Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283681 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1200 Gepost op: juni 22, 2011, 09:46:42 am »
Speeldag 1 (zondag 31 juli): Club Brugge- KVC Westerlo
Speeldag 2 (weekend van 6 augustus): Standard - Sporting Lokeren
Speeldag 3 (weekend van 13 augustus): KRC Genk - Zulte Waregem
Speeldag 4 (zondag 20 augustus): RSC Anderlecht - Bergen

Toppers in heenronde
Speeldag 10 (weekend van 15 oktober): RSC Anderlecht - Standard
Speeldag 10 (weekend van 15 oktober): Club Brugge - KAA Gent




Eerste speeldag dus waarschijnlijk op verplaatsing

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1201 Gepost op: juni 22, 2011, 09:56:02 am »
Speeldag 1 (zondag 31 juli): Club Brugge- KVC Westerlo
Speeldag 2 (weekend van 6 augustus): Standard - Sporting Lokeren
Speeldag 3 (weekend van 13 augustus): KRC Genk - Zulte Waregem
Speeldag 4 (zondag 20 augustus): RSC Anderlecht - Bergen

Toppers in heenronde
Speeldag 10 (weekend van 15 oktober): RSC Anderlecht - Standard
Speeldag 10 (weekend van 15 oktober): Club Brugge - KAA Gent




Eerste speeldag dus waarschijnlijk op verplaatsing

Waar haal je dit vandaan??

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1202 Gepost op: juni 22, 2011, 09:57:05 am »
Speeldag 1 (zondag 31 juli): Club Brugge- KVC Westerlo
Speeldag 2 (weekend van 6 augustus): Standard - Sporting Lokeren
Speeldag 3 (weekend van 13 augustus): KRC Genk - Zulte Waregem
Speeldag 4 (zondag 20 augustus): RSC Anderlecht - Bergen

Toppers in heenronde
Speeldag 10 (weekend van 15 oktober): RSC Anderlecht - Standard
Speeldag 10 (weekend van 15 oktober): Club Brugge - KAA Gent




Eerste speeldag dus waarschijnlijk op verplaatsing

Waar haal je dit vandaan??

Staat op voetbalkrant.com. De volledige kalender wordt om 11u15 bekend gemaakt.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1203 Gepost op: juni 22, 2011, 09:59:04 am »
Speeldag 1 (zondag 31 juli): Club Brugge- KVC Westerlo
Speeldag 2 (weekend van 6 augustus): Standard - Sporting Lokeren
Speeldag 3 (weekend van 13 augustus): KRC Genk - Zulte Waregem
Speeldag 4 (zondag 20 augustus): RSC Anderlecht - Bergen

Toppers in heenronde
Speeldag 10 (weekend van 15 oktober): RSC Anderlecht - Standard
Speeldag 10 (weekend van 15 oktober): Club Brugge - KAA Gent




Eerste speeldag dus waarschijnlijk op verplaatsing

Waar haal je dit vandaan??

Officiele site pro league die doorverwijst naar hun facebook-pagina

http://sport.be.msn.com/nl/jupilerproleague/nieuws/article.html?Article_ID=522234
https://www.facebook.com/pages/Jupiler-Pro-League-Official/107215288450

WAEREGHEM

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1204 Gepost op: juni 23, 2011, 11:40:00 am »
Duchatelet koopt Standard blijkbaar???

 :o ;D

WAEREGHEM

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1205 Gepost op: juni 23, 2011, 11:43:58 am »
Duchatelet koopt Standard blijkbaar???

 :o ;D

STVV-voorzitter Duch?telet koopt Standard

STVV-voorzitter Roland Duch?telet heeft Standard opgekocht. Dat meldt Sudpresse op zijn website. De deal werd de voorbije nacht beklonken. Luciano D'Onofrio zou de club verlaten. De Rouches komen straks met een communiqu? op de proppen. (dadelijk meer)


fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1206 Gepost op: juni 23, 2011, 11:45:45 am »
Duchatelet koopt Standard blijkbaar???

 :o ;D

Tja, met een vermogen van meer dan 300 miljoen kan hij die investering natuurlijk wel aan. Lijkt me een goeie investering te zijn. 30 miljoen voor een club als Standard lijkt me niet overdreven. Vraag me wel af wat de profliga daar van te zeggen zal hebben. Dat is toch belangenvermenging?

