Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283656 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1520 Gepost op: januari 27, 2013, 12:06:52 pm »
Charleroi - Cercle gaat niet door omdat terrein niet in speelklaar is.
Wat voor zever is da nu? Is daarom nu veldverwarming nodig, om zelfs nu af te gelasten?

Langs de andere kant kan het mijn part ook 0-5 worden hoor, als je terrein nu niet speelklaar is, heb je er niet alles aan gedaan. Bericht van 15uur, 5 uur voor de match dus.

Dacht dat je als promovendus jaar extra kreeg om veldverwarming aan te leggen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1521 Gepost op: januari 27, 2013, 12:49:17 pm »
Charleroi - Cercle gaat niet door omdat terrein niet in speelklaar is.
Wat voor zever is da nu? Is daarom nu veldverwarming nodig, om zelfs nu af te gelasten?

Langs de andere kant kan het mijn part ook 0-5 worden hoor, als je terrein nu niet speelklaar is, heb je er niet alles aan gedaan. Bericht van 15uur, 5 uur voor de match dus.

Dacht dat je als promovendus jaar extra kreeg om veldverwarming aan te leggen.


Charleroi zat nog in 1ste toen het verplicht werd.
Ze hebben maar een jaartje in 2de gezeten he ;)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1522 Gepost op: januari 27, 2013, 01:28:20 pm »
Charleroi - Cercle gaat niet door omdat terrein niet in speelklaar is.
Wat voor zever is da nu? Is daarom nu veldverwarming nodig, om zelfs nu af te gelasten?

Langs de andere kant kan het mijn part ook 0-5 worden hoor, als je terrein nu niet speelklaar is, heb je er niet alles aan gedaan. Bericht van 15uur, 5 uur voor de match dus.

Dacht dat je als promovendus jaar extra kreeg om veldverwarming aan te leggen.


Charleroi zat nog in 1ste toen het verplicht werd.
Ze hebben maar een jaartje in 2de gezeten he ;)

Ja ik weet er ook het fijne niet van hoor. Maar denk dat die toen ook niet verplicht werden omdat ze toen ook net uit tweede kwamen. Meen ik mij toch te herinneren.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1523 Gepost op: januari 27, 2013, 01:55:25 pm »
Charleroi - Cercle gaat niet door omdat terrein niet in speelklaar is.
Wat voor zever is da nu? Is daarom nu veldverwarming nodig, om zelfs nu af te gelasten?

Langs de andere kant kan het mijn part ook 0-5 worden hoor, als je terrein nu niet speelklaar is, heb je er niet alles aan gedaan. Bericht van 15uur, 5 uur voor de match dus.

Dacht dat je als promovendus jaar extra kreeg om veldverwarming aan te leggen.


Charleroi zat nog in 1ste toen het verplicht werd.
Ze hebben maar een jaartje in 2de gezeten he ;)

Ja ik weet er ook het fijne niet van hoor. Maar denk dat die toen ook niet verplicht werden omdat ze toen ook net uit tweede kwamen. Meen ik mij toch te herinneren.

Ik denk trouwens ook dat die regel aangepast is, want W-B heeft er wel 1.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1524 Gepost op: januari 28, 2013, 10:08:22 am »
De famous Samy Maged van Lierse heeft een Facebook-pagina aangemaakt!
https://www.facebook.com/RipRespect?fref=ts

Die zit daar dus gewoon de eigen supporters te provoceren! Triestig Lierse

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1525 Gepost op: januari 28, 2013, 10:19:40 am »
De famous Samy Maged van Lierse heeft een Facebook-pagina aangemaakt!
https://www.facebook.com/RipRespect?fref=ts

Die zit daar dus gewoon de eigen supporters te provoceren! Triestig Lierse

Die man is daar toch ook de pedalen aan het kwijt geraken, nee? Overlaatst sprak ik met een fan van Lierse, blijkbaar doet Samy er alles aan om alle fanatieke fans buiten te werken... Hij is z'n eigen graf aan het graven vrees ik, maar spijtig genoeg ook dat van Lierse.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1526 Gepost op: januari 28, 2013, 11:13:05 am »
charleroi moet gewoon met 0-5 verliezen .
maar de bond kakt weer in hun broek .
het is al een paar jaar verplicht veldverwarming maar die walen vegen daar allemaal hun botten aan

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1527 Gepost op: januari 28, 2013, 11:19:40 am »
charleroi moet gewoon met 0-5 verliezen .
maar de bond kakt weer in hun broek .
het is al een paar jaar verplicht veldverwarming maar die walen vegen daar allemaal hun botten aan

Hoorde op de radio dat de regel aangepast is, de match moet zowiezo opnieuw gespeeld worden.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1528 Gepost op: januari 28, 2013, 07:36:43 pm »
charleroi moet gewoon met 0-5 verliezen .
maar de bond kakt weer in hun broek .
het is al een paar jaar verplicht veldverwarming maar die walen vegen daar allemaal hun botten aan

Hoorde op de radio dat de regel aangepast is, de match moet zowiezo opnieuw gespeeld worden.


hadden ze eigenlijk zondagavond niet kunnen spelen ? of lukt dat organisatorisch dan weer niet ?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1529 Gepost op: januari 29, 2013, 04:06:28 pm »
Bergen haalt Ntambwe, da zal hier toch wel efkes pieken bij bestuur denk ik.

