Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283661 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1980 Gepost op: juli 18, 2014, 10:18:39 am »
Als er iemand garant staat voor die schulden is er gewoon geen enkel probleem.


Ik ken niets van garanties, maar als die morgen dood valt, is Lierse dan zeker dat ze die 37 miljoen euro  gaan krijgen? Krijgt Lierse dan voorrang op zijn familie als de erfenis moet verdeeld worden?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1981 Gepost op: juli 18, 2014, 10:23:56 am »

Ik ken niets van garanties, maar als die morgen dood valt, is Lierse dan zeker dat ze die 37 miljoen euro  gaan krijgen? Krijgt Lierse dan voorrang op zijn familie als de erfenis moet verdeeld worden?

Als dat een garantie is via de bank (vermoedelijk wel), dan zeg ik overtuigend en volmondig "ja". Alleen denk ik dat zijn familie daar niet zo happy mee zal zijn. Ik moet doe man es Googlen, ik ken die eigenlijk niet.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1982 Gepost op: juli 18, 2014, 11:32:34 am »

Ik ken niets van garanties, maar als die morgen dood valt, is Lierse dan zeker dat ze die 37 miljoen euro  gaan krijgen? Krijgt Lierse dan voorrang op zijn familie als de erfenis moet verdeeld worden?

Dat zijn bankgaranties. Als die morgen doodvalt behoudt de bank die garanties

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1983 Gepost op: juli 19, 2014, 02:34:23 pm »
Omdat hij tegen Essevee in de laatste match een goeie invalbeurt maakte?

Ik zeg het, die pronostieken slaan helemaal nergens op. Vorig seizoen zei iedereen dat Siebe Schrijvers de revelatie zou worden. Jongen kreeg pas zijn kans in de PO's. Als Genk een beetje slim is laat het Vossen gaan (4 miljoen voor een beperkte speler is gigantisch) en geeft het Schrijvers volop zijn kans.

Dan mogen wij zeker content zijn met de 1,5 miljoen die Anderlecht geeft voor Cont?, me dunkt...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1984 Gepost op: juli 22, 2014, 11:45:50 am »
Spelers @ProLeagueBE mogen vanaf dit seizoen bij koud weer een muts dragen tijdens een wedstrijd. Zwart of in kleur uitrusting #vrtjournaal
Aldus Eric Dupain, journaliist VRT

Ja man, waar gaan ze nog mee afkomen...

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1985 Gepost op: juli 22, 2014, 11:55:51 am »
Spelers @ProLeagueBE mogen vanaf dit seizoen bij koud weer een muts dragen tijdens een wedstrijd. Zwart of in kleur uitrusting #vrtjournaal
Aldus Eric Dupain, journaliist VRT

Ja man, waar gaan ze nog mee afkomen...

Ski's als er sneeuw ligt.... ;D
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1986 Gepost op: juli 23, 2014, 11:34:17 pm »
Citaat
Hans Vanaken lijkt niet meer haalbaar voor Belgische clubs. Technisch directeur Willy Reynders pareert de kritiek die her en der de kop opsteekt. Hij neemt Divock Origi als voorbeeld.

Lokeren wil acht miljoen euro voor Vanaken. Dat vinden veel waarnemers te veel geld voor een speler die nog maar een jaar sterk presteerde in de Belgische eerste klasse. "En Origi dan? Diens huidige marktwaarde is op basis van twee wedstrijden op het WK. Een paar maanden geleden kende niemand hem in Belgi?. Je moet ook kijken naar de speler, niet naar de club. Hans heeft iets bewezen. Kijk maar naar zijn cijfers", zegt Reynders in Het Laatste Nieuws.

Een opvallende vergelijking. Origi schitterde op het allergrootste voetbaltpodium, het WK. Bovendien liet hij ook al een goede indruk achter in de Franse eerste klasse. Vanaken schitterde in de Jupiler Pro League. Die competitie behoort niet tot de top van Europa.