Als STVV dreigt te zakken en Standard heeft niks meer te winnen of te verliezen? Als Standard kampioen kan spelen en STVV heeft niks meer te winnen of te verliezen? Niet zo koosjer als je het mij vraagt.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1207 Gepost op: juni 23, 2011, 11:47:30 am »
Duchatelet koopt Standard blijkbaar???

 :o ;D

Tja, met een vermogen van meer dan 300 miljoen kan hij die investering natuurlijk wel aan. Lijkt *me een goeie investering te zijn. 30 miljoen voor een club als Standard lijkt me niet overdreven. Vraag me wel af wat de profliga daar van te zeggen zal hebben. Dat is toch belangenvermenging?

Als STVV dreigt te zakken en Standard heeft niks meer te winnen of te verliezen? Als Standard kampioen kan spelen en STVV heeft niks meer te winnen of te verliezen? Niet zo koosjer als je het mij vraagt.

Er zullen wel manieren zijn om dat te omzeilen zeker? Misschien plaatst hij een familielid bij STVV ofzo?

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1208 Gepost op: juni 23, 2011, 11:48:20 am »
Duchatelet koopt Standard blijkbaar???

 :o ;D

Tja, met een vermogen van meer dan 300 miljoen kan hij die investering natuurlijk wel aan. Lijkt *me een goeie investering te zijn. 30 miljoen voor een club als Standard lijkt me niet overdreven. Vraag me wel af wat de profliga daar van te zeggen zal hebben. Dat is toch belangenvermenging?

Als STVV dreigt te zakken en Standard heeft niks meer te winnen of te verliezen? Als Standard kampioen kan spelen en STVV heeft niks meer te winnen of te verliezen? Niet zo koosjer als je het mij vraagt.

Er zullen wel manieren zijn om dat te omzeilen zeker? Misschien plaatst hij een familielid bij STVV ofzo?

Dat het te omzeilen zal vallen daar twijfel ik niet aan, maar het blijft zowieso niet echt koosjer.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1209 Gepost op: juni 23, 2011, 11:50:30 am »
Duchatelet koopt Standard blijkbaar???

 :o ;D

Tja, met een vermogen van meer dan 300 miljoen kan hij die investering natuurlijk wel aan. Lijkt *me een goeie investering te zijn. 30 miljoen voor een club als Standard lijkt me niet overdreven. Vraag me wel af wat de profliga daar van te zeggen zal hebben. Dat is toch belangenvermenging?

Als STVV dreigt te zakken en Standard heeft niks meer te winnen of te verliezen? Als Standard kampioen kan spelen en STVV heeft niks meer te winnen of te verliezen? Niet zo koosjer als je het mij vraagt.

Er zullen wel manieren zijn om dat te omzeilen zeker? Misschien plaatst hij een familielid bij STVV ofzo?

Dat het te omzeilen zal vallen daar twijfel ik niet aan, maar het blijft zowieso niet echt koosjer.

True.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1210 Gepost op: juni 23, 2011, 11:52:10 am »
Eerst STVV omgebouwd tot een evenementenhal en nu naar Standard? Als hij STVV verlaat is het daar ook gedaan hoor... Benieuwd hoe de vork in de steel zit bij deze "constructie"..

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.702
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1211 Gepost op: juni 23, 2011, 12:04:00 pm »
Ik zie vooral gevolgen voor de machtsverhoudingen in de G5 waarmee Duchatelet al geen beste vriendjes mee was.

Toen bekeken ze hem nog als een kleintje van St-Truiden. Nu zullen ze moeten gaan luisteren :-).

Goeie zaak, want ik deel zijn visie op ons voetbal. Anderlecht & Brugge hebben teveel te zeggen in deze competitie, en met dat De Witte van Gent voorzitter af zal zijn, zal er toch wat meer tegengewicht worden gegeven !

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1212 Gepost op: juni 23, 2011, 04:48:40 pm »
Ik zie vooral gevolgen voor de machtsverhoudingen in de G5 waarmee Duchatelet al geen beste vriendjes mee was.

Toen bekeken ze hem nog als een kleintje van St-Truiden. Nu zullen ze moeten gaan luisteren :-).

Goeie zaak, want ik deel zijn visie op ons voetbal. Anderlecht & Brugge hebben teveel te zeggen in deze competitie, en met dat De Witte van Gent voorzitter af zal zijn, zal er toch wat meer tegengewicht worden gegeven !

?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1213 Gepost op: juni 23, 2011, 05:43:54 pm »
Ik vrees eerlijk gezegd dat dit op relatief korte termijn het einde gaat betekenen voor STVV op het hoogste niveau...
Zonder zijn centen houden die het volgens mij geen jaren meer uit in eerste klase...

