Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283697 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #260 Gepost op: januari 25, 2009, 12:10:14 pm »
diene nek van kortrijk ( vanhaesebrouck) stond weer te pronken hoor. zijn nek stond weer op ontploffen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #261 Gepost op: januari 25, 2009, 02:00:53 pm »
Wij staan voorlopig op 6 punten dan de vijftiende plaats. ( Mogelijk degradatie)
Als we nu niet winnen, en we verliezen dan tegen KVM, zal het ook voor ons nog spannend kunnen worden! Hopelijk vnvd drie punten tegen club Loppem!

Tegen club brugge mag je nooit uitgaan van de punten pakken, ze hebben een groter budget en betere (op papier toch) spelers. We hebben een goede ploeg, kijk vorige week naar Lokeren, als Leye daar de kansen afmaakt winnen we daar zonder problemen. Dus vanavond kansen afmaken, al zal dat geen probleem zijn, wan de motivatie zal hoog genoeg zijn, zkr met als die scouts ;)

Voila, al wat je pakt tegen Club is meegenomen maar tevens ook 'extra'. Geen paniek mensen, onze ploeg is kwalitatief (veel) te sterk om te degraderen, net zoals Beerschot bvb niet zal zakken. Er zijn ploegen met veel mindere spelers/infrastructuur/achterban die het nog v??l moeilijker zullen krijgen dan ons. Nu ziet het er eventjes krap uit, maar het kan in het voetbal erg snel gaan. Vanavond niks te verliezen uiteindelijk, volgende week Kv Mechelen nog wat verder achter ons duwen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #262 Gepost op: januari 25, 2009, 02:06:42 pm »
diene nek van kortrijk ( vanhaesebrouck) stond weer te pronken hoor. zijn nek stond weer op ontploffen.

En in nog maar eens een reportage met Heintje op Sporza ("ik kom teveel in de media :'() zei hij nochtans dat het leuk zou worden op Cercle. En dan met heel de ploeg achter de bal. Zo liegen zeg! Nuja, Kortrijk en Hein zijn momenteel 'hot' in de media, dus of ze nu defensief gaan spelen of niet, het zal wel in de doofpot verdwijnen. O wee als wij echter eens een wedstrijd zo spelen (betonvoetbal). Nu goed, ik wil niet de calimero uithangen, in ons eerste jaar waren wij (nog veel meer dan de VK nu) constant in de media.

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #263 Gepost op: januari 25, 2009, 02:48:07 pm »
Het is misschien niet leuk voor ons maar ze doen het toch maar h?,gisteren was het met meer geluk dan wijsheid maar toch.Ze hebben toch al mooi voetbal gebracht ook dit seizoen en dat voor hun eerste jaar in eerste,ons eerste jaar in eerste was ongelooflijk maar het jaar daarop volgde de bevestiging en dat was zo schitterend niet ookal speelden we een mooie europese campagne.Voor kortrijk zal het volgend jaar ook een stuk moeilijker worden en daar zij bijna een gehele ploeg huren NOG moeilijker want wie zal er daar nog overschieten.Wat den dikken betreft,ja wat moet je daar van zeggen h?,de ene kan hem niet luchten en de andere prijst hem de hemel in,het zal er wel tussen in liggen zeker?Er is toch ??n ding dat hij zeker in zich heeft en dat is dat hij een wedstrijd kan lezen,ik bedoel maar dat hij op tactisch gebied toch goed is,dat had zijn leermeester Houwaert ook.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #264 Gepost op: januari 25, 2009, 03:54:36 pm »
Het is misschien niet leuk voor ons maar ze doen het toch maar h?,gisteren was het met meer geluk dan wijsheid maar toch.Ze hebben toch al mooi voetbal gebracht ook dit seizoen en dat voor hun eerste jaar in eerste,ons eerste jaar in eerste was ongelooflijk maar het jaar daarop volgde de bevestiging en dat was zo schitterend niet ookal speelden we een mooie europese campagne.Voor kortrijk zal het volgend jaar ook een stuk moeilijker worden en daar zij bijna een gehele ploeg huren NOG moeilijker want wie zal er daar nog overschieten.Wat den dikken betreft,ja wat moet je daar van zeggen h?,de ene kan hem niet luchten en de andere prijst hem de hemel in,het zal er wel tussen in liggen zeker?Er is toch ??n ding dat hij zeker in zich heeft en dat is dat hij een wedstrijd kan lezen,ik bedoel maar dat hij op tactisch gebied toch goed is,dat had zijn leermeester Houwaert ook.

