Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283676 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

svzw sup

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #500 Gepost op: augustus 30, 2009, 11:44:17 pm »
http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif

komaan, niet opzettelijk? Kijk hoe die zijn been NEERPLANT, tis niet dat hij een trapbeweging maakt of iets dergelijk he, neen los naar beneden. Maar idd, zo gebeuren er elk weekend wel zo'n fouten. Meestal niet zo ernstig, maar nu. En die boloni.. maar een zielig trainerke geworden naar mijn gedacht, amaai nog nie.

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #501 Gepost op: augustus 30, 2009, 11:50:41 pm »
http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif

komaan, niet opzettelijk? Kijk hoe die zijn been NEERPLANT, tis niet dat hij een trapbeweging maakt of iets dergelijk he, neen los naar beneden. Maar idd, zo gebeuren er elk weekend wel zo'n fouten. Meestal niet zo ernstig, maar nu. En die boloni.. maar een zielig trainerke geworden naar mijn gedacht, amaai nog nie.

Ik vind de reactie van Boloni wel ok. ik zou ook niet staan springen om die beelden te bekijken met een micro onder de neus want dan besef je dat je verkeerde dingen kan zeggen. Dus best dat hij ze eerst bekijkt en daarna reageert.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #502 Gepost op: augustus 31, 2009, 12:10:32 am »
Witsel gvd schorsen zolang wasyl nie kan spelen + nog wa extra + alle medische kosten uit zijne zak + loon van wasyl tot hij terug kan spelen,
da zouden ze gvd met diene smeerlap moeten doen !!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #503 Gepost op: augustus 31, 2009, 12:34:04 am »
wat is eigenlijk de maximum schorsing na een rooie kaart ? iemand een idee ? 3 speeldagen ?


Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.702
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #504 Gepost op: augustus 31, 2009, 12:38:43 am »
http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif

komaan, niet opzettelijk? Kijk hoe die zijn been NEERPLANT, tis niet dat hij een trapbeweging maakt of iets dergelijk he, neen los naar beneden. Maar idd, zo gebeuren er elk weekend wel zo'n fouten. Meestal niet zo ernstig, maar nu. En die boloni.. maar een zielig trainerke geworden naar mijn gedacht, amaai nog nie.


Ik vind de reactie van Boloni wel ok. ik zou ook niet staan springen om die beelden te bekijken met een micro onder de neus want dan besef je dat je verkeerde dingen kan zeggen. Dus best dat hij ze eerst bekijkt en daarna reageert.

Hij was er wel direct bij om Sonck te veroordelen.....

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #505 Gepost op: augustus 31, 2009, 12:49:23 am »
Boloni: gelijk dat hij niet antwoord voor de micro, maar hij stond wel te janken toen Sonck de zelfde fout maakte op Marcos (ook terecht, maar zij consequent). De Roemeense opa begint mss te missen.

Witsel: genoeg passende straffen, de heilige KBVB zal hem een zware boete (de helft van zijn maandloon, maximum!) de onmenselijke schorsing van 6 wedstrijden opleggen. Meest overschatte speler van Belgi? volgens de spelers in eerste klasse, die de Gouden Schoen wint. Hopelijk voor hem is het nepgoud, want van mij zou hij hem naar zijn hoofd (versierd met prachtige vlechtjes) krijgen.

Defour: mocht ook rood krijgen voor die tackle op Boussoufa, laat in de wedstrijd.

De Camargo: zelfde als Defour, wat een smerige tackle op Polak.

Crapuul van Standard toont zich weer, heeft niets meer met passie te maken... Dien aap van een Mbokani gaat daar dan nog eens de supporters uitdagen ook, het moest Meert zijn ze lynchen hem de volgende dag.

Maximumstraf voor rode kaart bestaat trouwens niet.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

sv74

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #506 Gepost op: augustus 31, 2009, 01:54:58 am »
Opzettelijk, dat is zeker.  Walgelijk, niet enkel Witsel maar ook De Camargo en Defour.  Standard heeft geen stijl,er is altijd wel iets met Standard,  ik moet ze niet.  Ook de reactie van Sarr, eerst zeggen dat Wasyl enkele jaren terug ook zijn studs tegen de borst van Witsel boorde, om dan een zin later te verklaren dat het niet opzettelijk was.  En wat de reactie van Boloni betreft; al even walgelijk.  Zo'n fouten moet je altijd veroordelen, wenen achteraf, ocharme, de arme Witsel!

svzw sup

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #507 Gepost op: augustus 31, 2009, 02:08:34 am »
http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif

komaan, niet opzettelijk? Kijk hoe die zijn been NEERPLANT, tis niet dat hij een trapbeweging maakt of iets dergelijk he, neen los naar beneden. Maar idd, zo gebeuren er elk weekend wel zo'n fouten. Meestal niet zo ernstig, maar nu. En die boloni.. maar een zielig trainerke geworden naar mijn gedacht, amaai nog nie.

Ik vind de reactie van Boloni wel ok. ik zou ook niet staan springen om die beelden te bekijken met een micro onder de neus want dan besef je dat je verkeerde dingen kan zeggen. Dus best dat hij ze eerst bekijkt en daarna reageert.

ik heb het over IN de match zelf. Stond meer uit zijn vak dan wat anders, en heel de tijd verhaal komen halen bij de 4de ref. Dat irriteerde mij een 'beetje' ;)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #508 Gepost op: augustus 31, 2009, 08:50:43 am »
Ik heb het altijd gezegd: Standard zijn straatvechters! Een paar kunnen wat voetballen, maar de rest zijn ruziemakers (Jova, Witsel, Defour, Mbokani ...).

