Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283697 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2520 Gepost op: januari 29, 2015, 04:35:21 pm »
Jammer om na Beerschot alweer een traditieclub te zien verdwijnen

Misschien zie ik Westerlo wel de hand uitreiken naar Lierse. Zou kunnen werken mits er een nieuw stadion zou komen bv ergens op de E313 want iemand van Lier gaat natuurlijk niet naar 't kuipje rijden

Lierse...liever kwijt dan rijk...

Mocht al lang niet meer bestaan hebben !

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2521 Gepost op: januari 29, 2015, 04:48:31 pm »
De Sammy is eigenaar van die gronden als ik me niet vergis
mss levert het hem meer op da ze zakken en stoppen
dan in eerste klasse spelen....

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2522 Gepost op: januari 29, 2015, 04:51:42 pm »
met sommige ploegen heb ik totaal geen compassie!
ik vind het zelfs erg dat een naam als beerschot nog gebruik mag worden...gaan de helft van tijd failliet, wanbeheer....
moeskroen nu ook terug...wanbeheer tot en met...ze mogen ze voorgoed uitsluiten dergelijke teams

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2523 Gepost op: januari 30, 2015, 09:10:10 am »
Knappe transfer v Lokeren die Marnick Vermijl halen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2524 Gepost op: januari 30, 2015, 10:23:48 am »
Knappe transfer v Lokeren die Marnick Vermijl halen
Is op het laatste afgesprongen
SV TILL I DIE

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2525 Gepost op: januari 30, 2015, 11:45:52 am »
Ze gaan in Lokeren nog werk hebben naar volgend jaar toe.
Ze huren nu blijkbaar een flankspeler en Remacle zou nog vertrekken, aldus HLN (http://www.hln.be/hln/nl/2734/Sporting-Lokeren/article/detail/2200233/2015/01/30/Lokeren-roert-zich-in-extremis-geen-Vermijl-wel-centrale-verdediger-en-creatieve-middenvelder.dhtml). Al is die huur met aankoopoptie, maar als ie tegenvalt dan hebben ze echt wel werk in de zomer. Vanaken vertrekt dan (toch zo goed als zeker) en ook De pauw kreeg toestemming om andere oorden op te zoeken (zo zei ie toch een aantal maanden terug). Kaya zit dan bij ons en Remacle mag dus ook al weg.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2526 Gepost op: januari 30, 2015, 12:58:12 pm »
uitkijken naar eventuele sneeuwproblemen dit weekend?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2527 Gepost op: januari 30, 2015, 01:58:31 pm »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2528 Gepost op: januari 31, 2015, 02:54:39 pm »
Onze hangaar op de Bekaert-site was ongeveer 6m hoog en 1 en een half voetbalveld groot. Waarvan 1/2e gebruikt werd door de Voetbalschool van Thomas Caers en 1/2e door ons. Voorbeelden van leegstaande panden heb ik niet echt. (Vandaar ook mijn warme oproep.)

Onze laatste tifo, "Onze club, onze passie" (Herinner u het zwarte doek met megafoon, oude bal, VW busje en pint bier), was een doek van 26m op 6m en zal ongeveer zo'n 5 ? 600 euro gekost hebben. Als je dan nog eens weet dat wij met 5 personen een hele week lang na ons uren daaraan gewerkt hebben (tot 12u,1u 's nachts) en er zelfs enkele zijn die er een vrije dag voor opgeofferd hebben... Dan denk ik dat die Tifo van Standard toch zeker in de buurt van de 3000 euro komt. En vergeet zeker de uren, dagen werk niet die er zullen zijn ingekropen.

Natuurlijk komt dit niet allemaal uit eigen zak. Een groot deel wel. Een ander deel komt voort uit de verkoop van de steunkaarten, inrichten van activiteiten,... Ook door sponsoring. Ja, er zijn mensen/ bedrijven die zomaar geld of materiaal sponseren zonder dat zij daarvoor in beeld gebracht moeten worden op onze doeken (Indien er hiervoor mensen ge?nteresseerd zouden zijn, u kan mij PM'en).
Vergis u dus niet. Wij zijn een sfeergroep, GEEN reclamebureau.  ;)

Ik hoor veel mensen nu al denken van: WAAROM STEEKT GE IN GODSNAAM AL UW VRIJE TIJD DAAR IN?
Wel, sommigen onder ons (of onder jullie) hebben er geen voldoening aan om op een stoeltje, rustig de match te willen bekijken, pintje te drinken en naar huis gaan. Alle respect voor deze mensen, maar wij willen graag onze passie, onze emotie uitdrukken. Wij willen graag onze spelers motiveren, hen tonen waar het op staat. Of onze tegenstander intimideren (denk aan "Invincible at home"). Dat door middel van grote spandoeken, gezangen,... Daarom houden wij ons daar mee bezig. En ook omdat we het graag doen en we het kunnen doen.  :)
Voor ons is een gewonnen wedstrijd leuk. H??l leuk. Maar 't is nog leuker als uw tifo in beeld gebracht wordt, als je positieve commentaren krijgt van onze supporters of de andere "fanatiekelingen" van andere clubs uit Belgi? of Europa of dat onze gezangen heerlijk luid te horen zijn op tv tijdens een thuismatch ?n ook op verplaatsing.  ;)

Dat alles maakt deel uit van een subcultuur van het voetbal. Maar doe aub niet zoals de media/de politiediensten en vergelijk ons niet met hooligans. Want da's nog een andere subcultuur eigen aan het voetbal ;)

Om hier nog eventjes op terug te komen: in Het nieuwsblad van dit weekend staat op pag 16-17 een heel mooi en groot artikel over de subcultuur waarover ik het hier heb. Voor zij die ge?nteresseerd zijn in het onderwerp, zeker een aanrader.
No pain, no gain.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2529 Gepost op: januari 31, 2015, 09:54:44 pm »
Toch wel knap wat Vanderhaeghe presteert met KVK
Wie dit had voorspeld in het begin van het seizoen...werd  :D verklaard

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2530 Gepost op: februari 01, 2015, 11:03:04 am »
Toch wel knap wat Vanderhaeghe presteert met KVK
Wie dit had voorspeld in het begin van het seizoen...werd  :D verklaard

yup, die zitten op een wolk ... ze zitten in een goede flow, net zoals wij maar tegenslag toebedeeld kregen als we onderin stonden. De moraal doet veel!

Alsnog, knap van Kortrijk.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2531 Gepost op: februari 02, 2015, 12:05:12 am »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2532 Gepost op: februari 02, 2015, 01:25:14 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150201_01504996/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=sportwereld&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Tijd dat men de luchtballon Vanaken eens goed doorprikt... Cfr. ook zijn gedragingen in de match tegen ons.
yep, opgefokt omdatie zijn zin ni krijgt van Lambrecht....
Uitdagen en janken, tis den opvolger van K Persoons in Lokeren....

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2533 Gepost op: februari 02, 2015, 09:25:26 am »
Smerige fouten.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2534 Gepost op: februari 03, 2015, 10:08:27 pm »
Delferiere met alweer een flater...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2535 Gepost op: februari 03, 2015, 10:17:48 pm »
Delferiere met alweer een flater...

Moest zonet ook rood getrokken hebben. Wat een prutser.
-SVZW Forever-

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2536 Gepost op: februari 03, 2015, 10:21:34 pm »
Moest zonet ook rood getrokken hebben. Wat een prutser.

Geeft enkel onterechte rode kaarten. Terechte rode kaarten geeft hij nooit

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2537 Gepost op: februari 03, 2015, 10:32:53 pm »
Zoveel incompetentie is niet mogelijk. Mijn vermoeden van fraude lijkt dus te kloppen. Die delferiere is niet zuiver.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2538 Gepost op: februari 04, 2015, 12:18:13 am »
Zoveel incompetentie is niet mogelijk. Mijn vermoeden van fraude lijkt dus te kloppen. Die delferiere is niet zuiver.

Hier klopt idd iets niet. Zoveel onkunde is onmogelijk.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #2539 Gepost op: februari 04, 2015, 10:15:35 am »
De man die vorig jaar nog zijn vlaggeman correct overrulede en die op dat moment bijna onsterfelijk werd door zijn beslissing, heeft idd nog geen jaar later bijna al zijn pluimen verloren.

Ik vermoed dat de buitenspelregel nog steeds enkel wordt opgegeven als de bal door Hoefkens vrijwillig en niet in duel met Monrose wordt aangeraakt? Dus zelfs als raakt Hoefkens de bal het laatst aan, dan nog kan het nooit buitenspel zijn aangezien dit in een duel gebeurt.


Nu, iedereen kan 'fouten' maken, maar dat die ref en/of zijn lijnrechter zonder sanctie volgende week gewoon weer op dat veld staat is om uw kas van op te fretten.
Moesten ze aan hun pree zitten bij iedere wedstrijdbepalende fase die ze verkeerd fluiten, tzou rap gedaan zijn met onnozel doen.