Ons eerste jaar was zeven keer zo goed als dat van Kortrijk nu. Dit jaar, sja, zij winnen met geluk op Cercle, wij verliezen met ongeluk op Lokeren, daar zit het verschil. Wij hebben ook al goed voetbal gespeeld (alleszins beter dan vorig jaar toen we nochtans 7e eindigden), alleen komt Kortrijk als neofiet - ergens idd terecht - meer in de media, ook al vond Hein dat hij teveel media-aandacht kreeg (maar toch elke week opnieuw instemt op een reportage over z'n persoontje op Sporza.be). Nu goed, de bevestiging is altijd moeilijk, dat is nergens en nooit en voor niemand anders. Genk het ene jaar net geen kampioen, het jaar erna grijze middenmoot. Wij het ene jaar quasi iedereen belachelijk maken en de beker winnen, het jaar elke week opnieuw botsen op een stugge tegenstander en middenmoot.

Offline olivier

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #265 Gepost op: januari 26, 2009, 02:56:57 pm »
Het is misschien niet leuk voor ons maar ze doen het toch maar h?,gisteren was het met meer geluk dan wijsheid maar toch.Ze hebben toch al mooi voetbal gebracht ook dit seizoen en dat voor hun eerste jaar in eerste,ons eerste jaar in eerste was ongelooflijk maar het jaar daarop volgde de bevestiging en dat was zo schitterend niet ookal speelden we een mooie europese campagne.Voor kortrijk zal het volgend jaar ook een stuk moeilijker worden en daar zij bijna een gehele ploeg huren NOG moeilijker want wie zal er daar nog overschieten.Wat den dikken betreft,ja wat moet je daar van zeggen h?,de ene kan hem niet luchten en de andere prijst hem de hemel in,het zal er wel tussen in liggen zeker?Er is toch ??n ding dat hij zeker in zich heeft en dat is dat hij een wedstrijd kan lezen,ik bedoel maar dat hij op tactisch gebied toch goed is,dat had zijn leermeester Houwaert ook.

Leer u les, Kortrijk huurt maar 1 speler... ;D

Crudo

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #266 Gepost op: januari 26, 2009, 04:38:06 pm »
Het is misschien niet leuk voor ons maar ze doen het toch maar h?,gisteren was het met meer geluk dan wijsheid maar toch.Ze hebben toch al mooi voetbal gebracht ook dit seizoen en dat voor hun eerste jaar in eerste,ons eerste jaar in eerste was ongelooflijk maar het jaar daarop volgde de bevestiging en dat was zo schitterend niet ookal speelden we een mooie europese campagne.Voor kortrijk zal het volgend jaar ook een stuk moeilijker worden en daar zij bijna een gehele ploeg huren NOG moeilijker want wie zal er daar nog overschieten.Wat den dikken betreft,ja wat moet je daar van zeggen h?,de ene kan hem niet luchten en de andere prijst hem de hemel in,het zal er wel tussen in liggen zeker?Er is toch ??n ding dat hij zeker in zich heeft en dat is dat hij een wedstrijd kan lezen,ik bedoel maar dat hij op tactisch gebied toch goed is,dat had zijn leermeester Houwaert ook.

Leer u les, Kortrijk huurt maar 1 speler... ;D
Sowieso heeft kortrijk een probleem ze volgend jaar, als je ziet wie daar allemaal eind contract is  :-*

Crudo

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #267 Gepost op: januari 29, 2009, 11:48:13 pm »
"Dahmane ruilt Bergen voor Club Brugge"
do 29/01/09 - Volgens de Franstalige krant Le Soir heeft Club Brugge een nieuwe spits: Mohamed Dahmane van Bergen. De Frans-Algerijnse spits zou vrijdagmiddag een contract tekenen voor twee?nhalf jaar met een optie op twee extra seizoenen.
Mohamed Dahmane (foto) zou vrijdag zijn medische tests afleggen in het Jan Breydelstadion.
(PhotoNews)
Dahmane maakte vorig seizoen de overstap van Bergen naar Genk. Maar daar maakte hij zich bij trainer Hugo Broos en in de kleedkamer onmogelijk.

In januari 2008 keerde de 26-jarige terug naar Bergen. Hij tekende een contract voor 3,5 jaar.

Bij Club Brugge moet hij concurreren met Sonck en Akpala.

Noch Bergen noch Club Brugge is bereikbaar voor commentaar.