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #509 Gepost op: augustus 31, 2009, 09:07:19 am »
diegenen die Witsel trouwens al veel hebben zien spelen weten dat het geen engeltje is. trouwens, de tackle van Defour op het einde MOEST ook met rood bestraft worden. En dan nadien nog de arrogantie dat hij heeft om zijn eigen tackle te minimaliseren en zeggen dat het expres was. Hij minimaliseerde dan nog de tackle van Witsel ook!!! SCHANDE. dan nog liever de oorbijtende Jovanovic die er zelf niet goed van was!
toch ook merkwaardig dat De Camargo niets kreeg voor tackle op Polak

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.931
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #510 Gepost op: augustus 31, 2009, 09:23:23 am »
Ik heb de beelden nog nie gezien, maar khoef ze niet te zien..
anders krijgek mss zelf de neiging om te stoppen met voetbal..

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #511 Gepost op: augustus 31, 2009, 10:25:40 am »
De eerste reactie op dit gebeuren afkomstig van het standard forum spreekt weer boekdelen ::)

Wasilewski  ;D Dit heb je gewoon verdiend, punt. En lachen, oh ja, dat deed ik. Nu nog zelfs.  ;D Graag een non-stop bandrecorder van minuut 25.

E?n ding over die fase: DE fout gebeurt op Steven Defour, twee meter voor het incident dat daaruit volgt. Nzolo gaf balvoordeel, op een tackle langs achter (!), om na de overtreding van Axel in het voordeel van Standard te fluiten. Plots wisselt hij van gedacht en krijgt A. de bal... De actie van Witsel was een reactie op de actie van A. op Defour. En daar had Nzolo moeten ingrijpen gezien de omstandigheden en gebeurtenissen in deze wedstrijd. Maak eerst je analyse over hele fase en de voorgaande 25 minuten vooraleer in het wild te schieten.
Zonder de kaart van Witsel in twijfel te trekken - dit is nu eens echt een kaart alle eer aan doen -, had deze fase dus vermeden kunnen worden mits degelijke arbitrage. De boog van die Brusseleirs stond strak gespannen, van minuut 1. Gevolg: talloze (zware) overtredingen waarbij Nzolo niet streng genoeg optrad. Meer zelfs, rond minuut 10 was het natuurlijk Standard dat de eerste gele kaart kreeg. Wat een geouwehoer!

Man, iedere normale mens wenst dit toch niemand toe :-\

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #512 Gepost op: augustus 31, 2009, 11:32:24 am »
Standard heeft het hoog in hunne bol gekregen. 2x kampioen en ze denken dat ze de koning te rijk zijn! Als het dan eenmaal niet draait dan gaan ze er een schoppartij van maken. Sarr zou ook beter zijn bek houden na de match!

Wansmakkelijk, degoutant! Witsel mogen ze voor mij de rest vant seizoen schorsen! Het beetje respect dat ik nog had voor standard is bij deze ingeruild voor pure afkeer!

Shame on you!!!



"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #513 Gepost op: augustus 31, 2009, 03:36:47 pm »
GBA zet Antheunis op straat na de slechte seizoensstart (sporza.be).

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #514 Gepost op: augustus 31, 2009, 05:05:05 pm »
en nu komt natuurlijk ook de affaire yvan desloover weer naar boven, maar wat ze wel niet meer vermelden is hoe arie haan (anderlecht) indertijd een einde maakte aan de carriere van H Delesie (svw) !

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #515 Gepost op: augustus 31, 2009, 05:23:26 pm »
Ik stel voor dat alle spelers zich ook niet meer inhouden op Axel zijn beentjes,enkels en kruisbanden.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #516 Gepost op: augustus 31, 2009, 07:10:52 pm »
SV TILL I DIE

Crudo

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #517 Gepost op: augustus 31, 2009, 07:24:45 pm »
en zeggen dat er dit seizoen nog minstens 3 confrontaties anderlecht - standard gaan zijn...

als ik van hun was toch maar de benen van boussoufa en defour laten verzekeren :p

Leatherfaceje

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #518 Gepost op: augustus 31, 2009, 07:29:10 pm »
Voor 't zelfde geld had Witsel zijn been gebroken  ::) als ge kijkt hoe Wasil voor die bal gaat

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #519 Gepost op: augustus 31, 2009, 11:37:48 pm »
Voor 't zelfde geld had Witsel zijn been gebroken  ::) als ge kijkt hoe Wasil voor die bal gaat

Wasyl heeft 100% de bal. Voetbal is verdomme niet voor jeanetten, Witsel gaat hier in de fout door gewoon smerig te spelen. Als je zelf gevoetbald hebt, ben je je er van bewust dat je over de bal gaat & recht naar het been van de tegenstander gaat. Wat kan mij dat dan schelen dat die speler daar zit te bleiten tijdens de rust...

Ben de fase beu gezien, maar de dwaze commentaren hier en daar zijn echt te zot voor woorden.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje