Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283674 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1720 Gepost op: juli 08, 2013, 02:25:20 pm »
De enige die hier de ene na de andere boom afzaagt ben jij, 51.

Kritiek omdat je CEO je club tracht te verkopen lijkt me terecht.
Kritiek omdat je truitjes oerlelijk zijn is persoonlijk (smaken verschillen), maar ik zie niet in waarom ik mijn mening niet zou mogen geven?
Kritiek omdat je je sterkhouder(s) gratis ziet vertrekken lijkt me terecht.
Kritiek van Dury lijkt me niet toevallig, en terecht.

Ik ben normaal niet negatief ingesteld, en heb het afgelopen seizoen constant lof geuit op onze club, ons beleid, onze trainer, onze spelers,...

Maar het tussenseizoen is nu eenmaal verschrikkelijk tot nog toe, niet? Mag een supporter op een supportersforum dat dan niet uiten? Enige (meer dan terechte) kritiek? Veel ergerlijker zijn de eindeloze pogingen van bepaalde mensen hier om alles weg te lachen om de good-news-show te blijven opvoeren.

Trouwens, beginnen wenen omdat er een paar foto's worden gepost van een ander stadion lijkt me nogal kinderachtig. Dat zie je toch zelf ook in, mag ik hopen.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1721 Gepost op: juli 08, 2013, 06:35:56 pm »
Het stadion mag gezien worden en dit komt terecht in het juiste topic, als je er niet tegen kunt dan moet je maar niet komen kijken..  ::)

?

Wat een gezaag.
2

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1722 Gepost op: juli 09, 2013, 10:01:52 am »
Nieuwe pic's van de Ghelamcosuperdome op http://www.ourfuturestartshere.be/pictures/
Wie houdt zich bezig met de gebruikelijke copy/paste??

 ;D :'(

Jij hebt het toch moeilijk h?...



Bij deze:



Verlang al om het te bezoeken, spijtig genoeg moeten we er pas op de 30e speeldag naartoe.

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1723 Gepost op: juli 09, 2013, 10:50:58 am »
 ;D :'(

Word eens volwassen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1724 Gepost op: juli 09, 2013, 12:05:49 pm »
Kerel wat versta je'r niet aan? Stop met die foto's, uw boodschap is duidelijk, ik steek mijn kop niet in het zand maar je overdrijft weer maar eens zoals je in elke kwestie uw mening tot vervelenstoe honderden keren wil delen.

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1725 Gepost op: juli 09, 2013, 12:12:13 pm »
Kerel wat versta je'r niet aan? Stop met die foto's, uw boodschap is duidelijk, ik steek mijn kop niet in het zand maar je overdrijft weer maar eens zoals je in elke kwestie uw mening tot vervelenstoe honderden keren wil delen.

Waarom toch dat ergerlijk gevit op elkaar (mij)? Dit is een topic over de Jupiler League, het stadion van Gent is een verademing voor ons Belgische voetbal en het leek/lijkt me gewoon leuk om soms wat foto's hier te delen. Als je het ?cht niet aankunt, kijk er dan naast. Maar om daarover dan weer te beginnen wenen, komaan zeg, wat een te vermoeiend gedoe...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1726 Gepost op: juli 09, 2013, 12:39:44 pm »
Kerel wat versta je'r niet aan? Stop met die foto's, uw boodschap is duidelijk, ik steek mijn kop niet in het zand maar je overdrijft weer maar eens zoals je in elke kwestie uw mening tot vervelenstoe honderden keren wil delen.

Waarom toch dat ergerlijk gevit op elkaar (mij)? Dit is een topic over de Jupiler League, het stadion van Gent is een verademing voor ons Belgische voetbal en het leek/lijkt me gewoon leuk om soms wat foto's hier te delen. Als je het ?cht niet aankunt, kijk er dan naast. Maar om daarover dan weer te beginnen wenen, komaan zeg, wat een te vermoeiend gedoe...

Dat je ??n keer zegt van "allez spijtig dat wij dat niet hebben, kijk eens hoe schoon" en je daar een fotootje bijplaatst, ok. Een tweede keer, ok. Maar hier continu wat foto's plaatsen daar is echt niemand bij gebaat, of denk je dat de gemiddelde forumganger die foto's wil zien niet capabel is om naar andere sites te surfen? Soit 't is de laatste keer dat ik er iets over gezegd heb. On topic please.
« Laatst bewerkt op: juli 09, 2013, 12:46:16 pm door Naessens C »

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1727 Gepost op: juli 09, 2013, 12:44:01 pm »
Kerel wat versta je'r niet aan? Stop met die foto's, uw boodschap is duidelijk, ik steek mijn kop niet in het zand maar je overdrijft weer maar eens zoals je in elke kwestie uw mening tot vervelenstoe honderden keren wil delen.