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1214 Gepost op: juni 23, 2011, 08:57:06 pm »
Duchatelet koopt Standard blijkbaar???

 :o ;D

Tja, met een vermogen van meer dan 300 miljoen kan hij die investering natuurlijk wel aan. Lijkt me een goeie investering te zijn. 30 miljoen voor een club als Standard lijkt me niet overdreven. Vraag me wel af wat de profliga daar van te zeggen zal hebben. Dat is toch belangenvermenging?

Als STVV dreigt te zakken en Standard heeft niks meer te winnen of te verliezen? Als Standard kampioen kan spelen en STVV heeft niks meer te winnen of te verliezen? Niet zo koosjer als je het mij vraagt.

508 Miljoen euroots volgens 'De tijd'. -40mil voor Standard uiteraard :)

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1215 Gepost op: juni 23, 2011, 08:58:35 pm »
Ik vrees eerlijk gezegd dat dit op relatief korte termijn het einde gaat betekenen voor STVV op het hoogste niveau...
Zonder zijn centen houden die het volgens mij geen jaren meer uit in eerste klase...

Hopelijk heeft hij zijn bijdrage aan die nieuwe tribune enz. al betaald, of tzal daar vreed rap gedaan zijn!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1216 Gepost op: juni 24, 2011, 09:35:40 am »
jawadde OHL al boven de 4000 abonnees...zijn goed bezig daar! Niet zo evident

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1217 Gepost op: juni 24, 2011, 09:41:59 am »
jawadde OHL al boven de 4000 abonnees...zijn goed bezig daar! Niet zo evident

Let op. Voor OHL is het de ideale moment om over te stappen. In de regio rond Leuven is geen enkele eersteklasser terug te vinden en het is dan ook zo dat Leuven en zijn periferie voornamelijk bestaat uit Anderlechtsupporters. Ik heb daar wel altijd gemerkt dat ze sympathie hadden voor OHL (uiteraard) maar dat ze slechts sporadisch eens een wedstrijdje gingen meepikken.

Nu er echter onvrede heerst bij de Anderlechtsupporters zie ik veel Leuvenaars gewoon een veel goedkoper abonnement nemen bij OHL. Ze hebben in elk geval het supporterspotentieel en als Tobback zijn rijk volgend jaar (laat ons hopen) eindelijk uit is, komt er misschien eens een stadsbestuur dat wil investeren in zijn voetbalploeg. Als ze het goed aanpakken bij OHL, dan hebben die een enorm supporterspotentieel en kan het wel eens een blijvertje worden.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1218 Gepost op: juni 24, 2011, 01:53:59 pm »
jawadde OHL al boven de 4000 abonnees...zijn goed bezig daar! Niet zo evident

Let op. Voor OHL is het de ideale moment om over te stappen. In de regio rond Leuven is geen enkele eersteklasser terug te vinden en het is dan ook zo dat Leuven en zijn periferie voornamelijk bestaat uit Anderlechtsupporters. Ik heb daar wel altijd gemerkt dat ze sympathie hadden voor OHL (uiteraard) maar dat ze slechts sporadisch eens een wedstrijdje gingen meepikken.

Nu er echter onvrede heerst bij de Anderlechtsupporters zie ik veel Leuvenaars gewoon een veel goedkoper abonnement nemen bij OHL. Ze hebben in elk geval het supporterspotentieel en als Tobback zijn rijk volgend jaar (laat ons hopen) eindelijk uit is, komt er misschien eens een stadsbestuur dat wil investeren in zijn voetbalploeg. Als ze het goed aanpakken bij OHL, dan hebben die een enorm supporterspotentieel en kan het wel eens een blijvertje worden.
Klopt niet, er is al veel ge?nvesteerd in OHL door stad Leuven hoor...
De 2 tribunes achter de goal kostten meer dan 1,5 miljoen euro, waarvan slechts een vierde door de club zelf moest worden betaald. Daarnaast ook aanleg van enkele velden met kunstgras ...
En na de titel dit jaar heeft stad Leuven een renteloze lening van 2 miljoen euro ter beschikking gesteld.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1219 Gepost op: juni 24, 2011, 01:56:24 pm »
jawadde OHL al boven de 4000 abonnees...zijn goed bezig daar! Niet zo evident

Dat is de moeite! Precies een hype ontstaan in Leuven