Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283704 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1640 Gepost op: maart 21, 2013, 02:52:25 pm »
Niet moeilijk om een hoog passingspercentage te hebben als je enkel de bal naar achteren passt... Dribbels zie je van die kerel ook niet, dus balverlies zal ie wel niet veel lijden zo. Hij staat als CVM, dus recupeert veel ballen (logisch). Dit zijn de cijfers waarop de computer zich baseert, waar goals/assists tellen als pluspunten en gele/rode kaarten als minpunten.

Als CVM van Anderlecht, waarbij quasi geen enkele ploeg van de JPL hoog druk zet, is het best makkelijk er boven uit te steken in zulke analyses. Zeker als hij nog eens alle stilstaande fases mag geven ook.

De computer die gebruikt wordt (ORTEC) gebruikt verschillende parameters voor verschillende posities, en er wordt een risicofactor meegerekend bij de passing van middenvelders, bijvoorbeeld. De effectiviteit van de acties wordt berekend, niet enkel het aantal passen, zeg maar. Wat je zegt slaat dus op niks.

Trouwens dikke zever dat Biglia enkel opzij of achteruit pasjes geeft (je baseert je op frustro Joos?), zoals gezegd draagt hij doorgaans het hele middenveld z?lf. Vaak is het ook zijn schuld niet dat al de rest maar wat loopt te zwemmen, de backs niet weten waar ze moeten lopen, en ga zo maar door.

Als Biglia zo goed is, waarom zit hij dan nog ALTIJD in Belgi?? Zeg nu niet de prijs die op zijn hoofd plakt, want moest hij zo goed zijn zouden clubs dat zonder probleem betalen.

Ik wil er ook geen Ronaldo van maken he, voor mij is het gewoon een uitstekende speler (in Belgi?), dat is alles. Hij zit weldegelijk nog in Belgi? omdat ze teveel vragen volgens mij (8 miljoen?).

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1641 Gepost op: maart 21, 2013, 04:27:40 pm »
Niet moeilijk om een hoog passingspercentage te hebben als je enkel de bal naar achteren passt... Dribbels zie je van die kerel ook niet, dus balverlies zal ie wel niet veel lijden zo. Hij staat als CVM, dus recupeert veel ballen (logisch). Dit zijn de cijfers waarop de computer zich baseert, waar goals/assists tellen als pluspunten en gele/rode kaarten als minpunten.

Als CVM van Anderlecht, waarbij quasi geen enkele ploeg van de JPL hoog druk zet, is het best makkelijk er boven uit te steken in zulke analyses. Zeker als hij nog eens alle stilstaande fases mag geven ook.

De computer die gebruikt wordt (ORTEC) gebruikt verschillende parameters voor verschillende posities, en er wordt een risicofactor meegerekend bij de passing van middenvelders, bijvoorbeeld. De effectiviteit van de acties wordt berekend, niet enkel het aantal passen, zeg maar. Wat je zegt slaat dus op niks.

Trouwens dikke zever dat Biglia enkel opzij of achteruit pasjes geeft (je baseert je op frustro Joos?), zoals gezegd draagt hij doorgaans het hele middenveld z?lf. Vaak is het ook zijn schuld niet dat al de rest maar wat loopt te zwemmen, de backs niet weten waar ze moeten lopen, en ga zo maar door.

Als Biglia zo goed is, waarom zit hij dan nog ALTIJD in Belgi?? Zeg nu niet de prijs die op zijn hoofd plakt, want moest hij zo goed zijn zouden clubs dat zonder probleem betalen.

Ik wil er ook geen Ronaldo van maken he, voor mij is het gewoon een uitstekende speler (in Belgi?), dat is alles. Hij zit weldegelijk nog in Belgi? omdat ze teveel vragen volgens mij (8 miljoen?).

Die geruchten dat em bv naar Real Madrid kan, dat slaat toch gewoon helemaal nergens op? Als je echt z? goed bent blijf je niet zo lang in Belgi?... We kunnen er natuurlijk nog lang over zeveren maar da's meer iets voor op het paarse forum  :P

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1642 Gepost op: maart 21, 2013, 04:57:24 pm »
Die geruchten dat em bv naar Real Madrid kan, dat slaat toch gewoon helemaal nergens op? Als je echt z? goed bent blijf je niet zo lang in Belgi?... We kunnen er natuurlijk nog lang over zeveren maar da's meer iets voor op het paarse forum  :P

Hij geniet weldegelijk veel interesse van buitenlandse (top)clubs, ik weet eigenlijk niet waarom het nooit concreet wordt. Maar je hebt gelijk, 't is hier nog steeds het forum van Essevee, en we gaan elkaar toch niet overtuigen!

 ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1643 Gepost op: maart 21, 2013, 08:09:07 pm »
Het is wel een topic over de JPL, dus ik zou niet weten waarom er niet zou mogen over gepraat worden
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1644 Gepost op: maart 21, 2013, 09:01:18 pm »
Het is wel een topic over de JPL, dus ik zou niet weten waarom er niet zou mogen over gepraat worden

Ik bedoelde dat we er toch niet gaan uitgeraken. Tmoet niet op een 'welles-nietes' uitdraaien. De meningen zijn verkondigd.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1645 Gepost op: april 26, 2013, 11:37:39 am »
Als hier het lelijkste shirt voor volgend seizoen niet tussen zit, dan weet ik het ook niet meer.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130425_053?pid=2413783

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1646 Gepost op: april 26, 2013, 12:21:03 pm »
Als hier het lelijkste shirt voor volgend seizoen niet tussen zit, dan weet ik het ook niet meer.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130425_053?pid=2413783
Hahahahaha :D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1647 Gepost op: april 26, 2013, 12:21:17 pm »
Als hier het lelijkste shirt voor volgend seizoen niet tussen zit, dan weet ik het ook niet meer.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130425_053?pid=2413783
Het is dan ook niet echt
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1648 Gepost op: april 26, 2013, 12:26:34 pm »
Tzijn creaties van een of andere fashionista...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1649 Gepost op: mei 10, 2013, 05:29:32 pm »
Wie wordt Profvoetballer van het Jaar?

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130510_054

Dury en bossut bij de genomineerden...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1650 Gepost op: mei 10, 2013, 06:38:47 pm »
Toch raar dat we niemand bij de 5 kanshebbers hebben op profvoetballer van het jaar.
Vainqueur was pas goed na de winterstop, Mbokani is ook met pieken en dalen, en Vossen, tjah, gewoon omdat gij 'gekend' is zeker.
Bacca en Lestienne staan er terecht tussen. Ezekiel hoort er ook thuis, ik vind onzen Hazard ook en mss nog Kouyat? of Buffel

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1651 Gepost op: mei 11, 2013, 07:43:03 am »
van mij mag het lestienne zijn, is zeer regelmatig dit jaar, zeer gevaarlijk, en beter dan de rest opt lijstje. als trainer zal het wss wel dury zijn, keeper denk ik proto, en scheidsrechter hoop ik alvast niet op nzolo!

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1652 Gepost op: mei 11, 2013, 09:35:01 am »
Toch raar dat we niemand bij de 5 kanshebbers hebben op profvoetballer van het jaar.
Vainqueur was pas goed na de winterstop, Mbokani is ook met pieken en dalen, en Vossen, tjah, gewoon omdat gij 'gekend' is zeker. Bacca en Lestienne staan er terecht tussen. Ezekiel hoort er ook thuis, ik vind onzen Hazard ook en mss nog Kouyat? of Buffel.

?

Inderdaad heel vreemd dat er niemand van Essevee bij staat. Lestienne zou het van mij mogen (kunnen) worden, maar het zal Bacca worden neem ik aan.

Als Dury overigens geen trainer van het jaar wordt dan weet ik het ook niet meer...
« Laatst bewerkt op: mei 11, 2013, 09:37:39 am door 13 april 1951 »

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1653 Gepost op: mei 11, 2013, 10:01:33 am »
Poll op het Nieuwsblad:

Citaat
Wie is voor u de Trainer van het Jaar?

Dury 76 % 
Maes 14 % 
Rednic 10 % 

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1654 Gepost op: mei 11, 2013, 01:51:34 pm »
Poll op het Nieuwsblad:

Citaat
Wie is voor u de Trainer van het Jaar?

Dury 76 % 
Maes 14 % 
Rednic 10 % 


Lijkt me een uitgemaakte zaak. Als neutrale supporter zie je zelf ook wel dat alleen Dury kans maakt op deze trofee. Of verkoop ik het vel van de beer te vroeg?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1655 Gepost op: mei 12, 2013, 11:42:34 am »
Poll op het Nieuwsblad:

Citaat
Wie is voor u de Trainer van het Jaar?

Dury 76 % 
Maes 14 % 
Rednic 10 % 


Lijkt me een uitgemaakte zaak. Als neutrale supporter zie je zelf ook wel dat alleen Dury kans maakt op deze trofee. Of verkoop ik het vel van de beer te vroeg?

Het zijn spelers en trainers die stemmen zeker?
Weet niet hoe Dury ligt bij andere spelers.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1656 Gepost op: mei 12, 2013, 12:21:29 pm »
Poll op het Nieuwsblad:

Citaat
Wie is voor u de Trainer van het Jaar?

Dury 76 % 
Maes 14 % 
Rednic 10 % 


Lijkt me een uitgemaakte zaak. Als neutrale supporter zie je zelf ook wel dat alleen Dury kans maakt op deze trofee. Of verkoop ik het vel van de beer te vroeg?

Het zijn spelers en trainers die stemmen zeker?
Weet niet hoe Dury ligt bij andere spelers.

Die van KV Kortrijk vinden nochtans dat Dury trainer van het jaar moet worden ! Was te zien op Telenet dit weekend. Gert-Jan De Mets oa

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1657 Gepost op: mei 12, 2013, 09:14:39 pm »
Er is maar ??n iemand die trainer van het jaar kan worden. Daar kan men zelfs niet over discussi?ren.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1658 Gepost op: mei 12, 2013, 11:40:35 pm »
Er is maar ??n iemand die trainer van het jaar kan worden. Daar kan men zelfs niet over discussi?ren.

dat zelfs jij dit zegt :) als vaak criticus nummer 1 tegenover de eigen ploeg en supporters :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1659 Gepost op: mei 13, 2013, 02:01:12 pm »
Het is idd onzen Dury geworden, met een straatlengte op Maes!