm »
Als de beloftes van Decuyper dus waarheid worden, moeten we niet vrezen en zullen we als 'topploeg' meestal te zien zijn op Telenet  ;)

ik ging het net zeggen, binnen drie jaar waregem iedere week op telenet !

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1158 Gepost op: juni 10, 2011, 04:48:16 pm »
Als de beloftes van Decuyper dus waarheid worden, moeten we niet vrezen en zullen we als 'topploeg' meestal te zien zijn op Telenet  ;)

ik ging het net zeggen, binnen drie jaar waregem iedere week op telenet !

Sv Zulte Waregem ...kieken... ;)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1159 Gepost op: juni 10, 2011, 04:51:58 pm »
Als de beloftes van Decuyper dus waarheid worden, moeten we niet vrezen en zullen we als 'topploeg' meestal te zien zijn op Telenet  ;)

ik ging het net zeggen, binnen drie jaar waregem iedere week op telenet !

Dju da contract is binnen 3 jaar afgelopen.. weeral geen sanse