Die krijgen het hoog in underen bol mijn gedacht

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1987 Gepost op: juli 23, 2014, 11:47:06 pm »
Die krijgen het hoog in underen bol mijn gedacht

Laat ze maar doen. E?n zwakke seizoenshelft en het zal al een toontje lager zijn.
HNB voorspelt Lokeren een 3e plaats.
Completely over-the-top.
-SVZW Forever-

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1988 Gepost op: juli 24, 2014, 08:33:57 am »
Laat ze maar doen. E?n zwakke seizoenshelft en het zal al een toontje lager zijn.
HNB voorspelt Lokeren een 3e plaats.
Completely over-the-top.
Met die spelerskern zou een top 3 moeten lukken voor Lokeren, ze hebben alles,brede kern,goeie doelmannen,goeie verdediging,middenveld met bijters en creatievelingen en verschillende soorten aanvallers, minder dan top 6 zou echt wel slecht zijn.  Ik hou wel niet van hun spel, is te behoudend, ook vaak te vuil, met zo'n ploeg moeten ze toch beter voetbal brengen.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1989 Gepost op: juli 24, 2014, 09:54:32 am »
Met die spelerskern zou een top 3 moeten lukken voor Lokeren, ze hebben alles,brede kern,goeie doelmannen,goeie verdediging,middenveld met bijters en creatievelingen en verschillende soorten aanvallers, minder dan top 6 zou echt wel slecht zijn.  Ik hou wel niet van hun spel, is te behoudend, ook vaak te vuil, met zo'n ploeg moeten ze toch beter voetbal brengen.

Bovendien nog geen enkele vertrekker, dus met de automatismen/spelsystemen zou het al direct goed moeten zitten. Vandaar dat ik ze zeker in de eerste seizoenshelft wel vlot in de top 4 zie meedraaien.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1990 Gepost op: juli 24, 2014, 10:43:43 am »
Bovendien nog geen enkele vertrekker, dus met de automatismen/spelsystemen zou het al direct goed moeten zitten. Vandaar dat ik ze zeker in de eerste seizoenshelft wel vlot in de top 4 zie meedraaien.

Ja idd, de automatismen zouden er moeten zijn, maar we mogen ons daar niet op verkijken.
Ik denk dat we te maken zullen krijgen met een minder jaar voor Lokeren.

Ik vind dat Lokeren toch al veel geluk heeft gehad, en ik zeg dit niet omdat zij een concurrent zijn van ons.
Kijk bvb eens naar de Supercup, Lokeren maakt na 15min al 9 fouten. Geen enkele keer geel. terwijl Persoons van die 9 fouten er al 3 of 4 maakte. En dat doen ze constant he.
Overmeire en Persoons maken altijd een fout als ze gepasseerd zijn, en telkens komen ze ermee weg.

Die 2 jongens moeten op een seizoen minstens 4x rood krijgen. En dan nog zitten ze bij iedere fout te schreeuwen op de scheids.

Lokeren is gewoon een zuivere counterploeg. Als ze zelf het spel moeten maken opteren ze altijd voor de lange bal richting Harbaoui

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1991 Gepost op: juli 24, 2014, 11:58:31 am »
Ja idd, de automatismen zouden er moeten zijn, maar we mogen ons daar niet op verkijken.
Ik denk dat we te maken zullen krijgen met een minder jaar voor Lokeren.

Ik vind dat Lokeren toch al veel geluk heeft gehad, en ik zeg dit niet omdat zij een concurrent zijn van ons.
Kijk bvb eens naar de Supercup, Lokeren maakt na 15min al 9 fouten. Geen enkele keer geel. terwijl Persoons van die 9 fouten er al 3 of 4 maakte. En dat doen ze constant he.
Overmeire en Persoons maken altijd een fout als ze gepasseerd zijn, en telkens komen ze ermee weg.

Die 2 jongens moeten op een seizoen minstens 4x rood krijgen. En dan nog zitten ze bij iedere fout te schreeuwen op de scheids.

Lokeren is gewoon een zuivere counterploeg. Als ze zelf het spel moeten maken opteren ze altijd voor de lange bal richting Harbaoui

Die Harbaoui maakt ook vuile fouten, en veel!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1992 Gepost op: juli 24, 2014, 12:14:01 pm »
Ik zie Harbaoui nog vertrekken naar Standard.

Veel zal ook afhangen van hun Europese wedstrijd. Bij niet-kwalificatie zie ik er nog wel een paar vertrekken
« Laatst bewerkt op: juli 24, 2014, 12:15:47 pm door pamfluit »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1993 Gepost op: juli 24, 2014, 12:46:49 pm »
Altijd grappig om zien, die voorspellingen in de kranten.

Werkelijk elk medium zet Zulte Waregem op een 7e plaats. ALTIJD gaat men ervan uit dat de G5 wel POI zal halen en dat Lokeren wel dat 6e stekje zal inlijven.

Genk bvb beleefde vorig seizoen een rampjaar. Hebben die zich versterkt ? Neen. Vossen gaat straks misschien nog weg, hun topscorer van de voorbije 3, 4 jaar.
En TOCH staan die volgens die journalistjes in POI.