Offline remcofra

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Groen Rood
One team One dream, i'm a believer

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1531 Gepost op: januari 29, 2013, 09:16:33 pm »
Vanaf 2014-2015 geen playoff systeem meer??!!!!

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130129_00450078?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=voetbal&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Eventueel niet nee.
Volgens mij worden het toch gewoon weer PO's maar een beetje anders, dus geen POII of III meer denk ik.
En mss alleen POI maar dat de punten daar wel behouden worden.

Ofwel is nr.1 gewoon kampioen, en spelen ze van 2 tot en met 6 voor Europese plaatsen.

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1532 Gepost op: januari 30, 2013, 04:29:03 pm »
De Raad van Bestuur van de Pro League heeft het auditbedrijf Ernst&Young gevraagd om het Play-Off- systeem te beoordelen.
Er gaan stemmen op dat het systeem vanaf het seizoen 2013/14 afgeschaft zal worden.

Belgi? is een van de weinige landen waarbij de kampioen niet altijd degene is die na het reguliere seizoen de eerste plaats in het kampioenschap bezet.
Bij ons bestaat er een Play-Off-systeem waar de top zes onderling uitvecht wie kampioen speelt.
De Pro League heeft het auditbureau Ernst&Young aangewezen om te onderzoeken of dat systeem aan de verwachtingen voldoet. De eersteklassers werden er dinsdag van op de hoogte gebracht. Het bedrijf zal beslissen over het voortbestaan van de Play-Offs.

De eerste stemmen die weerklinken doen vermoeden dat het systeem vanaf het seizoen 2013/14 opgedoekt zal worden. Waarschijnlijk zal men dan teruggrijpen naar het klassieke Europese systeem, waarbij de leider van het klassement automatisch kampioen wordt.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1533 Gepost op: januari 30, 2013, 05:10:17 pm »
was het maar zo, dan hadden we nu zicht op een champions league ticket...

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1534 Gepost op: januari 30, 2013, 05:57:38 pm »
Voila,

De kracht van De Witte .... Hij valt een keer uit PO1 en het is al van da  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1535 Gepost op: januari 30, 2013, 06:21:20 pm »
was het maar zo, dan hadden we nu zicht op een champions league ticket...
En nu nie of wa?
Den tweeden speelt ook voorronde CL vandejare! (Ja, ik weet het, waarschijnlijk tegen nen topper, maar een paar jaar geleden waren we zogezegd ook kansloos tegen Lokomotiv Moskou.)
Ik moet het nog altijd zien dat bruhhe, Lokeren , Standard of Genk ons inhaalt...
Zelfs met halvering van de punten!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1536 Gepost op: januari 30, 2013, 07:23:14 pm »
ik had het dan ook over die 2e plaats. na 30match is die haalbaar, na 40 zie ik het echte rnog niet direct gebeuren

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1537 Gepost op: januari 30, 2013, 09:55:43 pm »
was het maar zo, dan hadden we nu zicht op een champions league ticket...
En nu nie of wa?
Den tweeden speelt ook voorronde CL vandejare! (Ja, ik weet het, waarschijnlijk tegen nen topper, maar een paar jaar geleden waren we zogezegd ook kansloos tegen Lokomotiv Moskou.)
Ik moet het nog altijd zien dat bruhhe, Lokeren , Standard of Genk ons inhaalt...
Zelfs met halvering van de punten!
Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn. Zoals het nu staat met de halvering staan standard en lokeren op 2 punten van ons en brugge 2 dus 1 match verliezen en het is rap gebeurd!
Liberta per gli ultras!

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1538 Gepost op: januari 31, 2013, 10:44:27 am »
was het maar zo, dan hadden we nu zicht op een champions league ticket...
En nu nie of wa?
Den tweeden speelt ook voorronde CL vandejare! (Ja, ik weet het, waarschijnlijk tegen nen topper, maar een paar jaar geleden waren we zogezegd ook kansloos tegen Lokomotiv Moskou.)
Ik moet het nog altijd zien dat bruhhe, Lokeren , Standard of Genk ons inhaalt...
Zelfs met halvering van de punten!

Neen, 4e plaats is haalbaar denk ik. Maar Standard en Club zie ik niet achter ons eindigen. Lokeren en Genk, die zijn haalbaar.

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1539 Gepost op: januari 31, 2013, 11:00:22 am »
was het maar zo, dan hadden we nu zicht op een champions league ticket...
En nu nie of wa?
Den tweeden speelt ook voorronde CL vandejare! (Ja, ik weet het, waarschijnlijk tegen nen topper, maar een paar jaar geleden waren we zogezegd ook kansloos tegen Lokomotiv Moskou.)
Ik moet het nog altijd zien dat bruhhe, Lokeren , Standard of Genk ons inhaalt...
Zelfs met halvering van de punten!

Neen, 4e plaats is haalbaar denk ik. Maar Standard en Club zie ik niet achter ons eindigen. Lokeren en Genk, die zijn haalbaar.

?

Ik zie ons ook rond een 4e plaats eindigen, 5e misschien. Lokeren kunnen we achter ons houden volgens mij, Club Brugge misschien ook, al zal dat mogelijk een beetje afhangen van hoeveel (en welke) tientallen transfers ze nog doen morgen.