 ;D

Nog ne salonvoetballer der bij, goe bezig

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #268 Gepost op: januari 30, 2009, 12:36:35 am »
De sfeer is nu al zo optimaal in de kleedkamer bij kluup ... (kijk maar nr dat incidentje met Dirar en Klukowski zondag), wa gaat da zijn met hem er nog eens bij ;D

Als hij echt nr kluup trekt, geef ik hem een maand vooraleer dat spel is ...
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2009, 12:39:19 am door -JoNaThAn- »

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #269 Gepost op: januari 30, 2009, 12:48:22 am »
Vooral slecht nieuws voor Bergen vind ik... Ziet er slecht uit voor hen zonder last-minute versterking. Tegen ons was Dahmane nog de enige die voor ietwat van gevaar zorgde.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #270 Gepost op: januari 30, 2009, 10:51:27 am »
Enigste talent dat in Bergen nog rondhuppelt is Brahami , en dan nog ....
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #271 Gepost op: januari 30, 2009, 12:05:13 pm »
Schitterende transfer. Voor zowel Club als Bergen betekent dit een verzwakking. Zo moeten er meer zijn :)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #272 Gepost op: januari 30, 2009, 12:12:07 pm »
Vooral slecht nieuws voor Bergen vind ik... Ziet er slecht uit voor hen zonder last-minute versterking. Tegen ons was Dahmane nog de enige die voor ietwat van gevaar zorgde.

ze zitten wel achter gregoire en blondel. passen wel bij hun.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #273 Gepost op: januari 30, 2009, 06:56:06 pm »
ploegen zoals bergen en moeskroen zijn nu in principe verzwakt, en ploegen als dender en tubeke nauwelijks of niet versterkt . dit moet toch voor ons een zorgeloze 2e ronde betekenen.

ik hoop maar dat dahmane niet zorgt voor een verbetering bij kluup .

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #274 Gepost op: februari 01, 2009, 02:19:11 pm »
Gent zat toch in wat financiele problemen afgelopen jaren? Is dit nu plots opgelost ofzo? Als ze zo'n bedrag neertellen voor Leye en de bouw van uldr nieuw stadion?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #275 Gepost op: februari 01, 2009, 02:34:18 pm »
Gent zat toch in wat financiele problemen afgelopen jaren? Is dit nu plots opgelost ofzo? Als ze zo'n bedrag neertellen voor Leye en de bouw van uldr nieuw stadion?

Denk dat ze helemaal uit hun problemen zijn geraakt door oa de verkoop van Lombaerts.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #276 Gepost op: februari 01, 2009, 04:15:06 pm »
Gent zat toch in wat financiele problemen afgelopen jaren? Is dit nu plots opgelost ofzo? Als ze zo'n bedrag neertellen voor Leye en de bouw van uldr nieuw stadion?

Denk dat ze helemaal uit hun problemen zijn geraakt door oa de verkoop van Lombaerts.

Jup, die hadden nen put van denk ik rond de 8 miljoen. Door oa lombaerts, gregoire en anderen is da grotendeels opgevuld naar ik gelezen heb


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #277 Gepost op: februari 01, 2009, 06:32:11 pm »
Gent zat toch in wat financiele problemen afgelopen jaren? Is dit nu plots opgelost ofzo? Als ze zo'n bedrag neertellen voor Leye en de bouw van uldr nieuw stadion?

Denk dat ze helemaal uit hun problemen zijn geraakt door oa de verkoop van Lombaerts.

Jup, die hadden nen put van denk ik rond de 8 miljoen. Door oa lombaerts, gregoire en anderen is da grotendeels opgevuld naar ik gelezen heb

ik vraag mij wel nog af , of gent die gaat overnemen, en zo ja voor hoeveel . het blijft meestal akelig stil als het gaat over in-en uitkomende transferbedragen van svzw .

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #278 Gepost op: februari 01, 2009, 08:03:35 pm »
Lombaerts 4 miljoen, Boussoufa 4,5 miljoen. Gregoire weet ik niet juist maar het zal ook niet minnetjes zijn. Dus ze kunnen maar zien dat Leye niet voor de lachwekkende prijs van 1,5 miljoen weg is.

Ik weet niet of iedereen het wel ten volle beseft maar Leye heeft wel meest goals gemaakt in de jupiler liga in het afgelopen anderhalf jaar, dus zoiemand laat je toch niet voor een habbekrats gaan zeker.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #279 Gepost op: februari 15, 2009, 11:53:13 pm »
prachtig voetbalweekend toch :

wij winnen eindelijk eens in eerste klasse tegen dender

loppem verliest (haha matthijsen en dahmane  ;D )
krotrijk behaalt maar 1 puntje in bergen
foefelare verliest nog in lokeren
charleroi verliest opnieuw

...

1.Standard        49
2.Anderlecht      47
3.Club Brugge    40
4.Racing Genk    39
5.Westerlo        35
6.Zulte Waregem  34
7.Cercle Brugge  34
8.AA Gent         33
9.Lokeren          33
                           
10.Moeskroen     30
11.KV Kortrijk     29
12.G.Beerschot   26
13.KV Mechelen  24
14.Charleroi       22
15.Tubeke        18
16.Dender         18
17.Bergen         17
18.Roeselare      14