Waarom toch dat ergerlijk gevit op elkaar (mij)? Dit is een topic over de Jupiler League, het stadion van Gent is een verademing voor ons Belgische voetbal en het leek/lijkt me gewoon leuk om soms wat foto's hier te delen. Als je het ?cht niet aankunt, kijk er dan naast. Maar om daarover dan weer te beginnen wenen, komaan zeg, wat een te vermoeiend gedoe...

Dat je ??n keer zegt van "allez spijtig dat wij dat niet hebben, kijk eens hoe schoon" en je daar een fotootje bijplaats, ok. Een tweede keer, ok. Maar hier continu wat foto's plaatsen daar is echt niemand bij gebaat, of denk je dat de gemiddelde forumganger die foto's wil zien niet capabel is om naar andere sites te surfen? Soit 't is de laatste keer dat ik er iets over gezegd heb. On topic please.

Te gek voor woorden. Zo'n gedoe omdat er af en toe een foto werd geplaatst van de vorderingen in dat stadion. Maar ik zal het niet meer doen, Naessens C, speciaal voor jou...

Is de gemiddelde leeftijd hier 13 of wat is dat toch, hemeltje lief...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1728 Gepost op: juli 09, 2013, 12:51:25 pm »
Kerel wat versta je'r niet aan? Stop met die foto's, uw boodschap is duidelijk, ik steek mijn kop niet in het zand maar je overdrijft weer maar eens zoals je in elke kwestie uw mening tot vervelenstoe honderden keren wil delen.

Waarom toch dat ergerlijk gevit op elkaar (mij)? Dit is een topic over de Jupiler League, het stadion van Gent is een verademing voor ons Belgische voetbal en het leek/lijkt me gewoon leuk om soms wat foto's hier te delen. Als je het ?cht niet aankunt, kijk er dan naast. Maar om daarover dan weer te beginnen wenen, komaan zeg, wat een te vermoeiend gedoe...

Dat je ??n keer zegt van "allez spijtig dat wij dat niet hebben, kijk eens hoe schoon" en je daar een fotootje bijplaatst, ok. Een tweede keer, ok. Maar hier continu wat foto's plaatsen daar is echt niemand bij gebaat, of denk je dat de gemiddelde forumganger die foto's wil zien niet capabel is om naar andere sites te surfen? Soit 't is de laatste keer dat ik er iets over gezegd heb. On topic please.
Naessens je overdrijft toch wel serieus. Ik vind het wel eens leuk om af en toe een foto te zien op ons forum en zo niet te moeten surfen naar hun website. Je spreekt denk ik ook beter enkel voor je zelf en niet voor iedereen op ons forum "Daar is niemand bij gebaat" daarnaast vraag je ook om on topic te blijven en als een foto geplaatst wordt van het stadion van Gent is dit wel on topic hoor. Naessens we weten dat je een haat hebt tegen Gent, maar word toch eens volwassen man!
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1729 Gepost op: juli 09, 2013, 01:29:04 pm »
Kerel wat versta je'r niet aan? Stop met die foto's, uw boodschap is duidelijk, ik steek mijn kop niet in het zand maar je overdrijft weer maar eens zoals je in elke kwestie uw mening tot vervelenstoe honderden keren wil delen.

Waarom toch dat ergerlijk gevit op elkaar (mij)? Dit is een topic over de Jupiler League, het stadion van Gent is een verademing voor ons Belgische voetbal en het leek/lijkt me gewoon leuk om soms wat foto's hier te delen. Als je het ?cht niet aankunt, kijk er dan naast. Maar om daarover dan weer te beginnen wenen, komaan zeg, wat een te vermoeiend gedoe...

Dat je ??n keer zegt van "allez spijtig dat wij dat niet hebben, kijk eens hoe schoon" en je daar een fotootje bijplaatst, ok. Een tweede keer, ok. Maar hier continu wat foto's plaatsen daar is echt niemand bij gebaat, of denk je dat de gemiddelde forumganger die foto's wil zien niet capabel is om naar andere sites te surfen? Soit 't is de laatste keer dat ik er iets over gezegd heb. On topic please.
Naessens je overdrijft toch wel serieus. Ik vind het wel eens leuk om af en toe een foto te zien op ons forum en zo niet te moeten surfen naar hun website. Je spreekt denk ik ook beter enkel voor je zelf en niet voor iedereen op ons forum "Daar is niemand bij gebaat" daarnaast vraag je ook om on topic te blijven en als een foto geplaatst wordt van het stadion van Gent is dit wel on topic hoor. Naessens we weten dat je een haat hebt tegen Gent, maar word toch eens volwassen man!

Ik wou er niets meer over zeggen, maar nu ben ik wel verplicht... Het heeft niets mijn met 'Gent-haat' te maken, ik had dit over elke andere club ook gezegd. En ik wou/wil dit helemaal niet opblazen, ik had ook gehoopt dat ??n bericht had volstaan... Goed, vergeet dan maar wat ik heb gezegd...

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1730 Gepost op: juli 09, 2013, 08:42:04 pm »
intussen is er een gans bos omvergezaagd en is de "komkommertijd" seffens voorbij,oef......... :D

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1731 Gepost op: juli 12, 2013, 06:09:48 pm »


"Nieuwe" stadion van Leuven, normaal na dit seizoen wordt staantribune afgebroken

AA Gent style

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1732 Gepost op: juli 12, 2013, 06:18:40 pm »
Hoezo Gent style?

Doet me eerder aan Lierse denken.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1733 Gepost op: juli 12, 2013, 06:26:21 pm »
Hoezo Gent style?

Doet me eerder aan Lierse denken.

wel de vorm, doet mij denken aan het ottenstadion, 2 grote tribunes langs de zijkant en 2 kleintjes achter de goalen  ;) met dat geel doet het idd aan lierse denken maar ik weet niet of ze da in het echt ook gaan doen



en dit is het stadion van charleroi, gadverdamme wat lelijk

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1734 Gepost op: juli 12, 2013, 06:34:37 pm »
Hoezo Gent style?

Doet me eerder aan Lierse denken.

wel de vorm, doet mij denken aan het ottenstadion, 2 grote tribunes langs de zijkant en 2 kleintjes achter de goalen  ;) met dat geel doet het idd aan lierse denken maar ik weet niet of ze da in het echt ook gaan doen



en dit is het stadion van charleroi, gadverdamme wat lelijk

Dat is waar, dacht dat je 't over 't nieuwe stadion van Gent had. Doet inderdaad aan het Ottenstadion denken. Leuven lijkt me goed op weg om een vaste waarde in eerste klasse te worden/blijven.

Ivm Charleroi, mochten ze nu op ??n of andere manier overal daken op zetten en die met elkaar verbinden dan heb je een gezellig stadion. Maar het blijft zo neem ik aan? Gruwelijk inderdaad.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1735 Gepost op: juli 12, 2013, 06:47:47 pm »
Hoezo Gent style?

Doet me eerder aan Lierse denken.

wel de vorm, doet mij denken aan het ottenstadion, 2 grote tribunes langs de zijkant en 2 kleintjes achter de goalen  ;) met dat geel doet het idd aan lierse denken maar ik weet niet of ze da in het echt ook gaan doen



en dit is het stadion van charleroi, gadverdamme wat lelijk

Dat is waar, dacht dat je 't over 't nieuwe stadion van Gent had. Doet inderdaad aan het Ottenstadion denken. Leuven lijkt me goed op weg om een vaste waarde in eerste klasse te worden/blijven.

Ivm Charleroi, mochten ze nu op ??n of andere manier overal daken op zetten en die met elkaar verbinden dan heb je een gezellig stadion. Maar het blijft zo neem ik aan? Gruwelijk inderdaad.

Ik weet het niet of het zo blijft, ik weet wel dat er nog daken opkomen maar dat zou pas rond de winterstop zijn normaal dus tot de winter zitten ze daar zonder dak  ;D ;D

maar eens andere stoeltjes etcetera lijken me wel aangewezen voor Mambourg

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1736 Gepost op: juli 12, 2013, 07:33:55 pm »
Sorry Naessens C, te mooie foto vond ik.  ;)


Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1737 Gepost op: juli 13, 2013, 11:27:27 pm »
Sorry Naessens C, te mooie foto vond ik.  ;)


't Is een prachtig stadion. Maar ik heb deze avond de ploeg aan het werk gezien die daar moet spelen... Armoe troef. Op uitnodiging gaan kijken naar AA gent tegen Al Shabab (ploeg van preudhomme). Die arabieren speelden gent op een hoopje. Uiteindelijk 1-2 geworden. De enige gentenaar die nog IETS kon, was Lepoint.  De rest 0,0, en dan spreek ik over 'supertalenten' Mboyo en ElGannasy... Enfin, aangezien ik op uitnodiging van Al Shabab was, heb ik mij wel geamuseerd.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1738 Gepost op: juli 14, 2013, 01:16:38 am »
Sorry Naessens C, te mooie foto vond ik.  ;)



Ik zie dat zowat vanuit mijn slaapkamer...  :-X

13 april 1951

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1739 Gepost op: juli 14, 2013, 10:03:22 am »
Sorry Naessens C, te mooie foto vond ik.  ;)



Ik zie dat zowat vanuit mijn slaapkamer...  :-X

Verhuizen h?! ;)