Standard heeft een trainer die geen kaas van voetbal heeft gegeten. Dat zagen we vorig jaar al. Zal zeker ontslagen worden, geef ik je nu al op een blaadje.
Daar heeft nu zelfs een leegloop plaatsgevonden. Kanu weg, Opare weg, Buyens weg, Vainqueur weg, Batshuayi weg, Ezekiel gaat ook nog weg. Begin er maar aan he, een heel seizoen met De Camargo in de spits en Julien De Sart die het verkeer moet regelen op het middenveld.
Sommige media geven die een 3e plaats...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1994 Gepost op: juli 24, 2014, 01:30:22 pm »
Altijd grappig om zien, die voorspellingen in de kranten.

Werkelijk elk medium zet Zulte Waregem op een 7e plaats. ALTIJD gaat men ervan uit dat de G5 wel POI zal halen en dat Lokeren wel dat 6e stekje zal inlijven.

Genk bvb beleefde vorig seizoen een rampjaar. Hebben die zich versterkt ? Neen. Vossen gaat straks misschien nog weg, hun topscorer van de voorbije 3, 4 jaar.
En TOCH staan die volgens die journalistjes in POI.

Standard heeft een trainer die geen kaas van voetbal heeft gegeten. Dat zagen we vorig jaar al. Zal zeker ontslagen worden, geef ik je nu al op een blaadje.
Daar heeft nu zelfs een leegloop plaatsgevonden. Kanu weg, Opare weg, Buyens weg, Vainqueur weg, Batshuayi weg, Ezekiel gaat ook nog weg. Begin er maar aan he, een heel seizoen met De Camargo in de spits en Julien De Sart die het verkeer moet regelen op het middenveld.
Sommige media geven die een 3e plaats...
Allemaal waar, maar je moet toegeven dat er bij ons ook heelwat sterkhouders weg zijn. Ik zeg niet dat de vervangers van mindere kwaliteit zijn, maar minder ervaring hebben ze alleszins... Puur objectief gezien, zou ik essevee ook 6e of 7e zetten. Subjectief gezien spelen we natuurlijk kampioen h?  ;D

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1995 Gepost op: juli 24, 2014, 02:42:33 pm »
Ik stel ook vast dat AA Gent overal hoog genoteerd staat.
Pas op, hebben aantal hele goede spelers en een goede trainer.

Maar achterin staat Belhocine daar wel in de basis he. Die kan nog niet mee bij een doorsnee 4e klasser.
Toen men die transfer aankondigde zei men dat ze hem hadden binnengehaald om het "mentaliteitsprobleem" op te lossen in de kleedkamer. Ok, op basis van dat argument kun je het verantwoorden, maar in de voorbereiding stond die altijd in de basis.

Met Belhocine achterin word je geen 3e hoor.

Zat vorig seizoen bij W-Beveren zelfs meermaals op de bank. En terecht.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1996 Gepost op: juli 24, 2014, 04:04:03 pm »
Ik stel ook vast dat AA Gent overal hoog genoteerd staat.
Pas op, hebben aantal hele goede spelers en een goede trainer.

Maar achterin staat Belhocine daar wel in de basis he. Die kan nog niet mee bij een doorsnee 4e klasser.
Toen men die transfer aankondigde zei men dat ze hem hadden binnengehaald om het "mentaliteitsprobleem" op te lossen in de kleedkamer. Ok, op basis van dat argument kun je het verantwoorden, maar in de voorbereiding stond die altijd in de basis.

Met Belhocine achterin word je geen 3e hoor.

Zat vorig seizoen bij W-Beveren zelfs meermaals op de bank. En terecht.

Ja, Hein wil mannetjes die naar hem luisteren he.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1997 Gepost op: juli 25, 2014, 11:10:14 pm »
wat is dat met die pleine in Standard  ;D
naar 't schijnt is het bij de Gantoise niet veel beter

dan zitten hier sommigen te janken over ons veld....

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1998 Gepost op: juli 26, 2014, 08:01:09 am »
wat is dat met die pleine in Standard  ;D
naar 't schijnt is het bij de Gantoise niet veel beter

dan zitten hier sommigen te janken over ons veld....
idd, de kant hoofdtribune is daar koeroste en iedere sliding of tackel
vliegen de stukken int rond.
Topploeg onwaardig, nu al...

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #1999 Gepost op: juli 26, 2014, 12:45:44 pm »
idd, de kant hoofdtribune is daar koeroste en iedere sliding of tackel
vliegen de stukken int rond.
Topploeg onwaardig, nu al...

Vanaf er werd gelopen vliegt er al aarde in de lucht